Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

ro0t
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-09-09
Žinutės: 15
Atsiliepimai: 0

#51 2006-09-10 19:52

Re: Bendro pobūdžio pagalba

nju bet pakanka anglevandeniu jei prilips prie manes mityba ir treniruociu programa? smile

Neprisijungęs

 
TZR
Dažnas senbūvis
Vietovė: DK
Registravosi: 2006-02-18
Žinutės: 1529
Atsiliepimai: 0

#52 2006-09-10 20:06

Re: Bendro pobūdžio pagalba

ro0t rašė:

nju bet pakanka anglevandeniu jei prilips prie manes mityba ir treniruociu programa? smile

Taip

Neprisijungęs

 
Vaidas
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2006-08-06
Žinutės: 78
Atsiliepimai: 0

#53 2006-09-10 20:12

Re: Bendro pobūdžio pagalba

ro0t rašė:

Stai pakoreguotas valgiarastis, na tik reiketu jei galima kaip nors damesti dar 500kaloriju :}

07:30 - Ryziu(su razinomis) arba grikiu kose (3x344.5) [1033.5]
10:30 - Mokykloje ka nors..
13:30 - Jogurtas(8x47.5), kiausinio baltymas(3x77.8) [380+233.4]
16:00 - karbonadas/kepsnys(2x129/-) su keptom bulvem(3x93.3) [258+279.9]
17:00 treniruote
19:00 - dar karta karbonadas/kepsnys(2x129/-) su keptom bulvem(3x93.3), bananas(1.5x90,9) [258+279.9+136.35]
21:00 - liesos varskes(2x84.6) su uogiene.. [169.2]
Viso: 3028.25 kaloriju
Baltymai: 16+18.3+40+84+12.6+2.25+36=209.15
Anglevandeniai: 144+0.9+28+126+31.5+3.6=334

Na aisq galeciau 2x koses suvalgyt bet kiausiniai netilptu smile) nebent kiausinius perkelt prie 13:30? smile

Gal gali man paaiskint ka ir kaip tu cia skaiciavai. Atleisk bet nesuprantu iskur cia tiek kilokaloriju gavosi

Neprisijungęs

 
ro0t
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-09-09
Žinutės: 15
Atsiliepimai: 0

#54 2006-09-10 21:56

Re: Bendro pobūdžio pagalba

Daleiskim imam ryzius, 100gramu ryziu yra 344.5kaloriju tai gi padauginau is 3 nes suvalgau 300gramu ryziu taigi gavosi tiek kaloriju smile

Neprisijungęs

 
Vaidas
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2006-08-06
Žinutės: 78
Atsiliepimai: 0

#55 2006-09-10 22:58

Re: Bendro pobūdžio pagalba

ro0t rašė:

Daleiskim imam ryzius, 100gramu ryziu yra 344.5kaloriju tai gi padauginau is 3 nes suvalgau 300gramu ryziu taigi gavosi tiek kaloriju smile

Bet tu juk valgysi virtus ryzius o ne zalius. 100g virtu riziu turi ~ 111kcal,  taigi 300g virtu riziu tures ~ 333kcal

Neprisijungęs

 
ro0t
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-09-09
Žinutės: 15
Atsiliepimai: 0

#56 2006-09-11 07:37

Re: Bendro pobūdžio pagalba

kur radai tokia informacija? :} noreciau ir kitus dalykus pasitikslinti smile

Neprisijungęs

 
Vaidas
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2006-08-06
Žinutės: 78
Atsiliepimai: 0

#57 2006-09-11 11:20

Re: Bendro pobūdžio pagalba

http://www.kmi.lt/content_7.php Paieskoi parasyk (Ryžiai su lietuviska raide). Dauk angliavandeniu netenka isvirtis visos kruopos. Man paciam sunkiai sekasi surinkti angliavandeniu paros norma. Rekai labai dauk tu kosiu valgyti norint gauti pakankamai kaloriju

Neprisijungęs

 
Lavras
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2006-09-17
Žinutės: 140
Atsiliepimai: 0

#58 2006-09-17 23:08

Re: Bendro pobūdžio pagalba

Sveiki,esu dar viena naujokas siam forume. Turiu klausimeli smile Lankau boksa. Treniruotes vyksta 4 kartus per savaite ir noreciau priaugti truputi mases. Ka galetumet pasiulyti? Dekui

Neprisijungęs

 
KrYziuOtis
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-09-20
Žinutės: 16
Atsiliepimai: 0

#59 2006-09-20 11:34

Re: Bendro pobūdžio pagalba

sveiki na esu naujokas treniruojuosi dar tik menesiuka norejau paklaust treniruojuosi 6 kartus i savaite esu gan istvermingas pries pora dienu nusipirkau amino 2100(patare treneris) ar vaikstant tiek kartu mano raumenys speja atsigauti ir augti ar vis delto reiketu mazinti apsukas?

