Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

TriEdge
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2013-11-23
Žinutės: 639
Atsiliepimai: 0

#1151 2014-08-04 00:02

Re: Jėgos treniruotės

Sveiki.Salėj bandau auginti jėgą,ji auga,bet vistiek lenda mintys į galvą,kad gal kažką darau ne taip,kadangi programa yra savadarbė,o treneris kažkoks tikrai nesu.Tad nusprendžiau paklaust patarimo/kritikos.Pati programa: Pirmą dieną (priėimai x pakartojimai) Flat bench 2x6,2x4,2x2 / Flat dumbel press 2x6,2x4,2x2 / Military Press 2x6,2x4,2x2 / Tas pats military press tik,kad su hanteliais 2x6,2x4,2x2 / Ant priekio pritūpimai 2x6,2x4,2x2 /Ant galo pritūpimai / Blauzdai į išorę,per vidurį ir į vidų 4x10.Ir pabaigiu po porą pratimų bicui,tricui,dilbiui 4x10 na ir suėmimą stiprinu laikydamas blynus/hantelius kiek išeina.

Sekanti diena: Tokie patys pakartojimai tik incline Bench / Incline Dumbell / Pečiam už nugaros / Pečiam aparate / Deadlift / T- bar.Na ir pabaigiu taip pat,kaip ir praėjusią,bet su kitais pratimais bicui/tricui bei dilbiui.

Trečia diena: Viskas tas pats kaip ir pirma diena tik,kad decline bench.

Na ir ketvirtą dieną padarau truputį kardio,truputį olympic liftų,bet su mažais svoriais.Na ir tada sekanti treniruotė vėl viskas iš pradžių tik,kad kaitaliojasi,kokius pečius darysiu,koks bus bench bei ar pritūpimai ar deadlift bus.

Ką manot?Ar geri priėimų skaičiukai?Ne per daug po du pratimus raumens grupei dirbant jėgai?Ir ar tikslinga kiekvieną dieną tą pačią raumens grupę dirbt (išskyrus kojas/nugarą) net ir truputį pakeičiant priėimą prie to raumens,nes nelabai mėgstu splitus?Štai tokie klausimai kamuoja ir nusprendžiau paklaust.

Paskutinį kartą taisė TriEdge (2014-08-04 18:51)

Neprisijungęs

 
Andr
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2013-10-20
Žinutės: 218
Atsiliepimai: 0

#1152 2014-08-15 02:53

Re: Jėgos treniruotės

Darau bica su lenktu grifu apie 20-22kg 4x 10-12 ir poto su hanteliai priremus alkune prie keleno  nepamenu gal 10kg 4x-10 , bet skaicia niekaip nekyla , kame beda?

Neprisijungęs

 
leipcigo
Naujas dalyvis
Vietovė: Rokiškis
Registravosi: 2012-12-26
Žinutės: 39
Atsiliepimai: 0

#1153 2014-08-15 12:28

Re: Jėgos treniruotės

Andr rašė:

Darau bica su lenktu grifu apie 20-22kg 4x 10-12 ir poto su hanteliai priremus alkune prie keleno  nepamenu gal 10kg 4x-10 , bet skaicia niekaip nekyla , kame beda?

Bandyk daryt 5x5 santykiu smile Ir vietoj su hanteliu prirėmus alkūnę daryk geriau lari škotą arba plaktuką, nes man asmeniškai tas pratimas nekažką...  smile

Neprisijungęs

 
leipcigo
Naujas dalyvis
Vietovė: Rokiškis
Registravosi: 2012-12-26
Žinutės: 39
Atsiliepimai: 0

#1154 2014-08-15 12:29

Re: Jėgos treniruotės

Andr rašė:

Darau bica su lenktu grifu apie 20-22kg 4x 10-12 ir poto su hanteliai priremus alkune prie keleno  nepamenu gal 10kg 4x-10 , bet skaicia niekaip nekyla , kame beda?

Nes pagal mane tai tu dabar sportuoji masei, o ne jėgai, ir nepamiršk pavalgyt.. big_smile

Neprisijungęs

 
Andr
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2013-10-20
Žinutės: 218
Atsiliepimai: 0

#1155 2014-08-15 12:51

Re: Jėgos treniruotės

valgau normaliai

Neprisijungęs

 
NATURAL1978
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-04-16
Žinutės: 5065
Atsiliepimai: 30

#1156 2014-08-17 05:27

Re: Jėgos treniruotės

TriEdge rašė:

Sveiki.Salėj bandau
auginti jėgą,ji auga,bet vistiek lenda mintys į galvą,kad gal kažką
darau ne taip,kadangi programa yra savadarbė,o treneris kažkoks tikrai
nesu.Tad nusprendžiau paklaust patarimo/kritikos.Pati programa: Pirmą
dieną (priėimai x pakartojimai) Flat bench 2x6,2x4,2x2 / Flat dumbel
press 2x6,2x4,2x2 / Military Press 2x6,2x4,2x2 / Tas pats military press
tik,kad su hanteliais 2x6,2x4,2x2 / Ant priekio pritūpimai 2x6,2x4,2x2
/Ant galo pritūpimai / Blauzdai į išorę,per vidurį ir į vidų 4x10.Ir
pabaigiu po porą pratimų bicui,tricui,dilbiui 4x10 na ir suėmimą
stiprinu laikydamas blynus/hantelius kiek išeina.

