Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

miiigluteee
Naujas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2012-10-09
Žinutės: 38
Atsiliepimai: 0

#51 2013-02-13 16:49

Re: Pradedančiosioms

suprantu smile

Neprisijungęs

 
Incius
Naujas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-22
Žinutės: 46
Atsiliepimai: 0

#52 2013-02-23 00:02

Re: Pradedančiosioms

Sveiki smile Esu naujokė. Lankau aerobiką apytiksliai du mėnesiai. Be mitybos - rezultatų jokių. Svoris buvo 67kg, o ūgis 161cm. ir jis nesikeitė, tai supykau ant savęs ir kelioms savaitėms nutraukiau treniruotes, nes ėmiausi drąstiškos baltymų dietos. Rezultatas 61kg, už kelių dienų vėl pradėsiu sportuoti (trys kartai į savaitę aerobika plius kardio). Gal galėtumėte pateikti kokį mitybos pavyzdį svorio metimui(riebalų tirpdymui) taip sportuojant? Bijau, kad pradėjus sportuoti vėl sugrįš visi nusidietinti kilogramai.. hmm

Neprisijungęs

 
rimante
Naujas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-24
Žinutės: 3
Atsiliepimai: 0

#53 2013-02-24 21:12

Re: Pradedančiosioms

Sveiki,
Pirmas tikslas yra numesti svorio.Kaip, kiek ir kada maitintis prisiskaičiau ir susidariau valgiaraštį.Dabar dėl sporto.Šiuo metu eiti kažkur sportuoti neturiu galimybės, todėl renkuosi bėgimą.Klausimas būtų kiek laiko ir kaip dažnai reikia begioti, norint pamatyti rezultatus?

Neprisijungęs

 
dhjana
buvęs drugsmylife
Registravosi: 2008-11-01
Žinutės: 1613
Atsiliepimai: 5

#54 2013-02-24 22:33

Re: Pradedančiosioms

rimante rašė:

Sveiki,
Pirmas tikslas yra numesti svorio.Kaip, kiek ir kada maitintis prisiskaičiau ir susidariau valgiaraštį.Dabar dėl sporto.Šiuo metu eiti kažkur sportuoti neturiu galimybės, todėl renkuosi bėgimą.Klausimas būtų kiek laiko ir kaip dažnai reikia begioti, norint pamatyti rezultatus?

KASDIENA lengvu tempu, po 40min.

Neprisijungęs

 
whatever
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-10-14
Žinutės: 7121
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 9

#55 2013-02-25 03:34

Re: Pradedančiosioms

drugsmylife rašė:

rimante rašė:

Sveiki,
Pirmas tikslas yra numesti svorio.Kaip, kiek ir kada maitintis prisiskaičiau ir susidariau valgiaraštį.Dabar dėl sporto.Šiuo metu eiti kažkur sportuoti neturiu galimybės, todėl renkuosi bėgimą.Klausimas būtų kiek laiko ir kaip dažnai reikia begioti, norint pamatyti rezultatus?

KASDIENA lengvu tempu, po 40min.

Nebent pirmas 2-3dienas.

1-1.5val , jeigu tikrai rezultato nori ;-)

Neprisijungęs

 
RAVER
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-01-11
Žinutės: 111
Atsiliepimai: 0

#56 2013-02-25 09:22

Re: Pradedančiosioms

whatever rašė:

drugsmylife rašė:

rimante rašė:

Sveiki,
Pirmas tikslas yra numesti svorio.Kaip, kiek ir kada maitintis prisiskaičiau ir susidariau valgiaraštį.Dabar dėl sporto.Šiuo metu eiti kažkur sportuoti neturiu galimybės, todėl renkuosi bėgimą.Klausimas būtų kiek laiko ir kaip dažnai reikia begioti, norint pamatyti rezultatus?

KASDIENA lengvu tempu, po 40min.

Nebent pirmas 2-3dienas.

