Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#1 2017-02-27 22:42

Is kotleto i atleta

Pradedu savo treniruociu loga, nes pabodo salej su sasiuviniu tampytis ir siaip dar patarimu gal gausiu. Programa yra nauja,todel dar pratinuosi,ilga laika dirbau su viena tai kai kurie pratimai visoje savaiteje yra naujiena, bandau taisyti klaidas.
Pirmadienis. Svoris ryte 94.4.
Apsilimas 7min tempimo pratimai.
Krutine:
Bench press 100x10,110x8,120x6,125x5
hanteliu spaudimas kampu 3x10 (40kg)
plesimas gulsciai 3x10 (26kg)
Leverage Incline Chest Press 3x10 po 40 is sonu
lygiagretes su savo kuno svoriu 3x10
Peciai:
Mostai i salis atsistojus su hanteliais 4x10 (10kg)
Hanteliu spaudimas virs galvos 4x10 (26kg)
mostai i prieki su hanteliais 4x10 (12kg)
Tricepsas virviu trauka 3x10 ir po paskutines sumazinau svori 10% ir dar 5repsai
Stangos spaudimas siauriai 3x10  ir po paskutines sumazinau svori 10% ir dar 5repsai (80kg)
Horizintalus hantelio lenkimas uz galvos 3x10  ir po paskutines sumazinau svori 10% ir dar 5repsai (16kg).
Treniruote 1:10h, pertraukos tarp seriju minute, tarp pratimu 2.
Per diena suvalgyta  2,7kcal, 290 baltymu, 150angliu, 90riebalu.

Paskutinį kartą taisė LouisV (2017-02-28 21:14)

Neprisijungęs

 
DuBro
Išmestas
Vietovė: Adaptas
Registravosi: 2015-10-10
Žinutės: 3226
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 5

#2 2017-02-28 03:24

Re: Is kotleto i atleta

peciai tiek atsilieka ar siaip su lengvais svoriais dirbi?

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#3 2017-02-28 07:01

Re: Is kotleto i atleta

Pries metus siuvo desinio peties sanario lupa, juos darau jau panasiai 2menesius,nedaug pratimu atlikti galiu be diskomoforto ir skausmo,tai stengiuosi nesiplesyt kaip anksciau su jais

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#4 2017-02-28 21:17

Re: Is kotleto i atleta

Antradienis: Cardio 30min dviraciu
presas: lygiagretese koju tiesimas ir lenkimas supersetais 5x10. Neturejau laiko bet geriau nei nieko.
Suvalgyta 2.8k kcal, 220baltymo,200angliu,60riebalo

Neprisijungęs

 
Garmus
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2014-01-04
Žinutės: 4769
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#5 2017-02-28 21:25

Re: Is kotleto i atleta

LouisV rašė:

Antradienis: Cardio 30min dviraciu
presas: lygiagretese koju tiesimas ir lenkimas supersetais 5x10. Neturejau laiko bet geriau nei nieko.
Suvalgyta 2.8k kcal, 220baltymo,200angliu,60riebalo

Baltymo nemazai angliu padoriai riebalo ir padoriai ir 2800kcal?atrodo mazokai kcal tiek renkant visko

Prisijungęs

 
DuBro
Išmestas
Vietovė: Adaptas
Registravosi: 2015-10-10
Žinutės: 3226
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 5

#6 2017-02-28 21:34

Re: Is kotleto i atleta

riebalo mazai.

Neprisijungęs

 
Pauliakas
buvęs pauliakas88
Vietovė: \_(ツ)_/
Registravosi: 2014-03-01
Žinutės: 3481
Atsiliepimai: 10

#7 2017-02-28 22:05

Re: Is kotleto i atleta

Įkyrusis mažylis rašė:

riebalo mazai.

jei ant kurso p.x

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#8 2017-02-28 22:38

Re: Is kotleto i atleta

Nekursuoju, o del kcal kad mazokai tai nemazai as proteino isgeriu, tai gal del to nesusirenka daug kaloriju. Stengiuosi as nusimesti pilva ir liesa raumenu mase auginti. Zinau kad ir tas ir tas nelabai realu,bet is leto po biski vaizdas gereja,pilvas mazeja big_smile Anksciau vien bulkindavau ir jegai,dabar pabodo jau uzplaukusiam vaiksciot.

