Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Flagman
Išmestas
Registravosi: 2010-05-01
Žinutės: 1239
Atsiliepimai: 1

#476 2011-12-16 17:50

Re: wopper zurnalas

wopper rašė:

del blauzdos ir preso nesigincysiu,situos jauciu darysiu kitaip nei parasyta,bet kuriam baziniam pratime bicas dirba, kad jis susikeltu? big_smile nei traukoj, nei krutinei nei pritupimuose jo darbiniu nesukelsiu big_smile

Dirba spaudime.

Neprisijungęs

 
laimiss
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2008-08-20
Žinutės: 206
Atsiliepimai: 1

#477 2011-12-16 17:51

Re: wopper zurnalas

prisitraukimai irgi bazinis:)

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#478 2011-12-16 17:51

Re: wopper zurnalas

pecius labeu jauciu spausdamas nei ta bica

Neprisijungęs

 
Flagman
Išmestas
Registravosi: 2010-05-01
Žinutės: 1239
Atsiliepimai: 1

#479 2011-12-16 18:08

Re: wopper zurnalas

wopper rašė:

pecius labeu jauciu spausdamas nei ta bica

Prisitraukimus darant bicas issidirbs.

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#480 2011-12-16 18:12

Re: wopper zurnalas

tai siulot bica daryt 3x8, blauzda 5x30 ir presa 4x12 tarkim?

Neprisijungęs

 
studentas
......
Registravosi: 2006-09-29
Žinutės: 4263
Atsiliepimai: 7

#481 2011-12-16 18:16

Re: wopper zurnalas

Baziniuose 5x5 puiku, ypač spaudimo pratimams. Bet presas kaip jau sakė kitoks raumuo, jo paskirtis stabilizuoti ir būti ilgesnį laiką ant įtempimo. Todėl, geriau tiktų daugiau pakartojimų su pauzėm, užlaikymais ir t.t. Pagal kai kurias teorijas ir sparnai su bicu skirti sučiupt ir laikyt svorį, todėl ir nugarai pratimai gali būti iš daugiau pakartojimų 6-12 ir su užlaikymais.
Visi spaudimo pratimai, tuo pačiu ir pritūpimai, prie jų išdalies ir mirties trauka gali būt priskiriama, veikia geriau su mažesniu pakartojimų skaičiumi ir greitu kėlimu, nes tie raumenys daugiau sukurti smūgiuoti, o ne išlaikyti svorį.
Tai tik viena iš teorijų, bet man ji patinka ir daug ką paaiškina. Juk visi kūno raumenys turi skirtingą paskirtį ir negali būt visiems 5x5 ar 3x10.

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#482 2011-12-16 18:44

Re: wopper zurnalas

studentas rašė:

Baziniuose 5x5 puiku, ypač spaudimo pratimams. Bet presas kaip jau sakė kitoks raumuo, jo paskirtis stabilizuoti ir būti ilgesnį laiką ant įtempimo. Todėl, geriau tiktų daugiau pakartojimų su pauzėm, užlaikymais ir t.t. Pagal kai kurias teorijas ir sparnai su bicu skirti sučiupt ir laikyt svorį, todėl ir nugarai pratimai gali būti iš daugiau pakartojimų 6-12 ir su užlaikymais.
Visi spaudimo pratimai, tuo pačiu ir pritūpimai, prie jų išdalies ir mirties trauka gali būt priskiriama, veikia geriau su mažesniu pakartojimų skaičiumi ir greitu kėlimu, nes tie raumenys daugiau sukurti smūgiuoti, o ne išlaikyti svorį.
Tai tik viena iš teorijų, bet man ji patinka ir daug ką paaiškina. Juk visi kūno raumenys turi skirtingą paskirtį ir negali būt visiems 5x5 ar 3x10.

nykstys tokia teorija ir man patinka... na presa ir bica darysiu kitaip, bet prisitraukimus paliksiu 5x5 , nes 3x8 ar 4x8 jokio progreso tai tikiuosi bent taip prasimus jie

Neprisijungęs

 
Flagman
Išmestas
Registravosi: 2010-05-01
Žinutės: 1239
Atsiliepimai: 1

#483 2011-12-16 18:47

Re: wopper zurnalas

wopper rašė:

studentas rašė:

