Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8176
Atsiliepimai: 54

#4526 2015-10-04 19:55

Re: Mitybos planai

Deiviz12 rašė:

Ka mano komisija apie mitybos plana ? Tikslas ramenu mases auginimas smile

11:00 Aviziniai dribsniai "Activus" 70g, 3 kiausiniai + 1bananas
12:00 Proteino kokteilis (whey 100% ON)
14:00 Vistienos krutinele arba vistienos kepsnys+ ryziai arba grikiai + darzoves+stikline sulciu
15:00 Keli vaisiai + razinu sauja
15:30 Trefke
17:00 Proteino kokteilis
18:00 Vistienos krutinele arba zuvis + ryziai arba grikiai + darzoves
21:00  Tunas savo sultyse
23:00 Varske 200g + saukstas uogienes

Ugis: 180        Svoris: 79

as sakyciau vistiena su ryziais suvalgyt kokia 13.30
14.30 whey su vaisiais
15.30trefke

toliau kazka sunku komentuoti cia,nes nera kiekiu surasytu. bet panasu kad baltymo daug. riebalas tik is kiausiniu

Paskutinį kartą taisė zaliasss (2015-10-04 19:56)

Prisijungęs

 
blanklights
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-08-25
Žinutės: 10
Atsiliepimai: 0

#4527 2015-10-04 20:30

Re: Mitybos planai

Sveiki, gal galit patarti kokio maisto kuris turetu daug angliu, ir kuriuos galeciau greit suvartoti, kaip pvz vaisiai, mat susidariau mityba ir truksta 500 kaloriju ir 100 gramu angliu, baltymu ir riebalu kaip ir uztenka

Neprisijungęs

 
Kasparys
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2015-04-01
Žinutės: 172
Atsiliepimai: 0

#4528 2015-10-04 21:48

Re: Mitybos planai

košė su džiovintais vaisiais.

Neprisijungęs

 
Deiviz12
Naujas dalyvis
Registravosi: 2013-02-25
Žinutės: 15
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#4529 2015-10-04 22:47

Re: Mitybos planai

Pataisiau plana su kiekiais. Tikslas : Raumenu mases auginimas . Ka manot?

11:00 Aviziniai dribsniai 70g, 3 kiausiniai + 1bananas
13:30 Kepta vistienos krutinele 200g+ ryziai 100g + darzoves 250g +stikline sulciu 200ml
15:00 Proteino koktelis (whey 100% ON) + zemes riesutai 100g + razinos 50g
16:00 Trefke
17:30 Proteino koktelis
18:30 Virta vistiena 200g + grikiai 100g + darzoves 150g
21:30 Liesa varske 200g + saukstas uogienes

Ugis: 180        Svoris: 79      Kcal: 3305,45   Anglv.: 349,11  Baltym.: 287,42  Riebal.: 93,14

Jeigu veliau miegot einu dar tuno savo sultyse suvalgau apie 23h, nerasiau prie kaloriju.

Neprisijungęs

 
aukstaitis
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-05-13
Žinutės: 13
Atsiliepimai: 0

#4530 2015-10-04 23:07

Re: Mitybos planai

Gera diena, pateikiu jusu kritikai savo mitybos plana. patarkit ko truksta
pusryciai
6:30   70gavizu(koses)+4-5kiausinio baltymo+bananas
priespeciai
9:30-10:00 sumustiniai su tunu (140g tuno vandenyje+juoda duona su saulegrazom+pomidoras)
pietus
13:00 100g ruduju ryziu+200g vistienos krutineles+salotos
vakariene
17:00 100g ruduju ryziu 200g vistienos krutineles+salotos

20:30 treniruote ir po jos whey kokteilis grizus i namus 50g ryziu+100g vistienos krutineles

22:00 pries miega kazeinas

P.S. tarp 13-17val kazka iterpti nera galimybes

Neprisijungęs

 
aukstaitis
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-05-13
Žinutės: 13
Atsiliepimai: 0

#4531 2015-10-04 23:07

Re: Mitybos planai

aukstaitis rašė:

Gera diena, pateikiu jusu kritikai savo mitybos plana. patarkit ko truksta
pusryciai
6:30   70gavizu(koses)+4-5kiausinio baltymo+bananas
priespeciai
9:30-10:00 sumustiniai su tunu (140g tuno vandenyje+juoda duona su saulegrazom+pomidoras)
pietus
13:00 100g ruduju ryziu+200g vistienos krutineles+salotos
vakariene
17:00 100g ruduju ryziu 200g vistienos krutineles+salotos

