Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Ketler
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2008-12-09
Žinutės: 576
Atsiliepimai: 0

#8051 2013-03-18 21:16

Re: Įvairūs klausimai

Jei prades pilvas lyst i prieki tada reiskai kad nenormalu big_smile

Neprisijungęs

 
Quiz
Išmestas
Registravosi: 2013-03-15
Žinutės: 257
Atsiliepimai: 1

#8052 2013-03-18 21:49

Re: Įvairūs klausimai

Tai pilvas lyst i prieki gali del daugelio priezasciu... big_smile Silpnas presas arba lasinys big_smile

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#8053 2013-03-18 21:54

Re: Įvairūs klausimai

.

Paskutinį kartą taisė Artyi (2013-12-20 18:00)

Neprisijungęs

 
Quiz
Išmestas
Registravosi: 2013-03-15
Žinutės: 257
Atsiliepimai: 1

#8054 2013-03-18 22:06

Re: Įvairūs klausimai

Cia tik pajuokavimas smile Ner ten to lasinio su ziburiu.

Neprisijungęs

 
Antiniukas
Naujas dalyvis
Vietovė: Panevezys
Registravosi: 2013-03-11
Žinutės: 16
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#8055 2013-03-19 16:00

Re: Įvairūs klausimai

Sveiki,
Norejau paklausti kai ryskiniesi po kiek laiko pradeda rezultatai matytis? zinoma ten su mibytom ir t.t.. ir po kiek kg numesti yra normalu?
Pvz, as ryskinuos jau 2sav, ir kas savaite po 2kg krenta.  nuo 80kg hmm ar neper greitai? o rezultatas : nukritusi jega, ir dydis. ryskejimo neizvelgiu.

Neprisijungęs

 
Čepas
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2013-02-09
Žinutės: 68
Atsiliepimai: 0

#8056 2013-03-19 16:04

Re: Įvairūs klausimai

Antiniukas rašė:

Sveiki,
Norejau paklausti kai ryskiniesi po kiek laiko pradeda rezultatai matytis? zinoma ten su mibytom ir t.t.. ir po kiek kg numesti yra normalu?
Pvz, as ryskinuos jau 2sav, ir kas savaite po 2kg krenta.  nuo 80kg hmm ar neper greitai? o rezultatas : nukritusi jega, ir dydis. ryskejimo neizvelgiu.

Dar tik 2sav tepraėjo, nenorėk taip greit, mėnuo, du, trys, tada manau bus rezultatas. IR biškiuką 2kg per daug kaip savaitei.

Neprisijungęs

 
Ailan
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-02-26
Žinutės: 1487
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 5

#8057 2013-03-19 16:20

Re: Įvairūs klausimai

Antiniukas rašė:

Sveiki,
Norejau paklausti kai ryskiniesi po kiek laiko pradeda rezultatai matytis? zinoma ten su mibytom ir t.t.. ir po kiek kg numesti yra normalu?
Pvz, as ryskinuos jau 2sav, ir kas savaite po 2kg krenta.  nuo 80kg hmm ar neper greitai? o rezultatas : nukritusi jega, ir dydis. ryskejimo neizvelgiu.

pakelk truputuka kcal.. per savaite nukrist turetu +- 1kg, o ne po 2-3 , ir jeigu jautiesi silpnai ir t.t tai gal daugiau valgyk... plius rekomenduociau naudoti papildus metant jau ta svori (BCAA, VITAMINAI), nes vistiek netikiu,kad taisyklingai meti ji, ir kad ir kiek mazai turi Tu to raumens, ir ji metai smile)...

Paskutinį kartą taisė Ailan (2013-03-19 16:20)

Neprisijungęs

 
Antiniukas
Naujas dalyvis
Vietovė: Panevezys
Registravosi: 2013-03-11
Žinutės: 16
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#8058 2013-03-19 20:47

Re: Įvairūs klausimai

Ailan rašė:

Antiniukas rašė:

Sveiki,
Norejau paklausti kai ryskiniesi po kiek laiko pradeda rezultatai matytis? zinoma ten su mibytom ir t.t.. ir po kiek kg numesti yra normalu?
Pvz, as ryskinuos jau 2sav, ir kas savaite po 2kg krenta.  nuo 80kg hmm ar neper greitai? o rezultatas : nukritusi jega, ir dydis. ryskejimo neizvelgiu.

pakelk truputuka kcal.. per savaite nukrist turetu +- 1kg, o ne po 2-3 , ir jeigu jautiesi silpnai ir t.t tai gal daugiau valgyk... plius rekomenduociau naudoti papildus metant jau ta svori (BCAA, VITAMINAI), nes vistiek netikiu,kad taisyklingai meti ji, ir kad ir kiek mazai turi Tu to raumens, ir ji metai smile)...

