Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#1 2015-07-11 21:13

Geros dienos visiems!

Labas. Aš Vaidas, man 38-eri. Esu alkoholikas.. Tfū, sportuojantis! Tiesa, pradedantis. Kaip matot, sėdžiu vežimėlyje. Stuburo trauma prieš 20 metų po autoavarijos. Th3 slankstelis. Paralyžius iki spenelių. Liko tik viršutiniai raumenys. Gaila, bet ir krūtinės raumenų, ir "sparnų" liko tik pusę... Bet, prisitaikius, galima ir taip sportuot.
       Taigi, pastebėjau šį tinklapį ir jis man patiko. Manau, bus apie ką padiskutuot.
       Geros nuotaikos visiems.

Paskutinį kartą taisė Vaiduoklis77 (2015-07-11 21:14)

Neprisijungęs

 
Volframas
Moderatorius
Registravosi: 2011-02-15
Žinutės: 6626
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 35

#2 2015-07-11 21:17

Re: Geros dienos visiems!

Pirmas kartas forumo istorijoje kai niekas nepis proto dėl nedaromų kojų big_smile

O šiaip sveikas atvykęs ir didelis respektas už sportą smile (už alkoholizmą nelabai)

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#3 2015-07-11 21:22

Re: Geros dienos visiems!

Apie alkoholizmą, čia - bajaris. Man tas prisistatymas panašus kaip anoniminių alkoholikų būreliuose. ;o) O dėl kojų, tai taip, neaktualus dalykas. ;o)

Paskutinį kartą taisė Vaiduoklis77 (2015-07-11 21:40)

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#4 2015-07-11 21:36

Re: Geros dienos visiems!

Beje, pirmas klausimas. Niekaip nerandu info dėl vieno dalyko. Pastebėjau, kad mano vienos rankos raumenys (bicepsas, tricepsas) "atsilieka" nuo kitos... Matuojant, lyg ir nėra skirtumo. Bet vizualiai šitas matosi. Pratimus stengiuosi atlikti tiksliai. Taip ir nežinau kas tai įtakoja. Tiesa, ta ranka buvo truputį traumuota: vaikystėje išnarintas petys ir patemti raiščiai; prieš metus turėjau "džiaugsmą" epikodilitą. Norėčiau paklausti, gal kas žinot info apie nevienodai besivystančius raumenis? Nežinau, gal čia mano traumos pasekmė... Ir dar, ką tokiais atvejais patartumėt daryti. Pratimų atžvilgiu.

Paskutinį kartą taisė Vaiduoklis77 (2015-07-11 22:33)

Neprisijungęs

 
gwy123
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-05-08
Žinutės: 189
Atsiliepimai: 0

#5 2015-07-11 22:16

Re: Geros dienos visiems!

Seniau skaiciau, kad yra tam tikri nervai, kurie suncia signalus i smegenis, jog raumuo turi atsistatyt (broscience). Tai, manau, jei turejai traumu, tai del to galbut ir atsilieka.

Neprisijungęs

 
Zuikis13
Chemijos policija
Vietovė: Pravėnai
Registravosi: 2015-01-20
Žinutės: 5931
Atsiliepimai: 96

#6 2015-07-11 22:42

Re: Geros dienos visiems!

Sveiks Vaiduokli.
Kad kojų nedarai vistiek gausi kritikos. Yra visokie tie.. abtronikai ar pan, taip kad nereikia smile
Esu mates Jason Blaha video apie "vienos rankos atsilikimą". Esmė, kad čia viskas vyksta tik mūsų galvoj, o realiai skirtumo nėra. Nebent laaaabai išimtiniai atvejai.

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#7 2015-07-11 23:00

Re: Geros dienos visiems!

Zuiki, dėkui, kad atsiliepei. Kojomis tikrai užsiimčiau su abtronick'ais, bet... Jie turi šalutinį poveikį. Išvystyti paralyžiuoti raumenys smarkiai spazmuoja ir nevalingai trūkčioja. Tai niekis, jeigu tik truputį. Bet, kuo stipresnis raumuo, tuo stipriau jis durniuoja. Būna ir iki raumens ar sausgyslių trūkimų... O viskas dėl to, kad paralyžiuoti raumenys siunčia signalą smegenims ir... Gauna klaidingą "atsakymą" (nedaėjus iki smegenų), kad reikia elgtis vienaip ar kitaip. O tas "atsakymas" būna chaotiškas, žodžiu, BELEKAIP. ;o)

Paskutinį kartą taisė Vaiduoklis77 (2015-07-11 23:03)

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#8 2015-07-11 23:07

Re: Geros dienos visiems!

