Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

marius29
Naujas dalyvis
Registravosi: 2013-04-23
Žinutės: 3
Atsiliepimai: 0

#3526 2013-04-23 21:34

Re: Mitybos planai

As daznai pries treniruote valgau zirniu,nes raso kad juose yra 22g baltimo 100g produkte,patarkit ar gerai vartoti pvz.pries treniruote,ir po jos? Ar ka kita vartoti?

Neprisijungęs

 
pampersas
Baned
Vietovė: too big for you
Registravosi: 2010-03-17
Žinutės: 3992
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 7

#3527 2013-04-23 21:47

Re: Mitybos planai

marius29 rašė:

As daznai pries treniruote valgau zirniu,nes raso kad juose yra 22g baltimo 100g produkte,patarkit ar gerai vartoti pvz.pries treniruote,ir po jos? Ar ka kita vartoti?

augalinio baltymo nebent 22g

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7399
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#3528 2013-04-23 21:50

Re: Mitybos planai

marius29 rašė:

As daznai pries treniruote valgau zirniu,nes raso kad juose yra 22g baltimo 100g produkte,patarkit ar gerai vartoti pvz.pries treniruote,ir po jos? Ar ka kita vartoti?

Nesąmonė, mokykis iš naujo apie mitybą

Neprisijungęs

 
Vladzzka
Išmestas
Registravosi: 2009-05-14
Žinutės: 178
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 1

#3529 2013-04-23 22:33

Re: Mitybos planai

marius29 rašė:

As daznai pries treniruote valgau zirniu,nes raso kad juose yra 22g baltimo 100g produkte,patarkit ar gerai vartoti pvz.pries treniruote,ir po jos? Ar ka kita vartoti?

Skaityk, blm kaip nervuoja tokie tynginiai kuriem sunku kelis puslapius paskaityt

Neprisijungęs

 
Diky
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2013-03-27
Žinutės: 1864
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 3

#3530 2013-04-24 15:52

Re: Mitybos planai

marius29 rašė:

As daznai pries treniruote valgau zirniu,nes raso kad juose yra 22g baltimo 100g produkte,patarkit ar gerai vartoti pvz.pries treniruote,ir po jos? Ar ka kita vartoti?

Šitas baltymas neįtakoja raumens augimo.

Neprisijungęs

 
kenis
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-03-29
Žinutės: 2592
Atsiliepimai: 6

#3531 2013-04-24 20:31

Re: Mitybos planai

Diky rašė:

marius29 rašė:

As daznai pries treniruote valgau zirniu,nes raso kad juose yra 22g baltimo 100g produkte,patarkit ar gerai vartoti pvz.pries treniruote,ir po jos? Ar ka kita vartoti?

Šitas baltymas neįtakoja raumens augimo.

Turi kuo pagrįst?

Neprisijungęs

 
Diky
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2013-03-27
Žinutės: 1864
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 3

#3532 2013-04-25 12:57

Re: Mitybos planai

kenis rašė:

Diky rašė:

marius29 rašė:

As daznai pries treniruote valgau zirniu,nes raso kad juose yra 22g baltimo 100g produkte,patarkit ar gerai vartoti pvz.pries treniruote,ir po jos? Ar ka kita vartoti?

Šitas baltymas neįtakoja raumens augimo.

Turi kuo pagrįst?

Esu skaitęs kelis straipsnius, kuriuose rašė, kad tik sojos turi tą baltymą, kurio reikia raumenims augt, bet įtikinamiau nieko negaliu pasakyt.

Neprisijungęs

 
kenis
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-03-29
Žinutės: 2592
Atsiliepimai: 6

#3533 2013-04-25 13:12

Re: Mitybos planai

Diky rašė:

kenis rašė:

Diky rašė:


Šitas baltymas neįtakoja raumens augimo.

Turi kuo pagrįst?

Esu skaitęs kelis straipsnius, kuriuose rašė, kad tik sojos turi tą baltymą, kurio reikia raumenims augt, bet įtikinamiau nieko negaliu pasakyt.

smile

Neprisijungęs

 
Diky
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2013-03-27
Žinutės: 1864
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 3

#3534 2013-04-25 13:33

Re: Mitybos planai

kenis rašė:

Diky rašė:

kenis rašė:


Turi kuo pagrįst?