20:30 treniruote ir po jos whey kokteilis grizus i namus 50g ryziu+100g vistienos krutineles

22:00 pries miega kazeinas

P.S. tarp 13-17val kazka iterpti nera galimybes. tikslas mase

Neprisijungęs

 
manidomu
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-10-04
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#4532 2015-10-05 09:19

Re: Mitybos planai

Deiviz12, mano subjektyvia pirmos žinutės nuomone:) manau, kad sultys, razinu 50g ir uogienės nereikalingi produktai.
Ten kur sultys galima keisti į arbatą ar vandenį, o jei reikia anglių geriau juos iš tų ryžių surinkti.
Ten kur razinos sunkiai suprantu, kam tiek daug jų reikia ir jaučiu keisčiau į bananą, o jei atsibodo bananai po pusryčių tai geriau pusryčiams kažką kito vietoje banano suvalgyti.
Uogienės nors ir šaukštas, bet imčiau geriau jau tas razinas ar belenką kitą. Riebalų po sporto valgymuose nebėra, jaučiu dalį riešutų perkelčiau vakarienei tik naudočiau kokius graikiškus su varške.

Bendras dienos kcal atrodo didelis ir masė turi augti, jei tinkamai sportuoji, bet aš valgyčiau švariau. Dėl BAR santykio patylėsiu, nes kiek žmonių tiek nuomoniųsmile

p.s. tiesa nežinau mėsos apdorotos svoris ar žalios..

Neprisijungęs

 
manidomu
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-10-04
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#4533 2015-10-05 09:30

Re: Mitybos planai

aukstaitis, atrodo visai normaliai, bet man trūksta riebalų:
šalto spaudimo sėmenų aliejus
avokadai
riešutai
alyvuogės
riebi žuvis
ir pan.

ir kažkaip jaučiu, kad salotų galėtų būti ir daugiau.

dėl kiekių kitų produktų nieko negaliu pasakyti, nes nežinau svorio, ūgio ir nieko kito:)

Neprisijungęs

 
aukstaitis
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-05-13
Žinutės: 13
Atsiliepimai: 0

#4534 2015-10-05 10:12

Re: Mitybos planai

salotu nemazai suvalgau. tarkim jei lekstes turinys (vizualiai) 100% tai salotos 40%. tai gal i jas idet aliejaus ar majonezo arba tuna vandenyje pakeisti aliejuje? visi produktu kiekiai pateikti neapdoroti. 30m 175cm 78kg sportuoju virs metu su pertraukom

Paskutinį kartą taisė aukstaitis (2015-10-05 10:16)

Neprisijungęs

 
Arnoldas
buvęs ArnoldasWFF
Registravosi: 2009-04-21
Žinutės: 1682
Atsiliepimai: 4

#4535 2015-10-05 10:26

Re: Mitybos planai

aukstaitis rašė:

salotu nemazai suvalgau. tarkim jei lekstes turinys (vizualiai) 100% tai salotos 40%. tai gal i jas idet aliejaus ar majonezo arba tuna vandenyje pakeisti aliejuje? visi produktu kiekiai pateikti neapdoroti. 30m 175cm 78kg sportuoju virs metu su pertraukom

Riesutu iterpk pora saujaliu i koki tarpa ir nebesuk galvos

Neprisijungęs

 
manidomu
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-10-04
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#4536 2015-10-05 10:36

Re: Mitybos planai

Tikriausiai paprasčiausia valgant kiaušinius suvalgyti bent vieną trynį, o į salotas alyvuogių įdėjus ir skaniau manau būtų, ne taip atsibos maistas. Su paukštiena man labai skaniai avokadas. Majonezo tai nenaudočiau, o jei aliejų pilt ant salotų tai geriausiai šalto spaudimo sėmenų aliejų. Šiaip visokios sėklos tinka į salotas riebalams rinkti.

Dėl anglių ir baltymų maisto kiekių aš mintinai nesuskaičiuosiu kas čia gaunasi, bet mėgink atrodo eini teisingu keliu:)
Nėra jie dideli, bet jei augsi neskubėk ir didinti. Man atrodo geriau po truputi, bet švariau augti.