O dėl "atsilikimo", gali būti, kad tai - tik psichologinis dalykas. Kol centimetrai rodo lygiąsias, tol tebūnie. ;o)

Neprisijungęs

 
Volframas
Moderatorius
Registravosi: 2011-02-15
Žinutės: 6626
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 35

#9 2015-07-11 23:08

Re: Geros dienos visiems!

Vaiduoklis77 rašė:

O dėl "atsilikimo", gali būti, kad tai - tik psichologinis dalykas. Kol centimetrai rodo lygiąsias, tol tebūnie. ;o)

Čia nėra retas atvejis, kad biceps peak'ai nėra identiški. Absoliučiai normalu.

Neprisijungęs

 
gwy123
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-05-08
Žinutės: 189
Atsiliepimai: 0

#10 2015-07-11 23:14

Re: Geros dienos visiems!

Volframas rašė:

Vaiduoklis77 rašė:

O dėl "atsilikimo", gali būti, kad tai - tik psichologinis dalykas. Kol centimetrai rodo lygiąsias, tol tebūnie. ;o)

Čia nėra retas atvejis, kad biceps peak'ai nėra identiški. Absoliučiai normalu.

Pritariu. Pvz., pas Jeremy Buendia buvo visiskai skirtingi peakai

Neprisijungęs

 
Neprivalges
mentai kompą grąžino
Vietovė: Pussyland
Registravosi: 2013-12-23
Žinutės: 5463
Atsiliepimai: 15

#11 2015-07-11 23:18

Re: Geros dienos visiems!

Sveikas atvykęs! Pasidalink treniruočių programa, jeigu galima. Įdomu kokių pratimų prigalvojęs. Kiek laiko sportuoji jau?

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#12 2015-07-12 00:17

Re: Geros dienos visiems!

Besoti, būk ir tu pasveikintas! Pabandysiu trumpai atsakyt. Pradėjau sportuot prieš pusantrų metų. Pradžioj, tiesa, su visokiom kliūrkom. ;o) Kadangi turiu tik pusę kūno (valdomų raumenų), tai ir programa atitinkama. Dienos - 2+1 (dvi treniruočių, viena poilsio). Pratimai -  8 serijos x 10 pakartojimų. Svoriai maksimalūs, nekeičiami.
Pirma diena:
1. Tricepsas su lynu;
2. "Škotas" (mechanikas aš, pasidariau rankeną su pilna apkrovos amplitude);
3. "Plaštakė";
4. Dilbis išorė, atlenkimas (darau kombinuotai su "Škotu", vienu prisėdimu);
5. Bicepsas su lynu (viršutinė dalis);
6. Armwresling'as (kaip sakiau, esu mechanikas, pasidariau).
Atra diena:
1. Dilbis su hanteliu vidinė dalis;
2. Petys su hanteliu vertikaliai sėdint;
3. Prisitraukimas kampu (nugara);
4. Petys su lynu iš apačios (su pilnu pakėlimu trapecijai);
5. Prisitraukimai už nugaros;
6. Espanderis.
Programą pasidariau pats. Taigi, jei turit pastebėjimų, sakykit. Nė vienas negimėm enšteinu. ;o)
Dėl tikslesnio vaizdo įmetu nuorodėlę. https://www.facebook.com/vaiduokliss/me … amp;type=3

Paskutinį kartą taisė Vaiduoklis77 (2015-07-13 14:22)

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#13 2015-07-12 00:33

Re: Geros dienos visiems!

Volframas rašė:

Pirmas kartas forumo istorijoje kai niekas nepis proto dėl nedaromų kojų big_smile

O šiaip sveikas atvykęs ir didelis respektas už sportą smile (už alkoholizmą nelabai)

Bet neabejok, jei reiks, šikną išspardysiu! ;o)

Neprisijungęs

 
Neprivalges
mentai kompą grąžino
Vietovė: Pussyland
Registravosi: 2013-12-23
Žinutės: 5463
Atsiliepimai: 15

#14 2015-07-12 00:41

Re: Geros dienos visiems!

Nu nėra žodžių nykstys smile mitybą irgi prisižiūri, skaičiuoji kiek ko surenki iš maisto?

