Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

HRS
Dažnas senbūvis
Vietovė: UK
Registravosi: 2009-03-11
Žinutės: 4143
Atsiliepimai: 8

#176 2016-01-07 18:10

Re: Bridge`ai

Zuikis13 rašė:

HRS, patarimas tavo tai Ūra.
čia turbūt reikia atsakyti į klausimą kokios dozės, kaip ir/ar vartoti HCG bei kokie yra būtini tyrimai norint nepakratyti kojų. Kiek suprantu, tai tiltai daromi +/- 300mg/w. Ar testas ar prima, bet prima per daug egzotika. Woody, tu spik ingliš?

Cia tiltu tema ne tyrimu 😀 jei zada tiltuot manau turi jau kazka raukt sitoj temoj nemanai taip?
Pagrindas ir yra test e ir prima, kokia 200-300/300 mg/week
Testas butinas!!!

Paskutinį kartą taisė HRS (2016-01-07 18:12)

Neprisijungęs

Zuikis13
Chemijos policija
Vietovė: Pravėnai
Registravosi: 2015-01-20
Žinutės: 5228
Atsiliepimai: 96

#177 2016-01-07 22:56

Kol kas tokio gražaus blast and cruise  guide neradau. Yra tik TRT apžvalga. Realiai, tai principai tie patys, tik jei TRT eina 120-200mg/w, tai tiltas 200-300mg. Žodžiu, gal vėliau kažką rimtesnio atkapstysiu. Čia šiaip, iš steroidology megatrono postras (išimtos nereikalingos dalys).
http://www.steroidology.com/forum/testo … rview.html

Basic TRT overview

Estradiol:
One of the primary negative side effects that you must worry about while on TRT is Aromatization of testosterone into Estradiol (E2), a potent form of estrogen. In my estimation, elevated E2 is the cause of 90% of the problems one encounters on TRT. Your body has what are known as Aromatase Enzymes and it is more prevalent in fat cells. Unfortunately, many men who find themselves on TRT have accumulated unwanted fat. The higher your TT levels are, the more aromatization you are likely to experience. Ideally you want your E2 to be between 20-40pg/ml. When your E2 is elevated you can experience: acne, feeling bloated, elevated blood pressure, erectile dysfunction, edema, fatigue, “brain fog”, gynecomastia, and emotional disturbances. Estradiol is also being investigated as a cause of prostate problems whereas in the past testosterone was suspected to be a cause.

There are several things you can do to manage aromatization and the resulting E2. As I mentioned earlier, one of them is to administer more frequent smaller injections of Testosterone. If you avoid the spikes in your TT you will aromatize less. This is why a lot of guys inject every 3.5 days.

You can find the testosterone dose that raises your TT levels without causing high amounts of aromatization. Generally there is a “tipping point”. Let me provide another example from my personal experience. When I was injecting 50mg every 3.5 days, my E2 was at 27pg/ml (TT was at 650ng/dl). I tried injecting 60mg every 3.5 days and this resulted in E2 of 97pg/ml and TT of 880ng/dl. That extra 20mg a week was more than my body could handle on its own and resulted in a lot of aromatization. For comparison, when I was doing the injections of 100mg once per week my E2 was at 115pg/ml. That’s higher than many women’s levels at certain stages of their monthly ovulatory cycle.

If you want to be at the higher end of the TT normal range (approximately 1,200ng/dl) then you will likely have to use another medication known as an Aromatase Inhibitor (AI). AI’s reduce the amount of testosterone that is converted into E2 via the Aromatase Enzyme. Two common AI’s used by TRT patients are Arimidex (Anastrozole) and Aromasin (Exemestane). Arimidex is generally dosed at .50mg to 1.00mg per week for TRT. If you are injecting Test Cyp every 3.5 days it would be good to take half your weekly AI dose with each injection. Arimidex has a half-life of around 48 hours. Aromasin is generally dosed at 6.25mg to 12.50mg per every other day for TRT. Its half-life is around 27 hours which is why it needs to be dosed more frequently (possibly even as low as 9 hours in males per one study).

This leaves you with two basic choices for an approach to TRT. Use the fewest medications possible and find the dose that doesn’t cause high levels of aromatization. Or use a dose the puts you in the upper part of the normal TT range and incorporate an AI into your protocol. Both are perfectly good approaches to TRT. Or if you are one of the lucky ones, get to the top end of the normal range without needing to use an AI.

