Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

LiTaZ
Dažnas dalyvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2011-02-05
Žinutės: 247
Atsiliepimai: 0

#1 2014-01-07 23:43

Ryskinimasis / six pack

Sveiki visi !

Tikslas: Ryskinimasis / dalis svorio numetimo. Tikslas yra islaikyti norima svori ir buti ryskiam. [ uzsiimu kovos menais , muai - thay per daug svorio numesti negaliu ] Varzybinis svoris 70-72.

Amžius: 17 metų [ greit 18 ]
Svoris: 78-79 kg [ auginau mase ir gerokai persistengiau del to labai gailiuosi ]
Ūgis: 182 cm

Mitybos planas [dabartinis] tikrai reikia pakoreguoti:
1) Visada valgau kose - Grikiai 100g +300ml pieno   ~~>  08h
2) Bunu mokykloje nevalgau nieko iki kol grystu namo - Vistiena 200g / darzoves / ryziai 100g ~~> 13-15h
3) Laisvo laiko buna todel galiu valgyti ,bet ka - Makaronai arba aviziniai dribsniai / 100g +300ml pieno ~~> 17-18h
4) Sis valgymas buna pats ivairiausias - kartais Vistiena 200g / darzoves / kartais tiesiog grudeta varske 250g , o kartais tiesiog uzkandis 200g razinu. 19-20h
5) Paskutinis valgymas ~~> Liesa varske 180g +100g razinu pries miega 22-23h

Niekaip neiseina atsisakyti valgyti razinu , kisu as jas visur i koses jei noriu skaniau uzkasti , i pieniska sriuba net anksciau dedavau , prie liesos varskes ,ypac dedu.. Ir skaiciau ,kad pries miega tikrai nera gerai angliavandenius valgyti ,bet kuri laika man atrode tai neproblema kol nepamaciau ,kad presas vis labiau ir labiau ne toks ryskus ir svoris auga..

2013-12-23
78 x 24 = 1872 kilokalorijos
1872 x 1.5 = 2808 kilokalorijos

1)BMR (9,99x78)+(6,25x181)-(4,92x17)+5 = 1832
     779.22 + 1131.25-83.64+5=1832
2) 1832*1.5 = 2748
3) 2808/100x15 = 421  2808-421 = 2387
     2387kcal
Baltymai – 2x78 = 156g
Riebalai – 1x78 = 78g
Anglys – 156x4+78x9 = 624+702=1326
2387-1326 = 1061/4 = 265.25 gr



Kalorijos: 2808 kcal
Baltymai: 156 g
Angliavandeniai: 265.25 g
Riebalai: 78 g

Vartojami papildai: ( grynos BCAA , mineralai , vitaminai , zuvu taukai , energy formula ) Ketinu nusipirkti proteina.

Sportuoju 4 kartus per savaite , uzsiimu crossfit treniruotes , fitness , tabata programomis , grynai muay - thay reikalingoms treniruotems , jos buna alinancios ir per jas buna sudeginama "tonos" koloriju.. Viskas kaip po duso bunu.. big_smile

Komentaras: Mokausi, turiu galimybę valgyti 5-6 kartus per diena , budamas mokykloje galiu valgyti nebent kazka minimaliai , vaisius kazkokius ar uzkandzius, esu alergiškas sokoladui , mėgstu koses ,razinas , juoda duona , nemėgstu sokolado , saldainiu , nekenciu tiesiog saldumynu , mano gyvenime nera cukraus , niekur jo nevartoju, esu pasiryžęs viskam ka reiks padaryti , turiu kantrybes ir noro , tiesiog truksta ziniu sioje vietoje , todel prasau jusu pagalbos..

1) Prasau padeti del mitybos plano.
2) Dar norejau paklausti kada geriau treniruoti presa/ ryskinant? [ ilgai nevalgius pvz:ryte atsikelus ar po mokyklos gryzus iskart tusciu skrandziu ] ar tiesiog vakare per treniruote?

Aciu ir geros dienos ! smile

Neprisijungęs

 
laimonas1367
Naujas dalyvis
Vietovė: Rietavas
Registravosi: 2013-06-19
Žinutės: 25
Atsiliepimai: 0

#2 2014-01-08 16:13

Re: Ryskinimasis / six pack

tos razinos vakare nera gerai pries miega per  daug angliu uzkrauni geriau jau mokykloj budamas per pertrauka pakramtyk bet toki suda metant svori aplamai y burna nevertetu kist. ryte prie koses baltimu paesk kokiu kiausiu ar dar ko.

Neprisijungęs

 
laimonas1367
Naujas dalyvis
Vietovė: Rietavas
Registravosi: 2013-06-19
Žinutės: 25
Atsiliepimai: 0

#3 2014-01-08 16:18

Re: Ryskinimasis / six pack

ps tu su pirmais 3 valgymais virs 200g angliu surenki vien is kosiu

Neprisijungęs

 
laimonas1367
Naujas dalyvis
Vietovė: Rietavas
Registravosi: 2013-06-19
Žinutės: 25
Atsiliepimai: 0

#4 2014-01-08 16:21

Re: Ryskinimasis / six pack

ir to preso nedrosk o pabegiot eik.

Neprisijungęs

 
LiTaZ
Dažnas dalyvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2011-02-05
Žinutės: 247
Atsiliepimai: 0

#5 2014-01-08 23:26

Re: Ryskinimasis / six pack

Treniruotes pas mane varginancios ir ilgos / daug cardio gaunasi prakaituoju visose trynkese ziauriai big_smile

Supratau del razinu reiks mest vakarais valgyti.. Liksiu tik prie l.varskes.

Ka dar galite patarti liaudis?
Del mitybos? Ar ryskinimo? smile

Neprisijungęs

 
bender
Dažnas senbūvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2008-12-05
Žinutės: 4535
Atsiliepimai: 32

#6 2014-01-09 12:04

Re: Ryskinimasis / six pack

LiTaZ rašė:

Treniruotes pas mane varginancios ir ilgos / daug cardio gaunasi prakaituoju visose trynkese ziauriai big_smile

Supratau del razinu reiks mest vakarais valgyti.. Liksiu tik prie l.varskes.

Ka dar galite patarti liaudis?
Del mitybos? Ar ryskinimo? smile

Ismesk piena, susikonkretink valgius, kad nebutu taip ko yra to pavalgysiu zinai visada ka ir kada valgysi ir kiek ko reikia smile
Tas pasiteisinimas kad bunu mokykloj nieko nevalgau tai zinai, nemazai tau cia pasakys kad nesiodavosi i mokykla valgyt nueidavo kaikur pasislepe ir pavalgydavo smile
As daryciau taip, aisku nzn kada tiksliai tavo treniruotes prasideda bet speju vistiek po mokyklos.
Visada valgau kose - Grikiai 100g + kiausiniai   ~~>  08h
mokykloje apie 11val. proteino kokteilis + riesutu
Vistiena 200g / darzoves / ryziai 100g ~~> 13val
mesa/zuvis+ Makaronai, aviziniai dribsniai,ryziai, grikiai/ 100g + darzoves ~~> 16val
po treniruotes proteinas su vaisium
zuvis + darzoves 20h
Liesa varske 180g 22-23h

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2020 Kulturizmas.net