Baziniuose 5x5 puiku, ypač spaudimo pratimams. Bet presas kaip jau sakė kitoks raumuo, jo paskirtis stabilizuoti ir būti ilgesnį laiką ant įtempimo. Todėl, geriau tiktų daugiau pakartojimų su pauzėm, užlaikymais ir t.t. Pagal kai kurias teorijas ir sparnai su bicu skirti sučiupt ir laikyt svorį, todėl ir nugarai pratimai gali būti iš daugiau pakartojimų 6-12 ir su užlaikymais.
Visi spaudimo pratimai, tuo pačiu ir pritūpimai, prie jų išdalies ir mirties trauka gali būt priskiriama, veikia geriau su mažesniu pakartojimų skaičiumi ir greitu kėlimu, nes tie raumenys daugiau sukurti smūgiuoti, o ne išlaikyti svorį.
Tai tik viena iš teorijų, bet man ji patinka ir daug ką paaiškina. Juk visi kūno raumenys turi skirtingą paskirtį ir negali būt visiems 5x5 ar 3x10.

nykstys tokia teorija ir man patinka... na presa ir bica darysiu kitaip, bet prisitraukimus paliksiu 5x5 , nes 3x8 ar 4x8 jokio progreso tai tikiuosi bent taip prasimus jie

Tai kai tik pradejai sportuot irgi prisitraukdavai prisikabines +20kg ?

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#484 2011-12-16 18:57

Re: wopper zurnalas

tada maziau sveriau ir prisitraukimai lengviau ejos

Neprisijungęs

 
Flagman
Išmestas
Registravosi: 2010-05-01
Žinutės: 1239
Atsiliepimai: 1

#485 2011-12-16 18:58

Re: wopper zurnalas

wopper rašė:

tada maziau sveriau ir prisitraukimai lengviau ejos

Na prisitraukimus sunku pramust. Bandei pvz 4xmax daryt?

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#486 2011-12-16 18:59

Re: wopper zurnalas

4 serijas po kiek iseina? je itaip suprantu tai man gaunas 9 7 3 2 seka big_smile

Neprisijungęs

 
studentas
......
Registravosi: 2006-09-29
Žinutės: 4263
Atsiliepimai: 7

#487 2011-12-16 19:01

Re: wopper zurnalas

wopper rašė:

studentas rašė:

Baziniuose 5x5 puiku, ypač spaudimo pratimams. Bet presas kaip jau sakė kitoks raumuo, jo paskirtis stabilizuoti ir būti ilgesnį laiką ant įtempimo. Todėl, geriau tiktų daugiau pakartojimų su pauzėm, užlaikymais ir t.t. Pagal kai kurias teorijas ir sparnai su bicu skirti sučiupt ir laikyt svorį, todėl ir nugarai pratimai gali būti iš daugiau pakartojimų 6-12 ir su užlaikymais.
Visi spaudimo pratimai, tuo pačiu ir pritūpimai, prie jų išdalies ir mirties trauka gali būt priskiriama, veikia geriau su mažesniu pakartojimų skaičiumi ir greitu kėlimu, nes tie raumenys daugiau sukurti smūgiuoti, o ne išlaikyti svorį.
Tai tik viena iš teorijų, bet man ji patinka ir daug ką paaiškina. Juk visi kūno raumenys turi skirtingą paskirtį ir negali būt visiems 5x5 ar 3x10.

nykstys tokia teorija ir man patinka... na presa ir bica darysiu kitaip, bet prisitraukimus paliksiu 5x5 , nes 3x8 ar 4x8 jokio progreso tai tikiuosi bent taip prasimus jie

Dar galima pastebėt, kad spaudimo pratimams gerai veikia dažnesnės treniruotės, todėl pagrindinį spaudimo pratimą ir pritūpimus galima daryt kiekvieną treniruotę tik vieną lengviau kitą sunkiau arba pajungt autoreguliaciją ir pagal savijauta žiūrėt kada sunkiai, o kada lengviau padaryt. Tuo tarpu bicą kiekvieną treniruotę daryt nelabai matau prasmės, geriau vienoj, bet rimtai.

