Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

red_devil
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2013-06-20
Žinutės: 1028
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#4376 2016-03-05 20:18

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

e hebra davai numeskit jegai kokia zveriska programa smile nzn kas daros atrodo salei varau is dusios nors atrodo reikia kazko rimciau atrodo dar galiu damest  big_smile  ir dar jai pvz jegai darai pvz 5x    10x8x6x4x2  tai su tuopaciu svoriu daryt ar kai mazeja skaicius didint swori?

Neprisijungęs

 
Rudiarius
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2014-07-06
Žinutės: 181
Atsiliepimai: 0

#4377 2016-03-05 21:08

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

red_devil rašė:

e hebra davai numeskit jegai kokia zveriska programa smile nzn kas daros atrodo salei varau is dusios nors atrodo reikia kazko rimciau atrodo dar galiu damest  big_smile  ir dar jai pvz jegai darai pvz 5x    10x8x6x4x2  tai su tuopaciu svoriu daryt ar kai mazeja skaicius didint swori?

aisku ,kad didint

Neprisijungęs

 
red_devil
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2013-06-20
Žinutės: 1028
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#4378 2016-03-06 00:50

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Rudiarius rašė:

red_devil rašė:

e hebra davai numeskit jegai kokia zveriska programa smile nzn kas daros atrodo salei varau is dusios nors atrodo reikia kazko rimciau atrodo dar galiu damest  big_smile  ir dar jai pvz jegai darai pvz 5x    10x8x6x4x2  tai su tuopaciu svoriu daryt ar kai mazeja skaicius didint swori?

aisku ,kad didint

dekui

Neprisijungęs

 
Woody
Išmestas
Registravosi: 2014-04-19
Žinutės: 1467
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 1

#4379 2016-03-06 08:30

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

red_devil rašė:

e hebra davai numeskit jegai kokia zveriska programa smile nzn kas daros atrodo salei varau is dusios nors atrodo reikia kazko rimciau atrodo dar galiu damest  big_smile  ir dar jai pvz jegai darai pvz 5x    10x8x6x4x2  tai su tuopaciu svoriu daryt ar kai mazeja skaicius didint swori?

maniau jog jegai didint iki 5 rep max. smile

Neprisijungęs

 
FLUzY
Dažnas senbūvis
Vietovė: Londonas
Registravosi: 2008-12-07
Žinutės: 1609
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 6

#4380 2016-03-06 10:05

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

b l, o tipo jeigu darai 10 pakartojimu ir dideja darbinis svoris, tai cia jau nebe jega padidejus?

Neprisijungęs

 
tumuxas
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2013-06-02
Žinutės: 1190
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 7

#4381 2016-03-06 10:52

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Darai darbinius priėjimus su skirtingais svoriais, didindamas svorį mažini pakartojimus ir kai jau prieini prie didžiausio savo svorio, kuris tau yra svarbiausias ir prie kurio turėtum turėt daugiausia jėgų, jau būni pavargęs ir negali išsispaust ant jo kaip būtum galėjęs. Negeriau tiesiog apšilt iki darbinio svorio kuo mažiau jėgų išnaudojant ir daryt darbinius setus su tuo pačiu svoriu vietoj tos kažkokios piramidės? Kai jau padarai ten kokį 5x5 su tuo svoriu tai didini jį ir vėl bandai padaryt tą patį 5x5.

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#4382 2016-03-06 11:27

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

tumuxas rašė:

Darai darbinius priėjimus su skirtingais svoriais, didindamas svorį mažini pakartojimus ir kai jau prieini prie didžiausio savo svorio, kuris tau yra svarbiausias ir prie kurio turėtum turėt daugiausia jėgų, jau būni pavargęs ir negali išsispaust ant jo kaip būtum galėjęs. Negeriau tiesiog apšilt iki darbinio svorio kuo mažiau jėgų išnaudojant ir daryt darbinius setus su tuo pačiu svoriu vietoj tos kažkokios piramidės? Kai jau padarai ten kokį 5x5 su tuo svoriu tai didini jį ir vėl bandai padaryt tą patį 5x5.

kodel ? piramyde irgi gerai. viskas vyksta subalansuotai taigi, mazeja repsai= dideja svoris. viskas ok ir su piramide . 
tavo minetam variante apie jegu issekima butu aktualu jei jis noretu kelti pvz : 60x12,80x12, 90x12, 100x12  aisku jam to nepavyktu padaryti del tavo minetu priezasciu, bet jei piramides principu  60x12,80x10, 90x8, 100x6 tai visai normaliai sueitu. smile

Neprisijungęs

 
red_devil
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2013-06-20
Žinutės: 1028
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#4383 2016-03-06 12:22

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

as badysiu piramides principu pavaryt pazesiu kas cia bus smile

Neprisijungęs

 
Woody
Išmestas
Registravosi: 2014-04-19
Žinutės: 1467
Įspėjimai: 3
Atsiliepimai: 1

#4384 2016-03-06 15:06

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

FLUzY rašė:

b l, o tipo jeigu darai 10 pakartojimu ir dideja darbinis svoris, tai cia jau nebe jega padidejus?