Neprisijungęs

 
Deiviz12
Naujas dalyvis
Registravosi: 2013-02-25
Žinutės: 15
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#4537 2015-10-05 14:08

Re: Mitybos planai

.

Paskutinį kartą taisė Deiviz12 (2015-10-05 14:09)

Neprisijungęs

 
blanklights
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-08-25
Žinutės: 10
Atsiliepimai: 0

#4538 2015-10-05 14:13

Re: Mitybos planai

Pateikiu savo mitybos plana pakritikuokit.
Ryte: Kose arba dribsniai nordic, ir panasiai kas sudaro apie 70g angliu + pora kiausiniu
Priespieciai: 100g zemes riesutu, +bandele (nzn ar gerai, gal ka patarsit, kuo pakeist)
Pietus: Ryziai arba makaronai arba grikiai, + vistienos krutinele, ir kazkiek darzoviu
<<Treniruote>>
Po treniruotes: bananas, proteino kokteilis, surelis ( neturiu galimybes pasigamint kazko, tai nzn is kur gaut papildomu angliavandeniu)
Vakariene: liesa varske 180g, surelis

tikslas augint mase
tai vat viska paskaiciavus pagal visas tas formules kiek kas priklauso gramu kilogramui, gaunasi jog baltymu uztenka, gal truputi virs, bet kiek zn organizmas vis tiek visu nesuvartoja, kaloriju truksta apie 300kcal ir angliu apie 80 gtruksta, riebalu 30 g virsiju, kazkur skaiciau, bloodyzero rodos rase, jog kiek daugiau riebalu yra geriau norint priaugt, ir kazkiek g anglaivandeniu galima pakeist riebalais, tai nzn patarkit kazka, ar taip ir palikt,  arba is kur gaut dar tu angliavandeniu (papildomai gaminti laiko nelabai turiu) ir ar tas teiginis apie riebalus ir angliavandenius teisingas?

Neprisijungęs

 
manidomu
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-10-04
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#4539 2015-10-05 15:02

Re: Mitybos planai

blanklights, kazkaip man sureliai sukelia klaustuku ka per mase nori uzsiauginti:)
angliavandeniu pilna visur, nueini i parduotuves duonos skyriu ir ieskai kazko su maziau cukraus, na bent zemiau 10g simte gramu, o geriausiu atveju isvis kokie 2g, kad butu cukraus.
tame skyriuje tikrai rasi ir kuo pakeisti bandele.

komentuoju tik del produktu, nes del kitkto nepakanka duomenu

Neprisijungęs

 
blanklights
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-08-25
Žinutės: 10
Atsiliepimai: 0

#4540 2015-10-05 15:22

Re: Mitybos planai

siaip sumustiniai su juoda duona gal tiktu pakeist bandeles ir surelius? ar irgi nlbj gerai?

Neprisijungęs

 
Vartotojas258
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-06-11
Žinutės: 1211
Atsiliepimai: 1

#4541 2015-10-05 15:26

Re: Mitybos planai

blanklights rašė:

siaip sumustiniai su juoda duona gal tiktu pakeist bandeles ir surelius? ar irgi nlbj gerai?

Jei esi dviratis, kuriam sunku augti, tai tinka, o jeigu į storumą linkęs, tai valgyt švariau reiktų.
Sumuštiniai su pilno grūdo duona, pvz su sūriu visas ok manau būtų.

Neprisijungęs

 
blanklights
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-08-25
Žinutės: 10
Atsiliepimai: 0

#4542 2015-10-05 15:36

Re: Mitybos planai

esu is tu, kur valgyk ka nori ir kiek nori

Neprisijungęs

 
Vartotojas258
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-06-11
Žinutės: 1211
Atsiliepimai: 1

#4543 2015-10-05 15:37

Re: Mitybos planai

blanklights rašė:

esu is tu, kur valgyk ka nori ir kiek nori

Tokiu atveju ir bandeles valgyčiau, aišku tilpk į kalorijas kurių reikia. Ir žiūrėk situacija, jei dedasi riebalas, tai keisk į sveikesnį maistą, jei ne, valgyk ką nori.