There are some over-the-counter supplements that you can take to reduce E2. They will not counter high levels of E2, but they can be effective when your E2 is slightly elevated. These include: diindolylmethane (DIM), zinc and vitamin B-6. They work by helping you excrete the E2 faster as opposed to inhibiting aromatization.

If you do use an AI or supplements, you need to be very careful to not lower your Estradiol too much. Men need E2 as well. You want to keep your E2 in the 20-40pg/ml range. If you ever do “crash” your E2 too low you will quickly learn that it is one of the worst feelings in the world. You will likely experience: extreme fatigue, joint pain, “brain fog”, low libido, erectile dysfunction, anxiety and a general sense of feeling pretty lousy. Some guys are bedridden while they wait for their E2 to bounce back after crashing it. If you are going to be off one way or the other, you are better off letting your E2 be a little on the high side rather than on the low side. Everyone freaks out about gynecomastia and convinces themselves they need more AI, but having your E2 in the 40’s is generally a lot better than having it in the teens.

This leads me to how you can know if your E2 is too high or too low. While there are signs that tend to be the “canary in the coal mine” like acne (high E2) or joint pain (low E2), you must have blood work done to measure your E2. I can’t tell you how many guys have sworn their E2 was too high only to have blood work show that it was actually too low or vice-versa. It is very hard to tell the difference – especially when you are inexperienced. Get frequent blood work done. You should also note that there are different types of blood tests to check Estradiol. There is the Regular Assay and the Sensitive Assay. The regular assay is meant for women and it is not very accurate at the lower levels typically found in men. The sensitive assay is designed to be much more accurate at the lower levels found in men. Make sure you get the Estradiol Sensitive Assay performed.

There are a lot of doctors out there that prescribe TRT but know next to nothing about Estradiol management. If you read through the TRT forum you will find plenty of examples where guys have had their doctors tell them, “Men don’t have estradiol,” or “You don’t have to worry about estradiol.” This is incorrect and may indicate that they have outdated knowledge on the topic or they are still learning how to treat Hypogonadism effectively. It is an imperative that you monitor and manage E2 while on TRT. As I stated earlier, I believe E2 causes 90% of the problems encountered while on TRT.

Hematocrit:
The other primary negative side effect of TRT is elevated hematocrit (blood thickness). Exogenous testosterone causes your body to produce more red blood cells which in turn makes your blood thicker. This is nothing to be alarmed about as it is very easy to manage. Simply donate a pint of whole blood every 56 days (minimum frequency allowed). This will lower your hematocrit and help save lives at the same time. You can do this at the Red Cross and other similar organizations. If for some reason this donation frequency is not often enough to keep your hematocrit within normal levels there are other options available which you can learn about on the TRT forum. Please don’t wait for your hematocrit to become above normal before going in to donate blood. You will be turned away. An ounce of prevention is certainly worth a pound of cure here.

Blood Work:
This would be a good time to talk about the Blood Work that needs to be done while on TRT. Before you start TRT, you will need to check your TT, LH and FSH. If these indicate Secondary Hypogonadism you should check your Prolactin as well to rule out Hyperprolactinemia. Also get a Thyroid panel to make sure it is functioning properly (TSH, T3, T4, Free T3, Free T4, FTI, THBR). If you have borderline Hypogonadism you should check your Free Testosterone and Sex Hormone Binding Globulin (SHBG). Finally, you will want to reconfirm the initial results by checking TT, LH and FSH again.

If Primary Hypogonadism is indicated you should simply reconfirm the results by checking TT, LH and FSH again. If you have borderline Hypogonadism you should check your Free Testosterone and Sex Hormone Binding Globulin (SHBG).

Once you are on TRT, you will need to do frequent blood work to see how you are doing – especially when you are beginning treatment and trying “dial in” your protocol. Here are the common labs that guys order on TRT.