Neprisijungęs

 
Pauliakas
buvęs pauliakas88
Vietovė: \_(ツ)_/
Registravosi: 2014-03-01
Žinutės: 3481
Atsiliepimai: 10

#9 2017-02-28 23:06

Re: Is kotleto i atleta

LouisV rašė:

Nekursuoju, o del kcal kad mazokai tai nemazai as proteino isgeriu, tai gal del to nesusirenka daug kaloriju. Stengiuosi as nusimesti pilva ir liesa raumenu mase auginti. Zinau kad ir tas ir tas nelabai realu,bet is leto po biski vaizdas gereja,pilvas mazeja big_smile Anksciau vien bulkindavau ir jegai,dabar pabodo jau uzplaukusiam vaiksciot.

Tipo nekursavęs?

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#10 2017-02-28 23:14

Re: Is kotleto i atleta

Pauliakas rašė:

LouisV rašė:

Nekursuoju, o del kcal kad mazokai tai nemazai as proteino isgeriu, tai gal del to nesusirenka daug kaloriju. Stengiuosi as nusimesti pilva ir liesa raumenu mase auginti. Zinau kad ir tas ir tas nelabai realu,bet is leto po biski vaizdas gereja,pilvas mazeja big_smile Anksciau vien bulkindavau ir jegai,dabar pabodo jau uzplaukusiam vaiksciot.

Tipo nekursavęs?

Ka rimtesnio esu bandes tai pries metus brawn nutrition tren 90kapsuliu, cia menesis gavosi. Bet jis prohormonas skaitosi big_smile

Neprisijungęs

 
DuBro
Išmestas
Vietovė: Adaptas
Registravosi: 2015-10-10
Žinutės: 3226
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 5

#11 2017-02-28 23:16

Re: Is kotleto i atleta

ir kaip? gerai kad probolano nebandei

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#12 2017-02-28 23:17

Re: Is kotleto i atleta

ir dar cleno , pries 2 sav ryte isoviau 0,2mcg ir popiet 0,2. visa diena galva skaudejo biski (trugde dirbti), padariau trenke viskas ok buvo,sakau reikia cardio pasidaryti visgi clena vynioju,uzsokau ant dviracio 3min,abi kojas kai sutrauke tai vos nuo dviracio nulipau ir 10min masazuotis reikejo ir poto nakti traukinet pradejo tai nutraukiau, guli stalciui ramiai dabar big_smile

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#13 2017-02-28 23:19

Re: Is kotleto i atleta

Įkyrusis mažylis rašė:

ir kaip? gerai kad probolano nebandei

Bbz pradzioj reikejo priprast,nes kai tik pradejau prakaitas muse daznai ir gausiai,energijos tai yra tai nera.. Jegu buvo tikrai nemazai,tik keista kad ir istvermes dadejo,nors pagal pavadinima neturetu big_smile nezinau ar sutapimas ar ne,bet nutraukus po 2d apsirgau labai,tai gal per imunine kirto.

Neprisijungęs

 
Volframas
Moderatorius
Registravosi: 2011-02-15
Žinutės: 6626
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 35

#14 2017-02-28 23:23

Re: Is kotleto i atleta

Foto iš arčiau įmesk. Iš avataro, tai atrodo, kad neblogas meitelis.

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#15 2017-02-28 23:28

Re: Is kotleto i atleta

Volframas rašė:

Foto iš arčiau įmesk. Iš avataro, tai atrodo, kad neblogas meitelis.