1-1.5val , jeigu tikrai rezultato nori ;-)

Svarbu tempas o ne laikas kiek begi. Geriau trumpiau bet didesniu tempu.

Neprisijungęs

 
Naturalas
..izo klubo paziba..
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2007-09-27
Žinutės: 1014
Atsiliepimai: 9

#57 2013-02-25 09:55

Re: Pradedančiosioms

RAVER rašė:

whatever rašė:

drugsmylife rašė:


KASDIENA lengvu tempu, po 40min.

Nebent pirmas 2-3dienas.

1-1.5val , jeigu tikrai rezultato nori ;-)

Svarbu tempas o ne laikas kiek begi. Geriau trumpiau bet didesniu tempu.

Pries patarinedamas, pasiskaityk, kaip ir is ko organizmas darbui ima energija

Neprisijungęs

 
samas
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-09-18
Žinutės: 3503
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 22

#58 2013-02-25 11:31

Re: Pradedančiosioms

RAVER rašė:

Svarbu tempas o ne laikas kiek begi. Geriau trumpiau bet didesniu tempu.

Tai pagal tave, 100m sprinta praleki ir riebalu nelieka? smile

Neprisijungęs

 
Kykas
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-04-20
Žinutės: 905
Atsiliepimai: 3

#59 2013-02-25 11:34

Re: Pradedančiosioms

Ai tiek to big_smile
Neįsigilinau į temą.

Paskutinį kartą taisė Kykas (2013-02-25 11:35)

Neprisijungęs

 
RAVER
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-01-11
Žinutės: 111
Atsiliepimai: 0

#60 2013-02-25 12:38

Re: Pradedančiosioms

samas rašė:

RAVER rašė:

Svarbu tempas o ne laikas kiek begi. Geriau trumpiau bet didesniu tempu.

Tai pagal tave, 100m sprinta praleki ir riebalu nelieka? smile

Pagal mane geriau 4km greiciau negu 6km leciau. smile

Neprisijungęs

 
whatever
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-10-14
Žinutės: 7121
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 9

#61 2013-02-25 12:50

Re: Pradedančiosioms

RAVER rašė:

samas rašė:

RAVER rašė:

Svarbu tempas o ne laikas kiek begi. Geriau trumpiau bet didesniu tempu.

Tai pagal tave, 100m sprinta praleki ir riebalu nelieka? smile

Pagal mane geriau 4km greiciau negu 6km leciau. smile

Tai rasyk zmoniskai, o tai zmogus ziurek apie sprinta prakalbo, o tu cia lygini 4km su 6km.

As aplamai esu uz ilga begima su 30-50m sprintais jo metu. Nu bet ta mazule tikrai to nepadarys.

Neprisijungęs

 
RAVER
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-01-11
Žinutės: 111
Atsiliepimai: 0

#62 2013-02-25 12:51

Re: Pradedančiosioms

whatever rašė:

RAVER rašė:

samas rašė:


Tai pagal tave, 100m sprinta praleki ir riebalu nelieka? smile

Pagal mane geriau 4km greiciau negu 6km leciau. smile

Tai rasyk zmoniskai, o tai zmogus ziurek apie sprinta prakalbo, o tu cia lygini 4km su 6km.

As aplamai esu uz ilga begima su 30-50m sprintais jo metu. Nu bet ta mazule tikrai to nepadarys.

Mano akimis parasiau labai aiskiai ir suprantamai, bet kiekvienas supranta savaip... Cia ne naujiena.

Neprisijungęs

 
Naturalas
..izo klubo paziba..
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2007-09-27
Žinutės: 1014
Atsiliepimai: 9

#63 2013-02-25 12:59

Re: Pradedančiosioms

RAVER rašė:

whatever rašė:

RAVER rašė:


Pagal mane geriau 4km greiciau negu 6km leciau. smile

Tai rasyk zmoniskai, o tai zmogus ziurek apie sprinta prakalbo, o tu cia lygini 4km su 6km.