Always Necessary:
•    Total Testosterone (TT)
•    Complete Blood Count (CBC) – this includes Hematocrit
•    ********* Panel – this includes kidney and liver function
•    Estradiol Sensitive

Sometimes Needed:
•    Lipid Profile
•    Prostate-Specific Antigen (PSA)
•    Prolactin
•    Iron
•    Ferritin

Nice to Have Occasionally:
•    Insulin Growth Factor (IGF-1)
•    Thyroid Stimulating Hormone (TSH)
•    Hemoglobin A1C (HbA1c)
•    Vitamin B12
•    Vitamin D
•    Dehydroepiandrosterone (DHEA)
•    Cortisol
•    Cardiac Reactive Protein (CRP)
•    Free Testosterone
•    Sex Hormone Binding Globulin (SHBG)

Sometimes going through your doctor and insurance to get all of this blood work done can be inconvenient, expensive or even not permitted. A lot of guys on TRT use what are known as Private Labs. They are often much cheaper, convenient and as the name implies only you see the results. I share my results with my doctor, but that is up to you. A good company that you can use in most States is Private MD Labs (Private MD - Buy Lab Tests Online). I find that you get the best deals by purchasing one of their panels rather than getting labs al la carte. A very popular one is the Hormone Panel for Females. Despite its name, it is for men too. It includes: LH, FSH, TT, E2 (regular assay), CBC and ********* Panel. It costs about $50 if you use their 15% off coupon code. Sign up for their weekly newsletters to get the codes. The lab results will usually be available to you online in 24-48 hours. You can add on the Estradiol Sensitive Assay for about $58 more.

Another popular option is to get the Hormone Panel for Males. It costs about $143 after the 15% off coupon code and includes: TT, Free T, Estradiol Sensitive, CBC, ********* Panel, Lipid Profile, IGF-1, PSA and a Thyroid Profile.

If funds are really tight, just get the Hormone Panel for Females for $50. Although the Regular E2 assay is less accurate, the general rule of thumb is to subtract 10-20 points from the value. It tends to come in higher; but not always.

Lastly, let me strongly urge you to learn how to read your labs. You are your own best advocate for your health. Don’t rely on your doctor for everything if he or she does not specialize in TRT. As I have mentioned a few times already, many doctors know very little about TRT. The sad truth is that by reading this post, joining this forum and taking your time to do homework that you will very likely know much more about TRT than your doctor. This will save you from having a bad experience.

hCG
Human Chorionic Gonadotropin (hCG) is often used in TRT; but not always. It mimics the LH that is released by the pituitary gland. You generally take hCG by administering Sub-Q injections, although intramuscular works as well. hCG has certain benefits to men on TRT. Of interest to many men is that it helps keep the testicles from shrinking which often happens when they are shut down due to using exogenous testosterone. It can also help “back fill” your HPTA pathways as your testicles do more than simply produce Testosterone. hCG will help keep your DHEA, Cortisol and Pregnenolone levels in balance. It can also help even out your TT levels so that you are on less of a hormonal roller coaster ride.

There are entire posts dedicated to hCG, so I will not try to replicate them here. I do encourage you to seek them out when doing your homework. A few things to consider though are: many men express having a “sense of well-being” while taking hCG, taking too much and taking it too frequently can be harmful, it is expensive, and it can cause high estradiol levels that cannot be controlled by taking an Aromatase Inhibitor. Many regular doctors are not very familiar with hCG in TRT protocols and will be reluctant to prescribe it. If you want to use hCG your best bet may be to go through a TRT clinic that specializes in this area of medicine.

DHEA and Pregnenolone:
If you are not going to use hCG while on TRT, it is recommended that you supplement with DHEA and Pregnenolone as your testicles are shut down and may not be producing these adequately. Both can be found at drug stores over-the-counter. Micronized or transdermal forms are generally preferred.

Paskutinį kartą taisė Zuikis13 (2016-01-07 22:58)

Neprisijungęs

azuolyno bicas
Varžybų dalyvis
Vietovė: uk
Registravosi: 2007-05-28
Žinutės: 3111
Atsiliepimai: 23