Esu skaitęs kelis straipsnius, kuriuose rašė, kad tik sojos turi tą baltymą, kurio reikia raumenims augt, bet įtikinamiau nieko negaliu pasakyt.

smile

O Tu turi gal kuo pagrįst, kad ir šitie baltymai įeina į raumens statybą?

Neprisijungęs

 
Rex est tex
Naujas dalyvis
Registravosi: 2013-03-19
Žinutės: 39
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 0

#3535 2013-04-25 15:00

Re: Mitybos planai

Pala pala. Augaliniai "neįeina", nes nėra "complete protein", aka neturi visų reikalingų amino rūgščių, bet jei tarkim:
Y maiste nėra A rūgščių, bet yra B
X maiste nėra B, bet yra A

Tai valgant x+y, rezultate gauni A ir B rūgštis,  tai = "complete" baltymai (kurie pilnai tinka sprtininkų reikmėm).

Ar ne? Galiu klysti. Čia tik šiaip, atkūriau ką kažkada seniai buvau radęs internet platybėse.

Neprisijungęs

 
samas
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-09-18
Žinutės: 3503
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 22

#3536 2013-04-25 15:07

Re: Mitybos planai

Tiesa. Tik va valgant mesa iskart complete gauni, o prie augaliniu reik zinot dar koki maista valgyti, kad ta dedamaji iki complete gautum.

Neprisijungęs

 
lorenzo
Moderatorius
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-01-17
Žinutės: 3690
Atsiliepimai: 14

#3537 2013-04-25 15:27

Re: Mitybos planai

samas rašė:

Tiesa. Tik va valgant mesa iskart complete gauni, o prie augaliniu reik zinot dar koki maista valgyti, kad ta dedamaji iki complete gautum.

o jei ir zinai, tai vistiek toks terliojimasis gaunasi derinant viska

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#3538 2013-04-25 15:28

Re: Mitybos planai

.

Paskutinį kartą taisė Artyi (2013-12-20 17:15)

Neprisijungęs

 
samas
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-09-18
Žinutės: 3503
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 22

#3539 2013-04-25 15:29

Re: Mitybos planai

lorenzo rašė:

samas rašė:

Tiesa. Tik va valgant mesa iskart complete gauni, o prie augaliniu reik zinot dar koki maista valgyti, kad ta dedamaji iki complete gautum.

o jei ir zinai, tai vistiek toks terliojimasis gaunasi derinant viska

Na jei batonas su nutella butu complete, tai visi terliotusi su malonumu big_smile

Neprisijungęs

 
lorenzo
Moderatorius
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-01-17
Žinutės: 3690
Atsiliepimai: 14

#3540 2013-04-25 15:31

Re: Mitybos planai

samas rašė:

lorenzo rašė:

samas rašė:

Tiesa. Tik va valgant mesa iskart complete gauni, o prie augaliniu reik zinot dar koki maista valgyti, kad ta dedamaji iki complete gautum.

o jei ir zinai, tai vistiek toks terliojimasis gaunasi derinant viska

Na jei batonas su nutella butu complete, tai visi terliotusi su malonumu big_smile

big_smile big_smile big_smile

Neprisijungęs

 
nwk
Naujas dalyvis
Registravosi: 2008-12-15
Žinutės: 37
Atsiliepimai: 0

#3541 2013-04-30 00:34

Re: Mitybos planai

Patarkite, ar reiktu ka nors keisti.
Planai sumazinti liemens cm.
Amzius 26m
Ugis 186Cm.
Svoris 87Kg
I sale einu 3 kartus per savaite, dar 2 dienas darau kardio.

08:00
Aviz dribs 60g. Razinos 20g. Selenos 20g.. Riesutai 30g
470 kcal 8 balt : 48 angl : 20 rieb :
-----------------
10:30
1 greifruktas. grudeta varske 300g. Greek nat jogurtas 100g. Razinos 20g.
: 350 Kcal : 35 Baltymu : Angl 45
-----------------
13:00
Vistiena 200g rudi ryziai 100g darzoves 100g
: 380 Kcal : 40 Baltymu : 20 Angl : 20 riebalu
-----------------
14:00 treneruote
15:00 Balt koktelis 60g
240 Kcal: 45 balt : 8 angl
-----------------
16:30
kiausiniu baltymas 300g (apie 8 kiausiniu baltymo )  darzoves 200g
: 300 Kcal : 32 Baltymu : 40 Angl 10 riebalu.
-----------------
19:00
Liesa varske 250g. Liesas Greek nat jogurtas. 100g. razinos 20g.
: 295 Kcal : 40 Baltymu : 29 Angl :

