Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#176 2020-03-11 09:59

Re: invisibble logas

bender rašė:

Nusisneki:) nebent nusikelt stanga yra nepatogu nes aukstai stovi ir pats suoliukas nuo zemes pakeltas auksciau, del tavo zemo ugio koju padet ant zemes negali normalei. Visa kita briedas, auksciau kelti. Tavo rankos pailgeja ar kas kad auksciau kelt reikia?

Jo nusikelti sunkiau,na teisybe parasei,tik ne taip issireiskiau.

Neprisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#177 2020-03-11 15:24

Re: invisibble logas

Treciadienis:
Apsilimas 10 min
Pritupimai: 12x20, 10x60, 8x70, 8x80, 7x85(rekordas,tiek dar niekad nebuvo iseje padaryti priejimu,jauciasi,kad kazkiek kojos stipreja)
RDL: 12x30, 4x8x70 - pirma karta dariau rumuniska mirties trauka,tai idomiai buvo.
Hip Thrust 4x10x30 - padidinau per 10kg,bet vis tiek blem po sito pratimo skauda uzpakali,gal,kad nezinau dubens raumenys silpni,skaiciau pas ka silpni dubens raumenys, tas turi bedu su erekcija,nes tipo blogiau kraujas pricirkuliuoja.
Koju lenkimas gulint 4x10x45
Koju tiesinimas 3x10x42,5
Blauzda 3x15x40
Kojos jau skaudejo,todel tik po 3 serijas padariau
Koju kelimas 4x15
Kardio 22 min

Neprisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#178 2020-03-11 15:30

Re: invisibble logas

The barbell hip thrust will improve a man's bedroom performance in two primary ways. First, it will build glute mass, which will automatically increase self-confidence when waltzing around naked. And second, it will increase thrusting power, which is pretty much self-explanatory with regards to transfer of training to sexual performance. Lievai kad iki tol nedariau 10 men sito pratimo,gal nebutu buve su erekcija bedu big_smile va ka raso apie sita pratima.

Neprisijungęs

 
bender
Dažnas senbūvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2008-12-05
Žinutės: 4353
Atsiliepimai: 28

#179 2020-03-11 15:38

Re: invisibble logas

Nieko bendro neraso apie erekcija tavo imestame tekste:) thrusting power reiskia kad galesi dauzt stipriai ir stagiai savo moteriai kad per puse perlausi😀

Neprisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#180 2020-03-11 15:40

Re: invisibble logas

bender rašė:

Nieko bendro neraso apie erekcija tavo imestame tekste:) thrusting power reiskia kad galesi dauzt stipriai ir stagiai savo moteriai kad per puse perlausi😀

bet tas Hip Thrust priklauso kaip ir kegelio pratimams,o tie stiprina dubeni ir erekcija

Neprisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#181 2020-03-11 15:43

Re: invisibble logas

bender rašė:

Nieko bendro neraso apie erekcija tavo imestame tekste:) thrusting power reiskia kad galesi dauzt stipriai ir stagiai savo moteriai kad per puse perlausi😀

Vyrams taip pat labai rekomenduojama atlikti pratimus giliesiems dubens dugno raumenims stiprinti, nes geras dubens raumenų tonusas svarbus ne tik gerai prostatos funkcijai, bet ir kasdieninės veiklos metu bei sportuojant. Be to, suaktyvėjusi dubens dugno kraujotaka daro teigiamą poveikį erekcijai.

cia lietuviskas straipsnis

Neprisijungęs

 
bender
Dažnas senbūvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2008-12-05
Žinutės: 4353
Atsiliepimai: 28

#182 2020-03-11 15:59

Re: invisibble logas

Zinau ka duoda hip thrust, juk pts tau isiuliau ji daryti:)

Neprisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#183 2020-03-12 16:52

Re: invisibble logas

Nezinau ka reikes veikt,del to prakeikto koronaviruso sporto kluba uzdarys,tai 2 sav be sporto ne kazka bus.

Neprisijungęs

 
Gaganas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Telšiai
Registravosi: 2015-12-13
Žinutės: 928
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#184 2020-03-12 21:56

Re: invisibble logas

Pritupimai, atsispaudimai viena koja.
Arba abiem galunem greit kilt, labai letai leistis.

Prisijungęs

 
DaugNORINTIS
Dažnas dalyvis
Vietovė: Orionas
Registravosi: 2008-03-23
Žinutės: 603
Atsiliepimai: 0

#185 2020-03-13 17:48

Re: invisibble logas

Tai po tu 2 sav ziek dar prates nes atsiras daugiau susirgimu,o kitos salys iskart iki geguzes jau padare karantina

Neprisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#186 2020-03-16 13:06

Re: invisibble logas

Is parankiniu priemoniau pasidariau mini sale.2 hanteliai po 10kg, 3 medines kedes,kad suoliukas butu ir iseitu atsigult ir kilìmelis.
Ryte 4 km prasibegimas aplink savo nama,nes karantinas,nlb kur galim eiti be priezasties.
Plesimas 4x10x10
Hanteliu suvedimas stovint 4x10x10
Kariskas spaudimas 4x10x10
Hanteliu trauka pasilenkus 4x10x10
Plaktukas 4x10x10
Bicas nuo keleno 4x10x10
Hantelio kelimas uz galvos 4x10x10
Susirietimai
Dviratis

Neprisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#187 2020-04-02 12:27

Re: invisibble logas

Siek tiek pokyciu:
21 proc bf (64kg)
https://i.postimg.cc/501NP4H8/Screenshot-1.jpg

15,6 proc bf(57,1kg) pirma karta matosi presas ir venu gerokai daugiau,net ant kaklo atsirado big_smile
https://i.postimg.cc/N0LC6zvH/91785866-2327765247520757-2478650597461458944-n.jpg

Neprisijungęs

 
DaugNORINTIS
Dažnas dalyvis
Vietovė: Orionas
Registravosi: 2008-03-23
Žinutės: 603
Atsiliepimai: 0

#188 2020-04-03 12:17

Re: invisibble logas

Kokia dieta tavo? Geri rezultatai 👍

Neprisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#189 2020-04-03 13:22

Re: invisibble logas

DaugNORINTIS rašė:

Kokia dieta tavo? Geri rezultatai 👍

Prasibegu 3-4km, angliu stengiuos 120g suvartoti,tai 2g/kg,nu db biski daugiau, baltymu panasiai,o riebalu 50-60g,tai 1g/kg. Dar turiu namie 2 hantelius po 10kg,tai nors kazkiek stengiuos palaikyti forma,aisku nugarai,krutinei,kojoms,tai mazas svoris.Bet bickei,tricui,peciams,tai labai gerai big_smile

Neprisijungęs

 
Gaganas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Telšiai
Registravosi: 2015-12-13
Žinutės: 928
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#190 2020-04-03 22:52

Re: invisibble logas

Tai  apie1700 kcal surenki (neaišku kiek tas 'nu db biski daugiau).
Man dienai vien iš 500g makaronu angliavandenių gaunasi 1750kcal, be kito maisto.
Nors esu 183/85kg, nesu labai sportininkas šiuo metu.
Bet darbe daug judu, visą dieną.
Neskaitau aš tuo sportu.
Tiesiog kardio.

Prisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#191 2020-04-04 08:13

Re: invisibble logas

Gaganas rašė:

Tai  apie1700 kcal surenki (neaišku kiek tas 'nu db biski daugiau).
Man dienai vien iš 500g makaronu angliavandenių gaunasi 1750kcal, be kito maisto.
Nors esu 183/85kg, nesu labai sportininkas šiuo metu.
Bet darbe daug judu, visą dieną.
Neskaitau aš tuo sportu.
Tiesiog kardio.

1500 tiksliau surenku,o sudeginu 1700-1800.Kuo mazesne zmogaus mase,tuo maziau sudegina kaloriju.Kazkada bandem eksperimenta su draugeliu,as su 57kg per 5 km sudeginau 260 kaloriju,o draugas su 100kg per toki pat atstuma 400.Makaronu stengiuosi nevalgyti,nes ten greiti angliavandeniai ir poto vel noresi po kokios 1.30 val valgyti.Tai eina avizos,basmati ryziai,grikiai ir lesiai,juose daug skaidulu ir jauciamas didesnis sotumo jausmas.

Neprisijungęs

 
bender
Dažnas senbūvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2008-12-05
Žinutės: 4353
Atsiliepimai: 28

#192 2020-04-04 09:09

Re: invisibble logas

Yra pilno grudo makaronai ir yra "al dente" virimas. Kuo ilgiau verdi makaronus, tuo aukstesni GI jie turi, jei issiverdi tokius pusiau kietus, tai jie turi zema GI ir tikrai nera greiti anglys.

Neprisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#193 2020-04-04 12:34

Re: invisibble logas

bender rašė:

Yra pilno grudo makaronai ir yra "al dente" virimas. Kuo ilgiau verdi makaronus, tuo aukstesni GI jie turi, jei issiverdi tokius pusiau kietus, tai jie turi zema GI ir tikrai nera greiti anglys.

na dabar sunkiausia uzduotis nuo 15 proc iki 10 proc bf,kazin ar naturalui imanoma tas big_smile as tai sekmadieni darau cheat day,tai valgau visokias picas,sokoladus,leda,kitka,ta diena buna gal +500 kaloriju pervirsis,o likusias 6 dienas deginu riebalus

Neprisijungęs

 
bender
Dažnas senbūvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2008-12-05
Žinutės: 4353
Atsiliepimai: 28

#194 2020-04-04 15:36

Re: invisibble logas

Jei visa diena valgai vien cheat tai kazi ar ten tik 500kcal pervirsis buna. Greiciau koks 1500-2000kcal pervirsis, su tokiais calorie dense valgiais labai lengva susirinkt kcal. O del nusimetimo, imanoma tikrai, imanoma ir dar zemiau, bet kuo zemiau eini naturaliai tuo labiau raumens prarast pradedi:) norint nusimest taip jau reiktu truputi atsargiai su tais cheat day. Geriau jau cheat meal arba isvis refeed day:)

Neprisijungęs

 
nagas
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2008-12-09
Žinutės: 342
Atsiliepimai: 0

#195 2020-04-04 17:45

Re: invisibble logas

O is kur pas tave tikslus bf skaicius 15 matavai kur?  nuotraukose pokytis tai akivazdus  gerai padirbejei

Neprisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#196 2020-04-04 18:38

Re: invisibble logas

nagas rašė:

O is kur pas tave tikslus bf skaicius 15 matavai kur?  nuotraukose pokytis tai akivazdus  gerai padirbejei

Na ne 15 lygiai, o 15.6%,pagal svarstykles,gal ir kazkiek grybauja,bet yra sioks toks orientyras.

