Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

dovizz
Dažnas dalyvis
Vietovė: Telsiai
Registravosi: 2010-10-07
Žinutės: 471
Atsiliepimai: 0

#1 2011-06-08 22:02

Mano programa masei

Pirmadienis Krutinė
Štangos spaudimas                                                                                                                      5x5   56kg
Štangos spaudimas kampu                                                                                            5x5                  46kg
Hantelių spaudimas kampu                                                                                           5x15                 9kg
Plėšimas kampu                                                                                                            4x15               9kg


Antradienis Pečiai/Rankos
Štangos spaudimas pečiams                                                                                         5x5                  36kg
Štangos spaudimas pečiams už galvos                                                                              5x5                  36kg
Hantelių spaudimas pečiams                                                                                             5x15               9kg

Stovint su štanga                                                                                                           5x5               26kg
Stovint su hanteliais                                                                                                5x5             11kg
Atsirėmus į kelėną                                                                                                             5x5              11kg

Trečiadienis Pečiai
Štangos spaudimas                                                                                                                      5x5   56kg
Štangos spaudimas kampu                                                                                            5x5                  46kg
Hantelių spaudimas kampu                                                                                           5x15                 9kg
Plėšimas kampu                                                                                                            4x15               9kg


Ketvirtadienis Pečiai/Rankos
Stovint su štanga                                                                                                           5x5               26kg
Stovint su hanteliais                                                                                                5x5             11kg
Atsirėmus į kelėną                                                                                                             5x5              11kg


Stovint su štanga                                                                                                           5x5               26kg
Stovint su hanteliais                                                                                                5x5             11kg
Atsirėmus į kelėną                                                                                                             5x5              11kg

Neprisijungęs

 
dovizz
Dažnas dalyvis
Vietovė: Telsiai
Registravosi: 2010-10-07
Žinutės: 471
Atsiliepimai: 0

#2 2011-06-08 22:02

Re: Mano programa masei

Komentuojam smile

Neprisijungęs

 
lorenzo
Moderatorius
Vietovė: Mažeikiai
Registravosi: 2011-01-17
Žinutės: 3720
Atsiliepimai: 15

#3 2011-06-08 22:35

Re: Mano programa masei

nera koju,nugaros, tricepso, per daug tau 2 kart per savaites raumenis treniruot. Darykis per naujo, manau..

Neprisijungęs

 
dovizz
Dažnas dalyvis
Vietovė: Telsiai
Registravosi: 2010-10-07
Žinutės: 471
Atsiliepimai: 0

#4 2011-06-08 23:04

Re: Mano programa masei

Koju man nereikia, o nugara darau ant skersinio tik nerasiau

Neprisijungęs

 
Muscle Pump
Dažnas dalyvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2011-05-24
Žinutės: 592
Atsiliepimai: 11

#5 2011-06-08 23:15

Re: Mano programa masei

dovizz rašė:

Koju man nereikia, o nugara darau ant skersinio tik nerasiau

Tai ko nerasai, jei darai ? Sakai koju nereikia ? Tada atrodysi, kaip koks ''back street boys berniukas'', ir pliaze galesi nesioti bridzus, kad nesimatytu degtukisku koju .. smile O kai bus tokia situacija, kad reikes su kuomnors grumtis, neturesi koju, tai pastumti tave bus vieni juokai .. smile (cia tik tarp kitko)

Neprisijungęs

 
temk-jia-cia
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2011-05-12
Žinutės: 57
Atsiliepimai: 0

#6 2011-06-09 19:58

Re: Mano programa masei

dovizz rašė:

Pirmadienis Krutinė
Štangos spaudimas                                                                                                                      5x5   56kg
Štangos spaudimas kampu                                                                                            5x5                  46kg
Hantelių spaudimas kampu                                                                                           5x15                 9kg
Plėšimas kampu                                                                                                            4x15               9kg


Antradienis Pečiai/Rankos
Štangos spaudimas pečiams                                                                                         5x5                  36kg
Štangos spaudimas pečiams už galvos                                                                              5x5                  36kg
Hantelių spaudimas pečiams                                                                                             5x15               9kg

Stovint su štanga                                                                                                           5x5               26kg
Stovint su hanteliais                                                                                                5x5             11kg
Atsirėmus į kelėną                                                                                                             5x5              11kg

Trečiadienis Pečiai
Štangos spaudimas                                                                                                                      5x5   56kg
Štangos spaudimas kampu                                                                                            5x5                  46kg
Hantelių spaudimas kampu                                                                                           5x15                 9kg
Plėšimas kampu                                                                                                            4x15               9kg


