Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Ptycka
Dažnas senbūvis
Vietovė: Honolulu
Registravosi: 2008-12-04
Žinutės: 6352
Atsiliepimai: 9

#1 2015-12-22 20:05

Uper/lower

Sumasciau susidet kazka tokio,mintys?

eina taip uper 1 lower 1, off, uper2 lower 2 ,off , off --

Uper1: pirmadienis
pullups 4xmax
Rows bb 4x12
BB incline 5x5
Dips 5x8
power clean 5x5
rear delt 4x12
skote bicas 4x12
trapecija 4x 12

lower1:antradienis
Squat 5x5
Leg press 4x12
Lenkimas 4x15
Tiesimas x15
blauzda 5x20




uper2: ketvirtadienis
chinups 4x12
dumbel  row 5x5
zemyn galva spaudimas 5x5
dumbel press chest 5x5
Mp stovint 5x5
mostai 4x12
siaurai sp tricui 5x5
stangos lenkimas 4x12




lower2:penktadienis
deadlift5x5
frontsquat 5x5
lunges 4x15
calves 4x20
(lenkimo galbut)+...

Paskutinį kartą taisė Ptycka (2015-12-22 20:49)

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#2 2015-12-22 20:09

Re: Uper/lower

Gera programa upper/ lower, nesanti nauda, bet man atrodo jei nori ilgiau patempt su ja tai per daug pratimu. Pats ant to greblio buvau atsistojes

Neprisijungęs

 
Ptycka
Dažnas senbūvis
Vietovė: Honolulu
Registravosi: 2008-12-04
Žinutės: 6352
Atsiliepimai: 9

#3 2015-12-22 20:12

Re: Uper/lower

Ernestas rašė:

Gera programa upper/ lower, nesanti nauda, bet man atrodo jei nori ilgiau patempt su ja tai per daug pratimu. Pats ant to greblio buvau atsistojes

del to ir dvejoju,kad per daug gali but.. zodziu reiks pabandyt po svenciu maratono.

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#4 2015-12-22 21:09

Re: Uper/lower

Ptycka rašė:

Ernestas rašė:

Gera programa upper/ lower, nesanti nauda, bet man atrodo jei nori ilgiau patempt su ja tai per daug pratimu. Pats ant to greblio buvau atsistojes

del to ir dvejoju,kad per daug gali but.. zodziu reiks pabandyt po svenciu maratono.

Lower tai dar ok, bet virsui tai ziauriai per daug, istempsi menesi o po to bus duobe smile suprantu kad norisi ir ta ir ta padaryti ir atrodo tam mazai reik daugiau ir t.t , tavo vietoi virsu sudeliociau mazdaug taip:
2 pratimai nugarai. 2 krutine, 1 peciams ir po 1 tricui,bicui, pvz
Stangos trauka, prisitraukimai, bp kampu hant ant lygaus, karinis, dipsai, stangos lenkimas.

Karinis 5x5
Stangos trauka 5x5
Bp incline 5x5 arba 4x6
Prisitraukimai 4x
Hant ant lygaus 4x6
Dipsai 4x8
Stangos lenkimas 4x8

Neprisijungęs

 
Ptycka
Dažnas senbūvis
Vietovė: Honolulu
Registravosi: 2008-12-04
Žinutės: 6352
Atsiliepimai: 9

#5 2015-12-22 21:39

Re: Uper/lower

kazka tokio,tik nugara i prieki,ir krutinei pamazinsiu

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7407
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#6 2015-12-22 23:54

Re: Uper/lower

O tavo Ptycka koks programos tikslas? Jega/funkcionalumas? Mase cia kas  be ko matosi, kad augs, bet pavieniu grupiu, kaip rear deltoid ar biceps, trapecija... Esi tikras del ju? Tu du kart per savaite netiesioginiais pratimais hit'insi juos. Beje, neprivalai vadovautis bodybuidling'o set'u principais, pvz ties bodyweigt(/+weigt) pratimais, galima iki max'o varyti.

As pats dl, sq +8 setus darau, be apsilimu.

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7407
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#7 2015-12-23 00:00

Re: Uper/lower

Jeigu nori, isidek push-press, snatch/clean pull, split jerk, snatch deadlift, power snatch... smile Etatiniui kaciokui nelips, bet jeigu domina sprogstamumas, gali sudomins.

Neprisijungęs

 
Ptycka
Dažnas senbūvis
Vietovė: Honolulu
Registravosi: 2008-12-04
Žinutės: 6352
Atsiliepimai: 9

#8 2015-12-23 11:36

Re: Uper/lower

ATjr rašė:

O tavo Ptycka koks programos tikslas? Jega/funkcionalumas? Mase cia kas  be ko matosi, kad augs, bet pavieniu grupiu, kaip rear deltoid ar biceps, trapecija... Esi tikras del ju? Tu du kart per savaite netiesioginiais pratimais hit'insi juos. Beje, neprivalai vadovautis bodybuidling'o set'u principais, pvz ties bodyweigt(/+weigt) pratimais, galima iki max'o varyti.

As pats dl, sq +8 setus darau, be apsilimu.

Dabar jegos noretus dadet,funkcionalumas kas be ko visada prioritetas senuk. Kas liecia bwpratimus tai taip,tiesiog dipsu nenoris daryt ten x50 ar panasiai, geriau su svoriu vidutiniu.  Kas liecia olimpinius pratimus tai darau bet lengvu svoriu labai ,technika reik atidirbinet smile

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2021 Kulturizmas.net