#178 2016-01-08 01:05

siaip tai taip tiltu principas kaip ir TRT, ir as garantuoju kad visi daro off'us, geras offas yra pusmetis, per metus nepamenu tiksliai bet viska nutraukus didelis procentas atsistato LH FSH TT, po 2 metu abstinencijos tas procentas arti simto ar tai simtas % kazkur buvo straipsnis. tad kas daro kurso po kurso su 2-3sav off, tai realiai nenulipa nuo nieko.. Siaip tai kepenim apkrova didziule, buna, lipidai sukyla/nukrenta ne I gera puse, kraujas sutirsteja, labia padideja rizika sirdies smugiui, plius kraujospudis uzkyla hipertenzija.
Jeigu pas kazka dar yra kazkokia underlaying problema tai gali buti secondary hypogonadism, arba nevaisingumas, bet antras gali buti atverciamas, pirmas tipas, nop, panasiai kaip su diabetu. Dazniau tai yra psichologinis barjeras kuri reikia perlipti, ismokti kontroliuoti save ir daryt pora kurseliu ilgesniu ar pora trumpu trumpesniu, jei sveikata rupi. Taip pat organizmas pripranta prie aas ir doziu, todel nebera tokio poveikio, dar vienas minusas I tilto puse. Seniau is nosies kraujas begdavo, bet net nekreipdavau demesio, o dabar po visu tyrinejimu ir t.t. matau kokia svarba ir itaka tai turi sveikatai.

Neprisijungęs

Zuikis13
Chemijos policija
Vietovė: Pravėnai
Registravosi: 2015-01-20
Žinutės: 5228
Atsiliepimai: 96

#179 2016-01-08 15:45

Ažuolynai, patiasyk mane jeigu klystu.

Pirminis hipogonadizmas - neveikiau kiaušiukai
Antrinis hipogonadizmas - neveikia hipofizis.
Jei pirminis - teks sėsti ant TRT, jei antrinis - atsistatys natūraliai arba galima paspartint su clomidu.
Pirminį hipogonadizmą galima įsivaryti darant ilgą kursą nepajungus HCG arba perdozavus HCG.

Logika gera? Beje, pirminis hipogonodizmas yra visiškas kryžius ar galima bandyt spardytis? Tarkim pas nekursavusį žmogų LH ir FSH yra kokie ~15, o testas tik 9nmol/l tai ar verta bandyt su HCG "pramušti" testo gamybą? Beje, kokia situacija su vaisingumu esant pirminiam hipogonadizmui?

Neprisijungęs

iparado
Mr.Clomid
Vietovė: Vaistinė
Registravosi: 2012-11-20
Žinutės: 1683
Atsiliepimai: 10

#180 2016-01-08 15:59

Zuikis13 rašė:

Jei pirminis - teks sėsti ant TRT, jei antrinis - atsistatys natūraliai arba galima paspartint su clomidu.
Pirminį hipogonadizmą galima įsivaryti darant ilgą kursą nepajungus HCG arba perdozavus HCG.

Logika gera? Beje, pirminis hipogonodizmas yra visiškas kryžius ar galima bandyt spardytis? Tarkim pas nekursavusį žmogų LH ir FSH yra kokie ~15, o testas tik 9nmol/l tai ar verta bandyt su HCG "pramušti" testo gamybą? Beje, kokia situacija su vaisingumu esant pirminiam hipogonadizmui?

Antrinio hipogonadizmo atveju irgi buna kad skiriama TRT, jei nerandama priezasciu kodel hipofize neveikia ir nereaguoja I joki stimuliavima, yra cia pas mus vienas forume tikrai su tokia diagnose...

Neprisijungęs

Sirvan
Piziaus sugyventinis
Vietovė: Piziaus lova
Registravosi: 2015-10-27
Žinutės: 493
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 0

#181 2016-01-08 20:53

Nesuprantu tokiu kur tiltais kursuoja. Ant tiek drozia sveikata ir nei kiek neidomu

Neprisijungęs

nesako
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-11-02
Žinutės: 3552
Atsiliepimai: 19

#182 2016-01-08 20:56

tai jo dydziojo populiacijos dalis net ir paprastai kursojanciu nesupras

Neprisijungęs

Sirvan
Piziaus sugyventinis
Vietovė: Piziaus lova
Registravosi: 2015-10-27
Žinutės: 493

#183 2016-01-08 20:58

Pats kursavau pasikeliau jega pagrazejau, bet kas is to. Tai didziausia klaida gyvenimo. Jei butu galima sugrazint laika tai visus steroidus buciau ismetes. O jei kas kabinesis del gyno tai ne nuo steru ja gavau.

Neprisijungęs

HRS
Dažnas senbūvis
Vietovė: UK
Registravosi: 2009-03-11
Žinutės: 4143
Atsiliepimai: 8

#184 2016-01-08 22:01

Sirvan rašė:

Pats kursavau pasikeliau jega pagrazejau, bet kas is to. Tai didziausia klaida gyvenimo. Jei butu galima sugrazint laika tai visus steroidus buciau ismetes. O jei kas kabinesis del gyno tai ne nuo steru ja gavau.

