Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

idziugas
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2014-08-08
Žinutės: 122
Atsiliepimai: 0

#1 2015-04-27 21:44

Raumenines masės palaikymas

Sveiki,

sportavau ~1.5metus salėje prie svorių, štangų (Sprintu užsiimdavau mažai), bet dabar yra tokia problema, jog reikia daugiau laiko skirti sprintui, bėgimams. Tai klausimas ar labai kristu rezultatai darant šitaip (Turiu galvoje ar labai kristu dabartinė raumenų masė):

Pirmadienis: 30min sprinto treniruotė + 20min prie svorių (1-2 raumenų grupėms)
Antradienis: Yra galimybė skirti visą treniruotė 1-2 raumenų grupėms.
Trečiadienis: 30min sprinto treniruotė + 20min prie svorių (1-2 raumenų grupėms)
Ketvirtadienis: Pertrauka
Penktadienis: 30min sprinto treniruotė + 20min prie svorių (1-2 raumenų grupėms)

Po kiekvienos treniruotės išgeriu kokteilį:

Whey protein`o (Be skonio, natūralus, čj, kad WPC 80 čia) 30gr
Bananas
150gr lieso jogurto (0%)
5 šaukštai varškės (Liesos)


Prieš tai darydavau kas antra dieną (Viena diena sprintas, kita svoriai) nuo Pirm iki Šešt, bet toks krūvis jau tikrai perdidelis.

Ūgis: 178cm
Svoris ~75.5kg
Metai: 16

Krūtinė: ~100cm
Bicas: ~40cm
Blauzda: ~41cm


Didelis dėkui.

Paskutinį kartą taisė idziugas (2015-04-27 21:54)

Neprisijungęs

 
DayZ
Dažnas senbūvis
Vietovė: TEST-LAND
Registravosi: 2010-10-02
Žinutės: 1283
Atsiliepimai: 3

#2 2015-04-27 22:24

Re: Raumenines masės palaikymas

idziugas rašė:

Sveiki,

sportavau ~1.5metus salėje prie svorių, štangų (Sprintu užsiimdavau mažai), bet dabar yra tokia problema, jog reikia daugiau laiko skirti sprintui, bėgimams. Tai klausimas ar labai kristu rezultatai darant šitaip (Turiu galvoje ar labai kristu dabartinė raumenų masė):

Pirmadienis: 30min sprinto treniruotė + 20min prie svorių (1-2 raumenų grupėms)
Antradienis: Yra galimybė skirti visą treniruotė 1-2 raumenų grupėms.
Trečiadienis: 30min sprinto treniruotė + 20min prie svorių (1-2 raumenų grupėms)
Ketvirtadienis: Pertrauka
Penktadienis: 30min sprinto treniruotė + 20min prie svorių (1-2 raumenų grupėms)

Po kiekvienos treniruotės išgeriu kokteilį:

Whey protein`o (Be skonio, natūralus, čj, kad WPC 80 čia) 30gr
Bananas
150gr lieso jogurto (0%)
5 šaukštai varškės (Liesos)


Prieš tai darydavau kas antra dieną (Viena diena sprintas, kita svoriai) nuo Pirm iki Šešt, bet toks krūvis jau tikrai perdidelis.

Ūgis: 178cm
Svoris ~75.5kg
Metai: 16

Krūtinė: ~100cm
Bicas: ~40cm
Blauzda: ~41cm


Didelis dėkui.

Jei gerai miegosi, daug maisto suvartosi, tai ne. Palygink sprinterio išvaizdą ir maratonininko. Suprasi viska labai gerai tada manau, sprintai lb gerai bus.

Neprisijungęs

 
idziugas
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2014-08-08
Žinutės: 122
Atsiliepimai: 0

#3 2015-04-27 22:50

Re: Raumenines masės palaikymas

Mačiau sprinterius jau seniai, jie tikrai visi su gera forma. Sprintas sekasi ir dabar gan gerai, tik tos 6 dienos per sav. yra tikrai per daug, tad norisi keisti ir daugiau akcentuoti į sprintą.

