Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Ciujunelabai
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-01-05
Žinutės: 2546
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 2

#1 2012-04-15 23:05

Mityba svorio metimui

Tikslas: Svorio metimas.
Amžius: 18 metų
Svoris: 85 kg
Ūgis: 188 cm

Mitybos planas:
1) 160g virtos vistienos krutineles,~40g ryziu,darzoves,~15g semenu aliejaus uzgeriant gurksniu pieno.
2) 160g virtos vistienos krutineles,~40g ryziu,darzoves,~15g semenu aliejaus uzgeriant gurksniu pieno.
3) 160g virtos vistienos krutineles,~40g ryziu,darzoves,~15g semenu aliejaus uzgeriant gurksniu pieno.
4) 180g liesos varskes su 150g raugintu pasuku.
5) 180g liesos varskes su 150g raugintu pasuku.

Buna pasukas pakeiciu kuo liesesniu jogurtu. O kartais ir viena varske valgau,be nieko.

Kadangi dabar orai silti,tai kartais buna ir lauke ant groteliu kepta vistienos krutinele (apsisikt galima kaip skanu),tai ciuju marinatas siektiek prideda kaloriju.

Kiausiniu nevalgau,nes kainos dabar kosmines. Kai kainos buvo normalios valgydavau po 6 kiausinius ryte,ir po treniruotes.

Kalorijos: ~2150kcal
Baltymai: ~220g
Angliavandeniai: ~160g
Riebalai: ~70g

Kartais angliavandeniai buna prisukti iki 100g.

Vartojami papildai: Nieko. Bet zadu greitu metu prijungt whey proteina. smile

Pradejau svori mest bunant berods 94kg. Kiekviena savaite numetu po ~800g.
Buna siokiu tokiu niuansu,kad suvalgau si bei ta "lyshno",kalorijos padideja,tai buna,kad ir po 2400kcal susirenka. Tai maziau svorio krenta.

Mityba labai paprasta,bet tikiuosi teisinga.
Lauksiu komentaru,patarimu,pastebejimu. smile

KARDIO NEDARAU. Nekenciu kardio.

Vandens isgeriu mazai,apie 2l. Pastaruoju metu stengiuosi pakelt iki 3,5-4l.

Paskutinį kartą taisė Ciujunelabai (2012-04-15 23:24)

Neprisijungęs

 
fokusas
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2010-01-25
Žinutės: 306
Atsiliepimai: 0

#2 2012-04-17 08:23

Re: Mityba svorio metimui

Mityba tai kaip lageryje kokiam, nu bet jeigu tau taip tinka tai viskas cia gerai, baltymu daug ir taip surenki tai whey proteino nemanau kad verta pirkt, su tokia mityba geriau kokiu vitaminu pasiimk, nes ziauriai vienoda.

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12846
Atsiliepimai: 34

#3 2012-04-17 10:02

Re: Mityba svorio metimui

fantazijos 0 smile

Neprisijungęs

 
gazuotasbatonas
Kalbus dalyvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-09-30
Žinutės: 68
Atsiliepimai: 0

#4 2012-04-17 12:17

Re: Mityba svorio metimui

Ciujunelabai rašė:

Tikslas: Svorio metimas.
Amžius: 18 metų
Svoris: 85 kg
Ūgis: 188 cm

Mitybos planas:
1) 160g virtos vistienos krutineles,~40g ryziu,darzoves,~15g semenu aliejaus uzgeriant gurksniu pieno.
2) 160g virtos vistienos krutineles,~40g ryziu,darzoves,~15g semenu aliejaus uzgeriant gurksniu pieno.
3) 160g virtos vistienos krutineles,~40g ryziu,darzoves,~15g semenu aliejaus uzgeriant gurksniu pieno.
4) 180g liesos varskes su 150g raugintu pasuku.
5) 180g liesos varskes su 150g raugintu pasuku.

Buna pasukas pakeiciu kuo liesesniu jogurtu. O kartais ir viena varske valgau,be nieko.