As aplamai esu uz ilga begima su 30-50m sprintais jo metu. Nu bet ta mazule tikrai to nepadarys.

Mano akimis parasiau labai aiskiai ir suprantamai, bet kiekvienas supranta savaip... Cia ne naujiena.

Mano akimis isvis nesupranti nieko apie tai smile

Neprisijungęs

 
whatever
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-10-14
Žinutės: 7121
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 9

#64 2013-02-25 13:00

Re: Pradedančiosioms

RAVER rašė:

whatever rašė:

RAVER rašė:


Pagal mane geriau 4km greiciau negu 6km leciau. smile

Tai rasyk zmoniskai, o tai zmogus ziurek apie sprinta prakalbo, o tu cia lygini 4km su 6km.

As aplamai esu uz ilga begima su 30-50m sprintais jo metu. Nu bet ta mazule tikrai to nepadarys.

Mano akimis parasiau labai aiskiai ir suprantamai, bet kiekvienas supranta savaip... Cia ne naujiena.

Bet tu supranti,kad siulai 4km greiciau begt merginai? Pats nubegi tuos 4km? Jai kuo ilgiau judet reikia,kad ir minimaliu intensyvumu. Ar nesupranti tu to?

Neprisijungęs

 
nenugalimas
pulsometras
Registravosi: 2011-03-15
Žinutės: 4018
Atsiliepimai: 12

#65 2013-02-25 13:09

Re: Pradedančiosioms

Kaip suprantu pas ja riebalo yra, tai reaiskia treniruotumo nera, o jus siulot begt greitu tempu? jeigu niekad nebuvo sporto tai pradziai galima imt po 30 min letu ir TIK letu tempu, veliau stebint savijauta palaipsniui galima didint iki 1h, o jei dar ir poto liks noro begiot galima didint ir iki 2h LETO begimo. Viska reikia daryt stebint save, jei prabegi vos klibedama 40min ir pzdokas pareina tada mazini iki 30min, jei prabegi 1val ir dar yra jegu didini iki kokios 1val 20min ir t.t.

Neprisijungęs

 
Naturalas
..izo klubo paziba..
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2007-09-27
Žinutės: 1014
Atsiliepimai: 9

#66 2013-02-25 13:18

Re: Pradedančiosioms

nenugalimas rašė:

Kaip suprantu pas ja riebalo yra, tai reaiskia treniruotumo nera, o jus siulot begt greitu tempu? jeigu niekad nebuvo sporto tai pradziai galima imt po 30 min letu ir TIK letu tempu, veliau stebint savijauta palaipsniui galima didint iki 1h, o jei dar ir poto liks noro begiot galima didint ir iki 2h LETO begimo. Viska reikia daryt stebint save, jei prabegi vos klibedama 40min ir pzdokas pareina tada mazini iki 30min, jei prabegi 1val ir dar yra jegu didini iki kokios 1val 20min ir t.t.

Kad degtu riebalas reikia begti 60 proc. pajegumu nuo maksimalaus sirdies susitraukimo daznio nemaziau 30-40 min. jei visiskai netreniruota, gal ji isvis tik vaikscioti pradzioj gales smile

Neprisijungęs

 
samas
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-09-18
Žinutės: 3503
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 22

#67 2013-02-25 13:27

Re: Pradedančiosioms

Jei lyg siol nera normaliai begiojusi ir issileks normaliai tai plaucius pames ar atsijungs dar pakeliui smile

Neprisijungęs

 
RAVER
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-01-11
Žinutės: 111
Atsiliepimai: 0

#68 2013-02-25 14:22

Re: Pradedančiosioms

whatever rašė:

RAVER rašė:

whatever rašė:


Tai rasyk zmoniskai, o tai zmogus ziurek apie sprinta prakalbo, o tu cia lygini 4km su 6km.

As aplamai esu uz ilga begima su 30-50m sprintais jo metu. Nu bet ta mazule tikrai to nepadarys.