:::::::::::
Viso :: 2035 KCAL : 200 baltymu : 190 Anglevandeniu : ir apie 50 riebalu.
:::::::::::
Papildomai naudoju zuvu taukus, vitaminus bei mineralus.
Baltymus is darzoviu ar kosiu neskaiciavau.
Kcal lengvai galiu pakoreguoti nuimdamas arba dadiedamas razinas bei riesutus.

Paskutinį kartą taisė nwk (2013-04-30 00:39)

Neprisijungęs

 
waifajus
Išmestas
Vietovė: UK
Registravosi: 2013-04-25
Žinutės: 1617
Atsiliepimai: 7

#3542 2013-04-30 00:52

Re: Mitybos planai

As kazkur skaites, kad buvo atliktas tyrimas tipo kas greiciau numes svori. Ar zmones kurie laikosi mitybos  ir valgo greipfrukta ryte ar isvis jo nevalgo nelb pamenu ir zmones kurie pries miega kaldavo greipfrukto. Tai tie kurie valgydavo ji ant 20-30% daugiau numete riebalu..

Neprisijungęs

 
olegaskimanas
1 gramas gyvuliniu baltymu...
Registravosi: 2008-06-06
Žinutės: 6101
Atsiliepimai: 26

#3543 2013-04-30 07:33

Re: Mitybos planai

waifajus rašė:

As kazkur skaites, kad buvo atliktas tyrimas tipo kas greiciau numes svori. Ar zmones kurie laikosi mitybos  ir valgo greipfrukta ryte ar isvis jo nevalgo nelb pamenu ir zmones kurie pries miega kaldavo greipfrukto. Tai tie kurie valgydavo ji ant 20-30% daugiau numete riebalu..

Pasakos

Neprisijungęs

 
Wiliukazz
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2012-01-13
Žinutės: 1795
Atsiliepimai: 6

#3544 2013-04-30 08:39

Re: Mitybos planai

waifajus rašė:

As kazkur skaites, kad buvo atliktas tyrimas tipo kas greiciau numes svori. Ar zmones kurie laikosi mitybos  ir valgo greipfrukta ryte ar isvis jo nevalgo nelb pamenu ir zmones kurie pries miega kaldavo greipfrukto. Tai tie kurie valgydavo ji ant 20-30% daugiau numete riebalu..

Labai primena abejotinos reputacijos DELFI straipsnius....

Neprisijungęs

 
nwk
Naujas dalyvis
Registravosi: 2008-12-15
Žinutės: 37
Atsiliepimai: 0

#3545 2013-04-30 15:38

Re: Mitybos planai

nwk rašė:

Patarkite, ar reiktu ka nors keisti.
Planai sumazinti liemens cm.
Amzius 26m
Ugis 186Cm.
Svoris 87Kg
I sale einu 3 kartus per savaite, dar 2 dienas darau kardio.

08:00
Aviz dribs 60g. Razinos 20g. Selenos 20g.. Riesutai 30g
470 kcal 8 balt : 48 angl : 20 rieb :
-----------------
10:30
1 greifruktas. grudeta varske 300g. Greek nat jogurtas 100g. Razinos 20g.
: 350 Kcal : 35 Baltymu : Angl 45
-----------------
13:00
Vistiena 200g rudi ryziai 100g darzoves 100g
: 380 Kcal : 40 Baltymu : 20 Angl : 20 riebalu
-----------------
14:00 treneruote
15:00 Balt koktelis 60g
240 Kcal: 45 balt : 8 angl
-----------------
16:30
kiausiniu baltymas 300g (apie 8 kiausiniu baltymo )  darzoves 200g
: 300 Kcal : 32 Baltymu : 40 Angl 10 riebalu.
-----------------
19:00
Liesa varske 250g. Liesas Greek nat jogurtas. 100g. razinos 20g.
: 295 Kcal : 40 Baltymu : 29 Angl :

:::::::::::
Viso :: 2035 KCAL : 200 baltymu : 190 Anglevandeniu : ir apie 50 riebalu.
:::::::::::
Papildomai naudoju zuvu taukus, vitaminus bei mineralus.
Baltymus is darzoviu ar kosiu neskaiciavau.
Kcal lengvai galiu pakoreguoti nuimdamas arba dadiedamas razinas bei riesutus.