Aš galvoju tik dėl vieno dalyko, kad šitaip darant per tas 20min automatiškai gausis mažiau pratimų, tad įdomu ar nuo to ir nenukentės dabartinė raumeninė masė. Nebent daryti per vieną dieną tik 1 raumenų grupę (Per tas 20min), bet tada kiekvienam raumeniui gausis vos ne po 10d pertrauka, manau tai bus perdaug.

Neprisijungęs

 
DayZ
Dažnas senbūvis
Vietovė: TEST-LAND
Registravosi: 2010-10-02
Žinutės: 1283
Atsiliepimai: 3

#4 2015-04-27 22:54

Re: Raumenines masės palaikymas

idziugas rašė:

Mačiau sprinterius jau seniai, jie tikrai visi su gera forma. Sprintas sekasi ir dabar gan gerai, tik tos 6 dienos per sav. yra tikrai per daug, tad norisi keisti ir daugiau akcentuoti į sprintą.

Aš galvoju tik dėl vieno dalyko, kad šitaip darant per tas 20min automatiškai gausis mažiau pratimų, tad įdomu ar nuo to ir nenukentės dabartinė raumeninė masė. Nebent daryti per vieną dieną tik 1 raumenų grupę (Per tas 20min), bet tada kiekvienam raumeniui gausis vos ne po 10d pertrauka, manau tai bus perdaug.

Daryk bazinius pratimus sunkius tiktais tuomet. Išlaikysi ir jėgas ir mase raumenine, pamiršk šiuo metu apie pratimus su trosais su jeis masės nebus, mase augina baziniai pratimai t.t Mirties trauka, Pritupimai, Šangos spaudimas, Kariškas spaudimas. (prisitraukimai lb gerai dar nugarai), ir jei laiko yra po bazės padaryk viena papildoma ar du pratimus su hanteliais tai grupiai ar savo kūno svoriu. Pvz Štangos spaudimas+ Lygiagretės. Svarbu kokybė kaip tu atliksi treniruote ,o ne kiekybė kad kuo ilgiau ir daugiau pratimu. Svarbu daug valgyk gerai miegok ir nestresuok.

Paskutinį kartą taisė DayZ (2015-04-27 22:54)

Neprisijungęs

 
Staffordshire
Get big or die trying
Vietovė: IRL
Registravosi: 2008-07-08
Žinutės: 13671
Atsiliepimai: 90

#5 2015-04-27 23:27

Re: Raumenines masės palaikymas

man tik pasistojo klausimas, kokia mase tu bijai prarasti? smile

Neprisijungęs

 
idziugas
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2014-08-08
Žinutės: 122
Atsiliepimai: 0

#6 2015-04-28 19:40

Re: Raumenines masės palaikymas

Staffordshire rašė:

man tik pasistojo klausimas, kokia mase tu bijai prarasti? smile

Šiokia tokią liesą raumeninę masę kurią pavyko užsiauginti. Kaip man dabar ~40cm lieso raumens ant bico visai neblogai.

Neprisijungęs

 
C12H16N2
Išmestas
Registravosi: 2015-04-20
Žinutės: 524
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 0

#7 2015-04-28 21:27

Re: Raumenines masės palaikymas

Staffordshire rašė:

man tik pasistojo klausimas, kokia mase tu bijai prarasti? smile

Atsiprašau, sere, bet pasistot gali tik vienas dalykas.

Neprisijungęs

 
Zuikis13
Chemijos policija
Vietovė: Pravėnai
Registravosi: 2015-01-20
Žinutės: 6030
Atsiliepimai: 96

#8 2015-04-28 22:07

Re: Raumenines masės palaikymas

Nepaisant plačiai paplitusios nuomonės,  sportuojant natūraliai galima išsiversti be kačialkos. Maža to, mana treniruodamasis kaip sprinteris užsimesi daugiau mėsos nei 3k/sav kilnodamas hantelius.

Neprisijungęs

 
derype
Naujas dalyvis
Vietovė: Kaišiadorys
Registravosi: 2014-06-17
Žinutės: 38
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#9 2015-04-29 14:10

Re: Raumenines masės palaikymas

Nėjaugi sprinto treniruotės efektyvesnes nei sporto salėje auginant mase?

