Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Creative_ltu
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-03-02
Žinutės: 2
Atsiliepimai: 0

#1 2006-03-02 22:39

Treniruočių programos

Aciu Vitamin_C ir  mini, uz patarimus. Supratau  kad is pradziu reiketu padirbeti be jokiu preparatu. Tik kitas klausimas iskilo radau siek tiek info apie programeles pradedantiesiems, ir siaip. Gal zinot koki puslapiuka, kur butu aiskiai parasta kaip pratimas vadinamas, kokius raumenis labiausiai veikia ir dar gal but vizualinis pvz. suprantu kad klausimas ne koks(pats ir paieskok per google pasakytumet), as  ieskau bet sakau gal esat uzmate kur nors jau toki varianta ir gal pasidalintumet linku smile Dar prie to pacio, kokius svorius tureciau kilnoti? As bandziau stovint 1ranka islenkti 10 kg ganteli , tai 10 padarau ir ranka beveik pakerta, bet uz kokios valandeles padaryciau dar tiek  , zinau kad jums sis svoris turbut juokingas. As norejau pasiteirauti gal numanot kokiais svoriais reiketu pradeti man treniruotis, gal pernelyg apkraunu sunkiais sau svoriais. Aciu uz suteikta pagalba ir tikiuosi busima smile

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2288
Atsiliepimai: 5

#2 2006-03-03 12:51

Re: Treniruočių programos

Dėl atlikimo, pasirink toki svorį, kad padarytum reikiamą priėjimų skaičių, tarkim: reikia padaryti bicepsa 3x10, tai pasirenki toki svorį, kad galėtum padaryti tuos tris priėjimus su maždaug 1-2 minučių pertrauka tarp priejimų. Sakei, kad su 10kg išeina padaryti vieną priėjima - 10 pakartojimų, reiškias pasiimk 8 kg ar 9 kg ir padaryk tris priėjimus po 10 pakartojimų. Kitų pratimų svoriai analogiškai - pasirenki tiek, kad padarytum visus tris priėjimus ( arba kiek ten jų reikia).

Neprisijungęs

 
Mankuzas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-03-28
Žinutės: 5
Atsiliepimai: 0

#3 2006-04-01 12:42

Re: Treniruočių programos

labas...eina namaskaip sudetinga gera programa tureti.......cia tokios dziungles, ypac naujokui...nezinau kauip paskui. bet dabar sprotuoju tik 2sav ir neisivaizduoju kokios man programos rei9kes ..treneriukas velnias zino ka pasiulys....ir savokas gerai reikia cia zinoti .....

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#4 2006-04-01 15:28

Re: Treniruočių programos

Mankuzas rašė:

labas...eina namaskaip sudetinga gera programa tureti.......cia tokios dziungles, ypac naujokui...nezinau kauip paskui. bet dabar sprotuoju tik 2sav ir neisivaizduoju kokios man programos rei9kes ..treneriukas velnias zino ka pasiulys....ir savokas gerai reikia cia zinoti .....

Gal pradžioj viskas ir atrodo sudėtingiau, bet jei yra noras, reikia stengtis tobulinti žinias ir jas taikyti. Programos reikėtų pradinės, nesuskirstytos dar atskirai į raumenų grupes, o sudaryti maždaug taip kad būtų viskas pradirbama maždaug bendrai, ir kad pradžioje nebūtų visko perdaug (pratimų ir serijų). Parašysiu vieną pavyzdį:

pirmadienis
Štangos spaudimas 2x 9
Prisitraukimai (arba troso trauka) 2x 9
Pasikėlimai romėniškoje kėdėje 2x 10
Štangos arba hantelių lenkimas stovint 2x 9
Štangos spaudimas paemus siauriau leidžiant prie krūtinės apačios (arba gulint spaudimas už galvos (prancuziškas spaud.) 2x 8

trečiadienis
Protupimai (arba svorio spaudimas treniruoklyje, arba kojų tiesimas treniruoklyje) 2x 10
Kojų lenkimas gulint 2x 10
Blauzda treniruoklyje sėdint 2x 12
Hantelių spaudimas į viršu (arba štangos iš priekio ar už galvos) 2x 8
Presas (susirietimai ar atsilenkimai suoliuke) 3x max

penktadienis
tas pats kaip pirmadienį

Kita savaitė:
pirmadienis tas pats kaip ankstesnėj savaitėj trečiadienį

trečiadienis tas pats kaip ankstesnėj sav. pirmadienį

penktadienis kaip ankst.sav. trečiadienį ir tt.

