Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

KempiniukasZyzzakelnis
Išmestas
Registravosi: 2015-01-28
Žinutės: 526
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 0

#51 2015-02-28 12:00

Re: Kame saknys

bender rašė:

KempiniukasZyzzakelnis rašė:

Sorry kad jau nebe i tema. Bet dar pora pamastymu turiu.
Padaryt reljefui geriau gal maziau priejimu 6-8 ir kelt sunkiai, ar daugiau pakartojimu? KAIP PASTATYT TA RELJEFA, PVZ KRUTINE VYRISKA, nes pas man ten ne raumuo o mesa utiutiu isvien

Reljefui padaryti reikia laiko. Nori reljefo, reikia raumens uzauginti. Grubiai cia yra keletos rimtu metu darbas smile

Supratau.

Neprisijungęs

 
eNrr
Aesthetix
Registravosi: 2011-01-19
Žinutės: 7775
Atsiliepimai: 37

#52 2015-02-28 12:40

Re: Kame saknys

KempiniukasZyzzakelnis rašė:

Beast Mode rašė:

KempiniukasZyzzakelnis rašė:

Zinau kad uzpisau su savo kvailais klausimais, bet patarkit nauja mityba riebalui degint.
8:00 5 kiausai ir kava
11:00 ryziu du pokeliai/arba grikiu
13:00 vistiena 300g + anglys 100g
16:00 varskes pokas 200g
19:00 tunas makaronai
21:00 varskes pokas
Per diena sueina nemazai riesutu, vaisiu...
Galvoju pasiimt proteino kad baltymu papildyt(jau matau kaip isbera nuo baltymu, bet px, gains..)
Ir bcaa kad deginant riebala nepamest raumenu sunkiai ir su asarom augintu. Ar ka patart galit?
Aciux

nori but kaip zyzas tai ir imk jo mityba, kuris jis rekomendavo. + rep skolingas man uz tai, kad padejau.

whats the best diet for getting lean and shredded? mirin

MEAL #1
2 whole Eggs with 6 egg whites

MEAL #2
35g Whey protein Isolate with 1 tablespoon all natural peanut butter

MEAL #3
6oz chicken (ostrich, or turkey) with 1/4-cup (1oz) cashew nuts, or almonds, or walnuts (vary it)

MEAL #4
5oz salmon, swordfish, or RED MEAT with a green salad (no tomatoes, red peppers, or carrots) with 1 tablespoon of Olive Oil or Mac Nut Oil and vinegar

MEAL #5
35g Whey Protein Isolate with 1 tablespoon all natural peanut butter or 2 whole (OMEGA-3) EGGS with 6 whites

**** You should have a cheat meal once per week (in place of meal #5).

HAVE YOUR CHEAT MEAL ON THE SAME DAY EVERY WEEK, last meal of the day so you dont cheat again.

Bijau kad uzsilenksiu arba atrofosis raumenys

kokie raumenys?

Neprisijungęs

 
KempiniukasZyzzakelnis
Išmestas
Registravosi: 2015-01-28
Žinutės: 526
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 0

#53 2015-02-28 12:50

Re: Kame saknys

eNrr rašė:

KempiniukasZyzzakelnis rašė:

Beast Mode rašė:


nori but kaip zyzas tai ir imk jo mityba, kuris jis rekomendavo. + rep skolingas man uz tai, kad padejau.

whats the best diet for getting lean and shredded? mirin

MEAL #1
2 whole Eggs with 6 egg whites

MEAL #2
35g Whey protein Isolate with 1 tablespoon all natural peanut butter

MEAL #3
6oz chicken (ostrich, or turkey) with 1/4-cup (1oz) cashew nuts, or almonds, or walnuts (vary it)

MEAL #4
5oz salmon, swordfish, or RED MEAT with a green salad (no tomatoes, red peppers, or carrots) with 1 tablespoon of Olive Oil or Mac Nut Oil and vinegar

MEAL #5
35g Whey Protein Isolate with 1 tablespoon all natural peanut butter or 2 whole (OMEGA-3) EGGS with 6 whites

**** You should have a cheat meal once per week (in place of meal #5).

HAVE YOUR CHEAT MEAL ON THE SAME DAY EVERY WEEK, last meal of the day so you dont cheat again.

Bijau kad uzsilenksiu arba atrofosis raumenys

kokie raumenys?

Eik is cia, nemegstu narkomanu

Neprisijungęs

 
eNrr
Aesthetix
Registravosi: 2011-01-19
Žinutės: 7775
Atsiliepimai: 37

#54 2015-02-28 12:52

Re: Kame saknys

na kalbedamas apie savo raumenis tik parodai kad i haliucinogeninius narkotikus pats linkes

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#55 2015-02-28 12:52

Re: Kame saknys

KempiniukasZyzzakelnis rašė:

eNrr rašė:

KempiniukasZyzzakelnis rašė:


Bijau kad uzsilenksiu arba atrofosis raumenys

kokie raumenys?

Eik is cia, nemegstu narkomanu

pidaru irgi daug kas nemegsta wink

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#56 2015-02-28 12:54

Re: Kame saknys

eNrr rašė:

na kalbedamas apie savo raumenis tik parodai kad i haliucinogeninius narkotikus pats linkes

alahalahalahalah

Neprisijungęs

 
KempiniukasZyzzakelnis
Išmestas
Registravosi: 2015-01-28
Žinutės: 526
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 0

#57 2015-02-28 12:56

Re: Kame saknys

eNrr rašė:

na kalbedamas apie savo raumenis tik parodai kad i haliucinogeninius narkotikus pats linkes

Nu cia stipriai:)) nevisi tokie "naturaliai" apdovanoti kaip tu

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net