Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#1 2012-01-11 14:11

Krūtinės treniravimas

Visiskai nepramusu krutines - nei gulint lygiai nei 45 kampu. Jauciuosi bejegis, nors suvedimu svoriai gulint kyla, lygiagretese irgi vis daugiau padarau. Kantriai pramusinesiu ir toliau, turbut jokiu cia stebuklingu metodu nera?

Tema per klaida buvo istrinta, pries istrinant sulaukiau komentaro pabandyti 5x5 padaryt, nesu tikras ar tuo tureta omeny bent minimaliai didint svorius su kiekvienu priejimu - jegos pratimas mases auginimo programoje kitaip sakant smile

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2287
Atsiliepimai: 5

#2 2012-01-11 14:14

Re: Krūtinės treniravimas

Kokia dabartinė krūtinės programa ir svoriai?

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#3 2012-01-11 14:25

Re: Krūtinės treniravimas

minis rašė:

Kokia dabartinė krūtinės programa ir svoriai?

Spaudimas kampu 15-12-10-8
Lygiagretes 3 x max
Suvedimai gulint 3x12

Pratimu man uztenka.

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5949
Atsiliepimai: 7

#4 2012-01-11 14:28

Re: Krūtinės treniravimas

uzsivedes rašė:

Visiskai nepramusu krutines - nei gulint lygiai nei 45 kampu. Jauciuosi bejegis, nors suvedimu svoriai gulint kyla, lygiagretese irgi vis daugiau padarau. Kantriai pramusinesiu ir toliau, turbut jokiu cia stebuklingu metodu nera?

Tema per klaida buvo istrinta, pries istrinant sulaukiau komentaro pabandyti 5x5 padaryt, nesu tikras ar tuo tureta omeny bent minimaliai didint svorius su kiekvienu priejimu - jegos pratimas mases auginimo programoje kitaip sakant smile

pas mane db jegai programa, krutine neprasimusdavo nei ryskinantis nei mase auginant,su 78 dirbdavau stenedamas puse metu man atrodo big_smile o 5x5 visai padeda ,nes su 90 padariau ir didint eis .gali pamegint ir tu

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#5 2012-01-11 14:29

Re: Krūtinės treniravimas

wopper rašė:

uzsivedes rašė:

Visiskai nepramusu krutines - nei gulint lygiai nei 45 kampu. Jauciuosi bejegis, nors suvedimu svoriai gulint kyla, lygiagretese irgi vis daugiau padarau. Kantriai pramusinesiu ir toliau, turbut jokiu cia stebuklingu metodu nera?

Tema per klaida buvo istrinta, pries istrinant sulaukiau komentaro pabandyti 5x5 padaryt, nesu tikras ar tuo tureta omeny bent minimaliai didint svorius su kiekvienu priejimu - jegos pratimas mases auginimo programoje kitaip sakant smile

pas mane db jegai programa, krutine neprasimusdavo nei ryskinantis nei mase auginant,su 78 dirbdavau stenedamas puse metu man atrodo big_smile o 5x5 visai padeda ,nes su 90 padariau ir didint eis .gali pamegint ir tu

Didinai su kiekvienu priejimu bent minimaliai ar nebutinai?

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2287
Atsiliepimai: 5

#6 2012-01-11 14:30

Re: Krūtinės treniravimas

uzsivedes rašė:

minis rašė:

Kokia dabartinė krūtinės programa ir svoriai?

Spaudimas kampu 15-12-10-8
Lygiagretes 3 x max
Suvedimai gulint 3x12

Pratimu man uztenka.

Svoriai?

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5949
Atsiliepimai: 7

#7 2012-01-11 14:33

Re: Krūtinės treniravimas

uzsivedes rašė:

wopper rašė:

uzsivedes rašė:

Visiskai nepramusu krutines - nei gulint lygiai nei 45 kampu. Jauciuosi bejegis, nors suvedimu svoriai gulint kyla, lygiagretese irgi vis daugiau padarau. Kantriai pramusinesiu ir toliau, turbut jokiu cia stebuklingu metodu nera?