Kadangi dabar orai silti,tai kartais buna ir lauke ant groteliu kepta vistienos krutinele (apsisikt galima kaip skanu),tai ciuju marinatas siektiek prideda kaloriju.

Kiausiniu nevalgau,nes kainos dabar kosmines. Kai kainos buvo normalios valgydavau po 6 kiausinius ryte,ir po treniruotes.

Kalorijos: ~2150kcal
Baltymai: ~220g
Angliavandeniai: ~160g
Riebalai: ~70g

Kartais angliavandeniai buna prisukti iki 100g.

Vartojami papildai: Nieko. Bet zadu greitu metu prijungt whey proteina. smile

Pradejau svori mest bunant berods 94kg. Kiekviena savaite numetu po ~800g.
Buna siokiu tokiu niuansu,kad suvalgau si bei ta "lyshno",kalorijos padideja,tai buna,kad ir po 2400kcal susirenka. Tai maziau svorio krenta.

Mityba labai paprasta,bet tikiuosi teisinga.
Lauksiu komentaru,patarimu,pastebejimu. smile

KARDIO NEDARAU. Nekenciu kardio.

Vandens isgeriu mazai,apie 2l. Pastaruoju metu stengiuosi pakelt iki 3,5-4l.

Pasakyiau tau viena dalyka kad ir kiek baltymu esi kad ir 300 kunas sugebes isisavint tik 180g nes organizme esantys lipidai kurie atsakingi uz baltymu skaidima sugeba suskaidyti tik 30g per 3h
Tai isvada tame siekdamas kokybisko baltymo.isissavinimo i raumeny valgyk kas 3h po 30g baltymo prijungdamas ir anglevandenius . Proteinai yra sukurti tam kad gautum.ta.doze baltymo.isgeres ji, cia jai nespeji ar negali pavalgyt savo maisto.dozes. Tai jai sugebesi isimaitint
normalei.styguotu maitinimu.nereiks.nieko apart vitaminu.

Neprisijungęs

 
fokusas
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2010-01-25
Žinutės: 306
Atsiliepimai: 0

#5 2012-04-17 12:34

Re: Mityba svorio metimui

Idomiai cia aiskini, 30g baltymo per 3 valandas, tai iseina 10gramu per valanda, tai kodel tada 180 gramu tik pasisavins o ne 240g? Ir seip baltymai gerai ir tuom, kad 20% kaloriju is baltymu yra sudeginama vien tik baltymams suvirskint, o taip pat suteikia daugiau sotumo jausmo nei riebalai ar angliavandeniai.

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12846
Atsiliepimai: 34

#6 2012-04-17 12:37

Re: Mityba svorio metimui

Oi utiutiu filosofijos burelis...

Neprisijungęs

 
ATP
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-03-12
Žinutės: 1232
Atsiliepimai: 6

#7 2012-04-17 12:40

Re: Mityba svorio metimui

gazuotasbatonas rašė:

Ciujunelabai rašė:

Tikslas: Svorio metimas.
Amžius: 18 metų
Svoris: 85 kg
Ūgis: 188 cm

Mitybos planas:
1) 160g virtos vistienos krutineles,~40g ryziu,darzoves,~15g semenu aliejaus uzgeriant gurksniu pieno.
2) 160g virtos vistienos krutineles,~40g ryziu,darzoves,~15g semenu aliejaus uzgeriant gurksniu pieno.
3) 160g virtos vistienos krutineles,~40g ryziu,darzoves,~15g semenu aliejaus uzgeriant gurksniu pieno.
4) 180g liesos varskes su 150g raugintu pasuku.
5) 180g liesos varskes su 150g raugintu pasuku.

Buna pasukas pakeiciu kuo liesesniu jogurtu. O kartais ir viena varske valgau,be nieko.

Kadangi dabar orai silti,tai kartais buna ir lauke ant groteliu kepta vistienos krutinele (apsisikt galima kaip skanu),tai ciuju marinatas siektiek prideda kaloriju.

Kiausiniu nevalgau,nes kainos dabar kosmines. Kai kainos buvo normalios valgydavau po 6 kiausinius ryte,ir po treniruotes.