Ar reiktu ka nors keisti ?

Neprisijungęs

 
zero1
Naujas dalyvis
Registravosi: 2013-05-18
Žinutės: 1
Atsiliepimai: 0

#3546 2013-05-18 11:36

Re: Mitybos planai

Sveiki, esu 17m  177cm ūgio ir 55kg svorio. Nuo gimimo sergu cerebriniu paralyžiumi, bet štangą mokykloje kartais pastumdau. Dėja, daug neišstumiu. Šiaip labiau užsiiminėju lengvu sportu. Bet  atėjau ne istorijas pasakoti, o paprašyti paslaugos. Jūs labai čia nusimanot apie sportą, dietą ir pnš. Tad norėčiau paklausti ar galėtumėte sudaryti pigų ir gerą mitybos planą priaugti svoriui ir be papildų, Nes ir atrodau, tai kaip pagalys big_smile Pagal kalorijos.lt mano dienos norma turėtų būti 1821. Žinau, kad reikia ne tik mitybą subalansuoti, bet ir sportuoti, kad būtų efektas. Nu aš ir sportuoju, bet tiesiog atlieku paprastus fitneso pratimus. Tikiuosi kaip nors padėsit. Iš anksto dėkoju.

Neprisijungęs

 
athletic
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-05-08
Žinutės: 5733
Atsiliepimai: 17

#3547 2013-05-18 11:38

Re: Mitybos planai

zero1 rašė:

Sveiki, esu 17m  177cm ūgio ir 55kg svorio. Nuo gimimo sergu cerebriniu paralyžiumi, bet štangą mokykloje kartais pastumdau. Dėja, daug neišstumiu. Šiaip labiau užsiiminėju lengvu sportu. Bet  atėjau ne istorijas pasakoti, o paprašyti paslaugos. Jūs labai čia nusimanot apie sportą, dietą ir pnš. Tad norėčiau paklausti ar galėtumėte sudaryti pigų ir gerą mitybos planą priaugti svoriui ir be papildų, Nes ir atrodau, tai kaip pagalys big_smile Pagal kalorijos.lt mano dienos norma turėtų būti 1821. Žinau, kad reikia ne tik mitybą subalansuoti, bet ir sportuoti, kad būtų efektas. Nu aš ir sportuoju, bet tiesiog atlieku paprastus fitneso pratimus. Tikiuosi kaip nors padėsit. Iš anksto dėkoju.

Parašyk kokiomis valandomis gali valgyt. Bei kiek kartu per dieną.

Neprisijungęs

 
Cost
Dažnas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2012-04-30
Žinutės: 651
Atsiliepimai: 4

#3548 2013-05-19 11:43

Re: Mitybos planai

Kiek kartų padidėja šių kruopų verdant: ryžiai, makaronai, grikiai?

Neprisijungęs

 
waifajus
Išmestas
Vietovė: UK
Registravosi: 2013-04-25
Žinutės: 1617
Atsiliepimai: 7

#3549 2013-05-19 11:46

Re: Mitybos planai

Cost rašė:

Kiek kartų padidėja šių kruopų verdant: ryžiai, makaronai, grikiai?

Tiek kiek vandens prisisiurbia visalaika skirtyngai... Bet manau is 125g ryziu buna apie 300

Neprisijungęs

 
Cost
Dažnas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2012-04-30
Žinutės: 651
Atsiliepimai: 4

#3550 2013-05-19 12:41

Re: Mitybos planai

waifajus rašė:

Cost rašė:

Kiek kartų padidėja šių kruopų verdant: ryžiai, makaronai, grikiai?

Tiek kiek vandens prisisiurbia visalaika skirtyngai... Bet manau is 125g ryziu buna apie 300

utiutiu, ne čia parašiau netyčia, nepykit moderatoriai. hmm nu tiek to jau. hmm.. reiktu tiksliau. pvz ten 2,5 karto ar panašiai.
Nes reikia jau anglis normuot man. O kai gryštu jau išvirtos kruopos būna, arba tiesiog reik išsivirt kiekvieno po 100g ir pažiūrėt kiek gausis.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net