Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

lauriukkass
Naujas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2008-10-28
Žinutės: 20
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 0

#1 2013-12-27 22:19

Prisitraukimu persilauzymas

Amžius 24
Svoris 86
Ugis 186

Meginau daryti ivairius prisitraukimu gerinimo pratimus po pora menesiu bet rezultatu praktiškai nesijaucia.. Dariau piramides principu, meginau maximaliu priejimu principu, maziau nei max padarau bet daugiau rep. budu padidinti prisitraukimu skaičiu, bet nevelnio nesigauna.. (praktiskai visais budais darydavau iki kol visiskai neprisitraukiu tad sakyciau kad nepatingedavau lyg ir sportuodamas.. nes po to dar begiojimas, lygiagretes, tupciukai atsispaudimai t.t. ), max pailsejes padarau 6... (zinau kad nekazka neutral ). dabartine mintis pradet daryt fixuota prisitraukimu skaičiu iki kol padarysiu norima vienu priejimu. T.y. 26 prisitraukimai ( jei ryte nepadarau 26x vienu kartu, tai darau per tiek kartu, kiek reikia, kad padaryt, kad ir po 1 iki 26, po to vakare ta pati, isskyrus trec ir penkt, nes tom dienom uzsiimu kovu menais o ten kaip kada ivairus fiz pr. pasitaiko ) ir meginti taip daryti Pirmadieniais - Penktadieniais, savaitgaliais poilsis.

Gal kas yra mergine kazka panasaus, turi komentaru.. gal kazkiek keisti ta viso prisirtaukimu skaiciu pagal max dabar padaromu ir pan...

P.s. jei kazkas taipogi turejo bedu persilauziant link didesnio prisitraukimu kiekio ir pavyko tai padaryti, tai pasidalinkit info kaip jum tai pavyko, kiekvieno zmogaus kunas juk reaguoja kazkiek skirtingai smile

Tikslas.. Idealu butu jei iki vasaros pavyktu 20x vienu priejimu... Dideli uzmojai.. bet... svarbiausia nenuleisti ranku wink

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12949
Atsiliepimai: 34

#2 2013-12-27 22:20

Re: Prisitraukimu persilauzymas

gal svorio nusimesk ar vien raumenys pas tave?

Neprisijungęs

 
lolardas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Miškas
Registravosi: 2007-07-08
Žinutės: 10907
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#3 2013-12-27 22:20

Re: Prisitraukimu persilauzymas

nu jei tiek sverdamas nepadarai tų 26 tai nieko tau čia stebuklingo nereikia, o tik sportuoti

Neprisijungęs

 
lauriukkass
Naujas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2008-10-28
Žinutės: 20
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 0

#4 2013-12-27 22:29

Re: Prisitraukimu persilauzymas

Lasiniu daug kaip ir nera smile Tik seniau daug begiodavau, dviratukas ir pan tai pagrinde presiukas ir kojos stiprios.. o rankos lieknokos palygint smile ar bent pats taip jauciuos.. Foto uzsidejau ant profilio tai kazkiek matos.. Realiai vasaros pradzioje nepadariau ne vieno prisitraukimo taisyklingo be pasispardymu.. tai progresas gaunas kazkas panasaus i +1 taisyklinga prisitraukima per men..  Aisku geriau letas progresas nei jokio, bet noretusi kazkiek geresnio, tai ir meginu konsultuotis smile

Neprisijungęs

 
Neprivalges
mentai kompą grąžino
Vietovė: Pussyland
Registravosi: 2013-12-23
Žinutės: 5463
Atsiliepimai: 15

#5 2013-12-27 23:11

Re: Prisitraukimu persilauzymas

Kojos stiprios nuo dviratuko ir bėgiojimo? big_smile

Neprisijungęs

 
lauriukkass
Naujas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2008-10-28
Žinutės: 20
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 0

#6 2013-12-28 13:04

Re: Prisitraukimu persilauzymas

Nea, begiojimas ir dviratukas kojas silpnina..