Tema per klaida buvo istrinta, pries istrinant sulaukiau komentaro pabandyti 5x5 padaryt, nesu tikras ar tuo tureta omeny bent minimaliai didint svorius su kiekvienu priejimu - jegos pratimas mases auginimo programoje kitaip sakant smile

pas mane db jegai programa, krutine neprasimusdavo nei ryskinantis nei mase auginant,su 78 dirbdavau stenedamas puse metu man atrodo big_smile o 5x5 visai padeda ,nes su 90 padariau ir didint eis .gali pamegint ir tu

Didinai su kiekvienu priejimu bent minimaliai ar nebutinai?

paziurek mano loge.pirmas dvi serijas svori keli po 5kg, likusias 3 darai su vienodu tai d max.jei padarai kita d ant visu po2,5kg dadedi, jei vel padarai kita karta dar +2,5kg

Neprisijungęs

 
studentas
......
Registravosi: 2006-09-29
Žinutės: 4263
Atsiliepimai: 7

#8 2012-01-11 14:37

Re: Krūtinės treniravimas

Arba pramušt jėgą, kad su didesniais svoriais dirbt arba daugiau spaudimų su hanteliais daryt, su štangą gal net nepajauti krūtinės.

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#9 2012-01-11 14:44

Re: Krūtinės treniravimas

studentas rašė:

Arba pramušt jėgą, kad su didesniais svoriais dirbt arba daugiau spaudimų su hanteliais daryt, su štangą gal net nepajauti krūtinės.

Man toks jausmas, kad su stanga isvis lyg per prievarta spaudziu, ta prasme lyg fiziskai neina/nesispaudzia nezinau kaip paaiskint. Visi kiti pratimai tiek krutines tiek kitu grupiu progresuoja.
Ir tas  kala per prota, nes stangos spaudimas kaip ir visu galvose nuo vaikystes yra stangines pratimas nr1 smile

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#10 2012-01-11 14:47

Re: Krūtinės treniravimas

wopper rašė:

uzsivedes rašė:

wopper rašė:


pas mane db jegai programa, krutine neprasimusdavo nei ryskinantis nei mase auginant,su 78 dirbdavau stenedamas puse metu man atrodo big_smile o 5x5 visai padeda ,nes su 90 padariau ir didint eis .gali pamegint ir tu

Didinai su kiekvienu priejimu bent minimaliai ar nebutinai?

paziurek mano loge.pirmas dvi serijas svori keli po 5kg, likusias 3 darai su vienodu tai d max.jei padarai kita d ant visu po2,5kg dadedi, jei vel padarai kita karta dar +2,5kg

Tai cia pvz 60-65-70-70-70 ir visu po 5 pakartojimus + jei padarau, kita sav bandau 60-65-72.5-72.5-72.5 ?

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5949
Atsiliepimai: 7

#11 2012-01-11 14:48

Re: Krūtinės treniravimas

uzsivedes rašė:

wopper rašė:

uzsivedes rašė:

Didinai su kiekvienu priejimu bent minimaliai ar nebutinai?

paziurek mano loge.pirmas dvi serijas svori keli po 5kg, likusias 3 darai su vienodu tai d max.jei padarai kita d ant visu po2,5kg dadedi, jei vel padarai kita karta dar +2,5kg

Tai cia pvz 60-65-70-70-70 ir visu po 5 pakartojimus + jei padarau, kita sav bandau 60-65-72.5-72.5-72.5 ?

jei padarai bandai 62,5-67,5-72,5-72,5-72,5.prie visu pridedi, ne vien pri sunkiausiu

Paskutinį kartą taisė wopper (2012-01-11 14:48)

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#12 2012-01-11 14:50

Re: Krūtinės treniravimas

wopper rašė:

uzsivedes rašė:

wopper rašė:


paziurek mano loge.pirmas dvi serijas svori keli po 5kg, likusias 3 darai su vienodu tai d max.jei padarai kita d ant visu po2,5kg dadedi, jei vel padarai kita karta dar +2,5kg

Tai cia pvz 60-65-70-70-70 ir visu po 5 pakartojimus + jei padarau, kita sav bandau 60-65-72.5-72.5-72.5 ?

jei padarai bandai 62,5-67,5-72,5-72,5-72,5.prie visu pridedi, ne vien pri sunkiausiu

Aciu, bandysiu pramusinet. Tik klausimas kaip visa tai atrodys salia likusiu pratimu mases auginimui.