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#15 2015-07-12 01:18

Re: Geros dienos visiems!

Neprivalges rašė:

Nu nėra žodžių nykstys smile mitybą irgi prisižiūri, skaičiuoji kiek ko surenki iš maisto?

Tas man aktualiausia. Frazę "mano lėta medžiagų apykaita" dažniausiai vartoja lodariai tinginiai. Man iš tikrūjų taip yra. Turiu LABAI skrupulingai derinti mitybą. Kalorijas TURIU skaičiuoti. Man tai kaip ir nesudėtinga, neprastas kulinaras esu, moku save sveikai pamalonint. ;o) O prie viso to (treniruočių) dar vartoju:
Treniruočių dienom:
Ryte: 5gr. glutamino;
         20gr. proteino.
Prieš treniruotę (1h.);
         5gr. kreatino;
         2gr. karnitino;
         5gr. BCAA;
         20gr. proteino;
         35gr. angliavandenių.
Po treniruotės:
         5gr. kreatino;
         5gr. glutamino;
         5gr. BCAA;
         20gr. proteino;
         35gr. angliavandenių;
         3gr. GABA.
Laisvą dieną:
Ryte:
         5gr. kreatino;
         5gr. glutamino;
         2gr. karnitino;
         5gr. BCAA;
         20gr. proteino;
         35gr. angliavandenių.
Vakare:
         5gr. kreatino;
         20gr. proteino;
         3gr. GABA.
Papildus vartoju anglų "My protein". Stengiuosi imt nekombinuotus, grynus. Taip galiu geriau pritaikyt sau.
O maitintis stengiuosi subalansuotai. Baltymų per dieną apie 120gr., angliavandenių - 150gr. Baltymams dar valgau kiaušinius, liesą varškę ir raugintas pasukas.

Paskutinį kartą taisė Vaiduoklis77 (2015-11-11 23:27)

Neprisijungęs

 
Neprivalges
mentai kompą grąžino
Vietovė: Pussyland
Registravosi: 2013-12-23
Žinutės: 5463
Atsiliepimai: 15

#16 2015-07-12 01:42

Re: Geros dienos visiems!

GABA po trenkės vartoji, ar ten taip gaunasi, kad po treniruotės miegot greit eini? Jaučiasi realiai GABA poveikis kažkoks? Aš pvz su GABA per trumpą laiką (sąlyginai) geriau išsimiegu, nei be gabos.

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#17 2015-07-12 01:48

Re: Geros dienos visiems!

Aš treniruojuosi vėlai, vakare. O GABA'os poveikio miegui kaip ir nepajutau.

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#18 2015-07-12 02:43

Re: Geros dienos visiems!

Vaiduoklis77 rašė:

Neprivalges rašė:

Nu nėra žodžių nykstys smile mitybą irgi prisižiūri, skaičiuoji kiek ko surenki iš maisto?

Tas man aktualiausia. Frazę "mano lėta medžiagų apykaita" dažniausiai vartoja lodariai tinginiai. Man iš tikrūjų taip yra. Turiu LABAI skrupulingai derinti mitybą. Kalorijas turiu skaičiuoti. Man tai kaip ir nesudėtinga, neprastas kulinaras esu, moku save sveikai pamalonint. ;o) O prie viso to (treniruočių) dar vartoju:
Treniruočių dienom:
Ryte: 5gr. glutamino;
         20gr. proteino.
Prieš treniruotę (1h.);
         5gr. kreatino;
         2gr. karnitino;
         5gr. BCAA;
         20gr. proteino;
         35gr. angliavandenių.
Po treniruotės:
         5gr. kreatino;
         5gr. glutamino;
         5gr. BCAA;
         20gr. proteino;
         35gr. angliavandenių;
         3gr. GABA.
Laisvą dieną:
Ryte:
         5gr. kreatino;
         5gr. glutamino;
         2gr. karnitino;
         5gr. BCAA;
         20gr. proteino;
         35gr. angliavandenių.
Vakare:
         5gr. kreatino;
         20gr. proteino;
         3gr. GABA.
Papildus vartoju anglų "My protein". Stengiuosi imt nekombinuotus, grynus. Taip galiu geriau pritaikyt sau.
O maitinuos, šiaip. ;o) https://www.facebook.com/vaiduokliss/me … amp;type=3

Vėlgi, čia mano paties sugalvotas "meniu". Jei turit patarimų, išklausysiu.