Neprisijungęs

 
Gvidas125
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-11-17
Žinutės: 151
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#7 2013-12-28 13:06

Re: Prisitraukimu persilauzymas

lauriukkass rašė:

Nea, begiojimas ir dviratukas kojas silpnina..

Nu tikrai neuzauginsi tu tokiu koju su dviraciu ir begiojimu kokias uzauginsi gyme

Neprisijungęs

 
uzsivedes
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2011-12-18
Žinutės: 12949
Atsiliepimai: 34

#8 2013-12-28 13:07

Re: Prisitraukimu persilauzymas

Nu jo lieknokas visas toks, siulyciau uzvalgyt

Neprisijungęs

 
Spanguolius
Naujas dalyvis
Registravosi: 2013-12-23
Žinutės: 46
Atsiliepimai: 0

#9 2013-12-28 13:45

Re: Prisitraukimu persilauzymas

Bet liekni kaip tik lengvai turėtų prisitraukimus daryti... Kiek sykių esu matęs, kai visokie sudžiuveliai ateina prie turniko ir atsipūtę apie 20 vienu sykiu padaro. Aš dabar pats metu svoriu, tai jaučiasi, kad vis lengviau daryti prisitraukimus.

Neprisijungęs

 
Staffordshire
Get big or die trying
Vietovė: IRL
Registravosi: 2008-07-08
Žinutės: 13666
Atsiliepimai: 90

#10 2013-12-28 13:49

Re: Prisitraukimu persilauzymas

taigi oda stora. o stora oda sveria daugiau uz raumeni

Neprisijungęs

 
TNN
TNT palikuonis
Registravosi: 2013-12-23
Žinutės: 300
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#11 2013-12-28 13:59

Re: Prisitraukimu persilauzymas

Stambus kaulai ir jei sortus didesnius uzsimauni isvis zopa buna big_smile

Neprisijungęs

 
lauriukkass
Naujas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2008-10-28
Žinutės: 20
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 0

#12 2013-12-28 15:24

Re: Prisitraukimu persilauzymas

Del mases tai faktas kad papildomi 10kg raumenuku savose vietose neprosal butu.. ir pagelbetu su prisitraukimais, tik beda kad ir taip net ne valgau o ryju daug, daznai ir toki maista nuo kurio turetu augt mase.. bet ne velnio, meginau dabar baltymuku (amix anabolic whey monser )  papildomai dar pavartot bet.. per menesi +2KG (+pagerejo savijauta papildu gaunant) ir cia klausimas ar tik tam kartui daugiau uzvalges buvau  ar ant saltesniu oru jie priaugo ar papildai padejo.. Dėl odos ir kaulu nesigincysiu bet ju juk jie ir neturi buti besvoriai..

Neprisijungęs

 
Lizingas
Dažnas dalyvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2013-12-28
Žinutės: 599
Atsiliepimai: 2

#13 2013-12-28 15:29

Re: Prisitraukimu persilauzymas

Žmogus klausia kaip padidinti prisitraukimų skaičių, o jie šneka apie tai, kad jam reiktų svorio priaugti ir klausinėja, kaip jis ant kojų sportavo... big_smile

Neprisijungęs

 
lauriukkass
Naujas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2008-10-28
Žinutės: 20
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 0

#14 2013-12-28 15:33

Re: Prisitraukimu persilauzymas

Gvidas125 rašė:

lauriukkass rašė:

Nea, begiojimas ir dviratukas kojas silpnina..

