Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Xarke
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-07-02
Žinutės: 2
Atsiliepimai: 0

#1 2014-07-02 19:17

Sporto klube sudaryta trenerio programa (ar gera)

Sveiki, iskart atsiprasau jei sukuriau tema ne ten esu dar naujokas siame forume.
Taigi nusprendziau kad 23 metu pats metas susirupinti ne tik pilnejancia figura bet fizine forma ir sveikata. Taigi susiradau sau patrauklu sporto kluba (manau pavadinimo gal neverta mineti) nusipirkes abonimenta gavau nemokama programa.
Prabegus menesiui ja parodziau bendradarbiui kuris tuo uzsiima senokai ir jo nuomone ji nekokia, o blogiausia jog tokia  mintis kirbejo man paciam, bet vis ja nuvydavau nes esu zalias kaip agurkas siame reikale. Taigi nusprendziau paklausti jusu (zmoniu kurie uzsiimate tuo ilgai) nuomones. I sporto kluba vaikstau 3 klartus per savaite t..y. 1dieni; 3dieni; 5dieni. Programa sudaryta is treniruociu taigi jei treniruotes pavadintume A ir B raidemis ju kartojimasis atrodytu taip: A B A (tuomet kita savaite) B A B


Treniruotes



A treniruote


   *Kardio 15 min elipse
   *Tempimai
   *Vertikali trauka (iki krutines) 3 serijos 10 pakartojimu
    http://fitsport.lt/pratimai/nugara/vert … -krutines/
   *Sapudimas 3 serijos 10 pakartojimu
    http://fitsport.lt/pratimai/krutine/spa … iruoklyje/
   *Horizontali trauka (horizontaliai-siaurai suemus) 3 serijos 10 pakartojimu
    http://fitsport.lt/pratimai/nugara/hori … ai-suemus/
  *Suvedimas i prieki 3 serijos 10 pakartojimu
    http://fitsport.lt/pratimai/krutine/ran … peteliske/ (panasiai kaip cia tik suimu rankomis lazdas lyg laikyciau hantelius)
   *Nugaros tiesimas (pasikėlimai nugaros apačiai) 3 serijos 12 pakartojimu
  *Tiesimas sedint 3 serijos 10 pakartojimu
        Negaliu rasti pvz. niekaip primena sita http://fitsport.lt/pratimai/tricepsas/r … iu-sedint/  tik viskas vyksta treniruoklyje ir rankas per pecius reikia nuleisti 90 laipsniu ant atloso
   *Tiesimas stovint (suemus peciu plotyje) 3 serijos 8 pakartojimu
    http://fitsport.lt/pratimai/tricepsas/r … iniu-lynu/
   *Susitietimai 5 serijos 25 pakartojimai
    http://fitsport.lt/pratimai/pilvo-presa … iruoklyje/


B treniruote


  *Kardio (dviratis) 15 min
   *Tempimai
  *Spaudimas kojomis 4 serijos 10 pakartojimu
     http://fitsport.lt/pratimai/slaunu-ties … iruoklyje/
    *Pasistiebimai sedint 3 serijos po 15 pakartojimu
    http://fitsport.lt/pratimai/blauzda/pra … iruoklyje/
    *Lenkimas gulint 4 serijos 10 pakartojimu
    http://fitsport.lt/pratimai/slaunu-lenk … iruoklyje/
    *Spaudimas i virsu 4serijos 10 pakartojimu
     http://fitsport.lt/pratimai/peciai/peci … as-sedint/ (tik treniruoklyje)
    *Lenkimas stovint 3 serijos 8 pakartojimai
     http://fitsport.lt/pratimai/bicepsas/pe … a-stovint/
    *Traukimas i smakra stovint 3 serijos 8 pakartojimai
     http://fitsport.lt/pratimai/trapecija/s … nk-smakro/
    *Lenkimai pakaitomis 3 serijos 8 pakartojimai
     http://fitsport.lt/pratimai/bicepsas/ra … s-stovint/
    *Mostai atgal sedint 3 serijos po 8 pakartojimus
     http://fitsport.lt/pratimai/peciai/peci … iruoklyje/
    *Keliu pritraukimas sedint 5 serijos 25 pakartojimai
     http://fitsport.lt/pratimai/pilvo-presa … ant-suolo/