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2287
Atsiliepimai: 5

#60 2006-09-20 12:13

Re: Bendro pobūdžio pagalba

Mažink apsukas wink

Neprisijungęs

 
KrYziuOtis
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-09-20
Žinutės: 16
Atsiliepimai: 0

#61 2006-09-20 17:58

Re: Bendro pobūdžio pagalba

ne tas amino rugstys parasiau, vartoju 2700.o siaip tai ka as zinau pries metus variau 4 menesius taip be jokiu papildu ir liktais normaliai, daba rgalvojau maziau vaikscioti bet kai paemiau papildu vistiek greiciau atsigauna ir t.t nu vnz. turbut teks mazint :]
o ka manot apie amino 2700 internete radau labai dauk neigiamu pasisakymu ar tikrai jau jie niekam tike, treneris sake vartoja po 20tabl. kazkur i para, as tai 3 pries ir 2 po, jauciasi kad veikia truputi tai va tiek norejau pklausti?

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2287
Atsiliepimai: 5

#62 2006-09-21 16:07

Re: Bendro pobūdžio pagalba

Nieko naujo neišgirsi - čia tema kurioje rasi atsakymus šiuo klausimu -> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=4

Neprisijungęs

 
Pawliux
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-10-07
Žinutės: 27
Atsiliepimai: 0

#63 2006-10-07 13:05

Re: Bendro pobūdžio pagalba

sveiki,

praleidau nemazhai valandu rinkdamas informacija apie kulturizma, tachiau shioje srityje jauchiuosi dar pakankamai "zhalias", todel kreipiuosiu i daugiau zhinanchius ir tikiuosi sulaukti naudingu patarimu! wink

truputi info apie save, kad butu ka patarti.. smile
ugis: 183-185cm (senokai jau matavaus);
svoris: 69kg;
amzhius: 19 metu.

taip trumpai ir kritishkai apibudinant kuno sudejima: kiek ishtyses, mazhai raumenu mases, siauri pechiai; antsvorio problemu nera, tachiau kiek daugiau mases ties kojom ir sedmenim, riebaliukai linke kauptis ties pilvo apachia. smile

tikslai: pagerinti kuno sudejima; nera tikslo tapti kulturistu, tiesiog uzhsiauginti kiek daugiau mases ir igauti grazhias proporcijas.

kiek zhinau sportavimo laikotarpiu labai didelis demesys skiriamas mitybai. shiokios tokios informacijos radau apie tai, tachiau truputi truksta konkretumo. butu gerai zhinoti kokias skaichiavimo lenteles su tiksliais duomenimis. (ka pavyko rasti: http://www.kmi.lt/ ir http://stangine.be/skaiciuotuvai/index.php . galima jomis pasitiket?) butu gerai, jei kas pateiktu kokiu pavyzduku su mitybos tvarkarashchiais (kada? ka? valgyt). wink

norechiau sulaukti patarimu del sporto programos atsizhvelgiant i kuno sudejima ir pasiulymu del mitybos. smile

dekui ish anksto;)

Paskutinį kartą taisė Pawliux (2006-10-07 13:07)

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2287
Atsiliepimai: 5

#64 2006-10-07 14:46

Re: Bendro pobūdžio pagalba

Programa - pilnai užteks paprastos trijų dienų programos arba bet kokios kitos programos kuri atitiktų tavo skiraimą laiką sprotui, pavyzdžių gali rasti žemiau pateiktose nuorodose:
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=381
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/view … ?id=83&p=1
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=256

Mitybos pavyzdžiai bei patarimai
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=180
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=273
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=24
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=164
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=259
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=325
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=21
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=361

Duomenimis iš kmi ir kitų šaltinių nereikėtų aklai pasitikėti. Apie tai jau buvo diskutuota keletoje aukščiau pateiktų temų, bet taip ir neprieita bendros išvados wink

