Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Anoreksikas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2012-07-09
Žinutės: 42
Atsiliepimai: 0

#1 2012-07-09 21:28

Anoreksiko mityba

Sveiki, ūgis 188 cm, svoris 82 kg, amžius 23 m. Tikslas masės auginimas. Treniruotės 3 per sav. intensyvios. Esu ankščiau treniravesis 6 mėn., paskui variau namie 3 mėn. ir dabar vėl lėksiu i salę. Norėčiau pasiteirauti dėl savo mitybos. Pirmas klausimas būtų ar riešutų riebalai nėra blogai, nes jeigu ju suvalgau 100g per dieną gaunas 50g riebalų? Na, o daugiau būčiau dėkingas, jei pažiūrėtumėt mano mitybą ir jeigu nesunku patarkit ką keisk ar gal pridėt. Na o vištos krutines nelabai išeina griaušt, nes kainuoja brangokai, na bet žiūrėsiu, jaučiu pakeisiu kiaulienos kumpi į vištos krutines arba file, kai pradėsiu dirbti smile

1 valgis: dripsniai su medum ir riesutais 100g, 300 ml pieno, 2 bananai. Wellman sport, vitaminas. Energija gerai dienos pradžiai, kurios prireiks ir darbe.
2 valgis: kiaulienos kumpis 100g, ryžiai 100g, pomidorai ar kitos daržovės.
3 valgis: tunas apie 150g (tunas savo sultyse), ryžiai 100g. (čia reiks gal dar kokio kečupo ar dar kokio bieso, nes sausa biški).
4 valgis: (Prieš treniruote): ryžiai 100g, pieno 200 ml, obuoliai 2, 50 arba 100 g  žemės riešutų (čia nežinau, kaip su tais riešutais).
5 valgis: (Po treniruotės) kiaušiniai 3 (su triniais, vieno kiaušio svoris 68g), 3 duonos riekės 150g (duona neprasta su visokiais grudais). Čia irgi biški sausoka, tai nežinau gal kokiu daržoviu reiks pačiupt.
6 valgis: (Prieš miegą) čia galvoju apie varške, nes kiek žinau ja ilgai savinas, tai būtų: pakelis varškės 180 g, pieno 200 ml, uogienė, kad varškė skanesnė būtų. Ir labanakt smile   

Na ir aišku vanduo siurbliuojamas, žalioji arbačike.

Paskutinį kartą taisė Anoreksikas (2012-07-09 21:30)

Neprisijungęs

 
sidaz
Dažnas senbūvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2009-07-29
Žinutės: 1005
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 1

#2 2012-07-09 21:31

Re: Anoreksiko mityba

6 valgis, išmesk uogiene, pamenu pats varkše vakare su saldainiais kapodavau, nes skaniau big_smile

Paskutinį kartą taisė sidaz (2012-07-09 23:10)

Neprisijungęs

 
Anoreksikas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2012-07-09
Žinutės: 42
Atsiliepimai: 0

#3 2012-07-09 22:06

Re: Anoreksiko mityba

Einu valgyt laukiu komentarų big_smile

Neprisijungęs

 
smekla
Žmogus-su-tapkėm
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2011-10-28
Žinutės: 8737
Atsiliepimai: 25

#4 2012-07-09 22:17

Re: Anoreksiko mityba

tai treciam valgyme irgi ikisk darzoviu. ir vitamina viena kita gausi, ir netaip sausa bus.. pvz koki pomidora pajamus. nu cia improvizuok

Neprisijungęs

 
Ailan
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-02-26
Žinutės: 1487
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 5

#5 2012-07-10 00:27

Re: Anoreksiko mityba

gali detis i ryzius keciupo biski, riesutu riebalai gerai uztenka 40/50g zemes riesutu (pigu naudinga) , obuoliu atsisakyk , pieno irgi gali atsisakyti nieko gero is jo, pries sale suryt gali banana , po sales 4baltymus kiausinio , ir ryziu ,kad ir (30-50g) , pries miega taip varske puikiai tinka:) sekmes

Paskutinį kartą taisė Ailan (2012-07-10 15:42)

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2020 Kulturizmas.net