Neprisijungęs

 
ragaisis
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-04-02
Žinutės: 1
Atsiliepimai: 0

#5 2006-04-02 23:41

Re: Treniruočių programos

Tai va noriu pradet sportuot. Anksciau esu sportaves padoriai su svarsciais, bet taip niekad nedaejau iki sistemingu treniruociu.

kazkaip keista pasidare paskaicius vieną straipsnį (linkas ), nesu mates kad kas taip darytu, ir ar nekenktu sveikatai toks dalykas, negi pervien viska galima "kacialint". kokia jusu nuomone?
is anksto dekui uz patarimus smile

Paskutinį kartą taisė Vitamin_C (2006-04-02 23:53)

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#6 2006-04-03 00:09

Re: Treniruočių programos

ragaisis rašė:

Tai va noriu pradet sportuot. Anksciau esu sportaves padoriai su svarsciais, bet taip niekad nedaejau iki sistemingu treniruociu.

kazkaip keista pasidare paskaicius, nesu mates kad kas taip darytu, ir ar nekenktu sveikatai toks dalykas, negi pervien viska galima "kacialint". kokia jusu nuomone?
is anksto dekui uz patarimus smile

Taip, straipsnis kurį radai buvo matytas ir kažkas panašaus (turiu omeny tokius panašius principus) tikrai nėra naujiena.
Tai va, grįžtant prie klausimo, visa esmė yra pačiame intensyvume. Apie tai kažkiek kalbėjome ir čia: http://kulturizmas.net/forumas/viewtopi … d=936#p936
Šitos programos efektyvumas yra tame, kad treniruotę reikia sugebėti padaryti labai intensyvia, ir kad pakartojimai būtų tau kaip ten ir rašo tikrai kaip ir paskutiniai, tik reikia žinoma jau sugebėti taip padaryti , nes ne kiekvienam teorines žinias taip pat ir pavyksta išbandyti ir pritaikyti realiai praktikoje. Treniruotė naudinga tuo, kad ji bus atliekama per trumpesnį laiką, pvz 40-45 min, o jei sugebi padaryti labai intensyvias treniruotes ir per tokį ne ilgą laiką, jos tikrai bus veiksmingesnės negu kankinti save po 1,5-2 val. salėje. Peržengus tam tikrą ribą, rezultatai blogėja, ir jei savo organizmą prievartauji, jis pradės tam priešintis. Todėl ir buna klaidingas požiūris kad jei kuo daugiau atiduosi, tuo daugiau ir sugrįš. Tame čia ir būtų visas pagrindinis principas

Neprisijungęs

 
riker
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-04-30
Žinutės: 1
Atsiliepimai: 0

#7 2006-04-30 21:22

Re: Treniruočių programos

kokius partimus galima atlikti, kad gerai isvystiti nugaros raumenis ??? tiek vizualiai, tiek jegai stanga

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2288
Atsiliepimai: 5

#8 2006-04-30 21:45

Re: Treniruočių programos

riker rašė:

kokius partimus galima atlikti, kad gerai isvystiti nugaros raumenis ??? tiek vizualiai, tiek jegai stanga

Bazinius pratimus. Pagrindinis būtų štangos trauka pasilenkus. O daugiau, pagal pasirinkimą: hantelio trauka, lyno trauka prie pilvo/prie krūtinės/prie sprando ir kiti. Per treniruotę daryk nedaugiau 3 pratimų. Po mėnesio pakeisk pratimus prie štangos traukos kitais.

