Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Tegoras
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-03-04
Žinutės: 3
Atsiliepimai: 0

#1 2015-11-21 12:42

Mityba ryskinimui

Sveiki. Taigi seniau sportuodavau krepsini, metes krepsini eidavau i sale, bet su gan didelem pertraukom. Galiausiai nuo 2015 metu nusprendziau rimtai pradeti keistis. Buvau visa laika kudas. Kol sportuodavau priaugdavau siektiek, bet metus sportuot ir vel maziau valgant visada svoris nukrisdavo. Pries siuos metus sveriau 65kg. ugis 178cm. buvau 22 metu (dabar esu 23). Taigi per siuos metus visiskai beveik nevalgant nesveiko maisto ir su gera mityba, sportuojant po 5 kart i savaite priaugau iki 86kg.  Body fat apie 22%.

Apimtys : krutine - 104cm, ranka - 38cm, peciai - 117cm, koja - 63cm, blauzda - 40cm, talija - 83cm.

Taigi dabar noreciau pasiryskinti. Ar isvis verta ryskintis su tokiom apimtim ? Labiausiai pergyvenciau del rankus, nes jos atrodo ganetinai mazos, siektiek manau priesideda prie to ir krutine, nes manyciau ant krutines mases pagal mano sudejima yra nemazai.
Kalorijas mazinciau po biski (labiausiai karpyciau nuo angliavandeniu) kol atrodytu mityba  mazdaug taip :

7:30 3pilni kiausiniai, 70g avizines koses (su sauksteliu cinamono), saukstas riesutu sviesto, puodelis zalios arbatos.
10:00 - Proteinos kokteilis, apelsinas arba greifruktas.
12:00 250g. virtos vistienos, 70g ryziu, zalios darzoves arba brokoliai
15:00 50g. riesutu (isskyrus zemes), apelsinas arba greifruktas.
17:00 300g virtos vistienos su zaliom darzovem arba brokoliais
18:00 treniruote
19:30 po treniruotes proteino kokteilis
20:00 180g tuno savo sultyse su zaliom darzovem.
21:30 200g liesos varskes, puodelis zalios arbatos.
Per diena minimum 2,5 litrai vandens.

KCAL : 2492
Baltymai: 290g.
Angliavandeniai: 171g.
Riebalai: 74g.

Taip pat vartociau bcaa amino rugstis, zuvu taukus ir vitaminus. Ar verta pridedi dar ir l-carnitino ? neesu su juo dar susidures.
Taip pat po treniruotes 3 kartus i savaite daryciau kardio greito ejimo 30min. O kitas treniruotes po 10min greito ejimo.
Didelis niekad nenorejau but, nes labiau patinka atletiskas ryskus kunas su 7-12% body fat.
Ar verta su tokiais duomenimis ir tokia mityba prasideti su ryskinimu ? Didziausias klaustukas yra del ranku ar jos labai sumazeja? Taigi lyg viska issakiau. Labai smagu butu sulaukti atsakymo smile
PRIDEDU MITYBOS PLANA NUOTRAUKA SU KALORIJOM IR KITA : http://imgur.com/9kThmKm

Paskutinį kartą taisė Tegoras (2015-11-21 13:11)

Neprisijungęs

 
bender
Dažnas senbūvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2008-12-05
Žinutės: 4113
Atsiliepimai: 26

#2 2015-11-21 13:14

Re: Mityba ryskinimui

Su tokiais duomenimis ir tokiu bf, pakrisi neblogai. Pagal mane turetum nusimesti iki 70-75kg kokiu, kad atrodytum padoriau.
Tarp 7 ir 12% bodyfato yra labai didelis skirtumas, 12 pasidaryti nesunku, o nulipti iki 7 jau sunku.
Mityba, normalei atrodo, tik labai daug baltymo sudejes, as deciau truputi daugiau angliu. Baltymu nerinkciau daugiau nei 2.5g/kg.

Paskutinį kartą taisė bender (2015-11-21 13:15)

Prisijungęs

 
Tegoras
Naujas dalyvis
Registravosi: 2015-03-04
Žinutės: 3
Atsiliepimai: 0

#3 2015-11-21 13:16

Re: Mityba ryskinimui

bender rašė:

Su tokiais duomenimis ir tokiu bf, pakrisi neblogai. Pagal mane turetum nusimesti iki 70-75kg kokiu, kad atrodytum padoriau.
Tarp 7 ir 12% bodyfato yra labai didelis skirtumas, 12 pasidaryti nesunku, o nulipti iki 7 jau sunku.
Mityba, normalei atrodo, tik labai daug baltymo sudejes, as deciau truputi daugiau angliu. Baltymu nerinkciau daugiau nei 2.5g/kg.
Kcal kiek cia nezinau, butu gerai, jei parasytum, kiek ko cia yra tavo mytyboje, butu aiskiau.

Sutvarkiau biski padoriau savo zinute. Tai dabar viska surasiau kiek kcal ir kiek baltymu ir viso kito.

Neprisijungęs

 
bender
Dažnas senbūvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2008-12-05
Žinutės: 4113
Atsiliepimai: 26

#4 2015-11-21 13:18

Re: Mityba ryskinimui

As rinkciau 215g baltymo, kokius 86g riebalo ir visa kita kas lieka anglims paskirciau.
mazinciau vistienos, galbut truputi riesutu, dadeciau aliejaus, prideciau avizu, kruopu daugiau.

Paskutinį kartą taisė bender (2015-11-21 13:21)

Prisijungęs

 
Kasparys
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2015-04-01
Žinutės: 172
Atsiliepimai: 0

#5 2015-11-21 13:37

Re: Mityba ryskinimui

taigi ryškint nori tu anglių daug prikraut nereikia.

Neprisijungęs

 
bender
Dažnas senbūvis
Vietovė: Lietuva
Registravosi: 2008-12-05
Žinutės: 4113
Atsiliepimai: 26

#6 2015-11-21 13:45

Re: Mityba ryskinimui

Kasparys rašė:

taigi ryškint nori tu anglių daug prikraut nereikia.

Viskas i kcal susiveda, o ne tai kad angliu mazai. Kam jam reikia 3.3g/kg baltymo rinkti prie 86kg svorio?

Prisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#7 2015-11-21 13:55

Re: Mityba ryskinimui

pries trenke nuemi mesa nuo 300 gr iki 150 gr ir dadedi angliavandeniu, ir macrosai i geraja puse pasikeis ir savijautoi bus geriau trenkei kai paduosi pries ja kuro.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net