Ketvirtadienis Pečiai/Rankos
Stovint su štanga                                                                                                           5x5               26kg
Stovint su hanteliais                                                                                                5x5             11kg
Atsirėmus į kelėną                                                                                                             5x5              11kg


Stovint su štanga                                                                                                           5x5               26kg
Stovint su hanteliais                                                                                                5x5             11kg
Atsirėmus į kelėną                                                                                                             5x5              11kg

daryk standarta pirmad krutine/bicas. treciad nugara/tricas. penktad kojos/peciai. ir vsk auks normaliai o su savo tai grybauji abt bico su tiek, o be koju tai wapsie kai utiutiu atrodysi:D

Neprisijungęs

 
dovizz
Dažnas dalyvis
Vietovė: Telsiai
Registravosi: 2010-10-07
Žinutės: 471
Atsiliepimai: 0

#7 2011-06-09 22:05

Re: Mano programa masei

Nu si menesi padarysiu ta programa, rudeniui susikursiu kita, nes vasara isvarau i kaima tai paimsiu tik hantelius smile

Neprisijungęs

 
Muscle Pump
Dažnas dalyvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2011-05-24
Žinutės: 592
Atsiliepimai: 11

#8 2011-06-10 12:05

Re: Mano programa masei

temk-jia-cia rašė:

dovizz rašė:

Pirmadienis Krutinė
Štangos spaudimas                                                                                                                      5x5   56kg
Štangos spaudimas kampu                                                                                            5x5                  46kg
Hantelių spaudimas kampu                                                                                           5x15                 9kg
Plėšimas kampu                                                                                                            4x15               9kg


Antradienis Pečiai/Rankos
Štangos spaudimas pečiams                                                                                         5x5                  36kg
Štangos spaudimas pečiams už galvos                                                                              5x5                  36kg
Hantelių spaudimas pečiams                                                                                             5x15               9kg

Stovint su štanga                                                                                                           5x5               26kg
Stovint su hanteliais                                                                                                5x5             11kg
Atsirėmus į kelėną                                                                                                             5x5              11kg

Trečiadienis Pečiai
Štangos spaudimas                                                                                                                      5x5   56kg
Štangos spaudimas kampu                                                                                            5x5                  46kg
Hantelių spaudimas kampu                                                                                           5x15                 9kg
Plėšimas kampu                                                                                                            4x15               9kg


Ketvirtadienis Pečiai/Rankos
Stovint su štanga                                                                                                           5x5               26kg
Stovint su hanteliais                                                                                                5x5             11kg
Atsirėmus į kelėną                                                                                                             5x5              11kg


Stovint su štanga                                                                                                           5x5               26kg
Stovint su hanteliais                                                                                                5x5             11kg
Atsirėmus į kelėną                                                                                                             5x5              11kg

daryk standarta pirmad krutine/bicas. treciad nugara/tricas. penktad kojos/peciai. ir vsk auks normaliai o su savo tai grybauji abt bico su tiek, o be koju tai wapsie kai utiutiu atrodysi:D

Niekaip nesuprantu, kaip kiti prie koju jungia kita raumemu grupe ? Juk kojos yra didziausia raumenu grupe pas zmogu, uzima puse kuno. o dar + pajungiat dar viena raumens grupe.. Kiek esu bendraves su rimtais zmonemis, nei vienas prie koju nejungia kitos raumens grupes, as irgi gyvenime nejungiu. Jei padarai gera koju treniruote, tai abejoju ar bebus jegu treniruoti dar viena raumenu grupe..

Neprisijungęs

 
ragas
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2006-10-20
Žinutės: 411
Atsiliepimai: 1

#9 2011-06-10 12:57

Re: Mano programa masei

o ką daryt jei 3 dienų programa, nebent 3 raumenų grupes sujungt :>

Paskutinį kartą taisė ragas (2011-06-10 13:02)

Neprisijungęs

 
Muscle Pump
Dažnas dalyvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2011-05-24
Žinutės: 592
Atsiliepimai: 11

#10 2011-06-10 13:06

Re: Mano programa masei

ragas rašė:

o ką daryt jei 3 dienų programa, nebent 3 raumenų grupes sujungt :>

Kojas daryti atskirai ... Krutine/tricas/(peciai) ; nugara/(peciai)/bicas .. Pecius pasirink prie kur nori prijungti, kur tau patogiau .. smile

Paskutinį kartą taisė Muscle Pump (2011-06-10 13:06)

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2020 Kulturizmas.net