Neprisijungęs

 
BloodyZero
Visagino fenomenas
Vietovė: Kaunas/Visaginas
Registravosi: 2013-03-24
Žinutės: 6444
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#10 2015-04-29 14:30

Re: Raumenines masės palaikymas

Zuikis13 rašė:

Nepaisant plačiai paplitusios nuomonės,  sportuojant natūraliai galima išsiversti be kačialkos. Maža to, mana treniruodamasis kaip sprinteris užsimesi daugiau mėsos nei 3k/sav kilnodamas hantelius.

Eilini karta parodai savo zema supratima raumens auginime...

Neprisijungęs

 
Zuikis13
Chemijos policija
Vietovė: Pravėnai
Registravosi: 2015-01-20
Žinutės: 6030
Atsiliepimai: 96

#11 2015-04-29 14:54

Re: Raumenines masės palaikymas

Keista, kad kalba žmogus, kuris savo video sau vos stuburo nesusilaužo. Jeigu manai, kad natūraliai negalima užsikačialinti su turniku ir lygiagretėm, tai tau nuo chemijos galutinai suskystėjo smegenys.

Neprisijungęs

 
Staffordshire
Get big or die trying
Vietovė: IRL
Registravosi: 2008-07-08
Žinutės: 13671
Atsiliepimai: 90

#12 2015-04-29 15:12

Re: Raumenines masės palaikymas

naturaliai palyginus mazi kruviai ir imanoma be sales (turnikai pora hanteliu) kazkiek pavaryti. aisku yra visokiu niuansu ir visokiu genetiniu freaku, viskas priklauso nuo tikslu, bet su labai minimaliu inventoriu imanoma siokia tokia forma tureti

Neprisijungęs

 
BloodyZero
Visagino fenomenas
Vietovė: Kaunas/Visaginas
Registravosi: 2013-03-24
Žinutės: 6444
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#13 2015-04-29 15:26

Re: Raumenines masės palaikymas

Zuikis13 rašė:

Keista, kad kalba žmogus, kuris savo video sau vos stuburo nesusilaužo. Jeigu manai, kad natūraliai negalima užsikačialinti su turniku ir lygiagretėm, tai tau nuo chemijos galutinai suskystėjo smegenys.

Sorry perskaiciau ne taip. Skaiciau, kaip mazdaug...nuo sprinto galima uzsikacialint vos ne kaip salej. Jo, turnikai lygiagretes pilnai galima uzsivaryt visai neblogai...

Neprisijungęs

 
Zuikis13
Chemijos policija
Vietovė: Pravėnai
Registravosi: 2015-01-20
Žinutės: 6030
Atsiliepimai: 96

#14 2015-04-29 17:20

Re: Raumenines masės palaikymas

Sprintas kojom eina pilnu grožiu. Nepamenu, kažkoks pasaulinis bodibylderis gyrėsi, kad kojas tik su HIIT treniruoja dviratį mindamas smile

Neprisijungęs

 
BloodyZero
Visagino fenomenas
Vietovė: Kaunas/Visaginas
Registravosi: 2013-03-24
Žinutės: 6444
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#15 2015-04-29 18:39

Re: Raumenines masės palaikymas

Zuikis13 rašė:

Sprintas kojom eina pilnu grožiu. Nepamenu, kažkoks pasaulinis bodibylderis gyrėsi, kad kojas tik su HIIT treniruoja dviratį mindamas smile

Yra vienas vokieciu olimpinis dviratininkas Robert Forstemman. DVIRATININKAS. Ir virsus pas ji nesveikas, o apie kojas isvis...toks baltas pavydas...Ugis 174cm, svoris apie 90kg(bent neto duomenimis), koja 86.5cm...

http://mibrujula.com/wp/wp-content/uploads/2012/07/cuadriceps-robert-forstemann3.png

Paskutinį kartą taisė BloodyZero (2015-04-29 18:41)

Neprisijungęs

 
Staffordshire
Get big or die trying
Vietovė: IRL
Registravosi: 2008-07-08
Žinutės: 13671
Atsiliepimai: 90

#16 2015-04-29 18:46

Re: Raumenines masės palaikymas

all natural brah! smile

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2020 Kulturizmas.net