Nu tikrai neuzauginsi tu tokiu koju su dviraciu ir begiojimu kokias uzauginsi gyme

Num priklauso kokiu tu ju nori, perdaug raumenu realiai kojas ir letina, kadangi propoguoju kovu menus man svarbu kad pakankamai greitai ir pakankamai aukstai jas iskelt ir spirt kur reikia, darau tupciukus su med kamuoliu, hanteliais, ant vienos kojos ir pan. pr. man to kojom sociai pakanka... aisku nuo to gal ir nepasidarys tokios kulturistines, bet tai ir nera mano tikslas smile

Lizingas - gal kartais pokalbiai ir i sona nukrypsta, bet svarbu kad kaikurie maloniai bendrauja, del mases tai neblogas pointas.. ant kaulu juk neprisitrauksi..   smile

Neprisijungęs

 
Staffordshire
Get big or die trying
Vietovė: IRL
Registravosi: 2008-07-08
Žinutės: 13666
Atsiliepimai: 90

#15 2013-12-28 15:39

Re: Prisitraukimu persilauzymas

pradek pagaliau sportuoti ir duometis apie viska. mes del kaulu ir odos juokaijam. o del 2kg tu nusisnekejai.  uzsidejas +10kg isvis nebeprisitrauksi.

ok del prisitraukimu tai 26 per treniruote biski mazoka, ziurek pvz jei darai 4x10 tai jau turi 40reps, dar padarytum kokius 3 priejimus vertikaliu trauku po 8-10pakartojimu tai viso turi apie 60reps per treniruote. tu sakai padarai 25.. smile as tiesiog siulyciau daryti visus prisitraukimus iki negalejimo. jei padarai 10pakartojimu tai 4-5priejimu uztenka. jei darai po 4-6pakartojimus tai gali bandyti 6-8priejimus. jei galetum po to dar atlikti nugaros treniruote tai isvis butu gerai. ta prasme visokios stangos traukos ir pan. as pats kol sverdavau iki 90kg tai apie 20 padarydavau nesunkiai, bet prie 100kg jau 10-12sunkoka, bet prisitraukimu siuo metu net nesistengiu per daug daryti pagrinde eina traukos, bet ziuri pagal savo poreikius. gal tu tuos prisitraukimus kasdien darai tai niekas ten net nespeja atsistatineti

Neprisijungęs

 
Justys
Naujas dalyvis
Registravosi: 2013-10-24
Žinutės: 17
Atsiliepimai: 0

#16 2013-12-30 02:50

Re: Prisitraukimu persilauzymas

papasakosiu is asmenines patirties, gal pasiimsi ka naudingo.
Sios vasaros viduryje buvau uzsienyje, pries tai nesportavau beveik jau virs metu, is neturejimo ka veikti nusprendziau po darbo pasportuoti lauko salygomis, pirma diena atsimenu padariau 4 prisitraukimus max. Pradejau daryti serijas kiekviena diena, prisitraukimu 30-40, cia per daug seriju, nes mazai padarydavau, o ir jegu nebuvo perdaugiausiai, pertraukos tikrai ilgos, nuo 2 iki 10 minuciu, po keletos dienu prijungiau po koki 150 atsispaudimu per 5~ serijas. Rezultatai tikrai matesi, ir jautesi, dar po kokiu 3 savaiciu prijungiau 80-100 lygiagreciu. Sportavau kiekviena diena, atidirbes po 8-11val. statybose, valgiau neblogai, bet ne pasakiskai. Galiu pasakyti, kad po pusantro menesio karstydamasis pastoliais statybose jauciausi ziauriai sustiprejes, prisitraukimu skaicius isaugo iki 16. Svoris tada buvo 79kg, ugis 187.  bet as niekada gyvenime iki tada nepadarydavau daugiau nei 5 prisitraukimu. Dabar sverdamas 10kg daugiau tepadarau kokius 5-6 , nes nebeakcentuoju to dalyko taip, kaip anksciau.
Manau, kad pagrindas tokiam dalykui yra pastovumas. Bandyk gerai atsigauti po kiekvienos serijos, padaryk bent 40 per diena, bent jau 5 kartus per savaite, jei butent to nori. Pats ilga laika vaikiausi prisitraukimu skaiciu, net sarmata budavo padaryti tik 2 ar 3 , pasitelkus nuoboduli ir pastovu darba sugebejau perlipti save.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net