Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Loading
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-05-28
Žinutės: 10123
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 20

#4051 2013-08-01 17:13

Re: Svorio metimas



/discuss

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#4052 2013-08-01 17:18

Re: Svorio metimas

.

Paskutinį kartą taisė Artyi (2013-12-18 12:32)

Neprisijungęs

 
Loading
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-05-28
Žinutės: 10123
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 20

#4053 2013-08-01 17:22

Re: Svorio metimas

sitas tai cia aisku ir taip. o siaip kazkur skaiciau, kad del insulino sokinejimo ir body fat tai labai individualiai priklauso. vieniem to insulino issiskiria daugiau, kitiem maziau ir kiekvienas organzimas tvarkosi su tuo kitaip. cia ne esme, mane labiausiai sudomino, kai jis pacitavo ta ''moksilininka'' (o gal jis is tikro rimtas, nezinau, nesidomejau) kad galima mest body fat ir augint raumenis. viperis cia ir minejes buvo, kad ale kazkoks vaikis pas ji paryskejo ir pasunkejo. cia kazkaip miglotai viskas. jis tepasake 'increase protein itnake'' bet nepaaiskino KODEL ten taip vyksta, kad su kcal deficitu auga raumenys.

Neprisijungęs

 
Loading
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-05-28
Žinutės: 10123
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 20

#4054 2013-08-01 17:23

Re: Svorio metimas

e Artiomai, kaip cia yra, kad as papostinau video 9min trukmes, o po 5min nuo papostinimo tu jau komentuoji? big_smile

Neprisijungęs

 
MrBurbulas
Shy Gym Rat
Registravosi: 2011-07-11
Žinutės: 13186
Atsiliepimai: 23

#4055 2013-08-01 17:26

Re: Svorio metimas

senas video, visiems zinomas big_smile

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#4056 2013-08-01 17:27

Re: Svorio metimas

.

Paskutinį kartą taisė Artyi (2013-12-18 12:32)

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#4057 2013-08-01 17:28

Re: Svorio metimas

.

Paskutinį kartą taisė Artyi (2013-12-18 12:32)

Neprisijungęs

 
Loading
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-05-28
Žinutės: 10123
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 20

#4058 2013-08-01 17:29

Re: Svorio metimas

dabar krc jei nepriaugsiu raumenu cuttindamas dislike paspausiu ant to video big_smile

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#4059 2013-08-01 17:33

Re: Svorio metimas

.

Paskutinį kartą taisė Artyi (2013-12-18 12:31)

Neprisijungęs

 
Aloyzas
Balerūnas Maxas
Vietovė: Birzai
Registravosi: 2012-12-29
Žinutės: 460
Atsiliepimai: 1

#4060 2013-08-06 19:24

Re: Svorio metimas

Sveiki visi, pirma karta pabandžiau kažką susidaryti, tai labai nesmerkite jei jau labai nusigrybavau.
Tikslas: Ryškinimasis
Ūgis: 177
Svoris: 75

1. Valgis 13:00 : Protein sheikas + šaukštas riešutu sviesto (220kcal) + Kiaušinių baltymai 5 (100kcal) (prieš treniruote)
2.Valgis 16:00: Protein sheikas + Mass Gainer + šaukštas riešutu sviesto (620kcal) (po treniruotės)
3.Valgis 18:00: Kiaušinių baltymai 5 (100kcal) + koncervuoti ananasai 565g (236kcal)
4.Valgis 24:00: Vištiena (300kcal)
5.Valgis 03:00: Tunas (117kcal)
6.Valgis 06:00: Protein sheikas + šaukštas riešutu sviesto (220kcal)
                      Bendrai kažkur: 1913kcal

Butu labai malonu jei kas nors galėtu man nelabai dar nusimanančiam šioje srityje patarti, ką pridėti, ką atimti.!!!!

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8176
Atsiliepimai: 54

#4061 2013-08-06 20:52

Re: Svorio metimas

kur anglys?
vietoj riesutu sviesto, geriau kiausinius pilnus valgyk
cia praktiskai ant proteino gyvas.... ir kokio by.bio ryskinant mass gaineris? negeriau koses pavalgyt kokios....
baltymus, anglis, riebalus burtininkai patys issiburkit.......

