Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

DuBro
Išmestas
Vietovė: Adaptas
Registravosi: 2015-10-10
Žinutės: 3226
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 5

#26 2017-10-06 19:10

Re: Sveiki

staffai needitink 😑

Neprisijungęs

 
Netsas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2017-10-06
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#27 2017-10-06 21:48

Re: Sveiki

Nugara ir kojos (prieš pora val daryta). Nugara fotografuota praėjus 1 val po nugaros treniruotės, taigi jau apyšaltė; kojos pilnai ant šalto.

O preso, tai ir nedarau niekada. smile Kadangi gavau strėlių, tai pamėginau mirties trauką po turbūt 3 metų pertraukos. Nuo 20 cm pakylos max ėjo 3x160 kg.

Kai pavyzdys šiandienos mityba: ryte 12 sušių be padažo; per pietus pica ir skardinė alaus (penktadieninė tradicija); prieš salę 2 skardinės tuno; po treniruotės 3 virti kiaušiniai ir pakelis grikių; vakarienei, kurios dar nevalgiau, keptos bulvės su šaltibarščiais. big_smile Dienos eigoj 3 proteino kokteiliai, treniruotės metu ir po treniruotės po porciją BCAA.

Keli pastebėjimai iš savęs:

1. Labiausiai plukdo ne cepelinai ar blynai, o cukrus. Šiaip nevartoju saldumynų, nes nemėgstu, bet vasarą buvau 2 sav sėdęs ant ledų - kasdien po dėžutę, tai labai labai pasijautė po 2 sav. smile
2. Su nemažu kiekiu kardio visai neblogai eina pramušt toli gražu ne idealią mitybą. Ypač man asmeniškai kardio efektą gerai maksimalizuoja sprintai.
3. Asmeniškai be azoto negaliu sportuot. Visiška adikcija. Jei neįšaunu prieš treniruotė 2-3 porcijų, tai geriau net nepradėt treniruotės. Keli neblogi atrasti receptukai: 1 dalis Xplode ir 1 dalis C4; 1 dalis Xplode 2 dalys Black Wolf (skysto); 1 dalis Xplode ir 2 dalys Snake's Bite; 1,5 porcijos Grenade į skardinę Monster.

Paskutinį kartą taisė Netsas (2018-02-21 01:44)

Neprisijungęs

 
Garmus
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2014-01-04
Žinutės: 4769
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#28 2017-10-06 21:52

Re: Sveiki

nu jo mityba sudo vieta,bet utiutiu tau sekas tada big_smile

Prisijungęs

 
Volframas
Moderatorius
Registravosi: 2011-02-15
Žinutės: 6626
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 35

#29 2017-10-06 21:58

Re: Sveiki

Iš ko baltymus surenki per dieną?

Neprisijungęs

 
Netsas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2017-10-06
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#30 2017-10-06 22:00

Re: Sveiki

Volframas rašė:

Iš ko baltymus surenki per dieną?

Neskaičiuoju. smile Proteino kokteiliai, tunas, kiaušinių kažkiek, lašišos. Daugiausiai iš tuno turbūt. Vištieną tingiu kept, tai retai valgau.

Neprisijungęs

 
slopintuvas
Išmestas
Registravosi: 2016-09-04
Žinutės: 1150
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 10

#31 2017-10-06 22:51

Re: Sveiki

toks vaizdas, kad viską darai padrikai, t.y: valgymas, rėžimas ir t.t, bet forma vistiek liuks. how? big_smile

Neprisijungęs

 
Vegitas
Captain Lithuania
Registravosi: 2006-04-19
Žinutės: 2510
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 3

#32 2017-10-06 22:56

Re: Sveiki

Aš nesakau kad daryk dl, bet tu pažiūrėk į savo nugara, apačioj tuscia, dėl talijos reiktų mažiausiai jaudintis, nuo dl tikrai ji neisplates, sakyčiau presas dar gali kažką paplatint, bet čia greičiausiai plati ar siaura tik genai.

