Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Mariius
Naujas dalyvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2015-02-02
Žinutės: 2
Atsiliepimai: 0

#1 2015-03-02 00:30

3 dienų programa masei

Trumpai: svoris vos 61kg, ūgis taip pat mažas 170cm. Šiuo metu noriu priaugti kuo daugiau masės. Stengiuosi valgyti baltymų kuo daugiau (pusryčiai - kiaušiniai, pietūs - vištos krutinėlė, vakarienė - varškė. Aišku būna, kai nukrypstu šiek tiek, gyvenimas ne rožėm klotas, kartais kada gali ir ką gali tą ir valgai. Jokių papildų neturiu, geriu tik žuvies taukus big_smile
Šalia pratimo skliausteliuose pateikiu po kiek kartų tą pratimą padarau, o skaičių kiekis nusako pakartojimų skaičių.

Pirma diena:
1. Štangos stūmimas atsigulus tiesiai (eigoj vis didinu svorį) (11, 10, 9, 8, 7)
2. Štangos stūmimas atsigulus kampu (eigoj vis didinu svorį) (11, 10, 9, 8, 7)
3. Nugara (Seated Lat Pulldown) (11, 10, 9, 8, 7)
4. Žoliapjovė (11, 10, 9, 8, 7)
5. Irklavimas (Seated Cable Row) (11, 10, 9, 8, 7)

Antra diena:
1. Hanteliai atsistojus (11, 10, 9, 8, 7)
2. Hanteliai kampu (Seated Dumbbell Inner Biceps Curl) (11, 10, 9, 8, 7)
3. Hanteliai atsisėdus stačiai, prilaikant viena ranka (One handed overhead dumbbell tricep extension) (11, 10, 9, 8, 7)
4. Hanteliai atsisėdus stačiai, prilaikant abiem rankom (Two handed overhead dumbbell tricep extension) (11, 10, 9, 8, 7)

Trečia diena:
1. Pritūpkės (eigoj vis didinu svorį) (11, 10, 9, 8, 7)
2. Blauzdom stiebimasis su treniruokliu (11, 10, 9, 8, 7)
3. Atsisėdus hantelius į viršų (Seated Dumbell Press) (11, 10, 9, 8, 7)
4. Štangos kėlimas virš galvos (Standing Military Press) (eigoj vis didinu svorį) (11, 10, 9, 8, 7)
5. Gūsčiojimai su hanteliai (Shoulder Shrugs) (11, 10, 9, 8, 7)

Tokia mano programa. Noriu paklausti ar iš jos galima tikėtis padorių rezultatų? Kaip pastebėjot nėra dead-lifto. Niekad jo nedaręs, nelabai žinau ir kaip daryti. Ar didelę naudą jis teikia? Bijau traumų.
Taip pat norėčiau paklausti, ar tikrai tokie pratimai kaip pritūpkės, blauzdos yra svarbūs? Baisia nemėgstu jų.
Gal dar galite pridėti nuo savęs pratimų? Ar gal ką pakeisti reikėtų?
Dėkui.

Paskutinį kartą taisė Mariius (2015-03-02 10:50)

Neprisijungęs

 
kudo1stas
Kalbus dalyvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2012-03-04
Žinutės: 94
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#2 2015-03-04 11:59

Re: 3 dienų programa masei

padorius rezultatus ne programos, o mityba atnesa. o anglis valgai? nera pritupkiu, deadlifto - nera ir mases. o blauzdos gali nedaryt jei nemegsti, tik pasiruosk po to but uzbadytas del visciuko koju. o programa sita tai nebent siaip sanariu prajudinimas del sveikatos.

Paskutinį kartą taisė kudo1stas (2015-03-04 12:12)

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7399
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#3 2015-03-04 13:17

Re: 3 dienų programa masei

Per daug gražiai programą susirašei. Bet toks perdėtas perfekcionizmas toli nenuves.

Eini į mitybos skiltį ir skaitai, kaip priaugti svorio. Pasiimi fb, p/p/l, arba standartinį normalų splitą ir dirbi.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net