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#4062 2013-08-06 21:46

Re: Svorio metimas

Aloyzas rašė:

Sveiki visi, pirma karta pabandžiau kažką susidaryti, tai labai nesmerkite jei jau labai nusigrybavau.
Tikslas: Ryškinimasis
Ūgis: 177
Svoris: 75

1. Valgis 13:00 : Protein sheikas + šaukštas riešutu sviesto (220kcal) + Kiaušinių baltymai 5 (100kcal) (prieš treniruote)
2.Valgis 16:00: Protein sheikas + Mass Gainer + šaukštas riešutu sviesto (620kcal) (po treniruotės)
3.Valgis 18:00: Kiaušinių baltymai 5 (100kcal) + koncervuoti ananasai 565g (236kcal)
4.Valgis 24:00: Vištiena (300kcal)
5.Valgis 03:00: Tunas (117kcal)
6.Valgis 06:00: Protein sheikas + šaukštas riešutu sviesto (220kcal)
                      Bendrai kažkur: 1913kcal

Butu labai malonu jei kas nors galėtu man nelabai dar nusimanančiam šioje srityje patarti, ką pridėti, ką atimti.!!!!

pas tave baltymo per daug. ryte vietoi shake valgyk koses.
geineri,konservuotus ananasus keisk i normalius anglis, tai butu koses. 6 valgi vietoi shake ikisk geriau varskes, arba jei geri proteina trai gerk kazeina. ir isvis vien tik ant miltu kazkokiu gyveni, valgyk daugiau normalaus maisto. darzoviu kalk o tai cia ju visai nesimato. cia butu tokie mano pastebejimai is mano puses.

Neprisijungęs

 
rolka78
Dažnas senbūvis
Vietovė: UK
Registravosi: 2010-06-29
Žinutės: 5459
Atsiliepimai: 21

#4063 2013-08-06 22:50

Re: Svorio metimas

ernestukas18 rašė:

Aloyzas rašė:

Sveiki visi, pirma karta pabandžiau kažką susidaryti, tai labai nesmerkite jei jau labai nusigrybavau.
Tikslas: Ryškinimasis
Ūgis: 177
Svoris: 75

1. Valgis 13:00 : Protein sheikas + šaukštas riešutu sviesto (220kcal) + Kiaušinių baltymai 5 (100kcal) (prieš treniruote)
2.Valgis 16:00: Protein sheikas + Mass Gainer + šaukštas riešutu sviesto (620kcal) (po treniruotės)
3.Valgis 18:00: Kiaušinių baltymai 5 (100kcal) + koncervuoti ananasai 565g (236kcal)
4.Valgis 24:00: Vištiena (300kcal)
5.Valgis 03:00: Tunas (117kcal)
6.Valgis 06:00: Protein sheikas + šaukštas riešutu sviesto (220kcal)
                      Bendrai kažkur: 1913kcal

Butu labai malonu jei kas nors galėtu man nelabai dar nusimanančiam šioje srityje patarti, ką pridėti, ką atimti.!!!!

pas tave baltymo per daug. ryte vietoi shake valgyk koses.
geineri,konservuotus ananasus keisk i normalius anglis, tai butu koses. 6 valgi vietoi shake ikisk geriau varskes, arba jei geri proteina trai gerk kazeina. ir isvis vien tik ant miltu kazkokiu gyveni, valgyk daugiau normalaus maisto. darzoviu kalk o tai cia ju visai nesimato. cia butu tokie mano pastebejimai is mano puses.

Nuo tiek miltu su laiku prasides problemos su kepenim. Geriau is maisto rinkt baltima.