Sekanti diena: Tokie patys pakartojimai tik incline Bench / Incline
Dumbell / Pečiam už nugaros / Pečiam aparate / Deadlift / T- bar.Na ir
pabaigiu taip pat,kaip ir praėjusią,bet su kitais pratimais bicui/tricui
bei dilbiui.

Trečia diena: Viskas tas pats kaip ir pirma diena tik,kad decline bench.

Na ir ketvirtą dieną padarau truputį kardio,truputį olympic liftų,bet su
mažais svoriais.Na ir tada sekanti treniruotė vėl viskas iš pradžių
tik,kad kaitaliojasi,kokius pečius darysiu,koks bus bench bei ar
pritūpimai ar deadlift bus.

Ką manot?Ar geri priėimų skaičiukai?Ne per daug po du pratimus raumens
grupei dirbant jėgai?Ir ar tikslinga kiekvieną dieną tą pačią raumens
grupę dirbt (išskyrus kojas/nugarą) net ir truputį pakeičiant priėimą
prie to raumens,nes nelabai mėgstu splitus?Štai tokie klausimai kamuoja
ir nusprendžiau paklaust.

nezinau kiek himicini.bet net ant kurso daryt tapacia grupe kasdien tai grynas debilizmas.nu raumenims atsistatyt reikia laiko.kas antra d tai gal ,jei antgamtinis esi tai gal atsistatytum

Neprisijungęs

 
Lawyeris
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-08-20
Žinutės: 9
Atsiliepimai: 0

#1157 2014-09-19 22:33

Re: Jėgos treniruotės

Sveiki, ka patartumet daryt norint pramusti stangos spaudimo maxa?smile nes visuose pratimuose jega auga, tiek pritupimuose, deadlifte ir tt, o va spaudime jau ilga laika sustojo progresas:) gal reikia keisti pakartojimu skaiciu? Esu girdejes apie 10x3, 5x2,5x5 ir tt ar veiksmingi jie? smile

Neprisijungęs

 
idziugas
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2014-08-08
Žinutės: 122
Atsiliepimai: 0

#1158 2014-12-26 02:53

Re: Jėgos treniruotės

Sveiki, skaičiau šioje skiltyje temoje "Jėgos treniruotės" gal 15 puslapių, žinoma per tiek puslapių mano suvokimas apie jėgos treniruotes keitėsi daug kartų, vieni sako taip, kiti neigia ir t.t. Tai čia užduosiu savo klausimus:

Kelių dienų treniruotė turi būti jėgai ?
Kokį pakartojimų skaičių rinktis ? 5x5 ; 5x6... ?
Kiek laiko daryti pertrauką tarp setų ir pratimų ?
Gal kas turit gerą pasiteisinusiusia jėgos programą ? Taip šiame forume jų pilna, bet klausiu tų žmonių kurie galbūt ką yra išbandę smile.

Prie štangu sportuoju ~1metus laiko, prieš tai labiau užsiminėjau lengvąją atletika. Šiuo metu geriu geinerį Fitmax Mass, poto pereinant prie jėgos treniruočių imsiu kreatiną.

Ūgis: 176
Svoris: 76kg
Amžius: 16

---

Dabartiniai max svoriai:

Štangos spaudimas atsigulus - MAX 93kg 1x
Pritupimai su štanga - 90kg x 10

*Daugiau nieko nežinau, nes niekad maximaliai nebandydavau.

Jeigu reikia kokios daugiau info klauskit visada pasakysiu.
Dėkui už atsakymus, labai nesmerkit big_smile. Linksmų švenčių.

Neprisijungęs

 
Woody
Išmestas
Registravosi: 2014-04-19
Žinutės: 1467
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 1

#1159 2015-01-28 15:59

Re: Jėgos treniruotės

Andr rašė:

Darau bica su lenktu grifu apie 20-22kg 4x 10-12 ir poto su hanteliai priremus alkune prie keleno  nepamenu gal 10kg 4x-10 , bet skaicia niekaip nekyla , kame beda?

.

