Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

smekla
Žmogus-su-tapkėm
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2011-10-28
Žinutės: 8737
Atsiliepimai: 25

#26 2017-11-11 19:18

Re: Powerlift

BloodyZero rašė:

smekla rašė:

Vegitas rašė:


Supranti, ką treneriai sako yra utiutiu, taip spaudzianciu aukšto lygio atletų pilna, siauriau spaudzianciu irgi, treneris gali eit utiutiu su savo patarimais, jei patarimai visiem vienodi 👍😀 realiai čia ir yra didžiausia visų treneriu bėda, jie moko pagal tai kas limpa jiem, arba tai kas parašyta vadovėlį. O pagrindinis dalykas y ką reiktų ziuret yra atskiras individas, kad jam priskirt 100%tine, optimaliausią technika, yra toli gražu ne kiekvienam 👍

nu cia labiau elementari fizika, ka flazius tau pasake.. bet jei tau ATRODO kad tau taip geriau, ir tu ant visko b.b..d, tai valio ;D tik pastebejimai wink
p.s tau taip spaust yra patogiau, nes kogero nemoki spaust siauresniu paemimu. as ir kol nemokejau, tai nepatogu buvo siaurai, + aplamai daug mazesni svori judindavau

Kada dilbis status zemei apatineje pozicijoje, mechaniskai stripriausia pozicija. Nebent esi super midgetas su axujenu tiltu ir trumpom rankom.

arba esi b.b.d'ejas ant visko.

Neprisijungęs

 
FLUzY
Dažnas senbūvis
Vietovė: Londonas
Registravosi: 2008-12-07
Žinutės: 1607
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 6

#27 2017-11-11 19:20

Re: Powerlift

Ai, kartais beviltiska vegitui arba ramui kanors patarinet

Paskutinį kartą taisė FLUzY (2017-11-11 19:21)

Neprisijungęs

 
Pauliakas
buvęs pauliakas88
Vietovė: \_(ツ)_/
Registravosi: 2014-03-01
Žinutės: 3481
Atsiliepimai: 10

#28 2017-11-11 19:26

Re: Powerlift

FLUzY rašė:

Ai, kartais beviltiska vegitui arba ramui kanors patarinet

Kai į sportuojantys vyrai ir moterys video spaudimo įmetė, tai ir į komentarą, kad subinę pakėlus powerliftinge neužssakito atsakė- gerai, žinosiu kitą kart big_smile O čia neduok dieve kas ką patars big_smile

Neprisijungęs

 
Vegitas
Captain Lithuania
Registravosi: 2006-04-19
Žinutės: 2506
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 3

#29 2017-11-11 19:36

Re: Powerlift

Nes jūs svaigstat, +- nėr prasmės man ginčytis, nez kaip jūs ten spaudziat,  ar kaip pora cm susiaurinus 20kg dasideda tai... Nu nėr ką diskutuot zodziu, aš išbandęs esu daug visko 🙂

Neprisijungęs

 
Kavioras
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2014-05-01
Žinutės: 2497
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 5

#30 2017-11-11 19:36

Re: Powerlift

BloodyZero rašė:

Kavioras rašė:

FLUzY rašė:

Trumpoj perspektyvoj taip spaudi daugiau. Bet literatura ir pasaulinio lygio treneriai sako, kad dilbis apatiniame spaudimo taske turetu buti vertikalus tiek is sono ziurint, tiek is priekio

Nepraranda jis tos jegos. Kalbant apie varžybas, kur svarbiausia spausti kuo daugiau, range of motion mažinimas išlieka svarbiausiu faktoriu ir raktu į didelį bench press.

Bullshit big_smile Susiaurinau savo ilgom rankom +20kg benche.

Tai kad tavo spaudimai praktiskai visi maximaliu grip

Neprisijungęs

 
BloodyZero
Visagino fenomenas
Vietovė: Kaunas/Visaginas
Registravosi: 2013-03-24
Žinutės: 6259
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#31 2017-11-11 19:37

Re: Powerlift

Kavioras rašė:

BloodyZero rašė:

Kavioras rašė:


Nepraranda jis tos jegos. Kalbant apie varžybas, kur svarbiausia spausti kuo daugiau, range of motion mažinimas išlieka svarbiausiu faktoriu ir raktu į didelį bench press.

