Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

selmis
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-01-26
Žinutės: 35
Atsiliepimai: 0

#1 2014-01-26 02:07

Mitybos planas, patarkit!

Sveiki. Man 18 metu, sportuoju apie menesi, didele motyvacija atsirado nusiteikti rimtai. Tai reiskia programa, mityba viskas kaip privaloma big_smile. Tikslas, raumenu auginimas. Svoris 72kg, ugis 180cm.

PUSRYCIAI 7:00: Kiausiniu baltymai (60g), Kiausiniai (100g), grikiu kruopos (100g) = 520KCAL, 72,8ANGLIU, 29,7BALTYMU, 11,7RIEBALU

PRIESPIECIAI 09:30: Riesutai graikiski (50g), Bananai sviezi (200g) = 505KCAL, 56ANGLIU, 9,1BALTYMU, 31,7RIEBALU

PIETUS 11:30 arba 12:30(patarkit): Ryziai ilgagrudziai naturalus(100g), Vistienos krutineles kepsnys be odos(150g) = 564KCAL, 74,6ANGLIU, 49,4BALTYMU, 7,5RIEBALU

PRIES TRENIRUOTE 1h bananai sviezi(200g) = 184KCAL, 46,8ANGLIU, 2BALTYMAI, 0,8RIEBALU

TADA TRENIRUOTE APIE 14:00-15:00

18:00-19:00 VAKARIENE: Tunas savo sultyse (150g), Grikiu kruopos(150g)= 645KCAL, 106,5ANGLIU, 36,5BALTYMU, 2,25RIEBALU

22:00 PRIES MIEGA: Varske liesa(200g), Riesutai migdolo (50g) = 414,5KCAL, 19,45ANGLIU, 30,15BALTYMU, 25,95RIEBALU
IS VISO KCAL: 2832    ANGLIU: 376G     BALTYMU: 157G    RIEBALU: 80G

Pakomentuokit viska kas tik blogai ar kas gerai, aciu!

Neprisijungęs

 
selmis
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-01-26
Žinutės: 35
Atsiliepimai: 0

#2 2014-01-26 02:08

Re: Mitybos planas, patarkit!

Ir dar gal truputi ne y tema, bet noreciau paklausti, kaip toke programa raumenu auginimui su toke mityba?    
Pirmadienis

Hantelių spaudimas gulint ant tiesaus suolo    2 x 6-8
Hantelių spaudimas gulint kampu    2 x 6-8
Štangos spaudimas iš priekio stovint    2 x 6-8
Atsispaudimai lygiagretėse (su svorio jei padarote dagiau nei 12 pakartojimų)    2 x max
Tricepsas treniruoklyje    2 x 6-8
Prancūziškas štangos spaudimas    2 x 6-8
Antradienis

Pritūpimai su štanga    2 x 6-8
Kojų spaudimas treniruoklyje    2 x 6-8
kojų tiesimas treniruoklyje    2 x 6-8
Kojų lenkimas treniruoklyje    2 x 6-8
Mirties trauka tiesiomis kojomis    2 x 10-12
Trečiadienis

Kardio treniruotė pasirinktinai, 30 min. ar daugiau   
Ketvirtadienis

Blauzda stovint    2 x 6-8
Blauzda sėdint    2 x 6-8
Hantelių išvedimai į šalis stovint    2 x 10-12
Štangos trauka iki smakro    2 x 6-8
Hantelių išvedimai į šalis sėdint    2 x 10-12
Atsilenkimai    2 x max
Atsilenkimai su pasisukimais į šoną    2 x max
Penktadienis

Mirties trauka    2 x 6-8
Prisitraukimai (su svoriu, jei padarote daugiau nei 12 pakartojimų)    2 x max
Hantelio trauka, atrėmus koją į suoliuką    2 x 6-8
Gūsčiojimas su hanteliais    2 x 6-8
Rankų lenkimas stovint su štanga    2 x 6-8
“Plaktukas” (rankų lenkimas su hanteliais, paėmimu delnais-į-delną)    2 x 6-8

Neprisijungęs

 
Žilvinas.
buvęs Parapapapapa
Registravosi: 2013-05-05
Žinutės: 3097
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 11

#3 2014-01-26 10:50

Re: Mitybos planas, patarkit!