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#4544 2015-10-05 15:38

Re: Mitybos planai

blanklights rašė:

siaip sumustiniai su juoda duona gal tiktu pakeist bandeles ir surelius? ar irgi nlbj gerai?

is mitybos plano speju,kad moksleivis esi. smile
ismesk is raciono bandeles ir surelius.
vietoi bandeles geriau suvalgyk pora vaisiu, ar duonos trapuciu kokiu , jau geriau sumustinis pvz ( pilno grudo duona, liesos mesos gabaliukas, suris ) .
vietoi sureliu tai alternatyvu pilna. ir tikrai tai nera geras angliavandeniu saltinis, vakare geriau vietoi to surelio ikirsk dviguba porcija varskes o ne sureli, o po treniruotes pasidaryk kokteili is pieno , banano ir imesk tenais avizu, o kad skaniai gertusi dar koki medaus sauksta, stai tau ir angliavandeniai zymiai kokybeskesni nei sureliai kuriuos sudaro nezinia kas... smile

Neprisijungęs

 
Tadukas
Fuksas
Registravosi: 2007-12-05
Žinutės: 206
Atsiliepimai: 0

#4545 2015-10-05 16:19

Re: Mitybos planai

Bandau paaugint mases.

8:00  kiausiniai, kiek tik telpa  i  puoda, + kose

10:00 kose + bananas

12:00 proteinas

13:30 krutinele + ryziai + darzoves

15:30 krutinele + ryziai + darzoves

17:30 trefke

18:30 proteinas

19:30 tunas+makaronai

21:30 varske + vaisius



Kiekvienam valgyme kiekis neribotas, turbut beleka darau bet man patinka ir rezultatus matau.

Neprisijungęs

 
Tomas7777
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-03-19
Žinutės: 33
Atsiliepimai: 0

#4546 2015-10-05 18:26

Re: Mitybos planai

Tadukas rašė:

Bandau paaugint mases.

8:00  kiausiniai, kiek tik telpa  i  puoda, + kose

10:00 kose + bananas

12:00 proteinas

13:30 krutinele + ryziai + darzoves

15:30 krutinele + ryziai + darzoves

17:30 trefke

18:30 proteinas

19:30 tunas+makaronai

21:30 varske + vaisius



Kiekvienam valgyme kiekis neribotas, turbut beleka darau bet man patinka ir rezultatus matau.

Teisingai,poh ten tuos gramus svarbu valgai norm maista is kurio gauni angliu baltymu, as pvz keliuosi 6 ryto valgau ta maiseli ryziu ten daugumoi po 100g ieina + krutinele ant keptuves isikepu ir ant virsaus imusu 5 kiausus 9val vel pakiukas ryziu+ krutinele 11 val vel taspats 13val taspats,15 val taspats 17val taspats 19 val imetu i blenderi varskes 400g pakiuka zalioji karvute liesas dapilu ten pieno + cinamono ar kakavos ir suplaku, krutinele aisku ne visada pakeiciu zuvimi jautiena liesa na ir tyziai ne visada kartai grikiai bet mitybos principas taspats+ BCAA ir proteino keli kokt per diena nzn kaip jus bet as  visada alkanas 40min ir vel noriu

Neprisijungęs

 
Tadukas
Fuksas
Registravosi: 2007-12-05
Žinutės: 206
Atsiliepimai: 0

#4547 2015-10-05 21:00

Re: Mitybos planai

Jo man su alkiu irgi problemos, kol isplaunu indus vel isalkstu

Neprisijungęs

 
iparado
Mr.Clomid
Vietovė: Vaistinė
Registravosi: 2012-11-20
Žinutės: 1775
Atsiliepimai: 10

#4548 2015-10-06 10:15

Re: Mitybos planai

Man toks klausimas iskilo - o kur jus abu (paskutiniu dvieju postu autoriai) padejote riebalus? ar racione nera ju beveik isvis? beje, kas jums su tais ryziais, nes itariu baltus ryjat ryzius, gi nieko gero is ju....

Neprisijungęs

 
MrBurbulas
Shy Gym Rat
Registravosi: 2011-07-11
Žinutės: 13186
Atsiliepimai: 23

#4549 2015-10-06 10:15

Re: Mitybos planai

nu nevalgo riebalu, todel ir sotumo nejaucia. SYMPL

Neprisijungęs

 
manidomu
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-10-04
Žinutės: 14
Atsiliepimai: 0

#4550 2015-10-06 10:27

Re: Mitybos planai

na ryja tai daug:) turetu pakankamai rimti vyrai jau gautis is 7 valgymu
o del alkio praejus 40min po rimto valgymo tai stebuklas, o stebuklais as netikiu;)

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net