Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

TurnykMaster
Dažnas dalyvis
Vietovė: Narnia
Registravosi: 2010-03-23
Žinutės: 654
Atsiliepimai: 2

#1 2013-03-27 11:09

3 Dienu programa jegai

Tikslas: Pakelti jega ir mase
Amzius: 17 metu
Svoris: 84 kg
Ugis: 182 cm

Pirmadienis
1. Pritūpimai 5x5 Didiname savo 5 pakartojimų maksimalų svorį (jis lygus praėjusio penktadienio sunkiausiam 3 pakartojimų setui).
2. Štangos spaudimas 5x5 Didiname savo 5 pakartojimų maksimalų svorį (jis lygus praėjusio penktadienio sunkiausiam 3 pakartojimų setui).
3. Prisitraukimai 5x5
Pagalbiniai pratimai: 4 serijos pasistiebimu viena koja, 4 serijos atsilenkimų presui su svoriu.



Trečiadienis
1. Pritūpimai 4x5 Pirmos 3 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 4 serija tokia pati kaip 3.
2. Spaudimas kampu 4x5
3. Mirties trauka 4x5
4. spaudimas pečiams 4x5
Pagalbiniai pratimai: 3 serijos atsilenkimų presui.



Penktadienis
1. Pritūpimai 4x5, 1x3, 1x8 Pirmos 4 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 3-jų pakartojimų serija 2,5% didesniu svoriu nei pirmadienio sunkiausioje 5-ių pakartojimų serijoje ir paskutinė 8-ių pakartojimų serija su 3-čios serijos svoriu.
2. Štangos spaudimas 4x5, 1x3, 1x8 Pirmos 4 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 3-jų pakartojimų serija 2,5% didesniu svoriu nei pirmadienio sunkiausioje 5-ių pakartojimų serijoje ir paskutinė 8-ių pakartojimų serija su 3-čios serijos svoriu.
3. Prisitraukimai delnai i save 4x5, 1x3, 1x8.
Pagalbiniai pratimai: 3 serijos atsispaudimai nuo lygiagrečio su svoriu (5-8 pakartojimai),
3 serijos štangos kėlimo stovint bicepsui ir 3 serijos ranku tiesimas su lynu (po 8 pakartojimus)

Neprisijungęs

 
Čepas
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2013-02-09
Žinutės: 68
Atsiliepimai: 0

#2 2013-03-27 12:13

Re: 3 Dienu programa jegai

TurnykMaster rašė:

Tikslas: Pakelti jega ir mase
Amzius: 17 metu
Svoris: 84 kg
Ugis: 182 cm

Pirmadienis
1. Pritūpimai 5x5 Didiname savo 5 pakartojimų maksimalų svorį (jis lygus praėjusio penktadienio sunkiausiam 3 pakartojimų setui).
2. Štangos spaudimas 5x5 Didiname savo 5 pakartojimų maksimalų svorį (jis lygus praėjusio penktadienio sunkiausiam 3 pakartojimų setui).
3. Prisitraukimai 5x5
Pagalbiniai pratimai: 4 serijos pasistiebimu viena koja, 4 serijos atsilenkimų presui su svoriu.



Trečiadienis
1. Pritūpimai 4x5 Pirmos 3 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 4 serija tokia pati kaip 3.
2. Spaudimas kampu 4x5
3. Mirties trauka 4x5
4. spaudimas pečiams 4x5
Pagalbiniai pratimai: 3 serijos atsilenkimų presui.



