Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

?uess
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-06-17
Žinutės: 1363
Atsiliepimai: 7

#1 2011-01-31 01:40

4 dienu: liesa raumenu mase

Tikslas:Liesos mases auginimas

Amžius: 20 metų
Svoris: 79 kg
Ūgis: 187 cm

Pirmadienis (Nugara, presas, kardio)
Prisitraukimai                                   4x10
Mirties trauka                                   3x8-10
Štangos trauka pasilenkus                 3x8-10
Vertikali trauka prie bloko už galvos   3x10
Puloveris                                          3x10-12
Presas                                             
Dviratis                                            20 min.

Antradienis (Krutine, bicepsas, kardio)
Štangos spaudimas ant horizontalaus suoliuko 4x8
Hanteliu spaudimas kampu                            3x10
Suvedimas lynais                                          3x10
Plėšimas ant horizontalaus suoliuko                3x10
Lenkimas riesta štanga                                  3x10
Hanteliu lenkimas Scott'e (po viena ranka)      3x10
Plaktukas                                                     2x12
Dviratis                                                        20 min.

Trečiadienis (Presas, kardio)
Presas       
Dviratis               40-60 min.

Ketvirtadienis( Pečiai, kardio)
Mostai į šalis stovint                           3x10
Spaudimas už galvos Smith'o staklese 3x10
Mostai į šalis pasilenkus                      3x10
Hanteliu kelimas priešais                    3x10
Trapecija su štanga/hanteliais             3x10-12
Dviratis                                             20 min.

Penktadienis (Kojos, tricepsas, kardio)
Pritupimai Smith'o staklese                                   4x8
Stumimas treniruoklyje (tiksliai nzn kaip ivardinti)  3x10
Superserija: Tiesimas/lenkimas treniruokliuose      3x10
Blauzdos treniruoklyje sedint                                3x15
Spaudimas siaurai                                               3x10
Prancuziskai atsigulus ant suoliuko                        3x10
Ranku tiesimas prie bloko                                     2x12
Dviratis                                                               20 min.

Šeštadienis (Namuose)
Presas
Gal atsispaudimu

Sekmadienis
laisva

Vartojami papildai: (BCAA, Proteinas, Jack3d, AAKG, Beta-Alaninas, Kreatinas)
Mityba: konkrečios neturiu, kiekvienas valgymas min 30 g baltymu ir nuo valandu priklauso angliavandeniu kiekis( rytais daugiausia, paskutinis valgymas iki min. apribuoju anglis, tarp maitinimusi proteinas.)

Taigi norejau paklausti kaip si programa jusu nuomone? Ko perdaug (gal bicai, tricai), kokius pratimus galima pakeisti kitais? Svarbu nugara ir peciai, ka ju treniruotese galima tobulinti? Taip pat butu malonu, jei is kitu kampu ivertintumete.

Is anksto aciu

Neprisijungęs

 
HRS
Dažnas senbūvis
Vietovė: UK
Registravosi: 2009-03-11
Žinutės: 4580
Atsiliepimai: 8

#2 2011-01-31 05:49

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

asmeniskai po nugaros trenkes iskart kita diena bico nedaryciau.po to nugaros trenkei nzn kaip tau,bet man tai neimanoma daryt m-traukos ir stangos traukos.

Neprisijungęs

 
?uess
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-06-17
Žinutės: 1363
Atsiliepimai: 7

#3 2011-01-31 18:17

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

HRS rašė:

asmeniskai po nugaros trenkes iskart kita diena bico nedaryciau.po to nugaros trenkei nzn kaip tau,bet man tai neimanoma daryt m-traukos ir stangos traukos.