Neprisijungęs

 
bakas
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2017-05-09
Žinutės: 1225
Atsiliepimai: 3

#197 2020-04-04 19:19

Re: invisibble logas

invisibble rašė:

bender rašė:

Yra pilno grudo makaronai ir yra "al dente" virimas. Kuo ilgiau verdi makaronus, tuo aukstesni GI jie turi, jei issiverdi tokius pusiau kietus, tai jie turi zema GI ir tikrai nera greiti anglys.

na dabar sunkiausia uzduotis nuo 15 proc iki 10 proc bf,kazin ar naturalui imanoma tas big_smile as tai sekmadieni darau cheat day,tai valgau visokias picas,sokoladus,leda,kitka,ta diena buna gal +500 kaloriju pervirsis,o likusias 6 dienas deginu riebalus

Blyn pažiūrų į tavo loga ir nesuprantu,nu pasieksi tu tą 10% bf,o tu pagalvojau kaip tu atrodysi prie savo ūgio turėdamas tokį svorį.
Nu man grynai narkomanas iš konclagerio.
Gal tu persigalvok smile

Paskutinį kartą taisė bakas (2020-04-04 19:53)

Prisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#198 2020-04-04 21:15

Re: invisibble logas

bakas rašė:

invisibble rašė:

bender rašė:

Yra pilno grudo makaronai ir yra "al dente" virimas. Kuo ilgiau verdi makaronus, tuo aukstesni GI jie turi, jei issiverdi tokius pusiau kietus, tai jie turi zema GI ir tikrai nera greiti anglys.

na dabar sunkiausia uzduotis nuo 15 proc iki 10 proc bf,kazin ar naturalui imanoma tas big_smile as tai sekmadieni darau cheat day,tai valgau visokias picas,sokoladus,leda,kitka,ta diena buna gal +500 kaloriju pervirsis,o likusias 6 dienas deginu riebalus

Blyn pažiūrų į tavo loga ir nesuprantu,nu pasieksi tu tą 10% bf,o tu pagalvojau kaip tu atrodysi prie savo ūgio turėdamas tokį svorį.
Nu man grynai narkomanas iš konclagerio.
Gal tu persigalvok smile

Tai poto ir auginsiuos svori svariai.Jeigu buciau prie savo 64kg toliau augines mase,tai butu 75-80kg prie 164cm ugio,bet ir 30 bf

Neprisijungęs

 
Gaganas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Telšiai
Registravosi: 2015-12-13
Žinutės: 928
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#199 2020-04-04 21:53

Re: invisibble logas

invisibble rašė:

Gaganas rašė:

Tai  apie1700 kcal surenki (neaišku kiek tas 'nu db biski daugiau).
Man dienai vien iš 500g makaronu angliavandenių gaunasi 1750kcal, be kito maisto.
Nors esu 183/85kg, nesu labai sportininkas šiuo metu.
Bet darbe daug judu, visą dieną.
Neskaitau aš tuo sportu.
Tiesiog kardio.

1500 tiksliau surenku,o sudeginu 1700-1800.Kuo mazesne zmogaus mase,tuo maziau sudegina kaloriju.Kazkada bandem eksperimenta su draugeliu,as su 57kg per 5 km sudeginau 260 kaloriju,o draugas su 100kg per toki pat atstuma 400.Makaronu stengiuosi nevalgyti,nes ten greiti angliavandeniai ir poto vel noresi po kokios 1.30 val valgyti.Tai eina avizos,basmati ryziai,grikiai ir lesiai,juose daug skaidulu ir jauciamas didesnis sotumo jausmas.

Makaronai greiti, gerai.
Klausimėlis skaitantiems: lėti ir greiti angliavandeniai vienodai ai pildo glikogeno atsargas ar kaip?
Ir leti ar greiti anhliavandeniai labiau skatina svorio augima?

Prisijungęs

 
invisibble
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2019-09-29
Žinutės: 480
Atsiliepimai: 0

#200 2020-04-05 10:33

Re: invisibble logas

Bet taip pasiskaiciavus,tai man reiktu visai nedaug riebalo nusimest,kazkur 2-2.5kg gryno riebalo sudeginti,tada bus apie 6 kg riebalu.Nes prie 8.5 kg riebalu yra 15 proc bf su trupuciu.Manau zemiau negu 6 kg riebalu jau butu zalinga sveikatai.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2020 Kulturizmas.net