Neprisijungęs

 
Flagman
Išmestas
Registravosi: 2010-05-01
Žinutės: 1239
Atsiliepimai: 1

#488 2011-12-17 14:52

Re: wopper zurnalas

studentas rašė:

wopper rašė:

studentas rašė:

Baziniuose 5x5 puiku, ypač spaudimo pratimams. Bet presas kaip jau sakė kitoks raumuo, jo paskirtis stabilizuoti ir būti ilgesnį laiką ant įtempimo. Todėl, geriau tiktų daugiau pakartojimų su pauzėm, užlaikymais ir t.t. Pagal kai kurias teorijas ir sparnai su bicu skirti sučiupt ir laikyt svorį, todėl ir nugarai pratimai gali būti iš daugiau pakartojimų 6-12 ir su užlaikymais.
Visi spaudimo pratimai, tuo pačiu ir pritūpimai, prie jų išdalies ir mirties trauka gali būt priskiriama, veikia geriau su mažesniu pakartojimų skaičiumi ir greitu kėlimu, nes tie raumenys daugiau sukurti smūgiuoti, o ne išlaikyti svorį.
Tai tik viena iš teorijų, bet man ji patinka ir daug ką paaiškina. Juk visi kūno raumenys turi skirtingą paskirtį ir negali būt visiems 5x5 ar 3x10.

nykstys tokia teorija ir man patinka... na presa ir bica darysiu kitaip, bet prisitraukimus paliksiu 5x5 , nes 3x8 ar 4x8 jokio progreso tai tikiuosi bent taip prasimus jie

Dar galima pastebėt, kad spaudimo pratimams gerai veikia dažnesnės treniruotės, todėl pagrindinį spaudimo pratimą ir pritūpimus galima daryt kiekvieną treniruotę tik vieną lengviau kitą sunkiau arba pajungt autoreguliaciją ir pagal savijauta žiūrėt kada sunkiai, o kada lengviau padaryt. Tuo tarpu bicą kiekvieną treniruotę daryt nelabai matau prasmės, geriau vienoj, bet rimtai.

Nu jo bica drozt 3x savaitej tai visiskai nelogiska. 1x pavarai 2 pratimus ir uztenka. Nes jis labai daug kur dirba, ypac nugaros pratimuose.

Paskutinį kartą taisė Flagman (2011-12-19 16:45)

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#489 2011-12-19 14:14

Re: wopper zurnalas

2011.12.19
1.Pritupimai - 5.5.3x5max - 125.130.3x5x135kg
2.Koju dvigalvis - 5x5 - 45kg
3.Blauzda -  4x12  - 150kg
4.Prisitraukimai - 5x5 - +5kg
5.Bicas stanga stovint - 3x8 - 41kg
6.Bicas plaktukas sedint - 2x8 - 17kg
7.Presas ant suolo su svoriu - 4x12 - 42kg
trukau 1h.20 min. biski pakeiciau del ko cia labiausiai sauket smile

Paskutinį kartą taisė wopper (2011-12-19 14:15)

Neprisijungęs

 
Johnas
Naujas dalyvis
Registravosi: 2011-12-17
Žinutės: 25
Atsiliepimai: 0

#490 2011-12-19 15:58

Re: wopper zurnalas

cia koju dvigalviui treniruoklyje 5x5 darai? Kas cia per truba?

Neprisijungęs

 
hatefull
Dažnas dalyvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2010-08-01
Žinutės: 290
Atsiliepimai: 1

#491 2011-12-19 16:05

Re: wopper zurnalas

wopper rašė:

2011.12.19
1.Pritupimai - 5.5.3x5max - 125.130.3x5x135kg
2.Koju dvigalvis - 5x5 - 45kg
3.Blauzda -  4x12  - 150kg
4.Prisitraukimai - 5x5 - +5kg
5.Bicas stanga stovint - 3x8 - 41kg
6.Bicas plaktukas sedint - 2x8 - 17kg
7.Presas ant suolo su svoriu - 4x12 - 42kg
trukau 1h.20 min. biski pakeiciau del ko cia labiausiai sauket smile

tai tu pasitiki interneto postringautojais, o ne savo asmeniniu treneriu, kad spjovei į jo sudarytą programą big_smile

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#492 2011-12-19 20:20

Re: wopper zurnalas

ir vel blogai big_smile eikit jus utiutiu tada big_smile

Neprisijungęs

 
hatefull
Dažnas dalyvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2010-08-01
Žinutės: 290
Atsiliepimai: 1