A tai kokio byybio tu juos isvis emei?

Neprisijungęs

azuolyno bicas
Varžybų dalyvis

#185 2016-01-09 02:26

Zuikis13 rašė:

Jop! Jei Antra tai geriau su clomidu ir laikas!
Pirmini galima isivaryt pazeidus kiausus arba gimti su pirminiu!
Lh buna nuo 0-7 berods panasiai ir fsh priklausomai nuo labo. Jei auksti labai tai kiausai failina nes hipofize bando kompensuot! Jei palei Dugna tai hipofize failina / clomid! Jei testas 9 tai ant ribos, geriau clomidas nes su hcg duobe bus!
Pirmam hypo tai tik assisted pregnancy! IVF
Ir pan. Taigi kuo ilgiau ant testo tuo labiau atostogauja kiausai ir hipofize kuri yra nevirto dydzio ryzio dydzio big_smile ir is dvieju daily susideda: anterior ir posterior

Neprisijungęs

azuolyno bicas
Varžybų dalyvis

#186 2016-01-09 02:34

Zodziu anterior pituitary
Ir posterior pituitary
Funkcijos ir kas ka daro: Google / Wikipedia
Anterior berods seklos sekrecija stimuliuoja gh androgenus ir t.t.

Neprisijungęs

Woody
Išmestas
Registravosi: 2014-04-19
Žinutės: 1183
Atsiliepimai: 1

#187 2016-01-09 10:51

azuolyno bicas rašė:

siaip tai taip tiltu principas kaip ir TRT, ir as garantuoju kad visi daro off'us, geras offas yra pusmetis, per metus nepamenu tiksliai bet viska nutraukus didelis procentas atsistato LH FSH TT, po 2 metu abstinencijos tas procentas arti simto ar tai simtas % kazkur buvo straipsnis. tad kas daro kurso po kurso su 2-3sav off, tai realiai nenulipa nuo nieko.. Siaip tai kepenim apkrova didziule, buna, lipidai sukyla/nukrenta ne I gera puse, kraujas sutirsteja, labia padideja rizika sirdies smugiui, plius kraujospudis uzkyla hipertenzija.
Jeigu pas kazka dar yra kazkokia underlaying problema tai gali buti secondary hypogonadism, arba nevaisingumas, bet antras gali buti atverciamas, pirmas tipas, nop, panasiai kaip su diabetu. Dazniau tai yra psichologinis barjeras kuri reikia perlipti, ismokti kontroliuoti save ir daryt pora kurseliu ilgesniu ar pora trumpu trumpesniu, jei sveikata rupi. Taip pat organizmas pripranta prie aas ir doziu, todel nebera tokio poveikio, dar vienas minusas I tilto puse. Seniau is nosies kraujas begdavo, bet net nekreipdavau demesio, o dabar po visu tyrinejimu ir t.t. matau kokia svarba ir itaka tai turi sveikatai.

Jei bus galimybe pasidaryti tyrimus tai varysiu tilta.

Neprisijungęs

iparado
Mr.Clomid
Vietovė: Vaistinė
Registravosi: 2012-11-20
Žinutės: 1683
Atsiliepimai: 10

#188 2016-01-09 10:51

Kiek zinau yra 4 ar tai 5 veiksniai, kurie itakoja antrini hipogonadisma, ir berods tik du is ju yra visiskai sutvarkomi, tai virsvoris ir stresas, o like (Kallmano sindromas, hipofizes auglys, kai kuriu ligu, pvz tuberkuliozes sukelti padariniai, AIDS) situ iki galo nesutvarkysi, tokiems neveiks Clomidas, ir telieka TRT...yra dar minusas kad toil grazu ne visada suranda hipogonadizmo priezastis, ypac pas mus Lietuvoj, tiesiog duoda sintetikos ir viskas...bet cia veiksniai kurie kyla is ligos, o del AAS sukeltu problemu tai gan teisinga - laikas ir clomidas turetu kazkiek sutvarkyti situacija, nors as to net nelaikyciau hipogonadismu, gal tiesiog laikina problema ir busena...del ilgo AAS vartojimo nzn, bet po to pacio trumpalaikio vartojimo, esu skaites pubmede kelis straipsnius, kad jei kiausiu neuzmigdei ir neisdziovinai, hipofize beveik visada atsistato pas sveika zmogu, kaip ir apatine dalis, kaip ir minejo azuolas po berods 2 metu 99% (tas pats liecia ir vaisinguma)