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#9 2006-04-30 21:46

Re: Treniruočių programos

Vizualiai arba jėgai tai jau treniruočių tikslą ir ciklą turėsi pasirinkti pats smile (turiu omeny ar darysi labiau jėgos vystymui arba masei)
Nugaros pločiui labiau įtakoja tokie pratimai kaip prisitraukimai, arba kažkas panašaus su treniruokliu - vertikalaus troso trauka sėdint
Nugaros storiui labiau įtakoja panašūs pratimai kaip traukos: štangos trauka pasilenkus, vienos štangos pusės trauka pasilenkus (taip pat dar buna panašios staklės kaip šitas pratimas), 1 hantelio trauka ir tt

Neprisijungęs

 
robkem20
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-07-07
Žinutės: 1
Atsiliepimai: 0

#10 2006-07-07 13:43

Re: Treniruočių programos

Sveiki, gal kas galetu parasyti ar pasiulyt gera programa masei ?
Labai dekui...

Neprisijungęs

 
minis
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 2288
Atsiliepimai: 5

#11 2006-07-07 15:02

Re: Treniruočių programos

robkem20 rašė:

Sveiki, gal kas galetu parasyti ar pasiulyt gera programa masei ?
Labai dekui...

Paziūrėk aukščiau yra keletas pavyzdžių, jeigu netiks, bandysims padėti.

Neprisijungęs

 
domantas1
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-08-02
Žinutės: 1
Atsiliepimai: 0

#12 2006-08-02 00:42

Re: Treniruočių programos

sveiki visi, reiketu man skubiai zinoti ar si programa man tinkama kaip pradedanciajam. Ugis 185 cm svoris 82 kg

krutine, tricepsas

1. stumimas                apsilimas 3x8
2. plesimas kampu            4x10
3. spaudimas kampu            4x8
4. lygegretes                        1xmax

5. stanga uz galvos            3x8       
6. hantelis uz galvos            3x8
7. blokas                3x8

8. atsilenkimai su svoriu        4xmax
9. kelti kojas            3xmax           








nugara, bicas

1. prisitraukimai                      apsilimas 4xmax
2. blokas vertikaliai            2x10, 2x8
3. blokas horizontaliai            10, 8, 8

4. stanga stovint            2x10, 2x8
5. hanteliai sedint            2x10, 2x8
6. hantelis nuo kelio            3x8

7. atsilenkimai su svoriu        4xmax
8. kelti kojas            3xmax








peciai, kojos

1. spaudimas is priekio                 apsilimas 3x10
2. traukimas is priekio        3x10
3. hanteliai pries save            3x8
4. hanteliu sklaidymas sedint        3x15

5. pritupimai                      apsilimas 4x8
6. staklese gulint            4x8
7. blauzda stovint            4x15

8. atsilenkimai su svoriu        4xmax
9. kelti kojas            3xmax

Neprisijungęs

 
TZR
Dažnas senbūvis
Vietovė: DK
Registravosi: 2006-02-18
Žinutės: 1529
Atsiliepimai: 0

#13 2006-08-02 18:40

Re: Treniruočių programos

treniravimosi tikslas?

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#14 2006-08-02 23:35

Re: Treniruočių programos

domantas rašė:

sveiki visi, reiketu man skubiai zinoti ar si programa man tinkama kaip pradedanciajam. Ugis 185 cm svoris 82 kg

krutine, tricepsas

1. stumimas                apsilimas 3x8
2. plesimas kampu            4x10
3. spaudimas kampu            4x8
4. lygegretes                        1xmax

5. stanga uz galvos            3x8       
6. hantelis uz galvos            3x8
7. blokas                3x8

8. atsilenkimai su svoriu        4xmax
9. kelti kojas            3xmax           








nugara, bicas

1. prisitraukimai                      apsilimas 4xmax
2. blokas vertikaliai            2x10, 2x8
3. blokas horizontaliai            10, 8, 8