Jeigu nerasi atsakymo, kurk naują temą arba klausk esamose, sėkmės wink

Neprisijungęs

 
Pawliux
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-10-07
Žinutės: 27
Atsiliepimai: 0

#65 2006-10-07 16:04

Re: Bendro pobūdžio pagalba

minis rašė:

Programa - pilnai užteks paprastos trijų dienų programos arba bet kokios kitos programos kuri atitiktų tavo skiraimą laiką sprotui, pavyzdžių gali rasti žemiau pateiktose nuorodose:
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=381
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/view … 83&p=1
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=256

Mitybos pavyzdžiai bei patarimai
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=180
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=273
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=24
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=164
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=259
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=325
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=21
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=361

Duomenimis iš kmi ir kitų šaltinių nereikėtų aklai pasitikėti. Apie tai jau buvo diskutuota keletoje aukščiau pateiktų temų, bet taip ir neprieita bendros išvados wink

Jeigu nerasi atsakymo, kurk naują temą arba klausk esamose, sėkmės wink

na visu pirma dekui uzh info;)

kitas dalykas yra tas, kad kiek perzhvelgiau tuos linkus del programu, tai..na dar labiau susipainiojau... ish jau sudarytu programu tai niekaip negaliu ishsirinkti, vienur atrodo pratimu per daug, kitur ju trukumas..labai sunku zhengti tuos primuosius zhingsnius link teisingos pirmosios programos. wink

tarkim paimkime shia programa:

I treniruočių diena
Krūtinė
a) spaudimas gulint ant horizontolaus suoliuko                     3*8
b) spaudimas gulint ant palenkto suoliuko                            3*8
c) hanteliu isvedziojimai gulint ant horizontolaus suoliuko      3*8

Tricepsas
a) spaudimas siaurai gulint ant horizontolaus suoliuko           3*8
b) prancuziškas spaudimas gulint                                         3*8
c) prancuziškas gantelio spaudimas sėdint                            3*8

II diena išeiginė

III treniruočių diena
Nugara
a) prisitraukimai                                                              3*max
b) stangos atkėlimas nuo žemės                                         3*8
b) traukti štangą prie krūtinės                                           3*8

Bicepsas
a) stovint lenkti rankas per alkunes su stanga                    3*8
b) sedint lenkti rankas per alkunes su ganteliais                 3*8

IV diena išeiginė

V treniruočių diena
Kojos
a) pritupimai   3*10
b) kojų tiesimas treniruoklyje 4*12
c) kojų lenkimas treniruoklyje gulint  3*11

Pečiai
a) štangos spaudimas sėdint iš priekio                                    3*8
b) mostai į šalis                                                                     3*8
c) štangos kėlimas iki smakro                                                 3*9

VI ir VII diena išeiginės

tarkim ka joje vertetu keisti?
1. ne per daug pratimu vienai raumenu grupei? nes kiek skaichiau, tai pradedant reiktu kuri laika daryti tuos vadinamus bazinius pratimus, o tik paskui ishsiskyrstit pratimus i grupes. wink
2. kitas klausimas butu susijes su pakartojimais, pavizdyje jie tinkami? ar geriau pradeti tarkim nuo 2 setu?
3. toliau domintu, kur butu galima rasti info kaip tuos pratimus teisingai atlikti?
4. sportuosiu namu salygomis, tai nepavyks atlikti pratimu, kurie reikalauja treniruoklio, ka butu galima i juos pakeisti?
5. pastebejau, kad shiame pavizdyje nera pratimu presui, i kuria diena vertetu imesti tokiu pratimu? kokiu? ar i visas po viena kita? wink

dekui uzh pagalba. smile

Neprisijungęs

 
Pawliux
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-10-07
Žinutės: 27
Atsiliepimai: 0

#66 2006-10-07 20:12

Re: Bendro pobūdžio pagalba

savaitgali, matyt, visi ilsisi.. wink

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2287
Atsiliepimai: 5

#67 2006-10-07 20:25

Re: Bendro pobūdžio pagalba

1. Pilnai užtenka.
2. Bicepsui ir tricepsui daryk po 2 piėjimus.
3. -> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=115
    -> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=130
4. Papraščiausiai pakeisk pratimais kokius turi galimybe atlikti.
5. Presą gali daryti kiekvieną treniruotę - pradžioj arba pabaigoj po 3-5 priėjimus.