Del bicu irgi galvojau, kad nera idealu po nugaros. Bet nugara noriu daryti pirmadieni, nes siek tiek atsilieka, be to koju nenoriu kilnoti is penktadienio, nes m-trauka, kuria darau pirmadieni per nugaros trenke, apkrauna ir kojas, tdl noriu, kad tarp nugaros ir koju butu pertrauka. Bicus su tricais apkeisti neiseina, nes tricai butu su krutine vienoje dienoje, taigi manau butu dar blogiau negu tarp nugaros ir bicu viena diena. Bicus nukelti i peciu diena irgi nlb iseina, nes ir taip 5 pratimai ta diena. Taigi nors ir matau, kad nera idealu siuo aspektu nlb zinau ka apkeisti, kad pagerinti, o ne apkeisti ka nors del apkeitimo ar net pabloginti. Snd dariau nugara, tai stangos trauka ir m-trauka praejo normaliai tik, kad dilbiai lb pavargo( nera jie stiprus) tai stanga islaikyti  ir susikoncentruoti ties pratimu buvo sunku, reikes paziureti raiscius, kad stanga laikyti lengviau butu. O siaip niekas daugiau jokiu pastebejimu neturite?

Paskutinį kartą taisė ?uess (2011-01-31 18:18)

Neprisijungęs

 
?uess
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-06-17
Žinutės: 1363
Atsiliepimai: 7

#4 2011-01-31 22:18

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

Tai kaip niekas jokiu patarimu neturit?

Paskutinį kartą taisė ?uess (2011-02-01 09:56)

Neprisijungęs

 
?uess
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-06-17
Žinutės: 1363
Atsiliepimai: 7

#5 2011-02-02 08:07

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

Man susidaro toks ispudis, kad arba lb sudina, kurios net neverta komentuoti, arba gera prie kurios nlb eina prisikabinti programa susidariau big_smile

Neprisijungęs

 
ishp3ra
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2008-09-24
Žinutės: 1956
Atsiliepimai: 7

#6 2011-02-02 09:03

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

?uess rašė:

Man susidaro toks ispudis, kad arba lb sudina, kurios net neverta komentuoti, arba gera prie kurios nlb eina prisikabinti programa susidariau big_smile

Kvepia persitreniravimu bent jau man. Nenori 3 dienu programos pasiimt? Ar ketini Jack3d'u kompensuot energijos trukuma 5 dienas is eiles varant?

Neprisijungęs

 
olegaskimanas
1 gramas gyvuliniu baltymu...
Registravosi: 2008-06-06
Žinutės: 6101
Atsiliepimai: 26

#7 2011-02-02 09:22

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

?uess rašė:

Man susidaro toks ispudis, kad arba lb sudina, kurios net neverta komentuoti, arba gera prie kurios nlb eina prisikabinti programa susidariau big_smile

jei daryciau 4 dienu, pas mane eitu: pirmadienis-nugara
                                                     antradienis-peciai,tricas
                                                     treciadienis-laisva
                                                     ketvirtadienis-kojos
                                                     penktadienis-krutine,bicas

Neprisijungęs

 
olegaskimanas
1 gramas gyvuliniu baltymu...
Registravosi: 2008-06-06
Žinutės: 6101
Atsiliepimai: 26

#8 2011-02-02 09:23

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

ishp3ra rašė:

?uess rašė:

Man susidaro toks ispudis, kad arba lb sudina, kurios net neverta komentuoti, arba gera prie kurios nlb eina prisikabinti programa susidariau big_smile

Kvepia persitreniravimu bent jau man. Nenori 3 dienu programos pasiimt? Ar ketini Jack3d'u kompensuot energijos trukuma 5 dienas is eiles varant?

o kai i 3 dienas viska sugrudi, tada negresia?

Neprisijungęs

 
ishp3ra
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2008-09-24
Žinutės: 1956
Atsiliepimai: 7

#9 2011-02-02 11:16

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

olegaskimanas rašė:

ishp3ra rašė:

?uess rašė:

Man susidaro toks ispudis, kad arba lb sudina, kurios net neverta komentuoti, arba gera prie kurios nlb eina prisikabinti programa susidariau big_smile

Kvepia persitreniravimu bent jau man. Nenori 3 dienu programos pasiimt? Ar ketini Jack3d'u kompensuot energijos trukuma 5 dienas is eiles varant?

o kai i 3 dienas viska sugrudi, tada negresia?

