Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Maladiec
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2006-07-04
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#26 2006-07-12 22:15

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

Kuo tau ta boksa kriause taip isikirta. Ten daugiausia virsutine dalis. Reiktu ir pabegiot. As tai su sogdyne greitai nuduociau dar(tik greitai turejau galvoj, kad atlikims neflegmatiskas)

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#27 2006-07-12 23:24

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

eilinis rašė:

Dekui uz isamius atsakymus, taciau man labai idomu, kam reikalinga suvalgyti daug baltymu. Logiskai mastant dirbant ant ryskinimo raumens mase neauga, tad jei nereika maisto - baltymu, tai gal galima ju valgyti nedaug. Kad ir 2 varskes pokelius ir 1L pieno i diena?
Na ir dar jei nesunku noreciau paklaust del tokio mitybos plano laiko. Keliuosi 10h.

Kam reikalinga daug baltymų? Reikalinga tam, kad galėtum nuolat maitinti savo raumenį, suteikiant organizmui visai kitus krūvius kurie yra skirti riebalo deginimui. Kitaip sakant jei nepakankamai maitinsi raumenį, papildomai su riebalu kris ir raumuo. Taip, masė neauga, bet tai dar nėra rodiklis tame, kad tokiu atveju tai bus tinkamas variantas riebalo deginimui. Dar klaidingas požiūris jei atrodo kad masės pagrindas yra baltymai, ta prasme spręndžiant iš sakinio "tad jai nereikia maisto - baltymų". Baltymai maitina raumenį, papildomas angliavandenių kiekis (ypač jei kiek viršijimas) ir sudaro masę. Gali jų valgyti nedaug, bet paskui tada tik nenusivilk rezultatais, nes apie tai esi perspėtas. O tavo baltymų vartojimo variantas tikrai prastokas. Tik 2 pokai varškės ir litras pieno, ir visas baltymas per dieną? tik 79g baltymo per dieną? Na čia net paprastam žmogui galėtų būti mažai, jau nekalbant apie sportininką.
Beje per velai kelies. Maisto vartojimo tarpus sudaryk kad būtų 2-3 val., bendrai kad gautusi 6-7 valgiai

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#28 2006-07-12 23:26

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

eilinis rašė:

Nu dabar pamasciau ir nutariau daryti toki grafika, kaip jums?
1dienis- Saleje svoriu kilnojimas, apsilimui ~10min bokso kriause. Vakare ~15min bokso kriause.
2dienis- Minimas su treniruokliu 20min ryte, vakare 20min kriause
3dienis- Saleje svoriu kilnojimas, apsilimui ~10min bokso kriause. Vakare ~15min bokso kriause.
4dienis- Minimas su treniruokliu 20min ryte, vakare 20min kriause
5dienis- Saleje svoriu kilnojimas, apsilimui ~10min bokso kriause. Vakare ~15min bokso kriause.
6dienis- Minimas su treniruokliu 20min ryte, vakare 20min kriause

Bėgiojimą prijunk kai kur vietoj minimo su treniruokliu, bus ir daugiau įvairovės, ir daugiau naudos

Neprisijungęs

 
Dj_karoliux
Naujas dalyvis
Vietovė: Šilalė
Registravosi: 2006-08-06
Žinutės: 39
Atsiliepimai: 0

#29 2006-09-14 20:13

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

Daryk savo maisto pakeitimus, ir valgyk mazai ir kas kokes 3h

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#30 2006-09-16 12:42

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

Dj_karoliux rašė:

Daryk savo maisto pakeitimus, ir valgyk mazai ir kas kokes 3h

Mažai nereiškia dar gerai, pirmiausiai reikia žiūrėti maisto sudėtį, kas būtų svarbiausia

Neprisijungęs

 
Dj_karoliux
Naujas dalyvis
Vietovė: Šilalė
Registravosi: 2006-08-06
Žinutės: 39
Atsiliepimai: 0

#31 2006-09-17 12:54

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

Vitamin_C rašė:

Dj_karoliux rašė:

Daryk savo maisto pakeitimus, ir valgyk mazai ir kas kokes 3h

Mažai nereiškia dar gerai, pirmiausiai reikia žiūrėti maisto sudėtį, kas būtų svarbiausia

Taip tu teisus

Neprisijungęs

 
acc
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-11-05
Žinutės: 28
Atsiliepimai: 0

#32 2006-11-05 19:30

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

Sveiki noriu paklausti ar imanoma numesti svorio nuo vienos kuno dalie pvz man reikia numesti nuo koju ir uzpakalio truputi svorio koki 1kg ar 2kg ir kaip man tai padaryti??