Va mano nuomone parases tumuxas smile
Sutinku ir su tavo nuomone, bet jei varyt grynai ant jiegos tai rinkciausi iki 5 reps. Klystu?

Neprisijungęs

 
Arnoldas
buvęs ArnoldasWFF
Registravosi: 2009-04-21
Žinutės: 1682
Atsiliepimai: 4

#4385 2016-03-06 15:26

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

yra ir atvirkstyne piramyde , tik gerai apsilt reikia

Neprisijungęs

 
red_devil
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2013-06-20
Žinutės: 1028
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#4386 2016-03-06 22:08

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

ArnoldasWFF rašė:

yra ir atvirkstyne piramyde , tik gerai apsilt reikia

nu papasakok tongue

Neprisijungęs

 
Rudiarius
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2014-07-06
Žinutės: 181
Atsiliepimai: 0

#4387 2016-03-06 23:30

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

red_devil rašė:

ArnoldasWFF rašė:

yra ir atvirkstyne piramyde , tik gerai apsilt reikia

nu papasakok tongue

http://www.bodybuilding.com/fun/randy2.htm

Neprisijungęs

 
Peltor
Dažnas dalyvis
Vietovė: Norvegija
Registravosi: 2016-03-04
Žinutės: 781
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 7

#4388 2016-03-07 10:16

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Sveiki kočiokai, turiu pora klausimų, gal kas galės atsakyt?

1. Jei darai štangos traukimą į pilvą, ar yra tolko daryt hantelio trauką prie šono poto?
2. Kuo skiriasi kareiviškas spaudimas užgalvos ir iš priekio? Verta daryt abu ar kuris vienas yra tikslingesnis?

dėkui

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7407
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#4389 2016-03-07 11:27

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Nelabai konkretūs tavo klausimai wink

Neprisijungęs

 
Peltor
Dažnas dalyvis
Vietovė: Norvegija
Registravosi: 2016-03-04
Žinutės: 781
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 7

#4390 2016-03-07 11:40

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

ATjr rašė:

Nelabai konkretūs tavo klausimai wink

Pabandysiu sukonkretint:

Jei nugarai padaromas štangos traukimas į pilvą, ir po to seka traukimas už galvos, traukimas į krūtinę ir traukimas į pilvą (lynai), ar verta įterpt hantelio traukimą prie šono dar? Klausiu todėl, kad pratimas kaip ir panašus štangos traukai, bet su hanteliais dirba kiekviena pusė atskirai.

Kas dėl kareiviško spaudimo sėdint, tai yra variantas spausti už galvos ir yra variantas spausti iš priekio (nelabai populiarus) - ar juos verta apskritai daryti abu, ar geriau spausti tik už galvos (ką ir daro dauguma). Gal tuomet spaudimą iš priekio daryti su hanteliais?

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7407
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#4391 2016-03-07 11:51

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Teisingai, labai panašus pratimas, bet įjungiami kitokie stabilizatoriai, todėl naudos yra, palygink štangos trauką į pilvą ir trauką į pilvą lynu
O dėl karinio, variacijos yra gerai, tačiau spaudimas už galvos yra kiek aštresnis pratimas wink

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7407
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#4392 2016-03-07 11:52

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Beje, jei neturi kažkokio neįgalumo, pratimus (kuriuos įmanoma) daryk stovint, tavo tikslas sutvirtėti (?)

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14205
Atsiliepimai: 38

#4393 2016-03-07 11:52

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Visos traukos panasios. Ar verta, - nuo daugybes faktoriu priklauso. Tik asmeninis treneris, matantis ka ir kaip tu darai ir kokio treniruotumo lygio esi, galetu i tai atsakyti tiksliau. Daryk pagal pagal savo turima programa ir nesuk galvos. Kai keisi programa, galesi vietoj kazkurios traukos itraukti hantelio traukima.

Spausk tokiu budu, kuriuo geriau jauti pecius ir nejauti lauzimo ar kitokio diskomforto peties kapsuleje.

Neprisijungęs

 
Peltor
Dažnas dalyvis
Vietovė: Norvegija
Registravosi: 2016-03-04
Žinutės: 781
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 7

#4394 2016-03-07 11:59

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

ATjr rašė:

Beje, jei neturi kažkokio neįgalumo, pratimus (kuriuos įmanoma) daryk stovint, tavo tikslas sutvirtėti (?)

Ačiū už patarimus, bet spaudimus gal dar darysiu sėdint. Vis dėl to keli tik mėnesiai, todėl nesinori maskatuotis su štanga pirmyn atgal.
Bet pilnai sutinku, kad naudos žymiai daugiau, kai visas kūnas dirba darant pratimus stovint.