Neprisijungęs

 
Volframas
Moderatorius
Registravosi: 2011-02-15
Žinutės: 6626
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 35

#4064 2013-08-06 22:51

Re: Svorio metimas

rolka78 rašė:

ernestukas18 rašė:

Aloyzas rašė:

Sveiki visi, pirma karta pabandžiau kažką susidaryti, tai labai nesmerkite jei jau labai nusigrybavau.
Tikslas: Ryškinimasis
Ūgis: 177
Svoris: 75

1. Valgis 13:00 : Protein sheikas + šaukštas riešutu sviesto (220kcal) + Kiaušinių baltymai 5 (100kcal) (prieš treniruote)
2.Valgis 16:00: Protein sheikas + Mass Gainer + šaukštas riešutu sviesto (620kcal) (po treniruotės)
3.Valgis 18:00: Kiaušinių baltymai 5 (100kcal) + koncervuoti ananasai 565g (236kcal)
4.Valgis 24:00: Vištiena (300kcal)
5.Valgis 03:00: Tunas (117kcal)
6.Valgis 06:00: Protein sheikas + šaukštas riešutu sviesto (220kcal)
                      Bendrai kažkur: 1913kcal

Butu labai malonu jei kas nors galėtu man nelabai dar nusimanančiam šioje srityje patarti, ką pridėti, ką atimti.!!!!

pas tave baltymo per daug. ryte vietoi shake valgyk koses.
geineri,konservuotus ananasus keisk i normalius anglis, tai butu koses. 6 valgi vietoi shake ikisk geriau varskes, arba jei geri proteina trai gerk kazeina. ir isvis vien tik ant miltu kazkokiu gyveni, valgyk daugiau normalaus maisto. darzoviu kalk o tai cia ju visai nesimato. cia butu tokie mano pastebejimai is mano puses.

Nuo tiek miltu su laiku prasides problemos su kepenim. Geriau is maisto rinkt baltima.

Kazkoki irodyma turi? Ar siaip is lempos?

Neprisijungęs

 
Aloyzas
Balerūnas Maxas
Vietovė: Birzai
Registravosi: 2012-12-29
Žinutės: 460
Atsiliepimai: 1

#4065 2013-08-07 08:42

Re: Svorio metimas

ernestukas18 rašė:

Aloyzas rašė:

Sveiki visi, pirma karta pabandžiau kažką susidaryti, tai labai nesmerkite jei jau labai nusigrybavau.
Tikslas: Ryškinimasis
Ūgis: 177
Svoris: 75

1. Valgis 13:00 : Protein sheikas + šaukštas riešutu sviesto (220kcal) + Kiaušinių baltymai 5 (100kcal) (prieš treniruote)
2.Valgis 16:00: Protein sheikas + Mass Gainer + šaukštas riešutu sviesto (620kcal) (po treniruotės)
3.Valgis 18:00: Kiaušinių baltymai 5 (100kcal) + koncervuoti ananasai 565g (236kcal)
4.Valgis 24:00: Vištiena (300kcal)
5.Valgis 03:00: Tunas (117kcal)
6.Valgis 06:00: Protein sheikas + šaukštas riešutu sviesto (220kcal)
                      Bendrai kažkur: 1913kcal

Butu labai malonu jei kas nors galėtu man nelabai dar nusimanančiam šioje srityje patarti, ką pridėti, ką atimti.!!!!

pas tave baltymo per daug. ryte vietoi shake valgyk koses.
geineri,konservuotus ananasus keisk i normalius anglis, tai butu koses. 6 valgi vietoi shake ikisk geriau varskes, arba jei geri proteina trai gerk kazeina. ir isvis vien tik ant miltu kazkokiu gyveni, valgyk daugiau normalaus maisto. darzoviu kalk o tai cia ju visai nesimato. cia butu tokie mano pastebejimai is mano puses.