Neprisijungęs

 
tas
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2011-11-08
Žinutės: 536
Atsiliepimai: 13

#13 2012-01-11 15:00

Re: Krūtinės treniravimas

siulyciau:

1. lygiagretes (kaip pratima, kuris progresuoja) kelt i prieki pries buksuojanti spaudima

2. spaudimo kampa nustatyti 30 laipsniu

3. dar tokia kaip technine gudrybe spaudziant, pabandyk, man padejo - stanga ne spaudi nuo saves, bet save stumi nuo stangos, tipo tarsi stanga butu vietoj, o tu nuo jos atsistumi zemyn .. o kadangi guli ant stabilaus suoliuko, realiai keliasi stanga .. cia veiksmas tik galvoje, veikia psichologiskai.. nezinau ar aiskiai parasiau .. pabandyk ar pajausi momenta ...


uzsivedes rašė:

minis rašė:

Kokia dabartinė krūtinės programa ir svoriai?

Spaudimas kampu 15-12-10-8
Lygiagretes 3 x max
Suvedimai gulint 3x12

Pratimu man uztenka.

Neprisijungęs

 
tas
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2011-11-08
Žinutės: 536
Atsiliepimai: 13

#14 2012-01-11 15:03

Re: Krūtinės treniravimas

jei krutine pramuš - tai bus atsakymas i tavo klausima
siuo atveju visos priemones tinkamos, juk svarbu gaut rezultata
daryk tuos rekomenduojamus jegos spaudimus, plius atsizvelk i mano siulymus

uzsivedes rašė:

.. klausimas kaip visa tai atrodys salia likusiu pratimu mases auginimui.

Paskutinį kartą taisė tas (2012-01-11 15:05)

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#15 2012-01-11 15:09

Re: Krūtinės treniravimas

tas rašė:

jei krutine pramuš - tai bus atsakymas i tavo klausima
siuo atveju visos priemones tinkamos, juk svarbu gaut rezultata
daryk tuos rekomenduojamus jegos spaudimus, plius atsizvelk i mano siulymus

uzsivedes rašė:

.. klausimas kaip visa tai atrodys salia likusiu pratimu mases auginimui.

Aciu, kadangi suolo kampas berods nesireguliuoja, paklausysiu tavo pasiulymo nr3, gal kazkas iseis. sita pratima darau pati pirma, nes galvoju tada daugiausia jegos ir raumuo dar visai sviezias.

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#16 2012-01-11 15:15

Re: Krūtinės treniravimas

studentas rašė:

Arba pramušt jėgą, kad su didesniais svoriais dirbt arba daugiau spaudimų su hanteliais daryt, su štangą gal net nepajauti krūtinės.

jei chebros patarimai del jegos didinimo nepades, imsiuos hanteliu. tik aisku su jais taip lygiai kaip su stanga ar treniruokliu nepadarysi.

Neprisijungęs

 
tas
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2011-11-08
Žinutės: 536
Atsiliepimai: 13

#17 2012-01-11 15:17

Re: Krūtinės treniravimas

primink prašau, koks šitos temos klausimas ..?
regis kad nepramuši krūtinės? tai gal blogai galvoji?


uzsivedes rašė:

... sita pratima darau pati pirma, nes galvoju tada daugiausia jegos ir raumuo dar visai sviezias.

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#18 2012-01-11 15:20

Re: Krūtinės treniravimas

tas rašė:

primink prašau, koks šitos temos klausimas ..?
regis kad nepramuši krūtinės? tai gal blogai galvoji?


uzsivedes rašė:

... sita pratima darau pati pirma, nes galvoju tada daugiausia jegos ir raumuo dar visai sviezias.

Nepramusu spaudimo!

Neprisijungęs

 
tas
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2011-11-08
Žinutės: 536
Atsiliepimai: 13

#19 2012-01-11 15:35

Re: Krūtinės treniravimas

tai gal kai raumuo nebus sviezias, labiau eisis pramust?

uzsivedes rašė:

tas rašė:

primink prašau, koks šitos temos klausimas ..?
regis kad nepramuši krūtinės? tai gal blogai galvoji?


uzsivedes rašė:

... sita pratima darau pati pirma, nes galvoju tada daugiausia jegos ir raumuo dar visai sviezias.

Nepramusu spaudimo!

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#20 2012-01-11 16:00

Re: Krūtinės treniravimas

Pabandysiu, tik iki siol turejau isivaizdavima, kad su kiekvienu pratimu ir priejimu jegos senka.