Bullshit big_smile Susiaurinau savo ilgom rankom +20kg benche.

Tai kad tavo spaudimai praktiskai visi maximaliu grip

Nebepjauk, 2/3 pirstai is abieju pusiu nuo maksimalaus gripo.

Prisijungęs

 
Kavioras
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2014-05-01
Žinutės: 2497
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 5

#32 2017-11-11 19:40

Re: Powerlift

BloodyZero rašė:

Kavioras rašė:

BloodyZero rašė:


Bullshit big_smile Susiaurinau savo ilgom rankom +20kg benche.

Tai kad tavo spaudimai praktiskai visi maximaliu grip

Nebepjauk, 2/3 pirstai is abieju pusiu nuo maksimalaus gripo.

Tigi index fingeri pastoviai dedavai ant ziedo, ar man akys blogai rode?

Neprisijungęs

 
BloodyZero
Visagino fenomenas
Vietovė: Kaunas/Visaginas
Registravosi: 2013-03-24
Žinutės: 6259
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#33 2017-11-11 19:43

Re: Powerlift

Kavioras rašė:

BloodyZero rašė:

Kavioras rašė:


Tai kad tavo spaudimai praktiskai visi maximaliu grip

Nebepjauk, 2/3 pirstai is abieju pusiu nuo maksimalaus gripo.

Tigi index fingeri pastoviai dedavai ant ziedo, ar man akys blogai rode?

Puse metu jau spaudziu ne taip.

Prisijungęs

 
Kavioras
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2014-05-01
Žinutės: 2497
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 5

#34 2017-11-11 19:44

Re: Powerlift

BloodyZero rašė:

Kavioras rašė:

BloodyZero rašė:


Nebepjauk, 2/3 pirstai is abieju pusiu nuo maksimalaus gripo.

Tigi index fingeri pastoviai dedavai ant ziedo, ar man akys blogai rode?

Puse metu jau spaudziu ne taip.

Ai grip per du pirstus permetei ir utiutiu pridejai 20kg ant bp?

Neprisijungęs

 
BloodyZero
Visagino fenomenas
Vietovė: Kaunas/Visaginas
Registravosi: 2013-03-24
Žinutės: 6259
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#35 2017-11-11 19:47

Re: Powerlift

Kavioras rašė:

BloodyZero rašė:

Kavioras rašė:


Tigi index fingeri pastoviai dedavai ant ziedo, ar man akys blogai rode?

Puse metu jau spaudziu ne taip.

Ai grip per du pirstus permetei ir utiutiu pridejai 20kg ant bp?

Principe jo, isdirbau ta gripa dabar labai ledas. Tik per tricus stabiliai stringa.

Prisijungęs

 
Vegitas
Captain Lithuania
Registravosi: 2006-04-19
Žinutės: 2506
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 3

#36 2017-11-11 19:48

Re: Powerlift

Kavioras rašė:

BloodyZero rašė:

Kavioras rašė:


Tigi index fingeri pastoviai dedavai ant ziedo, ar man akys blogai rode?

Puse metu jau spaudziu ne taip.

Ai grip per du pirstus permetei ir utiutiu pridejai 20kg ant bp?

utiutiu galvoju ir as, nes man permetus per porą pirštų ir būtų tai apie ką visi čia kalba 😁 bet sutariam taip, 2 mėn taip pavarau, BP nepaauga , pisat sau žuvį per snukį ir video ikeliat 😁

Neprisijungęs

 
Kavioras
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2014-05-01
Žinutės: 2497
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 5

#37 2017-11-11 19:54

Re: Powerlift

Vegitas rašė:

Kavioras rašė:

BloodyZero rašė:


Puse metu jau spaudziu ne taip.

Ai grip per du pirstus permetei ir utiutiu pridejai 20kg ant bp?

utiutiu galvoju ir as, nes man permetus per porą pirštų ir būtų tai apie ką visi čia kalba 😁 bet sutariam taip, 2 mėn taip pavarau, BP nepaauga , pisat sau žuvį per snukį ir video ikeliat 😁

90proc IPF rekordu bp paimta spaudziant maksimaliu grip, benchink kaip benchines ir nesuk galvos

Neprisijungęs

 
Vegitas
Captain Lithuania
Registravosi: 2006-04-19
Žinutės: 2506
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 3

#38 2017-11-11 19:56

Re: Powerlift

+ dar patarkit squat ir dl stanca, fiziškai kaip stotis geriausia, nu ta prasme plotis koks turi but?