Neprisijungęs

 
Fricas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-01-28
Žinutės: 11
Atsiliepimai: 0

#33 2006-11-05 19:56

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

Plastine xirurgija nykstys

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#34 2006-11-05 20:31

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

acc rašė:

Sveiki noriu paklausti ar imanoma numesti svorio nuo vienos kuno dalie pvz man reikia numesti nuo koju ir uzpakalio truputi svorio koki 1kg ar 2kg ir kaip man tai padaryti??

Atskirai nenumesi, reikės treniruoti visą kūną

Neprisijungęs

 
acc
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-11-05
Žinutės: 28
Atsiliepimai: 0

#35 2006-11-06 20:35

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

gal kas gali parasyti kaip maitintis kad numesti svorio bet ne nuo raumenu??kas kiek laiko valgyti ka valgyti ir pan.?????

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2287
Atsiliepimai: 5

#36 2006-11-06 21:31

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

acc rašė:

gal kas gali parasyti kaip maitintis kad numesti svorio bet ne nuo raumenu??kas kiek laiko valgyti ka valgyti ir pan.?????

Pasižiūrėk pavyzdžių čia:
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=141
-> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=24

Neprisijungęs

 
aurimax
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2006-09-01
Žinutės: 73
Atsiliepimai: 0

#37 2006-11-12 20:59

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

pasiulykit programas arba kaip reikia ryskintis raumenys patarkit kokius pratimus darytis ir kokias svoriais

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2287
Atsiliepimai: 5

#38 2006-11-12 21:09

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

1. Susidarai mitybą, kad gautum mažiau kalorijų negu reikia -> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewforum.php?id=4
2. Darai cardio treniruotes -> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=183
3. Treniruotes darai tokias pat, tik pakartojimų skaičių padarai 10-12

Neprisijungęs

 
Anglas Ligonis
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2006-08-13
Žinutės: 95
Atsiliepimai: 0

#39 2006-11-13 21:35

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

o kiek priejimu ? kada butu tinkamiausiai man ryskintis mano ugis 177 dabar sveriu 75kg nuo kiek kg dar dasimesti ? plius kiek laiko ryskintis ?

Neprisijungęs

 
vrx
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2006-08-13
Žinutės: 121
Atsiliepimai: 0

#40 2006-11-13 21:39

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

minis rašė:

1. Susidarai mitybą, kad gautum mažiau kalorijų negu reikia -> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewforum.php?id=4
2. Darai cardio treniruotes -> http://www.kulturizmas.net/forumas/viewtopic.php?id=183
3. Treniruotes darai tokias pat, tik pakartojimų skaičių padarai 10-12

Kaip del pakartojimu, kiek zinau masei 8-12.
O Ryskinimui ~15

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2287
Atsiliepimai: 5

#41 2006-11-13 21:40

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

Čia tau riek žinot ko tu nori. Pasižiūri į veidrodi, matai kad užtenk masės, nori ryškumo, ir pradedi. Baigi tada kai esi patenkintas rezultatu veidrodi. Daryk įprastą treniruotę tik pakartojimus padidink...

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#42 2006-11-13 23:19

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

aurimax rašė:

pasiulykit programas arba kaip reikia ryskintis raumenys patarkit kokius pratimus darytis ir kokias svoriais

Programų pats skirtumas pratimuose tarp tikslo auginti masę ir mesti svorį/ryškintis, gali būti dar toks, kad norint mesti svorį, papildomai gali pridėti daugiau izoliojančių pratimų, kurie yra skirti daugiau kaip raumenų kokybei, negu dydžiui. Taip pat galima sudaryti superserijas, kas irgi tam tikrais atvejais turi savotiškos naudos. (masės programoms labiau tinka sudarimas kuris būtų labiau linkęs į bazinius pratimus). Toliau aišku būtinai reikia cardio pratimų. Pakartojimų skaičiuose nėra labai didelio svarbumo, jis pirmiausiai yra pačiame treniruotės intensyvume, tiksliau jo didinime. Bet orientuotis maždaug būtų galima į 10 pakartojimų (kai kur gali būt ir 12). Pertraukos turi būti trumpesnės, nes tokiu atveju atitinkamai bus ir didesnis intensyvumas. Treniruotės trukmė neturi viršyti 1val. ribų. Treniruočių ciklas gali trukti 2-3 mėn.

Neprisijungęs

 
acc
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-11-05
Žinutės: 28
Atsiliepimai: 0

#43 2006-11-15 20:34

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

kaip maitintis norint numesti svorio bet ne nuo raumenu man neiseina valgyti kas 3 valandas ka daryti??

