Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

ramas
buvęs ramli
Registravosi: 2013-05-09
Žinutės: 7632
Atsiliepimai: 8

#26 2016-02-01 13:19

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

As irgi tokios nuomones,arba4 dienu 1-krutine bicas presas 2-kojos,blauzda rest 3-nugara tricas 4peciai blauzdos presas, rest rest,

Paskutinį kartą taisė ramas (2016-02-01 13:20)

Neprisijungęs

 
Pelesis
Šaltibarštinis
Registravosi: 2011-12-15
Žinutės: 13147
Atsiliepimai: 37

#27 2016-02-01 13:24

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

gi kaip ten rimti kentai sako, kukareku kojas ar nugara padarei jei po ju dar gali kazka normaliai prasukt big_smile

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7399
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#28 2016-02-01 13:31

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

Neprivalges rašė:

ATjr rašė:

Neprivalges rašė:


wtf?

kasdien po naujieną? big_smile

nežinau, man tegul tyrimą parodo, tada patikėsiu. O dabar geriausias progresas 1x / sav raumenį treniruot tą patį.

Yra tyrimas, kur sako, kad  naujokams apskritai hitint gym reikia 3day su fullbody.
Taip pat tame pačiame tyrime yra sakoma, kad pažengusiems reikia 2 kart savaitėj tą patį raumenį hittint, auginimo tikslais. (todėl siūloma 3+1 tren. sistema)

Neprisijungęs

 
Audrius
buvęs Katukas
Registravosi: 2013-06-05
Žinutės: 5871
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 7

#29 2016-02-01 13:31

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

Reiskias nera rimti, jei nesugeba big_smile

Neprisijungęs

 
Audrius
buvęs Katukas
Registravosi: 2013-06-05
Žinutės: 5871
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 7

#30 2016-02-01 13:34

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

Maciau tyrima, kad naturaliai sportuojant didziausias progresas yra sportuojant 4 dienas per savaite, bet minimaliai didesnis, nei sportuojant 3 dienas per savaite. Sportuojant reciau ar dazniau, atitinkamai, neisnaudoji galimo progreso arba persitreniruoji, kas stabdo progresa.

Paskutinį kartą taisė Katukas (2016-02-01 13:35)

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7399
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#31 2016-02-01 13:39

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

ATjr rašė:

Neprivalges rašė:

ATjr rašė:


kasdien po naujieną? big_smile

nežinau, man tegul tyrimą parodo, tada patikėsiu. O dabar geriausias progresas 1x / sav raumenį treniruot tą patį.

Yra tyrimas, kur sako, kad  naujokams apskritai hitint gym reikia 3day su fullbody.
Taip pat tame pačiame tyrime yra sakoma, kad pažengusiems reikia 2 kart savaitėj tą patį raumenį hittint, auginimo tikslais. (todėl siūloma 3+1 tren. sistema)

Fluzy, man rodos apie tą patį kalbam, jeigu gali įkelk tą tyrimą, nerandu šiuo metu.

Neprisijungęs

 
rolka78
Dažnas senbūvis
Vietovė: UK
Registravosi: 2010-06-29
Žinutės: 5459
Atsiliepimai: 21

#32 2016-02-03 19:11

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

FLUzY rašė:

ne karta rases esu, kad efektyviausia treniruoti raumeni bent 2x/sav. Zuikis teisingai sneka

Didelias grupes 1 kart mazas 2 kart/sav.Ne?

Paskutinį kartą taisė rolka78 (2016-02-03 19:12)

Neprisijungęs

 
Banditas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2016-01-31
Žinutės: 45
Atsiliepimai: 0

#33 2016-02-04 20:24

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

oho, cia priraset man apie visokius super blynelius big_smile o kur gauti tu avizu miltu? cia mirtinguju parduotuvese tokiu buna? o kaip del programos? gal ka pakeisti? nes kategoriskai jokio atsakymo negavau smile

Neprisijungęs

 
mantas3
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-12-23
Žinutės: 411
Atsiliepimai: 1

#34 2016-02-05 12:11

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

aš avižų miltų pirkau IKI, miltų - kruopų skyriuje, skirtiems paprastiems mirtingiesiems smile

Banditas rašė:

oho, cia priraset man apie visokius super blynelius big_smile o kur gauti tu avizu miltu? cia mirtinguju parduotuvese tokiu buna? o kaip del programos? gal ka pakeisti? nes kategoriskai jokio atsakymo negavau smile

Neprisijungęs

 
ramas
buvęs ramli
Registravosi: 2013-05-09
Žinutės: 7632
Atsiliepimai: 8

#35 2016-02-05 14:28

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

Normali ta programa. Nu gali tik pecius pradet nuo galo,tada vidurys ir priekis ir kojas asmeniskai kitaip susideciau. Ta prasme sukeisciau pratimus vietomis.
Pvz.
Tiesimas,lenkimas,pritupimai ir spaudimas arba pritupimai,spaudimas,tiesimas lenkimas.
Nu bet jei tau gerai,tai valio,lieka tik sportuot ir augint raumeni smile