Neprisijungęs

 
Peltor
Dažnas dalyvis
Vietovė: Norvegija
Registravosi: 2016-03-04
Žinutės: 781
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 7

#4395 2016-03-07 12:05

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Robšė rašė:

Visos traukos panasios. Ar verta, - nuo daugybes faktoriu priklauso. Tik asmeninis treneris, matantis ka ir kaip tu darai ir kokio treniruotumo lygio esi, galetu i tai atsakyti tiksliau. Daryk pagal pagal savo turima programa ir nesuk galvos. Kai keisi programa, galesi vietoj kazkurios traukos itraukti hantelio traukima.

Spausk tokiu budu, kuriuo geriau jauti pecius ir nejauti lauzimo ar kitokio diskomforto peties kapsuleje.

Čia sunku su tais asmeniniais treneriais.. Dėl to programa daroma iš skaitinių forumuose, patirties ankščiau ir bendro pojūčio treniruotės metu - kaip ir pats sakei, kada jauti ar dirba ir kiek dirba. Svarbiausia išlaikant bazinius pratimus ir stengiantis kuo daugiau dirbt su judančiu svoriu (štanga/hantelis) o ne staklėse.

įmetu foto, kad būtų aiškiau. Čia dar braukoma, taisoma, eksperimentuojama, bet jei kas užkliuvo - pasidalinkit smile




http://s14.postimg.org/g2kjbipgt/Skjermbilde.jpg

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14205
Atsiliepimai: 38

#4396 2016-03-07 12:46

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Paziurejau tavo nugaros programa - labai daug man ten atrodo. Manau, ten toks aerobinis pasitampymas pas tave vyksta, nes normaliu intensyvumu darant nugara, 3-4 pratimai po 3-4 serijas perakis butu.

Neprisijungęs

 
tumuxas
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2013-06-02
Žinutės: 1190
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 7

#4397 2016-03-07 12:50

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Krč kas nors gelbėkit jį greičiau big_smile vienoj dienoj 6 pratimai grudakui ir 4 bicakui, paskiau kojom 7 pratimai,  paskiau pečiams 5 ir tricui 4 ir paskutinę dieną 8 pratimai nuagarai. Koks jau stažas ir kelintas kursas?

Paskutinį kartą taisė tumuxas (2016-03-07 12:53)

Neprisijungęs

 
Audrius
buvęs Katukas
Registravosi: 2013-06-05
Žinutės: 5958
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 7

#4398 2016-03-07 13:28

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

tumuxas rašė:

Krč kas nors gelbėkit jį greičiau big_smile vienoj dienoj 6 pratimai grudakui ir 4 bicakui, paskiau kojom 7 pratimai,  paskiau pečiams 5 ir tricui 4 ir paskutinę dieną 8 pratimai nuagarai. Koks jau stažas ir kelintas kursas?

Nebesvaik!!! Cia naujoko programa isvis. Tokia programa galima sudaryt visiskam naujokui sporte, kad ismoktu pratimu atlikimo technikos, pradirbtu visas grupes atskirai, istverme lavintu, pajaustu raumenis atskirai ir sustiprintu kazkiek. Tokia programa max menesi laiko laikyti ir eiti prie kitokios.

Neprisijungęs

 
Peltor
Dažnas dalyvis
Vietovė: Norvegija
Registravosi: 2016-03-04
Žinutės: 781
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 7

#4399 2016-03-07 13:32

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Robšė rašė:

Paziurejau tavo nugaros programa - labai daug man ten atrodo. Manau, ten toks aerobinis pasitampymas pas tave vyksta, nes normaliu intensyvumu darant nugara, 3-4 pratimai po 3-4 serijas perakis butu.

Pilnai sutinku, kad pratimų yra per daug - esmė, jog aš susidėjau visus +- bazinius pratimus, ir bandau braukytis, ko reikia/nereikia + lengviau bus ateityje, kai vieną pratimą, norėsi keist kitu dėl įvairovės. + nepabandžius būtų idiotiška imt kažkieno programą ir bandyt ją dirbt, kai nežinai ar ji tau tinka (nekalbant apie bazinius)

Tai tarkim bendra forma imant, optimalus pratimų skaičius raumeniui:
Krūtinė 4
Bicas 2 (+1 atvirkčšiai)

Kojos 4-5?
Presas 2

Pečiai 3-4
Tricas 2

Nugara 4-5?
Presas 2
Dilbis 1

Man tiesiog įdomu optimalus pratimų skaičius, o sumažinus pratimų skaičių, pasiliksiu, tuos kurie geriausiai jaučiasi +  baziniai ir tuomet priėjimų skaičių galima didinti vietoj 3 į 4. Atitinkamai ir svoriai.

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14205
Atsiliepimai: 38

#4400 2016-03-07 13:35

Re: Treniruočių pratimai, atlikimo technika

Nežinau, ką tau patarti.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2022 Kulturizmas.net