Neprisijungęs

 
Vegitas
Captain Lithuania
Registravosi: 2006-04-19
Žinutės: 2506
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 3

#39 2017-11-11 21:15

Re: Powerlift

Kavioras rašė:

Vegitas rašė:

Kavioras rašė:


Ai grip per du pirstus permetei ir utiutiu pridejai 20kg ant bp?

utiutiu galvoju ir as, nes man permetus per porą pirštų ir būtų tai apie ką visi čia kalba 😁 bet sutariam taip, 2 mėn taip pavarau, BP nepaauga , pisat sau žuvį per snukį ir video ikeliat 😁

90proc IPF rekordu bp paimta spaudziant maksimaliu grip, benchink kaip benchines ir nesuk galvos

Kai man paskaiciuos koeficientą normalu aš susiaurinsiu prižadu, susiaurini paemima ir ale pastatai save į mechaniškai geresne padėti, pralosi ant range of motion, kas geriau prašau paskaiciuokit.

Neprisijungęs

 
Vegitas
Captain Lithuania
Registravosi: 2006-04-19
Žinutės: 2506
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 3

#40 2017-11-11 21:58

Re: Powerlift

utiutiu ipisau 600kg an tu niervu big_smile utiutiu krc

Neprisijungęs

 
Audrius
buvęs Katukas
Registravosi: 2013-06-05
Žinutės: 5847
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 7

#41 2017-11-11 22:09

Re: Powerlift

Mldc smile kokie liftai? Tai jau atvyksi vasari i varzybas Lietuvoj?

Neprisijungęs

 
Vegitas
Captain Lithuania
Registravosi: 2006-04-19
Žinutės: 2506
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 3

#42 2017-11-11 22:41

Re: Powerlift

Audrius rašė:

Mldc smile kokie liftai? Tai jau atvyksi vasari i varzybas Lietuvoj?

Patupiau 210 snd, varžybose šiai dienai manau 560-570 daryčiau, neskaitant kad normalios štangos nesu mėginęs ir kalibruotu svoriu 👍 kada tiksliai jos bus? Vasarį gal ir iseitu jei bilietai ne kosmosas 🙂

Neprisijungęs

 
BloodyZero
Visagino fenomenas
Vietovė: Kaunas/Visaginas
Registravosi: 2013-03-24
Žinutės: 6259
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#43 2017-11-11 22:52

Re: Powerlift

Vegitas rašė:

Audrius rašė:

Mldc smile kokie liftai? Tai jau atvyksi vasari i varzybas Lietuvoj?

Patupiau 210 snd, varžybose šiai dienai manau 560-570 daryčiau, neskaitant kad normalios štangos nesu mėginęs ir kalibruotu svoriu 👍 kada tiksliai jos bus? Vasarį gal ir iseitu jei bilietai ne kosmosas 🙂

Po nauju kalendorius bus, jei anksciau per inside stuff suzinosiu tiksliai kada pranesiu. Vasario galas/kovo pradzia turetu buti.

Prisijungęs

 
Vegitas
Captain Lithuania
Registravosi: 2006-04-19
Žinutės: 2506
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 3

#44 2017-11-11 23:10

Re: Powerlift

BloodyZero rašė:

Vegitas rašė:

Audrius rašė:

Mldc smile kokie liftai? Tai jau atvyksi vasari i varzybas Lietuvoj?

Patupiau 210 snd, varžybose šiai dienai manau 560-570 daryčiau, neskaitant kad normalios štangos nesu mėginęs ir kalibruotu svoriu 👍 kada tiksliai jos bus? Vasarį gal ir iseitu jei bilietai ne kosmosas 🙂

Po nauju kalendorius bus, jei anksciau per inside stuff suzinosiu tiksliai kada pranesiu. Vasario galas/kovo pradzia turetu buti.