Mano akimis parasiau labai aiskiai ir suprantamai, bet kiekvienas supranta savaip... Cia ne naujiena.

Bet tu supranti,kad siulai 4km greiciau begt merginai? Pats nubegi tuos 4km? Jai kuo ilgiau judet reikia,kad ir minimaliu intensyvumu. Ar nesupranti tu to?

Jei jau rasau manau kad suprantu... Taip, as tuos 4km nubegu ir mano drauge kartu nubega su manimi, nors ji nera didele sportininke. As nesakau kad minimalus intensyvumas yra blogai...  Nelabai suprantu kokio tikslo tu sieki cia, nori pasakyti, kad geriau ilgiau begti bet letesniu tempu?

Neprisijungęs

 
nenugalimas
pulsometras
Registravosi: 2011-03-15
Žinutės: 4018
Atsiliepimai: 12

#69 2013-02-25 14:26

Re: Pradedančiosioms

RAVER rašė:

whatever rašė:

RAVER rašė:


Mano akimis parasiau labai aiskiai ir suprantamai, bet kiekvienas supranta savaip... Cia ne naujiena.

Bet tu supranti,kad siulai 4km greiciau begt merginai? Pats nubegi tuos 4km? Jai kuo ilgiau judet reikia,kad ir minimaliu intensyvumu. Ar nesupranti tu to?

Jei jau rasau manau kad suprantu... Taip, as tuos 4km nubegu ir mano drauge kartu nubega su manimi, nors ji nera didele sportininke. As nesakau kad minimalus intensyvumas yra blogai...  Nelabai suprantu kokio tikslo tu sieki cia, nori pasakyti, kad geriau ilgiau begti bet letesniu tempu?

Jos atveju neabejotinai taip.

Neprisijungęs

 
nenugalimas
pulsometras
Registravosi: 2011-03-15
Žinutės: 4018
Atsiliepimai: 12

#70 2013-02-25 14:28

Re: Pradedančiosioms

Naturalas rašė:

nenugalimas rašė:

Kaip suprantu pas ja riebalo yra, tai reaiskia treniruotumo nera, o jus siulot begt greitu tempu? jeigu niekad nebuvo sporto tai pradziai galima imt po 30 min letu ir TIK letu tempu, veliau stebint savijauta palaipsniui galima didint iki 1h, o jei dar ir poto liks noro begiot galima didint ir iki 2h LETO begimo. Viska reikia daryt stebint save, jei prabegi vos klibedama 40min ir pzdokas pareina tada mazini iki 30min, jei prabegi 1val ir dar yra jegu didini iki kokios 1val 20min ir t.t.

Kad degtu riebalas reikia begti 60 proc. pajegumu nuo maksimalaus sirdies susitraukimo daznio nemaziau 30-40 min. jei visiskai netreniruota, gal ji isvis tik vaikscioti pradzioj gales smile

nu pradzioj tai galima 60, bet veliau reiktu bent 65-67%

Neprisijungęs

 
MrBurbulas
Shy Gym Rat
Registravosi: 2011-07-11
Žinutės: 13186
Atsiliepimai: 23

#71 2013-02-25 14:28

Re: Pradedančiosioms

pons pulsometre,  kiek ir kaip man begiot , noriu istverme lavint .

Neprisijungęs

 
RAVER
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-01-11
Žinutės: 111
Atsiliepimai: 0

#72 2013-02-25 14:41

Re: Pradedančiosioms

nenugalimas rašė:

RAVER rašė:

whatever rašė:


Bet tu supranti,kad siulai 4km greiciau begt merginai? Pats nubegi tuos 4km? Jai kuo ilgiau judet reikia,kad ir minimaliu intensyvumu. Ar nesupranti tu to?

Jei jau rasau manau kad suprantu... Taip, as tuos 4km nubegu ir mano drauge kartu nubega su manimi, nors ji nera didele sportininke. As nesakau kad minimalus intensyvumas yra blogai...  Nelabai suprantu kokio tikslo tu sieki cia, nori pasakyti, kad geriau ilgiau begti bet letesniu tempu?