Neprisijungęs

 
tas
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2011-11-08
Žinutės: 536
Atsiliepimai: 13

#21 2012-01-11 16:13

Re: Krūtinės treniravimas

visaip gali buti.
pvz., is pradziu daroma spaudima raumenys "uzskaito" kaip apsilima ir pilna jega atsiskleidzia 2 pratime atsispaudimuose (juk  jie progresuoja);
arba; jei ir senka jegos, bet raumenu lasteles kitaip veikia nei sviezios ir bus jautresnes "pramusimui"; juk jei kazkiek nuvarge raumenys nebeaugtu, tai visos treniruotes turetu baigtis po 1 pratimo 1 priejimo smile
bet kokiu atveju tau reikia kazka keisti, nes jei nekeisi tai nieks ir nepasikeis ... reiskia tavo taktika neveikia, reikia keist ..


uzsivedes rašė:

Pabandysiu, tik iki siol turejau isivaizdavima, kad su kiekvienu pratimu ir priejimu jegos senka.

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#22 2012-01-11 16:41

Re: Krūtinės treniravimas

tas rašė:

visaip gali buti.
pvz., is pradziu daroma spaudima raumenys "uzskaito" kaip apsilima ir pilna jega atsiskleidzia 2 pratime atsispaudimuose (juk  jie progresuoja);
arba; jei ir senka jegos, bet raumenu lasteles kitaip veikia nei sviezios ir bus jautresnes "pramusimui"; juk jei kazkiek nuvarge raumenys nebeaugtu, tai visos treniruotes turetu baigtis po 1 pratimo 1 priejimo smile
bet kokiu atveju tau reikia kazka keisti, nes jei nekeisi tai nieks ir nepasikeis ... reiskia tavo taktika neveikia, reikia keist ..

Kaip ir sakiau bandysiu tavo ir wopper patarimus, jei nepades - pereisiu prie hanteliu kaip patare studentas.

Neprisijungęs

 
studentas
......
Registravosi: 2006-09-29
Žinutės: 4263
Atsiliepimai: 7

#23 2012-01-11 17:05

Re: Krūtinės treniravimas

uzsivedes rašė:

studentas rašė:

Arba pramušt jėgą, kad su didesniais svoriais dirbt arba daugiau spaudimų su hanteliais daryt, su štangą gal net nepajauti krūtinės.

Man toks jausmas, kad su stanga isvis lyg per prievarta spaudziu, ta prasme lyg fiziskai neina/nesispaudzia nezinau kaip paaiskint. Visi kiti pratimai tiek krutines tiek kitu grupiu progresuoja.
Ir tas  kala per prota, nes stangos spaudimas kaip ir visu galvose nuo vaikystes yra stangines pratimas nr1 smile

Hanteliai krūtinei manau beveik visais atvejais geriau iš kulturizmo pusės žiūrint, su štanga spaudimas pranašesnis gal tik bendrai visai viršutinės kūno dalies jėgai.
Dar gali pabandyt namuose atsispaudimus pajungt. Rankas šiek tiek plačiau, kad daugiau krūtinę kabintų ir atsispaudi kiek galima greičiau, nusileidi kontroliuodamas judesį, bet nestabdymas, kitaip sakant akcentuoji tik patį atsispaudimą, o ne nusileidimą, kai pajauti, kad greitis sulėtėjo nutrauki pratimą, neini iki negalėjimo ar darymo drebančiomis rankomis. Taip keletą serijų pagal nuotaiką. Gali daryt, kad ir 5 dienas per savaitę tokius atsispaudimus, bet kai jauti, kad nėra motyvacijos galima praleist tą dieną.

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12948
Atsiliepimai: 34

#24 2012-01-11 17:06

Re: Krūtinės treniravimas

Dar galvociau, kad galetu tai buti del nevalgymo pries treniruote (keliuosi 6, 7 jau salej isgeres pre-workouto ant tuscio skrandzio), bet negali but tiesa, nes visi like pratimai progresuoja, tasko lengvai mane ir pan smile Iskeliau sita klausima del mitybos kitoj jau pradetoj temoj, nelabai siaip ka ir galiu pakeist, valgymai prasideda iskart po treniruotes proteinu, uz pusvalandzio jau kosem ir t.t.

Paskutinį kartą taisė uzsivedes (2012-01-11 17:06)

Neprisijungęs

 
dvp
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2010-01-16
Žinutės: 383
Atsiliepimai: 1

#25 2012-01-11 17:18

Re: Krūtinės treniravimas

Stangos spaudimas yra bazinis pratimas, todel norint daugiau paspausti reikia neuzmirsti, kad dalyvauja ir kitos raumenu grupes, daugiausia peciu ir tricepso. Daryk normaliai pecius/trica, turetu padeti ir krutines spaudime.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2018 Kulturizmas.net