Ok duok šitą žinot būtinai, nes man labai realus variantas būtų, reikia varžybų būtinai, nes daug heiteriu 😁

Neprisijungęs

 
Pauliakas
buvęs pauliakas88
Vietovė: \_(ツ)_/
Registravosi: 2014-03-01
Žinutės: 3481
Atsiliepimai: 10

#45 2017-11-11 23:44

Re: Powerlift

Tai, kad heitina ne dėl svorių, o dėl farmo vartojimo/nevatrojimo

Neprisijungęs

 
Vegitas
Captain Lithuania
Registravosi: 2006-04-19
Žinutės: 2506
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 3

#46 2017-11-11 23:45

Re: Powerlift

Squatai 180x1 195x1 210x0, čia retas atvejis bet sugalvojau megint dar kartą 210x1pr 185x3x3pr, hi bar atg 160x2 140x3x6 tiesimas lenkimas. Kiek suprantu quadsai silpnoji dalis nes stringu aukščiau, ir greičio pirmam truko biški....
https://www.instagram.com/p/BbXtKjhAWtp/

Neprisijungęs

 
Vegitas
Captain Lithuania
Registravosi: 2006-04-19
Žinutės: 2506
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 3

#47 2017-11-11 23:48

Re: Powerlift

Pauliakas rašė:

Tai, kad heitina ne dėl svorių, o dėl farmo vartojimo/nevatrojimo

Žinau, bet kaip ir sakiau, problema čia tu heiteriu pas juos pačius, pasiteisinimas kodėl jie nekelia tiek, bet esmė kad aš naturalas ir man utiutiu kas ką galvoja 👍 realiai mane tas dar labiau veža judet į priekį😉

Neprisijungęs

 
ramas
buvęs ramli
Registravosi: 2013-05-09
Žinutės: 7628
Atsiliepimai: 8

#48 2017-11-12 01:35

Re: Powerlift

BloodyZero rašė:

Kavioras rašė:

BloodyZero rašė:


Puse metu jau spaudziu ne taip.

Ai grip per du pirstus permetei ir utiutiu pridejai 20kg ant bp?

Principe jo, isdirbau ta gripa dabar labai ledas. Tik per tricus stabiliai stringa.

Va man labai idomiai nuskambejo. Pameni kai ant lygiagreciu su svoriu dirbau? Sakei utiutiu man be sansu su tokiu svoriu daryt,tai utiutiu pagalvojau,kad is trico tau turetu būt sunkiau spaust. Bet turbut ne trice cia esme visa.

Neprisijungęs

 
ramas
buvęs ramli
Registravosi: 2013-05-09
Žinutės: 7628
Atsiliepimai: 8

#49 2017-11-12 01:40

Re: Powerlift

Kavioras rašė:

Vegitas rašė:

Kavioras rašė:


Ai grip per du pirstus permetei ir utiutiu pridejai 20kg ant bp?

utiutiu galvoju ir as, nes man permetus per porą pirštų ir būtų tai apie ką visi čia kalba 😁 bet sutariam taip, 2 mėn taip pavarau, BP nepaauga , pisat sau žuvį per snukį ir video ikeliat 😁

90proc IPF rekordu bp paimta spaudziant maksimaliu grip, benchink kaip benchines ir nesuk galvos

Toks Rokas yra megejas spaust siaurai,tai pamenu Raimundo komentara. Spaudimas siaurai yra be ateities,spaudi daug,bet ne taip daug,kaip gali.

Neprisijungęs

 
BloodyZero
Visagino fenomenas
Vietovė: Kaunas/Visaginas
Registravosi: 2013-03-24
Žinutės: 6259
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#50 2017-11-12 01:48

Re: Powerlift

ramas rašė:

BloodyZero rašė:

Kavioras rašė:


Ai grip per du pirstus permetei ir utiutiu pridejai 20kg ant bp?

Principe jo, isdirbau ta gripa dabar labai ledas. Tik per tricus stabiliai stringa.

Va man labai idomiai nuskambejo. Pameni kai ant lygiagreciu su svoriu dirbau? Sakei utiutiu man be sansu su tokiu svoriu daryt,tai utiutiu pagalvojau,kad is trico tau turetu būt sunkiau spaust. Bet turbut ne trice cia esme visa.

Kad tas siaurai ne taip ir toli mano normalaus realiai. Procentaliai ziurint tai centai. O realiai jo, man grynai del stipresnes pozicijos geriau.

Prisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net