Neprisijungęs

 
Netsas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2017-10-06
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#33 2017-10-06 23:31

Re: Sveiki

Šlepintuvas, nežinau, mano filosofija paprasta - svarbiausia tęstinumas ir nuoširdžios treniruotės. Kačialkoj be pertraukų sportuoju 6 metus, prieš tai užsiimdinėjau kitomis sporto šakomis, tad šioks toks stažas yra. Pvz. turiu pažįstamų, kurie per metus "grįžta" į salę po 3 kartus (paprastai su kursiuku ir iki tol, kol valina kursiukas), o po to galiausiai stebisi, "kad nieko nėra". smile O ta formulė 50% mityba, 30% poilsis ir 20% sportas ar kokia ten, man išvis atrodo bullshit. Nuoširdžios treniruotės su geromis azoto porcijomis, normaliai kardio, bent jau padorus miegas, kažkiek papildų ir gali nuchaliavint tam tikru lygiu mitybą, jei varžyboms neplanuoji ruoštis. Tariama milžiniška alkoholio žala man irgi abejotina. Mėgstu ir viskio atsigert, ir alaus pabuchalint su kepta duona bent kelis kartus į savaitę ir mano galva viskas norma, jei po to išperki salėj. smile Pvz. dabar atvykau į kaimą, tai lauks savaitgalis su cepelinais ir t. t., na žinai, kaip priklauso kaime. Atitinkamai eisiu sekmadienį į salę šaut kokias 3 val kardio.

Vegitas, dėkui už patarimą. Reiks, manau, įmest atsilenkimus nugarai su blynu rankose.

Pvz. taip pat ir blauzdų visiškai neturiu ir nedarau. Anksčiau dariau sąžiningai per kiekvieną kojų treniruotę, bet nebuvo jokio rezultato. Po to vienas vyrukas salėj patarė daryt apskritai po kiekvienos treniruotės 6 pakartojimus blauzdoms, tai sąžiningai pusę metų dariau ir fotografavau. Galiausiai 0 rezultato. Tai jei kas turit kokį stebuklingą receptą blauzdoms, tai su mielu noru išgirsčiau. smile

Neprisijungęs

 
Netsas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2017-10-06
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#34 2017-10-06 23:47

Re: Sveiki

O dar kalbant apie alkoholio žalas, tai aną savaitę kaip tik grįžau iš atostogų.

Paskutinį kartą taisė Netsas (2018-02-21 01:44)

Neprisijungęs

 
slopintuvas
Išmestas
Registravosi: 2016-09-04
Žinutės: 1150
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 10

#35 2017-10-06 23:53

Re: Sveiki

Įdomiai, įdomiai čia parašei. O cardio pas tave taip "giriamas" grynai dėl dažnų cheatų ir alkoholio vartojimo, ar dar kažkokią kitą priežastį turi?

Neprisijungęs

 
Garmus
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2014-01-04
Žinutės: 4769
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#36 2017-10-06 23:55

Re: Sveiki

Xui mityba 99% 1% sale poilsio neskaicioujam siou atveju

Prisijungęs

 
Netsas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2017-10-06
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#37 2017-10-06 23:57

Re: Sveiki

Šlepintuvas rašė:

Įdomiai, įdomiai čia parašei. O cardio pas tave taip "giriamas" grynai dėl dažnų cheatų ir alkoholio vartojimo, ar dar kažkokią kitą priežastį turi?

Na man ir šiaip patinka kardio daryt ir tiek. Nežinau, gal dar sveikatos širdžiai prideda. big_smile Beje, renkuosi dviratį todėl, kad galiu sėdėt su telefonu pvz. Youtubėj ar serialą žiūrėt, kas leidžia ilgai mint nenuobodžiaujant. Pvz. ant takelio arba elipsiniame telefono nelabai paimsi, tai kokį pusvalandį padarius jau juodai dasiėda ir norisi nulipt nuo jo.

Neprisijungęs

 
slopintuvas
Išmestas
Registravosi: 2016-09-04
Žinutės: 1150
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 10

#38 2017-10-07 00:02

Re: Sveiki

Aišku. Ten kur kalbėjai apie azotą, tai skaitydamas grynai save prisiminiau. Buvo atsimenu vienu momentu taip užplaukę, kad be pwo ar geros kofeino dozės neidavo sportuot, nes pastoviai mieguistas jausdavausi. Po pertraukos grįžiu prie sporto, tai reikės kažką išsirinkt kad smagiau "vilktų" big_smile. Sėkmės sportuose.

Paskutinį kartą taisė slopintuvas (2017-10-07 00:03)

Neprisijungęs

 
Netsas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2017-10-06
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#39 2017-10-07 00:06

Re: Sveiki

Šlepintuvas rašė:

Aišku. Ten kur kalbėjai apie azotą, tai skaitydamas grynai save prisiminiau. Buvo atsimenu vienu momentu taip užplaukę, kad be pwo ar geros kofeino dozės neidavo sportuot, nes pastoviai mieguistas jausdavausi. Po pertraukos grįžiu prie sporto, tai reikės kažką išsirinkt kad smagiau "vilktų" big_smile. Sėkmės sportuose.