Penktadienis
1. Pritūpimai 4x5, 1x3, 1x8 Pirmos 4 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 3-jų pakartojimų serija 2,5% didesniu svoriu nei pirmadienio sunkiausioje 5-ių pakartojimų serijoje ir paskutinė 8-ių pakartojimų serija su 3-čios serijos svoriu.
2. Štangos spaudimas 4x5, 1x3, 1x8 Pirmos 4 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 3-jų pakartojimų serija 2,5% didesniu svoriu nei pirmadienio sunkiausioje 5-ių pakartojimų serijoje ir paskutinė 8-ių pakartojimų serija su 3-čios serijos svoriu.
3. Prisitraukimai delnai i save 4x5, 1x3, 1x8.
Pagalbiniai pratimai: 3 serijos atsispaudimai nuo lygiagrečio su svoriu (5-8 pakartojimai),
3 serijos štangos kėlimo stovint bicepsui ir 3 serijos ranku tiesimas su lynu (po 8 pakartojimus)

Jei neklystu, čia Bill Starr 5x5, tai nebloga ji kiek girdėjau, jei nieko nekeitei.

Neprisijungęs

 
TurnykMaster
Dažnas dalyvis
Vietovė: Narnia
Registravosi: 2010-03-23
Žinutės: 654
Atsiliepimai: 2

#3 2013-03-27 14:01

Re: 3 Dienu programa jegai

Čepas rašė:

TurnykMaster rašė:

Tikslas: Pakelti jega ir mase
Amzius: 17 metu
Svoris: 84 kg
Ugis: 182 cm

Pirmadienis
1. Pritūpimai 5x5 Didiname savo 5 pakartojimų maksimalų svorį (jis lygus praėjusio penktadienio sunkiausiam 3 pakartojimų setui).
2. Štangos spaudimas 5x5 Didiname savo 5 pakartojimų maksimalų svorį (jis lygus praėjusio penktadienio sunkiausiam 3 pakartojimų setui).
3. Prisitraukimai 5x5
Pagalbiniai pratimai: 4 serijos pasistiebimu viena koja, 4 serijos atsilenkimų presui su svoriu.



Trečiadienis
1. Pritūpimai 4x5 Pirmos 3 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 4 serija tokia pati kaip 3.
2. Spaudimas kampu 4x5
3. Mirties trauka 4x5
4. spaudimas pečiams 4x5
Pagalbiniai pratimai: 3 serijos atsilenkimų presui.



Penktadienis
1. Pritūpimai 4x5, 1x3, 1x8 Pirmos 4 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 3-jų pakartojimų serija 2,5% didesniu svoriu nei pirmadienio sunkiausioje 5-ių pakartojimų serijoje ir paskutinė 8-ių pakartojimų serija su 3-čios serijos svoriu.
2. Štangos spaudimas 4x5, 1x3, 1x8 Pirmos 4 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 3-jų pakartojimų serija 2,5% didesniu svoriu nei pirmadienio sunkiausioje 5-ių pakartojimų serijoje ir paskutinė 8-ių pakartojimų serija su 3-čios serijos svoriu.
3. Prisitraukimai delnai i save 4x5, 1x3, 1x8.
Pagalbiniai pratimai: 3 serijos atsispaudimai nuo lygiagrečio su svoriu (5-8 pakartojimai),
3 serijos štangos kėlimo stovint bicepsui ir 3 serijos ranku tiesimas su lynu (po 8 pakartojimus)

Jei neklystu, čia Bill Starr 5x5, tai nebloga ji kiek girdėjau, jei nieko nekeitei.

Keiciau. Vietoj stangos traukos idejau prisitraukimus.

Neprisijungęs

 
Čepas
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2013-02-09
Žinutės: 68
Atsiliepimai: 0

#4 2013-03-27 14:13

Re: 3 Dienu programa jegai

TurnykMaster rašė:

Čepas rašė:

TurnykMaster rašė:

Tikslas: Pakelti jega ir mase
Amzius: 17 metu
Svoris: 84 kg
Ugis: 182 cm

Pirmadienis
1. Pritūpimai 5x5 Didiname savo 5 pakartojimų maksimalų svorį (jis lygus praėjusio penktadienio sunkiausiam 3 pakartojimų setui).
2. Štangos spaudimas 5x5 Didiname savo 5 pakartojimų maksimalų svorį (jis lygus praėjusio penktadienio sunkiausiam 3 pakartojimų setui).
3. Prisitraukimai 5x5
Pagalbiniai pratimai: 4 serijos pasistiebimu viena koja, 4 serijos atsilenkimų presui su svoriu.



