Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Ar+urasMuras
Dažnas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2009-06-02
Žinutės: 342
Atsiliepimai: 0

#51 2010-07-24 00:30

Re: Sveiki sveikuteliai

Platink peciu linija. Trapecijauskai neblogi, bet reikia lavinti lavinti. Esi nemazo ugio, skirk dideli demesi nugaros raumenu lavinimui. Koncentruokis ne ties dideliais svoriais, o ties pakartojimu skaiciumi 10-15 pakartojimu, tai kartu pades Tau isrysketi.

Neprisijungęs

 
fitnesas
buvęs <3 fitness
Vietovė: Juiceland
Registravosi: 2008-03-01
Žinutės: 8590
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 18

#52 2010-07-24 10:19

Re: Sveiki sveikuteliai

Peciai anaip tol nera siauri,del trapecijos taip atrodo.Siaip viskas butu gerai su tais peciais,jei ne viduriniosios deltos...Prastai auga kazkodel.

Pakartojimu skaicius pas mane visada 10-12.Beja, nemetu laseko,auginsiu dabar dar raumeni.Kai ryskinsiuos tai pasinaudosiu patarimu del pakartojimu skaiciaus,dekui.

Ir dar - kodel manai,kad mano nugarai reikia isskirtinio demesio? Nugara visada gerai progresuoja pas mane smile

Prisijungęs

 
fitnesas
buvęs <3 fitness
Vietovė: Juiceland
Registravosi: 2008-03-01
Žinutės: 8590
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 18

#53 2010-07-24 10:23

Re: Sveiki sveikuteliai

P.S. Vakar dariau bico/trico treniruote,tai ranka pries treniruote - 42cm,po treniruotes 43,5cm smile
Dabar nezinau kaip gausis rimtai sportuoti,kadangi isvaziuosiu uz savaites gyventi i uzsieni ir nezinau kur ten ka rasiu ir kaip su $.Be abejo ten nusivesiu ekspanderi(bent jau),hanteliu tai kogero nepavyks i lagamina isidet,lektuvu skrisiu tai tada tureciau rubu neimt big_smile

Na vienaip ar anaip interneta turesiu,tai vis tiek neprapulsiu,gal ka patarsit ar pns. smile

O kita vertus ir tas ekspanderis labai puikus daiktas.Jeigu tvirtas - atstoja daug hanteliu.Manau ir su juo neprazuciau ten,tik aisku kazkokia sporto aikste reiktu susirast ir turnika smile

Paskutinį kartą taisė <3 fitness (2010-07-24 10:25)

Prisijungęs

 
Ar+urasMuras
Dažnas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2009-06-02
Žinutės: 342
Atsiliepimai: 0

#54 2010-07-24 14:16

Re: Sveiki sveikuteliai

Kad nugara progresuoja pas Tave gerai tai gerai, bet kurie nugaros dali turi omenyje tai cia jau kitas reikalas. Lavink apatine  nugaros dali, kad virsutinei skiri demesio suprantama, bet dazna problema ir SILPNOJI aukstesniu zmoniu vieta yra apatine nugaros dalis isilginiai raumenys. Mirties trauka, nugaros trauka, atsilenkimai atgal, hanteliu mostai i salis pasilenku 90 kampu, turi buti itraukti i Tavo atliekamu pratimu sarasa. Uzsiminiau apie tai ne vien del Taves, tai galioja visiems, YPAC Tiems kuriu ugis yra 180cm ir daugiau.

Neprisijungęs

 
fitnesas
buvęs <3 fitness
Vietovė: Juiceland
Registravosi: 2008-03-01
Žinutės: 8590
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 18

#55 2010-07-24 23:40

Re: Sveiki sveikuteliai

Darau atsilenkimus atgal ir mostai hanteliu i salis.Mirties traukai dabar per mazai svorio turiu

Prisijungęs

 
tapke
Naujas dalyvis
Registravosi: 2010-07-22
Žinutės: 30
Atsiliepimai: 0

#56 2010-07-24 23:40

Re: Sveiki sveikuteliai

Ar+urasMuras rašė:

Kad nugara progresuoja pas Tave gerai tai gerai, bet kurie nugaros dali turi omenyje tai cia jau kitas reikalas. Lavink apatine  nugaros dali, kad virsutinei skiri demesio suprantama, bet dazna problema ir SILPNOJI aukstesniu zmoniu vieta yra apatine nugaros dalis isilginiai raumenys. Mirties trauka, nugaros trauka, atsilenkimai atgal, hanteliu mostai i salis pasilenku 90 kampu, turi buti itraukti i Tavo atliekamu pratimu sarasa. Uzsiminiau apie tai ne vien del Taves, tai galioja visiems, YPAC Tiems kuriu ugis yra 180cm ir daugiau.

gerai kad uzsukau cia paziuret as 180cm+ ir kaskodel netreniruoju apatines dalies gal del to kad nieko nezinau apie ja, taigi noreciau paklaust gal zinai kur galeciau paziuret nugaros trauka, atsilenkimus atgal ju atlikima nes pirma karta apie tokius pratimus girdziu nenoreciau daug silpnu vietu turet hmm

Neprisijungęs

 
Makleris
Išmestas
Vietovė: LabradorLand
Registravosi: 2009-11-28
Žinutės: 2766
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#57 2010-07-24 23:49

Re: Sveiki sveikuteliai

Bent over row
hyper extensions

youtube/google it

Neprisijungęs

 
tapke
Naujas dalyvis
Registravosi: 2010-07-22
Žinutės: 30
Atsiliepimai: 0

#58 2010-07-25 00:00

Re: Sveiki sveikuteliai

aciu smile dabar labiau pradesiu kreipt demesi savo apatiniam nugaros raumenim

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2020 Kulturizmas.net