Jooo, žinoma problema. big_smile Aš šiuo metu vynioju Snake's Bite ir Xplode. Snake's Bite patinka labai. Vienas irgi gerai velka. Black Wolf šotais šiaip itin patiko, bet itin greit receptoriai nuo jo atbuko. Jei pirmą treniruotę jo išgėręs nežinojau kas darosi, antrą jau buvo kur kas silpniau, tai trečią vos bejaučiau. big_smile big_smile Dėkui, tau irgi. smile

Neprisijungęs

 
Netsas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2017-10-06
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#40 2017-10-14 22:18

Re: Sveiki

Po atostogų mityba itin bloga. Pvz. visą šią savaitę valgiau po 2 kartus į dieną ir ne, tikrai nieko gero. Vakar užbaigiau vakarą "Alaus studijoj" su 4 alaus prie kašiuko, lėkšte keptos duonos, nachos ir žirniais su spirgais. Šiandien visos dienos maistas kol kas - 12 sušių ir pora sumuštinių, bet kažką tuoj surasiu pavalgyt. big_smile

Paįvairinau programą šiandien. Dariau visus 3 bazinius pratimus su ilgomis pertraukimis, plius papildomai kojoms kelis ir krūtinei kelis, plius pratempimai. Gavosi labai labai ilga treniruotė, plius išgėriau papildomai azoto vidury treniruotės, dėl ko dabar greičiausiai jaučiasi negerumas, gal prisidėjo ir tai, kad nepavalgęs. Su štanga pritūpiau 120 kg x 5, trauka - 160 kg x 1, spaudimas - 145 kg x 1. Mano svoris 77,4 kg šiandien buvo.

Paskutinį kartą taisė Netsas (2018-02-21 01:44)

Neprisijungęs

 
Netsas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2017-10-06
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#41 2017-10-15 01:26

Re: Sveiki

utiutiu, šiandien esu nepavalgęs ir juodai piktas. Perkopijuosiu čia, ką pas save ant FB sienos brūkštelėjau:

"Prieš pusvalandį internetuose užmačiau kažkokios Lauros grupę. Mergina, akivaizdžiai blogesnės formos už nesportuojantį žmogų, susikūrusi "sporto" grupę. Parašiau gan nemandagų komentarą, kurį jau matau ištrynė, tai niekam galvos nebeskauda, bet nu utiutiu, šįkart jau trūko kantrybė jau, kiek begalima. OK, suprantu, "kiekviena iniciatyva sveikintina", bet darosi jau nebejuokinga, kai ant kiekvieno kampo pridygo tiek "trenerių" ir "sportininkų", kuriems patiems nepakenktų neblogas treneris. Arba bent jau pamatyt sportą. Mano forma tikrai nėra tokia, kokios norėtųsi, bet tuo pačiu nedarau ir komedijos iš to, nesikuriu kažkokių grupių, neapsimetu treneriu (o jei salėj žmogus paklausia kažko, tai dažniausiai nurodau trenerį). Gerai, smagu, žmogus sportuoja, na bet turi būti kažkokios ribos. Nes dabar toks piaras jau nebeskanus. Ir tikrai nuoširdžiai gaila tikrų trenerių, kai visokios Lauros, motyvuoti kotletai, pasidavę sportui ar kokie ten varo tokį š. Turiu drauguose nemažai žmonių, kurių formos yra geros ar puikios, kurie turi didelę patirtį ir žinių, kurie tikrai turi "moralinę teisę" treniruoti ar kurti kažkokią grupę, bet kažkodėl to nedaro. Nes dabar šita nesąmonė pradeda priminti programuotojo profesiją, kurią paskutiniu metu žemina kaip begali gold diggeriai, prisiskaitę DELFI'nų ir panašaus šūdo, neturintys nieko bendro su IT, bet per 2 mėnesius tampantys "programuotojais". Taip ir vienodai dabar per 2 mėnesius jau tampama "treneriais" ir "sportininkais"."

Neprisijungęs

 
Volframas
Moderatorius
Registravosi: 2011-02-15
Žinutės: 6626
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 35

#42 2017-10-15 01:32

Re: Sveiki

Nesipyzdavoju, šiaip pastebėjimas big_smile
Kas nors yra sakęs, kad iš veido tu panašus į šitą veikėją? big_smile

https://i.ytimg.com/vi/vLigGHYy6XQ/sddefault.jpg

Neprisijungęs

 
Netsas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2017-10-06
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#43 2017-10-15 01:33

Re: Sveiki

Haha, ne, nėra. big_smile Bet iš tikro panašus. big_smile big_smile

Neprisijungęs

 
Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net