Nieko ispudingo,gal kampas neblogas big_smile gal ka rasiu, o jei ne tai ryt pasidarysiu kokia nor

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#16 2017-02-28 23:38

Re: Is kotleto i atleta

Volframas rašė:

Foto iš arčiau įmesk. Iš avataro, tai atrodo, kad neblogas meitelis.

Pasikeiciau avatara i is arciau

Neprisijungęs

 
Zuikis13
Chemijos policija
Vietovė: Pravėnai
Registravosi: 2015-01-20
Žinutės: 5986
Atsiliepimai: 96

#17 2017-03-01 00:05

Re: Is kotleto i atleta

Nekursavę? OMFG, not again....

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#18 2017-03-01 21:49

Re: Is kotleto i atleta

Treciadienis.
Apsilimas 5min tempimo pratimai
Nugara:
Prisitraukimai placiai 5x10
Mirties trauka 1x12x60kg,1x8x100kg,1x6x120kg,1x4x140kg,1x5x160kg
Troso trauka link krutines 5x10
Troso trauka link pilvo 5x10
Atsilenkimai atgal  5x15
Bicepsas:
Koncentruotas lenkimas atremus i keli 3x10x18kg (rankai) ir po paskutines sumazinau svori iki 16kg ir dar po  5repsus
Plaktukas 3x20x18kg ir po paskutines sumazinau svori iki 16kg ir dar po  5repsus
Lenktos stangos lenkimas lary scott suole 3x10x35kg ir po paskutines sumazinau svori iki 30 ir dar 5 repsus.
Treniruotes trukme 1h 10min
Jegu nebebuvo trenkes gale visiskai,5h miego turejau sia para,atrodo svorio nieko nera bicam,bet uzteko.
Suvalgyta 2,7k kcal, 210baltymo,140angliu,90riebalo. Nekazka gavosi per visa diena,nes pusryciam apetito visiskai neturejau tai is reikalo suvalgiau labai nedaug. Ir dar biski pacheatinau,isgeriau monsterio skarbe zero. Kokios jusu nuomones apie ji,toks pat kakutis kaip ir su cukrum ar biski lengvesnis? big_smile

Paskutinį kartą taisė LouisV (2017-03-01 21:50)

Neprisijungęs

 
fitnesas
buvęs <3 fitness
Vietovė: Juiceland
Registravosi: 2008-03-01
Žinutės: 8412
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#19 2017-03-01 23:03

Re: Is kotleto i atleta

LouisV rašė:

ir dar cleno , pries 2 sav ryte isoviau 0,2mcg ir popiet 0,2. visa diena galva skaudejo biski (trugde dirbti), padariau trenke viskas ok buvo,sakau reikia cardio pasidaryti visgi clena vynioju,uzsokau ant dviracio 3min,abi kojas kai sutrauke tai vos nuo dviracio nulipau ir 10min masazuotis reikejo ir poto nakti traukinet pradejo tai nutraukiau, guli stalciui ramiai dabar big_smile

Taurino su clenu reikia smile

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#20 2017-03-01 23:44

Re: Is kotleto i atleta

fitnesas rašė:

LouisV rašė:

ir dar cleno , pries 2 sav ryte isoviau 0,2mcg ir popiet 0,2. visa diena galva skaudejo biski (trugde dirbti), padariau trenke viskas ok buvo,sakau reikia cardio pasidaryti visgi clena vynioju,uzsokau ant dviracio 3min,abi kojas kai sutrauke tai vos nuo dviracio nulipau ir 10min masazuotis reikejo ir poto nakti traukinet pradejo tai nutraukiau, guli stalciui ramiai dabar big_smile

Taurino su clenu reikia smile

Girdejes apie tai,bet pabandziau yolo varianta ir jis mane pakankamai jau nuteike pries clena big_smile geriau su maistu,leciau truputi,bet be bairiu ir be jegos praradimo didelio

Neprisijungęs

 
fitnesas
buvęs <3 fitness
Vietovė: Juiceland
Registravosi: 2008-03-01
Žinutės: 8412
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#21 2017-03-02 01:25