Labas, mityba gera pas tave. Pietus gali valgyt 11:30 arba 12:30, cia nesvarbu, jei isalksti tai ir valgai. Gali prie to valgymo pridėt dar 50g vištienos. Taip pat iškart po treniruotės suvalgyk bananą.


Dėl programos: krūtinės dieną vietoj hantelių spaudimo daryčiau su štanga. Principas 4*8.

Kojų diena, tai baziniai pratimai pradžioj, toliau izoliaciniai. Kodėl pas tave mirties trauka gale treniruotės? smile 

Išvis geriau vietoj tavęs pasiimčiau kokią nors programą iš čia http://www.kulturizmas.net/forumas/view … 63&p=1

prisitaikyk sau kokią nors, jos visos neblogos yra wink

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8175
Atsiliepimai: 54

#4 2014-01-26 10:58

Re: Mitybos planas, patarkit!

viskas cia pas tave ok. jei menesi dirbi su sia programa jau gali daryti viska 3x
krutine: Štangos spaudimas iš priekio stovint    2 x 6-8     nelabai suprantu kas per pratimas
ir peciai kazkaip nelabai patinka man pas tave
hanteliu isvedimas sedinti cia galui ar sonams ?

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#5 2014-01-26 12:07

Re: Mitybos planas, patarkit!

zaliasss rašė:

viskas cia pas tave ok. jei menesi dirbi su sia programa jau gali daryti viska 3x
krutine: Štangos spaudimas iš priekio stovint    2 x 6-8     nelabai suprantu kas per pratimas
ir peciai kazkaip nelabai patinka man pas tave
hanteliu isvedimas sedinti cia galui ar sonams ?

karinis tikriausiai
nes peciu dienoi priekinei deltoi nieko nesimato lygtais

Paskutinį kartą taisė ernestukas18 (2014-01-26 12:08)

Neprisijungęs

 
selmis
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-01-26
Žinutės: 35
Atsiliepimai: 0

#6 2014-01-26 13:26

Re: Mitybos planas, patarkit!

Na programu cia kaip pavyzdys, as jo dar nedariau nei karto, tiesiog dabar susitvarkyt mityba norejau ir pradet su normalia programa, tai norejau paklausti ar toke tiktu. Pasiziesiu dar idemiau. O ziekit, skaiciau kad auginant raumenu mase, reikia 'ivaryt streso' raumenims. Tai reiskia, kad geriau maziau daryt, bet su dideliu svoriu?

Neprisijungęs

 
Žilvinas.
buvęs Parapapapapa
Registravosi: 2013-05-05
Žinutės: 3097
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 11

#7 2014-01-26 13:52

Re: Mitybos planas, patarkit!

selmis rašė:

Na programu cia kaip pavyzdys, as jo dar nedariau nei karto, tiesiog dabar susitvarkyt mityba norejau ir pradet su normalia programa, tai norejau paklausti ar toke tiktu. Pasiziesiu dar idemiau. O ziekit, skaiciau kad auginant raumenu mase, reikia 'ivaryt streso' raumenims. Tai reiskia, kad geriau maziau daryt, bet su dideliu svoriu?

na taip. Nes kai tu pradėsi kelt didelius svorius, raumenys turės prisitaikyti prie dideių svorių, todėl pradės augti wink nemažai kam labai gerai pramuša ir ant jėgos ir ant masės programa 5*5 smile siūlyčiau pabandyti

Neprisijungęs

 
selmis
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-01-26
Žinutės: 35
Atsiliepimai: 0

#8 2014-01-26 14:07

Re: Mitybos planas, patarkit!

Okei parapapapapa pabandysiu. Aciu labai, kad pataret visi!smile)

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net