Paskutinį kartą taisė Woody (2015-01-28 16:07)

Neprisijungęs

 
WTF
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2013-02-17
Žinutės: 59
Atsiliepimai: 0

#1160 2015-02-09 23:32

Re: Jėgos treniruotės

Sveiki kaip geriausia didinti svori dirbant 5x5 ? Tarkim darau krutinei 60kg, 70, 80, 90, 100      tai pridet svorio kurioje serijoje tikslingiausia? ar nuo pradzios padidint ? Dekui

Neprisijungęs

 
Boveris
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2012-09-15
Žinutės: 276
Atsiliepimai: 0

#1161 2015-02-09 23:55

Re: Jėgos treniruotės

5x5 darant visada didink

Neprisijungęs

 
WTF
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2013-02-17
Žinutės: 59
Atsiliepimai: 0

#1162 2015-02-10 01:29

Re: Jėgos treniruotės

Boveris rašė:

5x5 darant visada didink

tai ir klausiu nuo kurios serijos geriausia ar tarkim jei padariua visus rep su 60 70 80 90 100, tai kita sav bandyt 65 75 85 95 105 ??? ar  60 70 80 95 105?

Neprisijungęs

 
NATURAL1978
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-04-16
Žinutės: 5065
Atsiliepimai: 30

#1163 2015-02-10 04:02

Re: Jėgos treniruotės

WTF rašė:

Boveris rašė:

5x5 darant
visada didink

tai ir klausiu nuo kurios serijos geriausia ar tarkim jei padariua visus
rep su 60 70 80 90 100, tai kita sav bandyt 65 75 85 95 105 ??? ar  60
70 80 95 105?

o kur beda cia.ta tren,kada padarai pats su 100 kart 5 o 6 padeda tada dadek serija su 105 .nu bus 3 reps kokie.o kita tren seta su 70kg ismesk.

Neprisijungęs

 
Boveris
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2012-09-15
Žinutės: 276
Atsiliepimai: 0

#1164 2015-02-10 14:17

Re: Jėgos treniruotės

WTF rašė:

Boveris rašė:

5x5 darant visada didink

tai ir klausiu nuo kurios serijos geriausia ar tarkim jei padariua visus rep su 60 70 80 90 100, tai kita sav bandyt 65 75 85 95 105 ??? ar  60 70 80 95 105?

A, ne taip klausimą supratau. Tai čia kaip kam, gali prie visų po 2,5 kg dadėt, gali tik tada kai jauti kad lengvai sekanty padarysi.

Neprisijungęs

 
Tex
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-02-03
Žinutės: 174
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 0

#1165 2015-05-17 15:49

Re: Jėgos treniruotės

Kaip gerinat tą vadinamą jėgos išvermę? Pas mane labai sunkiai su ja, atrodo jėgų yra, bet po kokio 5 pakartojimo taip staigiai krenta viskas ir labai sunkų daryt pasidaro

Neprisijungęs

 
BloodyZero
Visagino fenomenas
Vietovė: Kaunas/Visaginas
Registravosi: 2013-03-24
Žinutės: 6319
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 15

#1166 2015-05-17 16:02

Re: Jėgos treniruotės

Tex rašė:

Kaip gerinat tą vadinamą jėgos išvermę? Pas mane labai sunkiai su ja, atrodo jėgų yra, bet po kokio 5 pakartojimo taip staigiai krenta viskas ir labai sunkų daryt pasidaro

Kokia dar jegos istverme? big_smile Tai per didelis svoris jei negali daugiau 5 pakartojimu daryt, noredamas daryti daugiau nei 5. Paprasta logika utiutiu

Neprisijungęs

 
Tex
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-02-03
Žinutės: 174
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 0

#1167 2015-05-17 16:12

Re: Jėgos treniruotės

BloodyZero rašė:

Tex rašė:

Kaip gerinat tą vadinamą jėgos išvermę? Pas mane labai sunkiai su ja, atrodo jėgų yra, bet po kokio 5 pakartojimo taip staigiai krenta viskas ir labai sunkų daryt pasidaro

Kokia dar jegos istverme? big_smile Tai per didelis svoris jei negali daugiau 5 pakartojimu daryt, noredamas daryti daugiau nei 5. Paprasta logika utiutiu

Nu tiesiog buna, kad ketvirtą pakartojimą išstumi be problemiu, labai lengvai, o penktą jau trigubai sunkiau stumt.