Dėkų už patarimus, bandysiu pakeisti viska. Tai jūsų nuomone daugiau negu 2 proteino kokteiliu į diena neimti? Mass Gaineri tai daugiau mažiau vartoju kaip atsistatimui po sunkios treniruotes ir plius naktinio darbo, nes mažai pamiegu dar vienas minusas/..,

Neprisijungęs

 
Gourmandises
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-07-11
Žinutės: 1651
Atsiliepimai: 7

#4066 2013-08-07 11:33

Re: Svorio metimas

Volframas rašė:

rolka78 rašė:

ernestukas18 rašė:


pas tave baltymo per daug. ryte vietoi shake valgyk koses.
geineri,konservuotus ananasus keisk i normalius anglis, tai butu koses. 6 valgi vietoi shake ikisk geriau varskes, arba jei geri proteina trai gerk kazeina. ir isvis vien tik ant miltu kazkokiu gyveni, valgyk daugiau normalaus maisto. darzoviu kalk o tai cia ju visai nesimato. cia butu tokie mano pastebejimai is mano puses.

Nuo tiek miltu su laiku prasides problemos su kepenim. Geriau is maisto rinkt baltima.

Kazkoki irodyma turi? Ar siaip is lempos?

lietuvisku staripsniu nelabai  sita tema rast iseina.. jei angliskai supranti galiu numest

Neprisijungęs

 
Deimos
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2012-01-04
Žinutės: 92
Atsiliepimai: 1

#4067 2013-08-07 16:25

Re: Svorio metimas

Gourmandises rašė:

Volframas rašė:

rolka78 rašė:


Nuo tiek miltu su laiku prasides problemos su kepenim. Geriau is maisto rinkt baltima.

Kazkoki irodyma turi? Ar siaip is lempos?

lietuvisku staripsniu nelabai  sita tema rast iseina.. jei angliskai supranti galiu numest

Mesk, suprantam.

Neprisijungęs

 
Gourmandises
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-07-11
Žinutės: 1651
Atsiliepimai: 7

#4068 2013-08-07 16:56

Re: Svorio metimas

Deimos rašė:

Gourmandises rašė:

Volframas rašė:


Kazkoki irodyma turi? Ar siaip is lempos?

lietuvisku staripsniu nelabai  sita tema rast iseina.. jei angliskai supranti galiu numest

Mesk, suprantam.

http://www.bbc.co.uk/newsbeat/19449377
http://forum.bodybuilding.com/showthrea … amp;page=1 diskusijoj the gootz komentaras is dalies teisingas iki tos vietos kol pradeda apie gyvulius kalbet

Neprisijungęs

 
Volframas
Moderatorius
Registravosi: 2011-02-15
Žinutės: 6626
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 35

#4069 2013-08-07 17:12

Re: Svorio metimas

Gourmandises rašė:

Deimos rašė:

Gourmandises rašė:

lietuvisku staripsniu nelabai  sita tema rast iseina.. jei angliskai supranti galiu numest

Mesk, suprantam.

http://www.bbc.co.uk/newsbeat/19449377
http://forum.bodybuilding.com/showthrea … 541&page=1 diskusijoj the gootz komentaras is dalies teisingas iki tos vietos kol pradeda apie gyvulius kalbet

Cia sneka ne apie miltelius, o apie proteina - baltyma kaip maistine medziaga apskritai. Bent jau toje pastraipoje kur dietologai savo mintis deste poto jau kazkokio pauglio svaigimai ir asmenines ''patirtys'' prasidejo.

+tame paciame BB.com forume yra vienas veikejas niku YGBB ar kazkas tokio kuris visus dienos baltymus is shake'u gauna ir competina. Salutiniu jokiu nejaucia.

Mano asmenine nuomone, tai, kad inkstam ir kepenim kaip tik lengviau apdorot miltelius negu tikra maista.

Paskutinį kartą taisė Volframas (2013-08-07 17:14)

Neprisijungęs

 
Makleris
Išmestas
Vietovė: LabradorLand
Registravosi: 2009-11-28
Žinutės: 2766
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#4070 2013-08-07 17:21

Re: Svorio metimas

ten vienas toks yra kur irgi visus anglis ir baltymus is miltu ir terenka nepamenu vardo karoc sportuoja competina irgi top level'iu utiutiu problemu su inkstais ar dar kuom neturi ir niekad nera skundesis

Neprisijungęs

 
lolardas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Miškas
Registravosi: 2007-07-08
Žinutės: 10907
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#4071 2013-08-07 17:23

Re: Svorio metimas

prie ko čia tie miltai, nuo pertekliaus tos problemos o ne kad būtinai nuo miltų smile

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#4072 2013-08-07 17:24

Re: Svorio metimas

bet tai vistiek patys pagalvokit ka butu geriau valgyt.. ar normalu maista ar kazkokius miltus..