Re: Is kotleto i atleta

LouisV rašė:

fitnesas rašė:

LouisV rašė:

ir dar cleno , pries 2 sav ryte isoviau 0,2mcg ir popiet 0,2. visa diena galva skaudejo biski (trugde dirbti), padariau trenke viskas ok buvo,sakau reikia cardio pasidaryti visgi clena vynioju,uzsokau ant dviracio 3min,abi kojas kai sutrauke tai vos nuo dviracio nulipau ir 10min masazuotis reikejo ir poto nakti traukinet pradejo tai nutraukiau, guli stalciui ramiai dabar big_smile

Taurino su clenu reikia smile

Girdejes apie tai,bet pabandziau yolo varianta ir jis mane pakankamai jau nuteike pries clena big_smile geriau su maistu,leciau truputi,bet be bairiu ir be jegos praradimo didelio

Tai clenas kiek zn jegos neatima tikrai. As po 40-60mcg ir ramu kolkas pirmoj sav. Kg tik krenta, biski per greit bet manau pradzia tik smile

Neprisijungęs

 
DuBro
Išmestas
Vietovė: Adaptas
Registravosi: 2015-10-10
Žinutės: 3226
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 5

#22 2017-03-02 02:28

Re: Is kotleto i atleta

fitnesai itariu musu fuflo tas clenas, buildingas su situo abu po 0.4mcg ir jaucia belekai, dreba sake, o man nuo 0.6 biski patrauke bickes ir blauzdas, tau isvis nk.

Neprisijungęs

 
fitnesas
buvęs <3 fitness
Vietovė: Juiceland
Registravosi: 2008-03-01
Žinutės: 8412
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#23 2017-03-02 03:36

Re: Is kotleto i atleta

Įkyrusis mažylis rašė:

fitnesai itariu musu fuflo tas clenas, buildingas su situo abu po 0.4mcg ir jaucia belekai, dreba sake, o man nuo 0.6 biski patrauke bickes ir blauzdas, tau isvis nk.

Kaliau kazkada 0.8 tai sirdi permusinejo, nelatiko ziaurjaj, dabar daugiau 0.4 nekabinu. Ir visi skirtingai reaguoja. O clenas kainuoja kitose sakyse koki svara uz pakuote, ner ten ka feikint... big_smile

Neprisijungęs

 
LouisV
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2017-02-27
Žinutės: 66
Atsiliepimai: 0

#24 2017-03-02 07:12

Re: Is kotleto i atleta

Pas mane clenas PPI gamybos,o del jegos arba sutapimas buvo arba dėl jo,bet pas mane tokių sutapimų retai būna nes kai kaliau jo benchpresse su 100 jau aštuntam repse uzdege viskas buvo,nors be jo tuo metu eidavo be sunkumu 4x10x110kg

Neprisijungęs

 
MrBurbulas
Shy Gym Rat
Registravosi: 2011-07-11
Žinutės: 13186
Atsiliepimai: 23

#25 2017-03-02 07:52

Re: Is kotleto i atleta

LouisV rašė:

ir dar cleno , pries 2 sav ryte isoviau 0,2mcg ir popiet 0,2. visa diena galva skaudejo biski (trugde dirbti), padariau trenke viskas ok buvo,sakau reikia cardio pasidaryti visgi clena vynioju,uzsokau ant dviracio 3min,abi kojas kai sutrauke tai vos nuo dviracio nulipau ir 10min masazuotis reikejo ir poto nakti traukinet pradejo tai nutraukiau, guli stalciui ramiai dabar big_smile

Pagalvok jeigu clenas tail isvaro mineralus ir blauzda traukelioja belekaip... tai sirdi irgi raumuo....smile))
Sudu kakutis tas clenas. Jei nesiruosiat lipt ant scenos. Net neziurekit i ji. Imkit dnp geriau. Taupykit sveikata smile

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net