Neprisijungęs

 
Kano
Gražulio parankinis
Registravosi: 2012-06-07
Žinutės: 2532
Atsiliepimai: 5

#1168 2015-05-18 10:16

Re: Jėgos treniruotės

BloodyZero rašė:

Tex rašė:

Kaip gerinat tą vadinamą jėgos išvermę? Pas mane labai sunkiai su ja, atrodo jėgų yra, bet po kokio 5 pakartojimo taip staigiai krenta viskas ir labai sunkų daryt pasidaro

Kokia dar jegos istverme? big_smile Tai per didelis svoris jei negali daugiau 5 pakartojimu daryt, noredamas daryti daugiau nei 5. Paprasta logika utiutiu

jei nezinai apie jegos rusis, geriau isvis nekomentuok smile

Neprisijungęs

 
Kano
Gražulio parankinis
Registravosi: 2012-06-07
Žinutės: 2532
Atsiliepimai: 5

#1169 2015-05-18 10:18

Re: Jėgos treniruotės

Tex rašė:

Kaip gerinat tą vadinamą jėgos išvermę? Pas mane labai sunkiai su ja, atrodo jėgų yra, bet po kokio 5 pakartojimo taip staigiai krenta viskas ir labai sunkų daryt pasidaro

dirbk diapazone 8-15 pakartojimu ir stenkis kiekviena treniruote mazinti pertraukas tarp priejimu, didink treniruotes apimtis, nepamirsk cardio(ne tik pasivaiksciojimai ant takelio)

Neprisijungęs

 
TriEdge
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2013-11-23
Žinutės: 639
Atsiliepimai: 0

#1170 2015-05-18 15:14

Re: Jėgos treniruotės

Kano rašė:

BloodyZero rašė:

Tex rašė:

Kaip gerinat tą vadinamą jėgos išvermę? Pas mane labai sunkiai su ja, atrodo jėgų yra, bet po kokio 5 pakartojimo taip staigiai krenta viskas ir labai sunkų daryt pasidaro

Kokia dar jegos istverme? big_smile Tai per didelis svoris jei negali daugiau 5 pakartojimu daryt, noredamas daryti daugiau nei 5. Paprasta logika utiutiu

jei nezinai apie jegos rusis, geriau isvis nekomentuok smile

Koks skirtumas tarp jėgos ištvermės ir šiaip ištvermės?

Neprisijungęs

 
Kano
Gražulio parankinis
Registravosi: 2012-06-07
Žinutės: 2532
Atsiliepimai: 5

#1171 2015-05-18 16:01

Re: Jėgos treniruotės

TriEdge rašė:

Kano rašė:

BloodyZero rašė:


Kokia dar jegos istverme? big_smile Tai per didelis svoris jei negali daugiau 5 pakartojimu daryt, noredamas daryti daugiau nei 5. Paprasta logika utiutiu

jei nezinai apie jegos rusis, geriau isvis nekomentuok smile

Koks skirtumas tarp jėgos ištvermės ir šiaip ištvermės?

tai yra istvermes tipas, ju yra gana daug, kaip kad statine istverme, aerobine istverme ir t.t.. Jegos istverme yra gebejimas ilga laiko tarpa atlikti tam tikra veiksma neprarandant efektyvumo, ukiskai snekant, gebejimas kelti stanga 10-12 pakartojimu vidutiniu tempu, su kuo mazesnemis pertraukomis tarp priejimu, kuo didesnis darbiniu % nuo 1rep max, tuo didesne jegos istverme.

Neprisijungęs

 
Stallion
Išmestas
Vietovė: Panevezys
Registravosi: 2013-03-03
Žinutės: 3409
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 2

#1172 2015-05-27 19:35

Re: Jėgos treniruotės

Gal kas pasiūlysit jėgos programą? Ar tiesiog būtų gerai daryt kiekvieną trenkę kažką iš bazės + kačiokiški pratimai?

Neprisijungęs

 
AVlB
Išmestas
Registravosi: 2015-07-12
Žinutės: 2231
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 4

#1173 2015-07-17 18:34

Re: Jėgos treniruotės

Stallion rašė:

Gal kas pasiūlysit jėgos programą? Ar tiesiog būtų gerai daryt kiekvieną trenkę kažką iš bazės + kačiokiški pratimai?

Labai silpnai cia su PL. Yra daug programu, daug variaciju, jei domina parasyk PM atsiusiu kelias video paskaitas. :-)

Neprisijungęs

 
Vaikelis
Kalbus dalyvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2014-03-15
Žinutės: 66
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 0

#1174 2015-07-19 17:08

Re: Jėgos treniruotės

Aš lankau boksa ir norėčiau truputi jėgos kiek pakartojimų ir priejimų reikia padaryti? Ir ar yra pratimų bazinių su hanteliais visur ieškau tik viena radau. Ir dar norint turėti stiprų smugį užteks bicepsa tricepsa pečius nugarą treneruoti? Be kojų ir krutinės?

Neprisijungęs

 
Vaikelis
Kalbus dalyvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2014-03-15
Žinutės: 66
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 0

#1175 2015-07-19 17:10

Re: Jėgos treniruotės

Ir kiek reikėtų ilsėtis tarp priejimų ir pratimų? Ir ar 2pratimai užteks kiekvienai raumenų grupei?

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net