Neprisijungęs

 
TZR
Dažnas senbūvis
Vietovė: DK
Registravosi: 2006-02-18
Žinutės: 1529
Atsiliepimai: 0

#68 2006-10-07 20:43

Re: Bendro pobūdžio pagalba

Pawliux rašė:

savaitgali, matyt, visi ilsisi.. wink

man šeštadieni treniruotė nugaros, o kas antrą sekmadienį presui skiriu visą dieną.

Neprisijungęs

 
Pawliux
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-10-07
Žinutės: 27
Atsiliepimai: 0

#69 2006-10-08 11:45

Re: Bendro pobūdžio pagalba

minis rašė:

1. Pilnai užtenka.
2. Bicepsui ir tricepsui daryk po 2 piėjimus.
3. -> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=115
    -> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=130
4. Papraščiausiai pakeisk pratimais kokius turi galimybe atlikti.
5. Presą gali daryti kiekvieną treniruotę - pradžioj arba pabaigoj po 3-5 priėjimus.

chia del 4 punkto dar norechiau pasiteirauti. i ka butu galima pakeisti shiuos pratimus:
1. spaudimas gulint ant palenkto suoliuko (neturiu reguliuojamo suoliuko, dirbsiu kaip sakiau namu salygom, ne klube wink)
2. kojų lenkimas treniruoklyje gulint?

del kitu +- isheitu padaryti, tik dar reikia pasigilinti i ju teisinga atlikimo technika. wink

Neprisijungęs

 
Pawliux
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-10-07
Žinutės: 27
Atsiliepimai: 0

#70 2006-10-08 11:56

Re: Bendro pobūdžio pagalba

dar del pritupimu, juos ishkart pradet su shtanga ar kuri laika geriau paprastai "patupinet"? big_smile

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2287
Atsiliepimai: 5

#71 2006-10-08 13:19

Re: Bendro pobūdžio pagalba

Dėk štangą ant pečių ir pirmyn. Tik neskubėk su svoriu. Kas dėl pratimų kur minėjai, krūtinei daryk spaudimą su hanteliais arba dar geriau jeigu yra lygiagretės. Kojų lenkimą gulint pakeisk mirties trauka.

Neprisijungęs

 
Tarzanas
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2006-05-27
Žinutės: 234
Atsiliepimai: 0

#72 2006-10-08 23:57

Re: Bendro pobūdžio pagalba

minis rašė:

Dėk štangą ant pečių ir pirmyn. Tik neskubėk su svoriu. Kas dėl pratimų kur minėjai, krūtinei daryk spaudimą su hanteliais arba dar geriau jeigu yra lygiagretės. Kojų lenkimą gulint pakeisk mirties trauka.

tu taip greitai zmogaus negazdink smile pasakyk kad ta mirties trauka vistik tiesiomis kojomis reikia daryti smile jei slaunies dvigalviui reikia smile nes kitaip tai beveik visam kunui pratimas iseina smile

Neprisijungęs

 
Saulius
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-10-09
Žinutės: 2
Atsiliepimai: 0

#73 2006-10-09 23:01

Re: Bendro pobūdžio pagalba

Nuo kiek siaip metu labiausai apsimoka uzsiimti kulturizmu ? Man dbr yra 16 ir as nezinau ka daryt... hmm

Neprisijungęs

 
studentas
......
Registravosi: 2006-09-29
Žinutės: 4263
Atsiliepimai: 7

#74 2006-10-10 10:46

Re: Bendro pobūdžio pagalba

Manau dabar ir butu pas laikas pradeti tik nereiktu skubet. As susidomejau kulturizmu 18 ir man atrodo kad pervelai.

Neprisijungęs

 
Ru0b1S
Atkaklus dalyvis
Vietovė: Red Deer, Alberta
Registravosi: 2006-09-26
Žinutės: 195
Atsiliepimai: 0

#75 2006-10-10 19:24

Re: Bendro pobūdžio pagalba

Pawliux - nu del mytybos tai nzn, jei esi pradedantysis, tai jos pagal mane gali ir nederint, svarbiausia daug valgyti, ta ir as darau, o derinti pakolkas nesiruosiu, nes gerai einasi, taigi man atrodo ir tu gali nesiderint, nes pvz mane tai uzkinisa ka reik valgyt pagal kazkokius tvarkarascius smile
Studentas - geriau veliau, nei niekada wink
Saulius - drozk i sale nebesvarstes jei nori sportuot wink

Paskutinį kartą taisė Jaunasis zvėris (2006-10-10 19:25)

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2018 Kulturizmas.net