4. stanga stovint            2x10, 2x8
5. hanteliai sedint            2x10, 2x8
6. hantelis nuo kelio            3x8

7. atsilenkimai su svoriu        4xmax
8. kelti kojas            3xmax








peciai, kojos

1. spaudimas is priekio                 apsilimas 3x10
2. traukimas is priekio        3x10
3. hanteliai pries save            3x8
4. hanteliu sklaidymas sedint        3x15

5. pritupimai                      apsilimas 4x8
6. staklese gulint            4x8
7. blauzda stovint            4x15

8. atsilenkimai su svoriu        4xmax
9. kelti kojas            3xmax

Sukonkretink klausimą, kiek laiko sportuoji, kiek taip pat pačiam metų, nes reikia žinoti ant kiek dar esi pradedantis, pagal ką sudarei programą, ir net ne visi pratimai visur aiškiai parašyti (nors pagrindas matosi).
Programa netvarkinga, ir kai kur aiškiai perdaug pratimų ir serijų, pvz dar presui kiekvieną tren. dieną.

Neprisijungęs

 
Andrejj
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-08-07
Žinutės: 2
Atsiliepimai: 0

#15 2006-08-07 13:47

Re: Treniruočių programos

Ar galima sportuoti pagal sia programa eigu tik esu pradedantisis?

1) Bicapsai - kojas 
2)Nugara - tricapsai
3)trepecija - krutine
4) peciai - kojas
1adienis = 1) ; 2antradienis = 2) ; 4adienis = 3) ; 5enktadienis = 4)

Neprisijungęs

 
Born2BePRO
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2006-06-23
Žinutės: 84
Atsiliepimai: 0

#16 2006-08-07 14:48

Re: Treniruočių programos

Andrejj rašė:

1) Bicapsai - kojas 
2)Nugara - tricapsai
3)trepecija - krutine
4) peciai - kojas
1adienis = 1) ; 2antradienis = 2) ; 4adienis = 3) ; 5enktadienis = 4)

jei dar esi TIK TIK pradejas vaikscioti i sale,tai manau butu truputi per sunku,pirmus menesius uzhtektu ir 3 kart per savaite,padaryti visom raumenu grupem kiekviena treniruote,kad suprast nors kas yra tas sportas.
o jei jau esi daugiau pasportawes,tai truputi cia sumalei po nugaros ir tricepso daryti kita diena krutine - mirtis,spaudziant shtanga dirba ir nugara ir tricas patikek,tai jau gerai nepaspausi. ir kitos dienos irgi nelogishkai.

Neprisijungęs

 
TZR
Dažnas senbūvis
Vietovė: DK
Registravosi: 2006-02-18
Žinutės: 1529
Atsiliepimai: 0

#17 2006-08-07 17:52

Re: Treniruočių programos

Andrejj rašė:

1) Bicapsai - kojas 
2)Nugara - tricapsai
3)trepecija - krutine
4) peciai - kojas
1adienis = 1) ; 2antradienis = 2) ; 4adienis = 3) ; 5enktadienis = 4)

tikrai, tik tris kart į savaitę eik į salę, koju tai tikrai nedaryk 2x per savaite....kiti pratimai irgi nelogiškai išmėtyti... treniruodamasis taip greitai prarasi norą eit į salę...nes tiesiog nebepajėgsi..

Neprisijungęs

 
Andrejj
Naujas dalyvis
Registravosi: 2006-08-07
Žinutės: 2
Atsiliepimai: 0

#18 2006-08-07 20:01

Re: Treniruočių programos

Gal galetumete patarti kaip sios pratimus geriau daryti ka su kuo  ir kaip suskirstyti ant keturiu dienu

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#19 2006-08-07 20:17

Re: Treniruočių programos

Andrejj rašė:

Gal galetumete patarti kaip sios pratimus geriau daryti ka su kuo  ir kaip suskirstyti ant keturiu dienu