Neprisijungęs

 
FLUzY
Dažnas senbūvis
Vietovė: Londonas
Registravosi: 2008-12-07
Žinutės: 1608
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 6

#36 2016-02-05 22:01

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

Programa lempa. Jei tik pradejai sportuot - imk kokia full body 3dienu programa. Nedaryk pratimu itvirtintom stangom, naudok laisvus svorius

Neprisijungęs

 
Banditas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2016-01-31
Žinutės: 45
Atsiliepimai: 0

#37 2016-02-08 13:53

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

FLUzY rašė:

Programa lempa. Jei tik pradejai sportuot - imk kokia full body 3dienu programa. Nedaryk pratimu itvirtintom stangom, naudok laisvus svorius

kazkaip man ta fb nelabai patinka, nu neesu as jau toks pradziamokslis labai, man ir darbas fizinis, tai kunas priprates prie kruvio. O del itvirtintu stangu, tai kartais neisviangiamai turi daryti su itvirtinta, tokius kai pritupimis ar peciams spaudima, nes nera tokio stovo, kad galima butu pasideti stanga su svoriu. o siaip greit menesis bus, tai tikrai patenkintas kolkas rezultatais ka matau veidrodyje, ziesim kas bus toliau.
Dabar bent jau kas antra trinke stengiuosi po visko paminti dvirati 20minuciu intensiviu tempu, nes norisi ta riebaliuka numesti nuo pilvo kuris ir tik yra pilvo, klubu srityje.

Neprisijungęs

 
RAMZIS III
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2010-12-02
Žinutės: 1814
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 3

#38 2016-02-08 15:53

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

Banditas rašė:

FLUzY rašė:

Programa lempa. Jei tik pradejai sportuot - imk kokia full body 3dienu programa. Nedaryk pratimu itvirtintom stangom, naudok laisvus svorius

kazkaip man ta fb nelabai patinka, nu neesu as jau toks pradziamokslis labai, man ir darbas fizinis, tai kunas priprates prie kruvio. O del itvirtintu stangu, tai kartais neisviangiamai turi daryti su itvirtinta, tokius kai pritupimis ar peciams spaudima, nes nera tokio stovo, kad galima butu pasideti stanga su svoriu. o siaip greit menesis bus, tai tikrai patenkintas kolkas rezultatais ka matau veidrodyje, ziesim kas bus toliau.
Dabar bent jau kas antra trinke stengiuosi po visko paminti dvirati 20minuciu intensiviu tempu, nes norisi ta riebaliuka numesti nuo pilvo kuris ir tik yra pilvo, klubu srityje.

Kokius jus ten rezultatus per menesi veidrodyje matot?

Neprisijungęs

 
Banditas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2016-01-31
Žinutės: 45
Atsiliepimai: 0

#39 2016-02-08 16:09

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

Labai teigiamus ponuli wink

Neprisijungęs

 
jutas
Dažnas senbūvis
Vietovė: UK
Registravosi: 2007-03-09
Žinutės: 4745
Atsiliepimai: 14

#40 2016-02-08 23:18

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

RAMZIS III rašė:

Banditas rašė:

FLUzY rašė:

Programa lempa. Jei tik pradejai sportuot - imk kokia full body 3dienu programa. Nedaryk pratimu itvirtintom stangom, naudok laisvus svorius

kazkaip man ta fb nelabai patinka, nu neesu as jau toks pradziamokslis labai, man ir darbas fizinis, tai kunas priprates prie kruvio. O del itvirtintu stangu, tai kartais neisviangiamai turi daryti su itvirtinta, tokius kai pritupimis ar peciams spaudima, nes nera tokio stovo, kad galima butu pasideti stanga su svoriu. o siaip greit menesis bus, tai tikrai patenkintas kolkas rezultatais ka matau veidrodyje, ziesim kas bus toliau.
Dabar bent jau kas antra trinke stengiuosi po visko paminti dvirati 20minuciu intensiviu tempu, nes norisi ta riebaliuka numesti nuo pilvo kuris ir tik yra pilvo, klubu srityje.

Kokius jus ten rezultatus per menesi veidrodyje matot?

newbie gainz

Neprisijungęs

 
Banditas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2016-01-31
Žinutės: 45
Atsiliepimai: 0

#41 2016-02-09 17:25

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

visi nuo kazko pradejome, ar jau daugelis gime su raumenais? ir turbut kiekvienas prisimena savo pirmuosius pokycius

Neprisijungęs

 
AVlB
Išmestas
Registravosi: 2015-07-12
Žinutės: 2231
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 4

#42 2016-02-09 20:24

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

Banditas rašė:

visi nuo kazko pradejome, ar jau daugelis gime su raumenais? ir turbut kiekvienas prisimena savo pirmuosius pokycius

Pirmieji pokyčiai ryškiausi. Po to viskas lečiau ir lečiau ateina iki kol galiausiai sustoja. wink

Neprisijungęs

 
Ailan
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-02-26
Žinutės: 1487
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 5

#43 2016-03-08 17:21

Re: Sveiki kolegos, bendraminciai, megejai :)

a

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net