pries sudarant programa treneris manes klause kurios vietos mano silpniausios as sakiau jog nugara ir tricepsai tai tikrai. Kai paklause ko siekiu atsakiau jog noriu sveiko grazaus fizinio kuno ir zinoma sugebeti zmona per vestuve per tilta pernesti. jis nusijuoke.
Dabar kai esu labiau apsiskaites galeciau pasakyti jog tikslas butu (as esu 23 metu ~180 cm ugio vidutinio sudejimo) 85kg svorio ~10% riebalu. Kolkas si programa sudaryta tik pirmiem 2 menesiam (1 jau praejo). Rezultatai aisku matomi, bet manau todel jog paskutinis mano apsilankymas sporto klube buvo pries 6 metus o fizines veiklos rimtos neturejau kokius 3-4 metus. Taigi noriu pasiklausti samoninga ar nesamoninga programa, gal kitos su siuo treneriu net nesudarineti? Gal kazka galima cia pakeisti ar aplamai ieskoti naujos?

Neprisijungęs

 
athletic
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-05-08
Žinutės: 5733
Atsiliepimai: 17

#2 2014-07-02 19:55

Re: Sporto klube sudaryta trenerio programa (ar gera)

180cm 85kg 10bf, nesportavęs. Nu maladiec, ką čia pasakysi.


O programa gi nemokama, ką pats manai? Iš forumo pasiimk sudaryta.

Neprisijungęs

 
Xarke
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-07-02
Žinutės: 2
Atsiliepimai: 0

#3 2014-07-02 20:00

Re: Sporto klube sudaryta trenerio programa (ar gera)

Nene big_smile cia mano tikslas 85 kg is kuriu 10% riebalu dabar yra jei neklystu ~80 kg ~20% rioebalu. Na matai todel ir klausiu nes turiu igimta nepasitikejima 21 amziaus zmonemis ir marketingu kurio manau ir sporto klube neisvengsi. Pvz kam duoti gera rezultatyvia treniruote jei galima zmogu ilgiau uzlaikyti ir t.t nors kartu tai nesamone bet kaip surpatau uz treniruotes jis uzsidirba bonusa prie algos. Skamba sizofreniskai, matyt, ka sakau bet pats faktas jog jei treniruote gera as noreciau toliau testi darba su siuo treneriu smile

Neprisijungęs

 
Angel
buvusi Savana
Registravosi: 2014-03-13
Žinutės: 750
Atsiliepimai: 1

#4 2014-07-02 20:14

Re: Sporto klube sudaryta trenerio programa (ar gera)

Xarke rašė:

Nene big_smile cia mano tikslas 85 kg is kuriu 10% riebalu dabar yra jei neklystu ~80 kg ~20% rioebalu. Na matai todel ir klausiu nes turiu igimta nepasitikejima 21 amziaus zmonemis ir marketingu kurio manau ir sporto klube neisvengsi. Pvz kam duoti gera rezultatyvia treniruote jei galima zmogu ilgiau uzlaikyti ir t.t nors kartu tai nesamone bet kaip surpatau uz treniruotes jis uzsidirba bonusa prie algos. Skamba sizofreniskai, matyt, ka sakau bet pats faktas jog jei treniruote gera as noreciau toliau testi darba su siuo treneriu smile

man atrodo programa normali, viena diena peciai, krutine, tik presas tas juokingas, nebent nepadarai atsilenkino ant zemes, nepakeli koju kabant, ratukas toks yra, vienas geresniu preso pratimu, su dirzais dar galima presta dorzt, nors pilvo nudrozime svarbiausia vaidmeni atlieka mityba. O kita diena kazkoks miksas, gal kojom daugiau duotu roll o siaip pats turi savimi dometis, ieskoti progreso savyje smile Taip kad...
p.s. del 10 proc. nu reikes musiet labai pasistengti ne tik su pratimais, bet kiek su mityba.. smile

Neprisijungęs

 
athletic
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-05-08
Žinutės: 5733
Atsiliepimai: 17

#5 2014-07-02 20:19

Re: Sporto klube sudaryta trenerio programa (ar gera)

Viskas čia normaliai, pasitikėk bet tikrink smile)

Užims metus kitus tavo tikslas, čia, kad negalvotum, kad viskas paprasta. Naujokas esi, tai daryk kokius 2-3mėn full body. Kad priprast prie krūvio, išmokt technikos ir t.t.
Full body programos čia yra, tik paieškok forume.. Nesistenk kolkas vytis rezultatų, svarbiausia yra technika. Kaip pajungt tą ir aną raumenį, kaip labiau jį izoliuot ir t.t. Ir kai tau padaro/sudaro programą, tu turi žinot ką ir kodėl darai, tad siūlau paskaityt ką daro tas ir anas pratimas, ką reiškia bazė, ką reiškia izoliacija ir kada kokius pratimus daryt.
Realiai, tai čia kukareku Poweris pradėjo sportuot, prieš pradėdamas sportuot, žinojo jau pagrindus, atlikimo techniką ir visą kitą. Vat čia turbūt ir yra geriausias startas, nes kai tik pradedi, tavo raumenys greičiausiai progresuoja, o norint tai padaryti maksimaliai - reikia daryti tinkamai. Tai spręsk pats, ar mokytis visko iš savo klaidų, ar skaityt forumą ir kitus straipsnius, ir pradėt jau su bazinėm žiniom.

