Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Tema uždaryta

useless264
Išmestas
Registravosi: 2012-10-13
Žinutės: 7
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 0

#1 2012-11-03 01:06

Mityba.

Sveiki, mano ūgis 1.83, o svoris ~82-84kg. Turiu biški riebalo pilvo srityje, skaičiau, kad kultūrizmas ir svorio metimas tuo pačiu nelabai suderinami dalykai. Taigi norėčiau paklausti apie angliavandenius. Žmonės kalba, jog po treniruotės reikia suvalgyti tam tikrą kiekį angliavandenių, kad atstatyti jėgas. Taipogi girdėjau, jog norint numesti svorio reikia mažinti jų kiekį. Tai ar labai nuskriausiu save jeigu juos mažinsiu? Ta prasme visiškai neatsisakysiu, kadangi vistiek jų gaunu su maistu. Ir dar prie to pačio: kaip susiderinti mitybą, kad tuo pačiu riebaliukas neaugtų ir maximaliai augų patys raumenys?

Paskutinį kartą taisė useless264 (2012-11-03 01:36)

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7399
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#2 2012-11-03 08:38

Re: Mityba.

useless264 rašė:

Sveiki, mano ūgis 1.83, o svoris ~82-84kg. Turiu biški riebalo pilvo srityje, skaičiau, kad kultūrizmas ir svorio metimas tuo pačiu nelabai suderinami dalykai. Taigi norėčiau paklausti apie angliavandenius. Žmonės kalba, jog po treniruotės reikia suvalgyti tam tikrą kiekį angliavandenių, kad atstatyti jėgas. Taipogi girdėjau, jog norint numesti svorio reikia mažinti jų kiekį. Tai ar labai nuskriausiu save jeigu juos mažinsiu? Ta prasme visiškai neatsisakysiu, kadangi vistiek jų gaunu su maistu. Ir dar prie to pačio: kaip susiderinti mitybą, kad tuo pačiu riebaliukas neaugtų ir maximaliai augų patys raumenys?

Priklauso iš kurios pusės pažiūrėsi. Jei tikslo siekimas tave skriaudžia, tai nemažink, nes visai nuskriaustas pasijausi hmm Po treniruotės bananą, du gali suvaryti, o per kitus meal'us mažink anglis. O dėl antro.. atsakymas labai paprastas: TINKAMAI SUDERINTA MITYBA.

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#3 2012-11-03 09:20

Re: Mityba.

Prie tavo svorio tau reik surinkt 170g baltymu, 70g riebalu, visa kita is angliavandeniu.
Nori numest lasini, valgyk maziau kcal nei sudegini.

Simple as that.

Paskutinį kartą taisė Artyi (2012-11-03 10:27)

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7399
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#4 2012-11-03 10:25

Re: Mityba.

Artyi rašė:

Prie tavo ugio tau reik surinkt 170g baltymu, 70g riebalu, visa kita is angliavandeniu.
Nori numest lasini, valgyk maziau kcal nei sudegini.

Simple as that.

O aš visada prie svorio rinkdavau hmm big_smile

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#5 2012-11-03 10:27

Re: Mityba.

ATjr rašė:

Artyi rašė:

Prie tavo svorio tau reik surinkt 170g baltymu, 70g riebalu, visa kita is angliavandeniu.
Nori numest lasini, valgyk maziau kcal nei sudegini.

Simple as that.

O aš visada prie svorio rinkdavau hmm big_smile

My mistake! big_smile

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7399
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#6 2012-11-03 10:28

Re: Mityba.

Artyi rašė:

ATjr rašė:

Artyi rašė:

Prie tavo svorio tau reik surinkt 170g baltymu, 70g riebalu, visa kita is angliavandeniu.
Nori numest lasini, valgyk maziau kcal nei sudegini.

Simple as that.

O aš visada prie svorio rinkdavau hmm big_smile

My mistake! big_smile

Nu sunkus rytas kažkam po penktadienio big_smile

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#7 2012-11-03 10:29

Re: Mityba.

ATjr rašė:

Artyi rašė:

ATjr rašė:


O aš visada prie svorio rinkdavau hmm big_smile

My mistake! big_smile

Nu sunkus rytas kažkam po penktadienio big_smile

alaus
Velai guliau, anksti keliau. Turbut pritrukau miego tongue

Neprisijungęs

 
useless264
Išmestas
Registravosi: 2012-10-13
Žinutės: 7
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 0

#8 2012-11-03 12:49

Re: Mityba.

Dėkuj už atsakymus, o kaip apskaičiuoti kiek mano organizmui reikia riebalų?

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#9 2012-11-03 12:54

Re: Mityba.

As gi tau jau parasiau. Tu pradzioj sisiskaityk atsakymus.

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14205
Atsiliepimai: 38

#10 2012-11-03 13:06

Neprisijungęs

 

Tema uždaryta

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2020 Kulturizmas.net