Vartoju BBCA+proteinas (grynaja forma) taippat B vitaminu kompleksas ir mineralai. Zuvies taukai. Ka reiskia taisyklingai? hmm na susidariau mityba kad suvartociau maziau angliavandeniu (apie 160g i diena) baltymai 2x ant kg. ir zinoma sveikas maistas. po treniruotes dviraty minu kaskarta. Na manau tikrai per greit cia krenta, siek tiek pakelsiu.

Neprisijungęs

 
Kano
Gražulio parankinis
Registravosi: 2012-06-07
Žinutės: 2532
Atsiliepimai: 5

#8059 2013-03-19 21:05

Re: Įvairūs klausimai

Antiniukas rašė:

Sveiki,
Norejau paklausti kai ryskiniesi po kiek laiko pradeda rezultatai matytis? zinoma ten su mibytom ir t.t.. ir po kiek kg numesti yra normalu?
Pvz, as ryskinuos jau 2sav, ir kas savaite po 2kg krenta.  nuo 80kg hmm ar neper greitai? o rezultatas : nukritusi jega, ir dydis. ryskejimo neizvelgiu.

Per menesi turetu nukrist apie 2-3kg, stenkis nemazint darbiniu svoriu, biski sukelk kcal su baltymais, angliu 160 ant tokio svorio ryskinantis tikrai pakanka, rezultata kazkoki po menesio jau turetum pamatyt, na o 2kg per savaite yra ryskiai per daug, degini raumeny..

Prisijungęs

 
Zee
Kalbus dalyvis
Vietovė: LTU
Registravosi: 2012-11-25
Žinutės: 94
Atsiliepimai: 0

#8060 2013-03-20 11:15

Re: Įvairūs klausimai

Sveiki,

Kuo galima būtų pakeisti tuną? Koks maistas jam būtų artimiausias? Nes dabar, kai porcijos kaina beveik 5 Lt, truputuką skaudžiai kerta hmm

Neprisijungęs

 
Antiniukas
Naujas dalyvis
Vietovė: Panevezys
Registravosi: 2013-03-11
Žinutės: 16
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#8061 2013-03-20 11:37

Re: Įvairūs klausimai

Zee rašė:

Sveiki,

Kuo galima būtų pakeisti tuną? Koks maistas jam būtų artimiausias? Nes dabar, kai porcijos kaina beveik 5 Lt, truputuką skaudžiai kerta hmm

Juk yra pigesniu tunu, ir po 2,39lt savo sultyse.  lenkisku big_smile

Neprisijungęs

 
MrBurbulas
Shy Gym Rat
Registravosi: 2011-07-11
Žinutės: 13186
Atsiliepimai: 23

#8062 2013-03-20 12:05

Re: Įvairūs klausimai

o kam ta tuna isvis valgyt ?  zymiai pigiau ir skaniau yra mesa...  jei jau zuvi immu tai tik  normalia o ne sitas skarbonkes..

Neprisijungęs

 
samas
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-09-18
Žinutės: 3503
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 22

#8063 2013-03-20 14:07

Re: Įvairūs klausimai

MrBurbulas rašė:

o kam ta tuna isvis valgyt ?  zymiai pigiau ir skaniau yra mesa...  jei jau zuvi immu tai tik  normalia o ne sitas skarbonkes..

O kas jei jam tunas super skanus? O kas jei jam patogu tureti konservuota, ilgo galiojimo skardine, kad nusipirkes kalna galetu sandeliuoti ir bet kada tureti po ranka?

Neprisijungęs

 
Zee
Kalbus dalyvis
Vietovė: LTU
Registravosi: 2012-11-25
Žinutės: 94
Atsiliepimai: 0

#8064 2013-03-20 14:17

Re: Įvairūs klausimai

Mėsą valgau, 2 kartus per dieną, užtenka. Tuną valgau kaip antrą valgį priešpiečiams darbe. Jaučiu reiks kas antrą dieną kalt  varškės poką vietoj tuno.. smile

Neprisijungęs

 
dovisn74
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2012-11-17
Žinutės: 56
Atsiliepimai: 0

#8065 2013-03-20 14:41

Re: Įvairūs klausimai

Sveiki. Nusprendziau, jog jau laikas paryskinti kuno linijas. Kalorijas galvoju mazinti per 500 is karto, iki tol vartodavau 2800-3000 kcal. Tik neapsisprendziu del rytiniu begiojimu. Ar verta begioti, jei taip tai kiek laiko pakanka nubegti per diena, kiek kartu per savaite (letas begimas, greitas ejimas)? Abejones del begimo kilo, kadangi slaunis ir taip skyla, tai ne nezinau ar verta begti krosus smile, ar uztenka reguliuoti sauksto dydi?
P.S. Sale 4 kartai per savaite.