O programa, sudaro maždaug 40procentų tavo pasiekimų visą kitą - mityba. Valgyk tinkamai, laikyk kcal pliusa (nuo aktyvumo priklauso tas perteklius). Tai kažkas tokio, sekmės smile

Neprisijungęs

 
Angel
buvusi Savana
Registravosi: 2014-03-13
Žinutės: 750
Atsiliepimai: 1

#6 2014-07-02 20:23

Re: Sporto klube sudaryta trenerio programa (ar gera)

athletic rašė:

Viskas čia normaliai, pasitikėk bet tikrink smile)

Užims metus kitus tavo tikslas, čia, kad negalvotum, kad viskas paprasta. Naujokas esi, tai daryk kokius 2-3mėn full body. Kad priprast prie krūvio, išmokt technikos ir t.t.
Full body programos čia yra, tik paieškok forume.. Nesistenk kolkas vytis rezultatų, svarbiausia yra technika. Kaip pajungt tą ir aną raumenį, kaip labiau jį izoliuot ir t.t. Ir kai tau padaro/sudaro programą, tu turi žinot ką ir kodėl darai, tad siūlau paskaityt ką daro tas ir anas pratimas, ką reiškia bazė, ką reiškia izoliacija ir kada kokius pratimus daryt.
Realiai, tai čia kukareku Poweris pradėjo sportuot, prieš pradėdamas sportuot, žinojo jau pagrindus, atlikimo techniką ir visą kitą. Vat čia turbūt ir yra geriausias startas, nes kai tik pradedi, tavo raumenys greičiausiai progresuoja, o norint tai padaryti maksimaliai - reikia daryti tinkamai. Tai spręsk pats, ar mokytis visko iš savo klaidų, ar skaityt forumą ir kitus straipsnius, ir pradėt jau su bazinėm žiniom.

O programa, sudaro maždaug 40procentų tavo pasiekimų visą kitą - mityba. Valgyk tinkamai, laikyk kcal pliusa (nuo aktyvumo priklauso tas perteklius). Tai kažkas tokio, sekmės smile

o kaip tu, Athletic'ai, viską gražiai surašei wink alaus

Neprisijungęs

 
Estranged
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-03-22
Žinutės: 2932
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 4

#7 2014-07-02 21:12

Re: Sporto klube sudaryta trenerio programa (ar gera)

athletic rašė:

Viskas čia normaliai, pasitikėk bet tikrink smile)

Užims metus kitus tavo tikslas, čia, kad negalvotum, kad viskas paprasta. Naujokas esi, tai daryk kokius 2-3mėn full body. Kad priprast prie krūvio, išmokt technikos ir t.t.
Full body programos čia yra, tik paieškok forume.. Nesistenk kolkas vytis rezultatų, svarbiausia yra technika. Kaip pajungt tą ir aną raumenį, kaip labiau jį izoliuot ir t.t. Ir kai tau padaro/sudaro programą, tu turi žinot ką ir kodėl darai, tad siūlau paskaityt ką daro tas ir anas pratimas, ką reiškia bazė, ką reiškia izoliacija ir kada kokius pratimus daryt.
Realiai, tai čia kukareku Poweris pradėjo sportuot, prieš pradėdamas sportuot, žinojo jau pagrindus, atlikimo techniką ir visą kitą. Vat čia turbūt ir yra geriausias startas, nes kai tik pradedi, tavo raumenys greičiausiai progresuoja, o norint tai padaryti maksimaliai - reikia daryti tinkamai. Tai spręsk pats, ar mokytis visko iš savo klaidų, ar skaityt forumą ir kitus straipsnius, ir pradėt jau su bazinėm žiniom.

O programa, sudaro maždaug 40procentų tavo pasiekimų visą kitą - mityba. Valgyk tinkamai, laikyk kcal pliusa (nuo aktyvumo priklauso tas perteklius). Tai kažkas tokio, sekmės smile

40% sudaro genetika, o is likusiu 60%, 40% sudaro programa big_smile

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net