Tada pasirenki pratimus atidziau, o ne viska, ka zinai, darai. 5 dienos po valanda ir 3 dienos po valanda. Skirtumas man rods akivaziduos.

Neprisijungęs

 
?uess
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-06-17
Žinutės: 1363
Atsiliepimai: 7

#10 2011-02-02 12:38

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

ishp3ra rašė:

olegaskimanas rašė:

ishp3ra rašė:


Kvepia persitreniravimu bent jau man. Nenori 3 dienu programos pasiimt? Ar ketini Jack3d'u kompensuot energijos trukuma 5 dienas is eiles varant?

o kai i 3 dienas viska sugrudi, tada negresia?

Tada pasirenki pratimus atidziau, o ne viska, ka zinai, darai. 5 dienos po valanda ir 3 dienos po valanda. Skirtumas man rods akivaziduos.

Treciadienio kaip kacialkes dienos neskaitau, nes tik presas ir kardio, o kardio neprosali ir kokius 6 kartus per savaite. Pas mane gaunasi po kiekvienos normalios treniruotes tik po 20 min, kas yra minimaliai, tik treciadieni normalesne kardio. Tai manau reikia skirti kardio ir treniruotes su svoriais. Kas del paciu treniruociu su svoriais,tai galvoju didesnes raumenu grupes tikrai neperkraunu, nebent gal bicus ir tricus, bet jiem spec. trecia pratima darau su pakankamai nedideliu svoriu ir tik pora priejimu, net nzn ar mano tokie pamastymai i tema. Bet aciu i kritika dar reikes perziureti.  savo programa.

Neprisijungęs

 
?uess
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-06-17
Žinutės: 1363
Atsiliepimai: 7

#11 2011-02-02 12:47

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

olegaskimanas rašė:

?uess rašė:

Man susidaro toks ispudis, kad arba lb sudina, kurios net neverta komentuoti, arba gera prie kurios nlb eina prisikabinti programa susidariau big_smile

jei daryciau 4 dienu, pas mane eitu: pirmadienis-nugara
                                                     antradienis-peciai,tricas
                                                     treciadienis-laisva
                                                     ketvirtadienis-kojos
                                                     penktadienis-krutine,bicas

Masciau apie panasu varianta, tik td peciu pratimu reikeetu apmazinti. Zodziu sia sav jau pradejau daryti, tai per savaitgali permastysiu kas nlb patiko, ka kur geriau pakeisti, pertvarkyti.

Neprisijungęs

 
olegaskimanas
1 gramas gyvuliniu baltymu...
Registravosi: 2008-06-06
Žinutės: 6101
Atsiliepimai: 26

#12 2011-02-02 13:06

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

nera cia ka lupt minties, geriau pamastyk kur peciai ir tricas ir kur kojos ir tricas

Neprisijungęs

 
?uess
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-06-17
Žinutės: 1363
Atsiliepimai: 7

#13 2011-02-03 22:14

Re: 4 dienu: liesa raumenu mase

olegaskimanas rašė:

nera cia ka lupt minties, geriau pamastyk kur peciai ir tricas ir kur kojos ir tricas

Tai kaip suprantu pvz bicas negerai su nugara, nes per nugaros trenke jie irgi itraukiami, taip pat per krutines negerai tricas, nes irgi , kai darai krutine apkraunami tricai. Ant peciu trenkes kai darai spaudimus peciams tricai irgi dirba, tai galimas dalykas, kad puse treniruotes peciams bus apkraunami ir tricai. Tai ar negeriau, jei darai ta pacia diena dvi raumenu grupes, parinkti jas tokias, kad kuo maziau itakotu  viena kita ? Del to kojos ir tricai manau nera blogai, nes tos raumenu grupes niekaip nesijungia atliekant pratimus.

Paskutinį kartą taisė ?uess (2011-02-03 22:15)

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2020 Kulturizmas.net