Neprisijungęs

 
Volframas
Moderatorius
Registravosi: 2011-02-15
Žinutės: 6626
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 35

#4073 2013-08-07 17:27

Re: Svorio metimas

lolardas rašė:

prie ko čia tie miltai, nuo pertekliaus tos problemos o ne kad būtinai nuo miltų smile

Va butent.

Neprisijungęs

 
Deimos
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2012-01-04
Žinutės: 92
Atsiliepimai: 1

#4074 2013-08-07 17:35

Re: Svorio metimas

Gourmandises rašė:

Deimos rašė:

Gourmandises rašė:


lietuvisku staripsniu nelabai  sita tema rast iseina.. jei angliskai supranti galiu numest

Mesk, suprantam.

http://www.bbc.co.uk/newsbeat/19449377
http://forum.bodybuilding.com/showthrea … amp;page=1 diskusijoj the gootz komentaras is dalies teisingas iki tos vietos kol pradeda apie gyvulius kalbet

Isgasdinai, galvojau, jau bus kazkas tokio. Permeciau tik ta bbc tai nieko ten apart AA Taunytes stiliaus pliurpalu nemaciau. Nu apie DMAA ir taip aisku, o ir del baltymu, tai visur yra primenama, kad baltymu dietose bunant reikia ziureti kas vyksta, ir nerekomenduojamos zmonems su inkstu problemom. Kai kazkas daroma belekaip - belekaip ir gaunasi, arba kas per daug - tas nesveika. Normaliai bus ir tie 5g/kg baltymo, jei tik bus sudarytas poreikis organizmui juos pasisavinti. O 3 shake'ai i diena nemanau, kad ka galetu numarinti. Siaip cia is seriju ciklo: "Amerikoje nuo coca colos mire moteris" (ir po to rasoma kad eile metu gerdavo po 15l i diena, o paskui yra kaltinama cola, nuo vandens tokiu kiekiu irgi butu mirstama smile).

Neprisijungęs

 
Gourmandises
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-07-11
Žinutės: 1651
Atsiliepimai: 7

#4075 2013-08-07 20:27

Re: Svorio metimas

Deimos rašė:

Gourmandises rašė:

Deimos rašė:


Mesk, suprantam.

http://www.bbc.co.uk/newsbeat/19449377
http://forum.bodybuilding.com/showthrea … amp;page=1 diskusijoj the gootz komentaras is dalies teisingas iki tos vietos kol pradeda apie gyvulius kalbet

Isgasdinai, galvojau, jau bus kazkas tokio. Permeciau tik ta bbc tai nieko ten apart AA Taunytes stiliaus pliurpalu nemaciau. Nu apie DMAA ir taip aisku, o ir del baltymu, tai visur yra primenama, kad baltymu dietose bunant reikia ziureti kas vyksta, ir nerekomenduojamos zmonems su inkstu problemom. Kai kazkas daroma belekaip - belekaip ir gaunasi, arba kas per daug - tas nesveika. Normaliai bus ir tie 5g/kg baltymo, jei tik bus sudarytas poreikis organizmui juos pasisavinti. O 3 shake'ai i diena nemanau, kad ka galetu numarinti. Siaip cia is seriju ciklo: "Amerikoje nuo coca colos mire moteris" (ir po to rasoma kad eile metu gerdavo po 15l i diena, o paskui yra kaltinama cola, nuo vandens tokiu kiekiu irgi butu mirstama smile).

cia omeny buvo, tas kaip ir sakei, kad kas per daug tas nesveika. niekur ten nebuvo parasyta ,kad butinai taip ir turi buti, bet galimybiu yra susivaryt kepenis su laiku vartojant per daug proteino.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net