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#19 2015-07-12 03:57

Re: Geros dienos visiems!

Volframas rašė:

Vaiduoklis77 rašė:

O dėl "atsilikimo", gali būti, kad tai - tik psichologinis dalykas. Kol centimetrai rodo lygiąsias, tol tebūnie. ;o)

Čia nėra retas atvejis, kad biceps peak'ai nėra identiški. Absoliučiai normalu.

http://s16.postimg.org/vs9lfimtd/krabas.jpg

Neprisijungęs

 
HRS
Dažnas senbūvis
Vietovė: UK
Registravosi: 2009-03-11
Žinutės: 4551
Atsiliepimai: 8

#20 2015-07-12 09:00

Re: Geros dienos visiems!

Sveikas,sekmes tau judant!!
padaryk kada foto bicepsu,cia imesk,bus matyt ar tikrai skiriasi

Neprisijungęs

 
Bonviveur
Dažnas senbūvis
Vietovė: Sverige
Registravosi: 2010-12-07
Žinutės: 1092
Atsiliepimai: 3

#21 2015-07-12 09:09

Re: Geros dienos visiems!

Sveikinu prisijungus

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#22 2015-07-12 15:47

Re: Geros dienos visiems!

HRS rašė:

Sveikas,sekmes tau judant!!
padaryk kada foto bicepsu,cia imesk,bus matyt ar tikrai skiriasi

Dabar patingėjau "selfintis", tai mestelsiu senesnes fotkes.

http://s9.postimg.org/ve3q7y0bf/2015_07_03_878.jpg

http://s9.postimg.org/jnpsqk7iz/2015_07_03_880.jpg

http://s9.postimg.org/uysgexee3/2015_07_03_884.jpg

Dešinė biški "patingi". ;o)
Galvojau, gal duoti jai daugiau krūvio. Bet vėlgi, o jei nespės atsistatyti per laisvą laiką?.. Nenoriu vėl pridaryti kliūrkų. Todėl ir klausiu jūsų, veteranų, kaip tinkamiau reiktų elgtis?

Paskutinį kartą taisė Vaiduoklis77 (2015-07-12 16:19)

Neprisijungęs

 
Bonviveur
Dažnas senbūvis
Vietovė: Sverige
Registravosi: 2010-12-07
Žinutės: 1092
Atsiliepimai: 3

#23 2015-07-12 22:40

Re: Geros dienos visiems!

Daryk taisyklingai pratimus ir tiek ziniu. Asmeniskai nematau dideliu skirtumu pas tave. Sekmes

Neprisijungęs

 
Vaiduoklis77
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-07-11
Žinutės: 23
Atsiliepimai: 1

#24 2015-07-13 01:48

Re: Geros dienos visiems!

Globetrotter rašė:

Daryk taisyklingai pratimus ir tiek ziniu. Asmeniskai nematau dideliu skirtumu pas tave. Sekmes

Ežy, aš gi tik pradedantis. Aišku, kad ryškių kontrastų nepamatysi. O ir didelės problemos čia neįžvelgiu. Aš tik šiaip sunerimau. O, jei ir toliau taip nevienodai vystysis?.. Nesu paranojikas, bet... Norėčiau žinot, ką daryti, tokiu atveju.
P.S. Pratimus atlieku kruopščiai.

Paskutinį kartą taisė Vaiduoklis77 (2015-07-13 01:51)

Neprisijungęs

 
rolka78
Dažnas senbūvis
Vietovė: UK
Registravosi: 2010-06-29
Žinutės: 5459
Atsiliepimai: 21

#25 2015-07-13 09:02

Re: Geros dienos visiems!

Vaiduoklis77 rašė:

Globetrotter rašė:

Daryk taisyklingai pratimus ir tiek ziniu. Asmeniskai nematau dideliu skirtumu pas tave. Sekmes

Ežy, aš gi tik pradedantis. Aišku, kad ryškių kontrastų nepamatysi. O ir didelės problemos čia neįžvelgiu. Aš tik šiaip sunerimau. O, jei ir toliau taip nevienodai vystysis?.. Nesu paranojikas, bet... Norėčiau žinot, ką daryti, tokiu atveju.
P.S. Pratimus atlieku kruopščiai.

As patarciau taippat,nesukt galvos ir negalvot apie tai.Pas mane blauzda kaire didesne nei desine ant 2 cm ir neizvelgiu as cia bedos.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2018 Kulturizmas.net