Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Kavioras
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2014-05-01
Žinutės: 2827
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 7

#26 2015-09-06 11:36

Re: priėjimai

pauliakas88 rašė:

Kavioras rašė:

pauliakas88 rašė:

Tau iki to "sportininko" kuri išsireiškė padročint dar manau šūdeliu plaukt ne vienerius metus reiktų. O tu manai kad perskaitęs kažkur kad negali treniruotė trukt daugiau nei 45 min ir to laikysies, geresnius rezultatus turėsi? Kaip tu įsivaizduoji nugaros treniruotę? Jei tarkim 10-15 min kardio su presu kokiu, 30 minučių tik belieka? Tai kiek tu pasidaryt spėsi?

Apšilimas, tempimo pratimai, cardio į 45min neįeina. Jeigu į sporto klubą ateini pašnekėt su draugeliais, ar telefonu pasikalbėt, tai žinoma, kad sedėsi ilgai, aš ateinu sportuot.

Tu grybelis grynas esi, iš niko sprendi ką aš veikiu salėj, su kuo einu ir ką ten darau?

Neįžeidinėk ir nerašynėk savo nesamonių, Tavo teiginiai prasilenkia su logika.

Paskutinį kartą taisė Kavioras (2015-09-06 11:37)

Neprisijungęs

 
Staffordshire
Get big or die trying
Registravosi: 2008-07-08
Žinutės: 12001
Atsiliepimai: 92

#27 2015-09-06 12:15

Re: priėjimai

laikrodi sekti nera blogai,bet per laika (2-5metus) ismoksti pazinti geriau savo kuna ir matai kiek kam ko reikia ir kokio ilgio pertraukas daryti, o kol tiksliai nezinai tai yra standartas. ranku treniruote 45min NEJUOKINK!!! tricas 15min bicas 10min (as cia matau 20-30min max), o kojas nugara pecius darai kiek reikia valanda ar daugiau. tai 45min turbut belieka kokiai kruitnei.
beja tie kas rankas "pramusineja" ir jas drozia tai viska pasako apie sportininka ir jo supratima ir tikslus

Paskutinį kartą taisė Staffordshire (2015-09-06 12:16)

Neprisijungęs

 
Kavioras
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2014-05-01
Žinutės: 2827
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 7

#28 2015-09-06 12:30

Re: priėjimai

Staffordshire rašė:

laikrodi sekti nera blogai,bet per laika (2-5metus) ismoksti pazinti geriau savo kuna ir matai kiek kam ko reikia ir kokio ilgio pertraukas daryti, o kol tiksliai nezinai tai yra standartas. ranku treniruote 45min NEJUOKINK!!! tricas 15min bicas 10min (as cia matau 20-30min max), o kojas nugara pecius darai kiek reikia valanda ar daugiau. tai 45min turbut belieka kokiai kruitnei.
beja tie kas rankas "pramusineja" ir jas drozia tai viska pasako apie sportininka ir jo supratima ir tikslus

Vo aš to ir laukiau, super atsakymas, ir argumentų yra. Pas mane rankų diena atskira, darau tris pratimus ir tricepsui ir bicepsui. Tarkim vienas pratimas bicepso priekiui, kitas viduriui, kitas galui, su tricepsu taspats. Tai gaunas 45min kažkur

Neprisijungęs

 
Staffordshire
Get big or die trying
Registravosi: 2008-07-08
Žinutės: 12001
Atsiliepimai: 92

#29 2015-09-06 12:34

Re: priėjimai

o as tau sakau kad neverta svaistyti laiko tam. geriau prisitraukimu padaryk ar pritupima bus gerokai daugiau naudos.
del ranku standartas butu toks
tricui 3pratimai 9-12priejimu
bicui 2-3pratimai 6-9priejimai
jei natural ir visa kita

Neprisijungęs

 
Kavioras
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2014-05-01
Žinutės: 2827
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 7

#30 2015-09-06 12:35

Re: priėjimai

Staffordshire rašė:

o as tau sakau kad neverta svaistyti laiko tam. geriau prisitraukimu padaryk ar pritupima bus gerokai daugiau naudos.
del ranku standartas butu toks
tricui 3pratimai 9-12priejimu
bicui 2-3pratimai 6-9priejimai
jei natural ir visa kita

Ačiū

Neprisijungęs

 
Pauliakas
buvęs pauliakas88
Vietovė: \_(ツ)_/
Registravosi: 2014-03-01
Žinutės: 3322
Atsiliepimai: 10

#31 2015-09-06 12:56

Re: priėjimai

Ir bicepsas sudarytas is dvieju galvų, ilgosios ir trumposios. Nėra jokio vidurio ar galo, jie eina iš sonų. O dirba daugiau atskirai priklausomai nuo riešo padėties.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2024 Kulturizmas.net