Jos atveju neabejotinai taip.

O kaip nustatei jos atveji? Nes savo klausime ji neuzrase ar anksciau sportavo ar begiojo ar plaukiojo ar apskritai nieko nedare. Neparase nei svorio, nei kiek procentaliai riebalo turi.

Neprisijungęs

 
Naturalas
..izo klubo paziba..
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2007-09-27
Žinutės: 1014
Atsiliepimai: 9

#73 2013-02-25 14:42

Re: Pradedančiosioms

nenugalimas rašė:

Naturalas rašė:

nenugalimas rašė:

Kaip suprantu pas ja riebalo yra, tai reaiskia treniruotumo nera, o jus siulot begt greitu tempu? jeigu niekad nebuvo sporto tai pradziai galima imt po 30 min letu ir TIK letu tempu, veliau stebint savijauta palaipsniui galima didint iki 1h, o jei dar ir poto liks noro begiot galima didint ir iki 2h LETO begimo. Viska reikia daryt stebint save, jei prabegi vos klibedama 40min ir pzdokas pareina tada mazini iki 30min, jei prabegi 1val ir dar yra jegu didini iki kokios 1val 20min ir t.t.

Kad degtu riebalas reikia begti 60 proc. pajegumu nuo maksimalaus sirdies susitraukimo daznio nemaziau 30-40 min. jei visiskai netreniruota, gal ji isvis tik vaikscioti pradzioj gales smile

nu pradzioj tai galima 60, bet veliau reiktu bent 65-67%

big_smile

Neprisijungęs

 
whatever
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-10-14
Žinutės: 7121
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 9

#74 2013-02-25 14:54

Re: Pradedančiosioms

RAVER rašė:

whatever rašė:

RAVER rašė:


Mano akimis parasiau labai aiskiai ir suprantamai, bet kiekvienas supranta savaip... Cia ne naujiena.

Bet tu supranti,kad siulai 4km greiciau begt merginai? Pats nubegi tuos 4km? Jai kuo ilgiau judet reikia,kad ir minimaliu intensyvumu. Ar nesupranti tu to?

Jei jau rasau manau kad suprantu... Taip, as tuos 4km nubegu ir mano drauge kartu nubega su manimi, nors ji nera didele sportininke. As nesakau kad minimalus intensyvumas yra blogai...  Nelabai suprantu kokio tikslo tu sieki cia, nori pasakyti, kad geriau ilgiau begti bet letesniu tempu?

Pradedant begiot, 100% geriau ilgiau letesniu tempu. Negi tas nera akivaizdu?...

Neprisijungęs

 
RAVER
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-01-11
Žinutės: 111
Atsiliepimai: 0

#75 2013-02-25 15:04

Re: Pradedančiosioms

whatever rašė:

RAVER rašė:

whatever rašė:


Bet tu supranti,kad siulai 4km greiciau begt merginai? Pats nubegi tuos 4km? Jai kuo ilgiau judet reikia,kad ir minimaliu intensyvumu. Ar nesupranti tu to?

Jei jau rasau manau kad suprantu... Taip, as tuos 4km nubegu ir mano drauge kartu nubega su manimi, nors ji nera didele sportininke. As nesakau kad minimalus intensyvumas yra blogai...  Nelabai suprantu kokio tikslo tu sieki cia, nori pasakyti, kad geriau ilgiau begti bet letesniu tempu?

Pradedant begiot, 100% geriau ilgiau letesniu tempu. Negi tas nera akivaizdu?...

Turbut busi mane klaidingai suprates, as ir nesakau kad reikia begti kaip isdegus akis visu greiciau, as tiesiog sakau, kad begimas intensyvesniu ritmu yra naudingesnis, kad ir trumpesnis atstumas, negu begant leciau ir ilgesni kelia, deginant riebalus.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net