Neprisijungęs

 
smekla
Žmogus-su-tapkėm
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2011-10-28
Žinutės: 8737
Atsiliepimai: 25

#8066 2013-03-20 16:40

Re: Įvairūs klausimai

dovisn74 rašė:

Sveiki. Nusprendziau, jog jau laikas paryskinti kuno linijas. Kalorijas galvoju mazinti per 500 is karto, iki tol vartodavau 2800-3000 kcal. Tik neapsisprendziu del rytiniu begiojimu. Ar verta begioti, jei taip tai kiek laiko pakanka nubegti per diena, kiek kartu per savaite (letas begimas, greitas ejimas)? Abejones del begimo kilo, kadangi slaunis ir taip skyla, tai ne nezinau ar verta begti krosus smile, ar uztenka reguliuoti sauksto dydi?
P.S. Sale 4 kartai per savaite.

nebegiok, sales pakaks.. arba gali dadet dar 1 diena cardio.
sauksto dydi reguliuodamas, pasieksi norimu rezultatu

Neprisijungęs

 
Nando
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-02-26
Žinutės: 192
Atsiliepimai: 0

#8067 2013-03-20 18:59

Re: Įvairūs klausimai

Kokio maisto labiausiai reikia vengti sportuojant? Atmetus kolas, čipsus ir t.t. Tiesio iš tų kasdieninių.

Neprisijungęs

 
Čepas
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2013-02-09
Žinutės: 68
Atsiliepimai: 0

#8068 2013-03-20 19:22

Re: Įvairūs klausimai

Nando rašė:

Kokio maisto labiausiai reikia vengti sportuojant? Atmetus kolas, čipsus ir t.t. Tiesio iš tų kasdieninių.

Cukrų siųsk toli toli.. Riebalus irgi, tik geruosius laikykis arti (riešutai, alyvuogių aliejus) Valgyk krūtinėlę, žuvį kartas nuo karto, jautieną irgi jei yra pinigų jai, nes kaina nemaža, kaiušinius, daržoves, grikius, ryžius, košes, dribsnius, vakarais varškės pakelį sukirsk ir viskas bus ok.

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7399
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#8069 2013-03-20 21:35

Re: Įvairūs klausimai

dovisn74 rašė:

Sveiki. Nusprendziau, jog jau laikas paryskinti kuno linijas. Kalorijas galvoju mazinti per 500 is karto, iki tol vartodavau 2800-3000 kcal. Tik neapsisprendziu del rytiniu begiojimu. Ar verta begioti, jei taip tai kiek laiko pakanka nubegti per diena, kiek kartu per savaite (letas begimas, greitas ejimas)? Abejones del begimo kilo, kadangi slaunis ir taip skyla, tai ne nezinau ar verta begti krosus smile, ar uztenka reguliuoti sauksto dydi?
P.S. Sale 4 kartai per savaite.

Aš tai šaukštą aną mėnesį sumažinęs buvau ne savo noru, tai kirto per bf big_smile O dėl treniruočių bandyk intensyvinti, kardio ir įsimesk, gali bandyt visokiais variantais, tipo greitas, lėtas, po to numėtant bėgius ir t.t. Eksperimentuok smile

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7399
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#8070 2013-03-20 21:36

Re: Įvairūs klausimai

Zee rašė:

Mėsą valgau, 2 kartus per dieną, užtenka. Tuną valgau kaip antrą valgį priešpiečiams darbe. Jaučiu reiks kas antrą dieną kalt  varškės poką vietoj tuno.. smile

Proteeeeeeeeeeeeeino kalkit dvigubai wink big_smile

Neprisijungęs

 
dovisn74
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2012-11-17
Žinutės: 56
Atsiliepimai: 0

#8071 2013-03-20 23:14

Re: Įvairūs klausimai

Aisku, dekui uz patarimus smile

Neprisijungęs

 
Sarun4kas
Dažnas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2009-04-14
Žinutės: 742
Atsiliepimai: 2

#8072 2013-03-21 20:15

Re: Įvairūs klausimai

Forumieciai,
Ar valgot grybus? Ne vienam mitybos plane nesu mates, kad kas nors juos itrauktu smile

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#8073 2013-03-21 20:33

Re: Įvairūs klausimai

.

Paskutinį kartą taisė Artyi (2013-12-20 17:57)

Neprisijungęs

 
Importinis
Dažnas senbūvis
Vietovė: Denmark
Registravosi: 2012-03-20
Žinutės: 1131
Atsiliepimai: 0

#8074 2013-03-21 20:35

Re: Įvairūs klausimai

Sarun4kas rašė:

Forumieciai,
Ar valgot grybus? Ne vienam mitybos plane nesu mates, kad kas nors juos itrauktu smile

o kodel nevalgyt? Kad tie grybai tas pats kaip akurkai, pomidorai, nemanau,kad ten daug angl ar kaloriju. Kartais kai proga yra, tai valgau. Pvz kai kiausiniene kepu, tai imaisau sampinjonu kai turiu.

Neprisijungęs

 
strongas
Išmestas
Registravosi: 2012-12-25
Žinutės: 81
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 0

#8075 2013-03-23 19:09

Re: Įvairūs klausimai

žinot gal kur pigiau mėlynių būtų nes pvz maximoj 400g 12lt brangoka sakyčiau big_smile

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2020 Kulturizmas.net