Kalorijos: ~2150kcal
Baltymai: ~220g
Angliavandeniai: ~160g
Riebalai: ~70g

Kartais angliavandeniai buna prisukti iki 100g.

Vartojami papildai: Nieko. Bet zadu greitu metu prijungt whey proteina. smile

Pradejau svori mest bunant berods 94kg. Kiekviena savaite numetu po ~800g.
Buna siokiu tokiu niuansu,kad suvalgau si bei ta "lyshno",kalorijos padideja,tai buna,kad ir po 2400kcal susirenka. Tai maziau svorio krenta.

Mityba labai paprasta,bet tikiuosi teisinga.
Lauksiu komentaru,patarimu,pastebejimu. smile

KARDIO NEDARAU. Nekenciu kardio.

Vandens isgeriu mazai,apie 2l. Pastaruoju metu stengiuosi pakelt iki 3,5-4l.

Pasakyiau tau viena dalyka kad ir kiek baltymu esi kad ir 300 kunas sugebes isisavint tik 180g nes organizme esantys lipidai kurie atsakingi uz baltymu skaidima sugeba suskaidyti tik 30g per 3h
Tai isvada tame siekdamas kokybisko baltymo.isissavinimo i raumeny valgyk kas 3h po 30g baltymo prijungdamas ir anglevandenius . Proteinai yra sukurti tam kad gautum.ta.doze baltymo.isgeres ji, cia jai nespeji ar negali pavalgyt savo maisto.dozes. Tai jai sugebesi isimaitint
normalei.styguotu maitinimu.nereiks.nieko apart vitaminu.

seniai tokiu nesamoniu neteko skaityti.

Neprisijungęs

 
gazuotasbatonas
Kalbus dalyvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-09-30
Žinutės: 68
Atsiliepimai: 0

#8 2012-04-17 12:44

Re: Mityba svorio metimui

Tai reiktu biologijos pamoku biskuteli ir isiaiskinti kas yra lipidai ir kaip vyksta baltymo sinteze organizme:)

Neprisijungęs

 
Makleris
Išmestas
Vietovė: LabradorLand
Registravosi: 2009-11-28
Žinutės: 2756
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#9 2012-04-17 12:46

Re: Mityba svorio metimui

Cia tas pats kur pakrikstijus pagoniu tampama.

Neprisijungęs

 
gazuotasbatonas
Kalbus dalyvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-09-30
Žinutės: 68
Atsiliepimai: 0

#10 2012-04-17 12:56

Re: Mityba svorio metimui

Aj ka cia iaiskinsi jums..

Neprisijungęs

 
Gintaras21
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-09-23
Žinutės: 814
Atsiliepimai: 6

#11 2012-04-17 13:26

Re: Mityba svorio metimui

gazuotasbatonas rašė:

Aj ka cia iaiskinsi jums..

Svarbiausia pats sau issaiskinai, o cia kad per valanda tik 10gr baltymu ar pns, bobuciu pasakos, valgai kaip valges ir neimi i galva, ar per karta 100baltymo ar 30.

Neprisijungęs

 
Ciujunelabai
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-01-05
Žinutės: 2546
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 2

#12 2012-04-17 14:00

Re: Mityba svorio metimui

Bobuciu pasakos tie 30g baltymo per 3h.
Mano logika tokia- valgai kiek gali,kiek kunui baltymo reiks - tieks pasisavins.
Jei suvalgysiu perdaug - issiksiu. smile

O del fantazijos tai ka zinau... Nereikia man jokiu puosniu ivairybiu. Neisrankus maistui,valgau tai ka reikia valgyt.
Buna vistiena pakeiciu i kalakutiena,zuvi,buna ir ryziai pakeisti i avizas,grikius. Dasidedu krienu del astrumo,darzoves mainau.
Ka cia daugiau ir prikurt galima.. wink

Vietoj to,kad rasydami "0 fantazijos" geriau patartumet ka nors. smile

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2024 Kulturizmas.net