Sudaryt pirmiausiai pratimus reikia taip, kad vienai grupei išeitų 1-2 pratimai su 2 (max kai kur 3) serijom, pakartojimai 10-12 su nedideliu svoriu. Tau patarimas, nes matau nori visko iš karto, nenorėk apimti neapimamo, visada reikia nuo kažko pradėti jei esi pradedantis o ne žiūrėti  į kitų programas, kurie jau sportuoja ilgiau negu tu. Iškart skirstyti į grupes nėra naudinga kaip tau jau ir kiti sakė
P.S. naujos temos nebūtinai reikėjo kurti

Neprisijungęs

 
Bicas:)
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2006-08-14
Žinutės: 58
Atsiliepimai: 0

#20 2006-08-14 22:08

Re: Treniruočių programos

sweijki, gal kas zino ar gali parasyt kokiu programu. Noreciau priaugt svorio ir pecius paplatint man dar siek tiek nugara  butu geraij patvarkyti. seijp sportuoju daugiau neij metaij ir man 16 jai ka:)

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#21 2006-08-14 22:23

Re: Treniruočių programos

Nori daugiau masės. daryk didesnį dėmesį baziniams pratimams savo programoje. Kėli pavyzdžiai jau yra kai kur įmesti temose

Neprisijungęs

 
Bicas:)
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2006-08-14
Žinutės: 58
Atsiliepimai: 0

#22 2006-08-14 23:12

Re: Treniruočių programos

aijsq, o kokios programos bazines kokios ne bazines:) nes as nelabaij suprantu kas cia per dalykas

Neprisijungęs

 
TZR
Dažnas senbūvis
Vietovė: DK
Registravosi: 2006-02-18
Žinutės: 1529
Atsiliepimai: 0

#23 2006-08-14 23:19

Re: Treniruočių programos

Bicas:) rašė:

aijsq, o kokios programos bazines kokios ne bazines:) nes as nelabaij suprantu kas cia per dalykas

Baziniai būna pratimai, o ne programos...taigi, bazinis pratimas yra toks pratimas, kurį atliekant dirba kelios raumenų grupės... Pritupimai su štanga, štangos trauka prie pilvo, štangos spaudimas ant horizontalaus suolelio, mirties trauka(pažengusiems atletams) yra pagrindiniai baziniai pratimai.

Neprisijungęs

 
vrx
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2006-08-13
Žinutės: 121
Atsiliepimai: 0

#24 2006-08-17 19:48

Re: Treniruočių programos

Sveiki nesu visai naujokas. Sportavau nepilnai metus namu salygomis, ibet  padariau ~2-3 menesiu pertrauka. Planuoju vel sportuot, kas antra diena, ( namu salygomis ), susidariau programa,  ir klausiu jusu nuomoniu apie ja, ar viskas gerai ?

Viena diena

1. Spaudimas (stanga) / Spaudimas kampu ( stanga )3 x 10
2. Plesimas (hanteliai) / Plesimas kampu  (hanteliai) 3 x 10
3. Pulloveris (hanteliai) 3 x 10
4. Arnoldo spaudimas  3 x 10
5. Ranku lenkimas su stanga 3 x 10
6. Atsilenkimai 3 x 20

Kita diena

1. Prisitraukimai nugara 3 x max
2. Prisitraukimai 3 x max
3. Trauka pasilenkus 3 x 10
4. Pritupimai su stanga 3 x 10
5. Suoliukas 3 x 20
6. Gusciojimai 3 x 10

Neprisijungęs

 
Vitamin_C
Administratorius
Registravosi: 2006-01-25
Žinutės: 1612
Atsiliepimai: 2

#25 2006-08-17 20:07

Re: Treniruočių programos

Nelabai tvarkinga programa. Daug kai kur pratimų tom pačiom grupėm, ir daug serijų. Pečių beveik nėra, blauzdos nėra visiškai, kojom tik 1 pratimas, tuo metu kada kai kuriom grupėm yra net ir po 3

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2018 Kulturizmas.net