Paskutinį kartą taisė iparado (2016-01-09 10:53)

Neprisijungęs

nenugalimas
pulsometras
Registravosi: 2011-03-15
Žinutės: 3795
Atsiliepimai: 13

#189 2016-01-09 21:36

Sirvan rašė:

Visu pirma tai nereikia daryt to ko nesupranti, o dabar kai sedi su vienu moliu testo, tai tikiu kad taip atrodo.. netingek skaityt ir susitvarkysi.

Neprisijungęs

Bornas
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2014-03-02
Žinutės: 199

#190 2016-05-01 16:12

Sporcmenai gal kas nors is praktikos galit ka pasakyti? Siuo metu isbandineju, sekancia sav darysiu tyrimus.
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=426024.0

Neprisijungęs

Slimax
Naujas dalyvis
Registravosi: 2018-06-11
Žinutės: 44

#191 2019-05-13 12:26

Sveiki, klausimas toks iskilo. Tarkim vaisingumas jau nebeaktuolus tik kad aisku pempe stovetu.  Mastau likti prie test e  low  dozes ilgam ar gal visam laikui. Labai blogas sprendimas?

Neprisijungęs

bender
Dažnas senbūvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2008-12-05
Žinutės: 4104
Atsiliepimai: 37

#192 2019-05-13 14:24

Ne mums spresti ar geras ar blogas sprendimas. Tavo gyvenimas darai ka nori smile Bet jei jau pasiruosei TRT tai zinok kaip administruoti, ka priziureti reikia.

Prisijungęs

fitnesas
buvęs <3 fitness
Vietovė: Juiceland
Registravosi: 2008-03-01
Žinutės: 6496
Įspėjimai: 1

#193 2019-05-13 16:00

nebido every 6 weeks ar panasiai. ziuret pagal tyrimus reikia, tada neuzsipisi taip badyt visa gyvenima kas savaite,nes savaiciu dar daug

Neprisijungęs

valdas4x4
Dažnas senbūvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2014-09-24
Žinutės: 1631
Atsiliepimai: 55

#194 2019-05-13 19:36

Slimax rašė:

Sveiki, klausimas toks iskilo. Tarkim vaisingumas jau nebeaktuolus tik kad aisku pempe stovetu.  Mastau likti prie test e  low  dozes ilgam ar gal visam laikui. Labai blogas sprendimas?

Jei su nebido tai sprendimas geras, kodel ?
1. Saudysi kas 10-12 sav, nesuksi pautu del e2, sikna neakaudes kiekviena diena
2. Jei realiai testas zemiau normos , gali pasidaryt kompensuojama, nors jei jis ir nebutu kompensuojamas, vistiek ji saudyciau smile

Prisijungęs

Slimax
Naujas dalyvis

#195 2019-05-15 09:55

valdas4x4 rašė:

Slimax rašė:

Jei su nebido tai sprendimas geras, kodel ?
1. Saudysi kas 10-12 sav, nesuksi pautu del e2, sikna neakaudes kiekviena diena
2. Jei realiai testas zemiau normos , gali pasidaryt kompensuojama, nors jei jis ir nebutu kompensuojamas, vistiek ji saudyciau smile

Aciu uz patarimus

Neprisijungęs

Slimax
Naujas dalyvis

#196 2019-05-15 09:59

Dar vistiek iskilo klausimas apie ta nebido   parsiduoda apuoleja 1000mg  4ml     apie 100euru   cia viena injakcija skaitosi ar keliems kartams?

Neprisijungęs

vlow34
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2016-09-21
Žinutės: 986
Atsiliepimai: 4

#197 2019-05-15 11:21

Slimax rašė:

Dar vistiek iskilo klausimas apie ta nebido   parsiduoda apuoleja 1000mg  4ml     apie 100euru   cia viena injakcija skaitosi ar keliems kartams?

viena injenkcija trim menesiam

Neprisijungęs

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2024 Kulturizmas.net