Trečiadienis
1. Pritūpimai 4x5 Pirmos 3 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 4 serija tokia pati kaip 3.
2. Spaudimas kampu 4x5
3. Mirties trauka 4x5
4. spaudimas pečiams 4x5
Pagalbiniai pratimai: 3 serijos atsilenkimų presui.



Penktadienis
1. Pritūpimai 4x5, 1x3, 1x8 Pirmos 4 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 3-jų pakartojimų serija 2,5% didesniu svoriu nei pirmadienio sunkiausioje 5-ių pakartojimų serijoje ir paskutinė 8-ių pakartojimų serija su 3-čios serijos svoriu.
2. Štangos spaudimas 4x5, 1x3, 1x8 Pirmos 4 serijos tokios pačios kaip pirmadienį, 3-jų pakartojimų serija 2,5% didesniu svoriu nei pirmadienio sunkiausioje 5-ių pakartojimų serijoje ir paskutinė 8-ių pakartojimų serija su 3-čios serijos svoriu.
3. Prisitraukimai delnai i save 4x5, 1x3, 1x8.
Pagalbiniai pratimai: 3 serijos atsispaudimai nuo lygiagrečio su svoriu (5-8 pakartojimai),
3 serijos štangos kėlimo stovint bicepsui ir 3 serijos ranku tiesimas su lynu (po 8 pakartojimus)

Jei neklystu, čia Bill Starr 5x5, tai nebloga ji kiek girdėjau, jei nieko nekeitei.

Keiciau. Vietoj stangos traukos idejau prisitraukimus.

O kodėl nenori traukos palikt?

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#5 2013-03-27 15:27

Re: 3 Dienu programa jegai

.

Paskutinį kartą taisė Artyi (2013-12-20 17:52)

Neprisijungęs

 
TurnykMaster
Dažnas dalyvis
Vietovė: Narnia
Registravosi: 2010-03-23
Žinutės: 654
Atsiliepimai: 2

#6 2013-03-27 16:47

Re: 3 Dienu programa jegai

Čepas rašė:

TurnykMaster rašė:

Čepas rašė:


Jei neklystu, čia Bill Starr 5x5, tai nebloga ji kiek girdėjau, jei nieko nekeitei.

Keiciau. Vietoj stangos traukos idejau prisitraukimus.

O kodėl nenori traukos palikt?

Nes prisitraukimai man labiau patinka

Neprisijungęs

 
TurnykMaster
Dažnas dalyvis
Vietovė: Narnia
Registravosi: 2010-03-23
Žinutės: 654
Atsiliepimai: 2

#7 2013-03-27 16:48

Re: 3 Dienu programa jegai

Artyi rašė:

Palikciau trauka ir dadeciau prisitraukimus savo svoriu kaip for fun dalykui

Ne poto bus per didelis kruvis smile

Neprisijungęs

 
Artyi
Motyvuotas atletas
Registravosi: 2011-01-03
Žinutės: 6463
Atsiliepimai: 27

#8 2013-03-27 16:48

Re: 3 Dienu programa jegai

.

Paskutinį kartą taisė Artyi (2013-12-20 17:51)

Neprisijungęs

 
TurnykMaster
Dažnas dalyvis
Vietovė: Narnia
Registravosi: 2010-03-23
Žinutės: 654
Atsiliepimai: 2

#9 2013-03-27 17:01

Re: 3 Dienu programa jegai

Artyi rašė:

TurnykMaster rašė:

Čepas rašė:


O kodėl nenori traukos palikt?

Nes prisitraukimai man labiau patinka

Bet nori mases?

Prisitraukimai FOR EVER man utiutiu!!!

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2020 Kulturizmas.net