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#44 2006-11-15 21:02

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

Baltymų kiekis bendrame kalorijų skaičiuje turi būti mažesnis palyginus su angliavandeniais, kitaip sakant kuo daugiau baltyminio maisto, tuo geriau, nes angliavandeninį yra lengviau surinkti. Ypač arčiau vakaro reikia riboti angliavandenių vartojimą. (nors šiaip pati tema yra treniruotėms, o ne mitybai smile )

Neprisijungęs

 
justas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-11-30
Žinutės: 8
Atsiliepimai: 0

#45 2006-11-30 22:42

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

noriu pagalbos. siaip i stangine pradejau vaikscioti jau pries pusanrtu metu, anksciau lankiau krepsini ir tai dariau smarkei atiduodaas visas jegas. sveriau 85 ir mano ugis 182. man toks santykis nepatiko, kai baigiau krepsininko karjera pradejau intensyviai begioti, nes noriu numesti svorio. po poros men man bus 18. sia vasara begiojau su pora treningu begdavau po valanda +-10min... rezultato manau praktiskai nulis nes kaip ir nenumeciau svorio, po vasaros sveriau 83-85 dbr jau pavyko numesti iki 78-80 noreciau bent 75, esu siaip stamboko sudejimo, onoreciau buti atletiskas, o ne kulturistiskas. noriu gero preso ir siaip isryskinti viska, dar gerai butu numesti svorio nuo koju, kurios pas mane nemz sveria.. nupasakosiu sawo sawaite ir norecia patarimu, ka darau negerai.
pirmadienis. pasportuoju stangineje, nemz laiko uzima atsilenkimai, vakare zaidziu krepsini (apie 1-1.5h)
antradienis stangine mazdaug 45min ir is ju apie 20 min presas
treciaidenis stengiuos jei pavyksta i stangine nueit ir vel presas uzima beveik puse laiko
ketvirtadienis stangine vel kilojimai ir presas
penktadieni kaip iseina arba stangine arba begijimas
sawaitgaliais dbr dirbu (betnuoju) tai nieko nesportuoju, siaip begioju ir naminiai preso pratimai kojos ir pan...
mano mityba valgau pusrycius  dbr beveik visada mokykloj ir grizes po mokyklos... paskiau turiu daug veiklos tai nuo kokiu 3-4 daznai nevalgau nieko. ka galetumet patarti presui, kad jis butu dailus? maniskis yra man nepatinkancios formos, nes nes yra vidurinieji raumenys, dvi pagalveles gerokai didesnes uz kitus. jas imanoma sumazinti? jei imanoma tai kaip? jei neimanoma tai kaip padaryti kad kiti raumenys jas pasivytu? pvz apatiniai. buciau lb dekingas jei pasakytumete kiek daryti ir kaip daznai daryti presa, nes nezn ar ji daryti lb didelemis serijomis po 100-200 ar gereu lb daug seriju bet po 20 ar kaipnors kitaip.
saldumynai... jei noriu viska isryskinti. man ju atsisakyti visiskai? buciau lb dekingas jei pagelbetumete, nes skaiciau cia lb daug o nezn ka sau pritaikyti.

Neprisijungęs

 
studentas
......
Registravosi: 2006-09-29
Žinutės: 4263
Atsiliepimai: 7

#46 2006-12-01 09:19

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

Pirmiausia perdaug presa darai, taip jo neisryskinsi, stenkis daugiau pratimu daryt kitom raumenu grupem, nes kai turesi daugiau raumenu jie daugiau sudegins kaloriju ir busi lieknesnis.

Neprisijungęs

 
justas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-11-30
Žinutės: 8
Atsiliepimai: 0

#47 2006-12-01 22:44

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

kiek dienu i savaite siulaiji daryti ir kokius butent pratimus? smile

Neprisijungęs

 
studentas
......
Registravosi: 2006-09-29
Žinutės: 4263
Atsiliepimai: 7

#48 2006-12-02 11:36

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

3 dienų
Panašią į šitą arba bet kurią kitą patikusią (programų forume daug yra) ir sportuok, presa gali jei nori daryt per kiekviena treniruote, bet po viena pratimą ir 2-3 serijas.

Neprisijungęs

 
justas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-11-30
Žinutės: 8
Atsiliepimai: 0

#49 2006-12-02 16:07

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

ok dekui, bet yra dar vienas klausimas. imanoma sumazinti koju raumenis?

Neprisijungęs

 
3F
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2006-07-22
Žinutės: 1552
Atsiliepimai: 0

#50 2006-12-02 16:33

Re: Svorio metimas / ryškinimasis

justas rašė:

ok dekui, bet yra dar vienas klausimas. imanoma sumazinti koju raumenis?

Kam tau raumenis mazint? hmm dauguma cia  esanciu nori juos padidint! Gal riebalo truputi yra?smile

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2018 Kulturizmas.net