#493 2011-12-19 21:13

Re: wopper zurnalas

wopper rašė:

ir vel blogai big_smile eikit jus utiutiu tada big_smile

viskas gerai big_smile

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#494 2011-12-21 14:11

Re: wopper zurnalas

2011.12.21
1.Spausti stanga gulint - 5.5.3x5max - 70.75.3x5x80kg
2.Traukti stanga prie dubens pasilenkus - 5x5 - dariau ant pakylos pilna amplitude ir lygegreciai grindims kai anksciau darydavau kazkue 45 laipsniu kampu.tai 5x5x85kg
3.Spausti stanga stovint i virsu - 5.5.3x5max - 40kg.45kg.3x5x50kg
4..Blauzda - 4x12 + blauzda sedint 4x8 - 4x12x150kg+4x8x67kg cia nznau ar gerai taip daryt blauzdai bet utiutiu ja pakirto uztat kaip reikiant...
5.Presas kilnoti kojas su svoriu - 4x12 letai nuleidziant - 16kg
1h 23min trukau...

Neprisijungęs

 
Bianchi
Dažnas dalyvis
Vietovė: Dublin
Registravosi: 2010-11-27
Žinutės: 591
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 3

#495 2011-12-21 16:38

Re: wopper zurnalas

wopper rašė:

2011.12.21
1.Spausti stanga gulint - 5.5.3x5max - 70.75.3x5x80kg
2.Traukti stanga prie dubens pasilenkus - 5x5 - dariau ant pakylos pilna amplitude ir lygegreciai grindims kai anksciau darydavau kazkue 45 laipsniu kampu.tai 5x5x85kg
3.Spausti stanga stovint i virsu - 5.5.3x5max - 40kg.45kg.3x5x50kg
4..Blauzda - 4x12 + blauzda sedint 4x8 - 4x12x150kg+4x8x67kg cia nznau ar gerai taip daryt blauzdai bet utiutiu ja pakirto uztat kaip reikiant...
5.Presas kilnoti kojas su svoriu - 4x12 letai nuleidziant - 16kg
1h 23min trukau...

ziuriu sunkiai judi su spaudimu gulint.mazas lyginant su kitais darbiniais

Neprisijungęs

 
fanis
Dažnas senbūvis
Vietovė: Danija
Registravosi: 2009-09-03
Žinutės: 2422
Atsiliepimai: 1

#496 2011-12-21 16:43

Re: wopper zurnalas

man kai spaudimas buvo sustojes augt tai tricepsui pradejau siaurai spaust ant jegos taip pavariau tai iskarto pradejo spaudimas nuo lygaus progresuot

Neprisijungęs

 
emexas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2007-01-30
Žinutės: 15114
Atsiliepimai: 45

#497 2011-12-21 16:45

Re: wopper zurnalas

hantelius paimkit i rankas kartais - pramusa gerai smile

Prisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#498 2011-12-23 15:30

Re: wopper zurnalas

2011.12.23
1.Mirties trauka - 5.5.3x5max   - 140kg.145kg.3x5x150kg (paskutini priemima visus 5 kartus padedavau ir keldavau nuo zemes del kaires rankos nelaikymo stangos)
2.Prisitraukimai su sakute - 5x5  -+5kg
3.Spausti gantelius sedint i virsu - 5x5  - 24kg.2x5x26kg.2x5x28kg ( technika slubavo su 28kg bet stipresiu )
4.Bicas skote - 3x8 - 48kg su lenkta siaurai
5.Tricas spaudimas siaurai - 5.5.3x5max - 61kg.71kg.3x5x81kg
6.Presas ant suolo su svoriu - 4x12 - 42kg
1h 26min...

Neprisijungęs

 
xInvade*
Naujas dalyvis
Registravosi: 2011-12-21
Žinutės: 13
Atsiliepimai: 0

#499 2011-12-23 16:19

Re: wopper zurnalas

jai jau dabar turi problemu su gripu ir nori svorius didint nieko neiseis wink. +5 ar 10kg pakelsi viena du kart ir po to slys is ranku nedabaigsi repso.

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#500 2011-12-23 16:33

Re: wopper zurnalas

xInvade* rašė:

jai jau dabar turi problemu su gripu ir nori svorius didint nieko neiseis wink. +5 ar 10kg pakelsi viena du kart ir po to slys is ranku nedabaigsi repso.

risiu kaire ranka,,vienintele db iseitis wink nors ir taip stipreja kaire.pries menesi 142 kg krisdavo jau, db 145 jokiu bedu nebuvo ir ant 150 tik paskutini priejima.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net