Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

gedemas
Dažnas senbūvis
Vietovė: norvegija
Registravosi: 2010-12-29
Žinutės: 2750
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 4

#1401 2012-03-31 20:13

Re: Robšė...

tik bandydammas suprasi kas tau tinka wink

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14183
Atsiliepimai: 38

#1402 2012-03-31 20:15

Re: Robšė...

tuom ir uzsiimu, niekur as neskubu, naturaliai tokie dalykai tikrai ne per keleta men padaromi wink

Neprisijungęs

 
Rytis.K
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2012-03-20
Žinutės: 87
Atsiliepimai: 1

#1403 2012-03-31 21:26

Re: Robšė...

Robšė rašė:

siokia tokia skirta apkalboms ir pasityciojimui padariau, suteiksiu smagumo rintiesiems dedems wink
http://i021.radikal.ru/1203/df/589470aca833.jpg

Vis vargstu su krutines virsum, kazkiek per pastaraji pusmeti kazkokiu gyslu ten atsirado, bet bendrame vaizde to kaip ir visiskai ner... sad

neskaitau saves rimtu dede ir  nemanau kad yra is ko tyciotis , maladiec atrodai, progresuoji ir visa tai tik pagirtina...o kaip ten su apimtim,kur rasei savo zurnalo pradzioj? yra nauju tikslu?

vis galvoju ir galvoju,kad  manau visgi reiks savo fotke imest,del tu paciu pasipizdavojimu (kuriu tu nesulauksi big_smile)...motyvacija bus didesne

Neprisijungęs

 
krachas
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2010-04-08
Žinutės: 3983
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 16

#1404 2012-03-31 21:29

Re: Robšė...

Rytis.K rašė:

Robšė rašė:

siokia tokia skirta apkalboms ir pasityciojimui padariau, suteiksiu smagumo rintiesiems dedems wink
http://i021.radikal.ru/1203/df/589470aca833.jpg

Vis vargstu su krutines virsum, kazkiek per pastaraji pusmeti kazkokiu gyslu ten atsirado, bet bendrame vaizde to kaip ir visiskai ner... sad

neskaitau saves rimtu dede ir  nemanau kad yra is ko tyciotis , maladiec atrodai, progresuoji ir visa tai tik pagirtina...o kaip ten su apimtim,kur rasei savo zurnalo pradzioj? yra nauju tikslu?

vis galvoju ir galvoju,kad  manau visgi reiks savo fotke imest,del tu paciu pasipizdavojimu (kuriu tu nesulauksi big_smile)...motyvacija bus didesne

I veidrodi neuztenka pasiziureti ? Reikia, kad kas palazdavotu ? ;D

Neprisijungęs

 
Rytis.K
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2012-03-20
Žinutės: 87
Atsiliepimai: 1

#1405 2012-03-31 21:35

Re: Robšė...

biski bulimijos sindromas veikia... matau tai ko nera ,o kas yra tai taip per migla matosi,kad atrodo nereiksminga....pvz gelbejimo ratas lol

Neprisijungęs

 
simaxas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-07-25
Žinutės: 1919
Atsiliepimai: 19

#1406 2012-03-31 22:00

Re: Robšė...

normali forma, ner ko lazdavot. man net keista kaip jus taip varot varot stengiates, paskui kuri laika ten problemos ir t.t. o po to i sale gryzus vel staigiai forma pasigaunat.. as tarkim menesi i sale nenueinu, pasinervuoju pastresuoju kur darbe ir ziurek jau vel pora menesiu reikia kad i vezes atsistot, forma atgaut..

Neprisijungęs

 
gedemas
Dažnas senbūvis
Vietovė: norvegija
Registravosi: 2010-12-29
Žinutės: 2750
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 4

#1407 2012-03-31 22:05

Re: Robšė...

simaxas rašė:

normali forma, ner ko lazdavot. man net keista kaip jus taip varot varot stengiates, paskui kuri laika ten problemos ir t.t. o po to i sale gryzus vel staigiai forma pasigaunat.. as tarkim menesi i sale nenueinu, pasinervuoju pastresuoju kur darbe ir ziurek jau vel pora menesiu reikia kad i vezes atsistot, forma atgaut..

svariai uzauginti raumenys geresne atminty turi big_smile
Juokauju wink

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14183
Atsiliepimai: 38

#1408 2012-03-31 22:08

Re: Robšė...

na as rudeni nebuvau apleides visiskai, paprasciausiai reikejo darba keist, kitokiu rupesciu buvo, tai treniruotes buvo siektiek nereguliarios, pavirsutiniskos ir mitybos/poilsio rezimas gerokai palaidas. O taip tai nuo uzpraeito rudens, kai sveikata mano pasitvarke, taip ir sportuoju.
Kai jau ilgesne pertrauka budavo, bet ne men o daugiau, tai kaip ir minejai, jau prireikia 2-3 men kad pilnai isivaziuot. Nzn, gal jaunesniem greiciau gaunas, jei testas ne kaip pas vyresnius vyrus.

Neprisijungęs

 
lolardas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Miškas
Registravosi: 2007-07-08
Žinutės: 10907
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#1409 2012-03-31 22:35

Re: Robšė...

bet kas jum yra, sako forma gera, tragedija ta forma čia
dėl krūtinės tai įtariu technika visai nekas arba/ir trefkė belekas, kurios neparašei smile

Neprisijungęs

 
kenis
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2009-03-29
Žinutės: 2592
Atsiliepimai: 6

#1410 2012-03-31 22:42

Re: Robšė...

Robšė rašė:

na as rudeni nebuvau apleides visiskai, paprasciausiai reikejo darba keist, kitokiu rupesciu buvo, tai treniruotes buvo siektiek nereguliarios, pavirsutiniskos ir mitybos/poilsio rezimas gerokai palaidas. O taip tai nuo uzpraeito rudens, kai sveikata mano pasitvarke, taip ir sportuoju.
Kai jau ilgesne pertrauka budavo, bet ne men o daugiau, tai kaip ir minejai, jau prireikia 2-3 men kad pilnai isivaziuot. Nzn, gal jaunesniem greiciau gaunas, jei testas ne kaip pas vyresnius vyrus.

Robše. Į 5 dešimtį jau įkopęs ar ne dar? ;D

Neprisijungęs

 
emexas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2007-01-30
Žinutės: 15114
Atsiliepimai: 45

#1411 2012-03-31 22:43

Re: Robšė...

Robšė rašė:

Kampas pagrinde, stanga ir plesimas. Jauciasi virsus, skauda kitadien grynai tas regionas, bet neapvaleja. Manau baigsiu dabartini cikla ir bandysiu ant hanteliu spaudimo persimest

ka ten persimest, pakaitaliok kas kelias savaites, tada bus gut..

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14183
Atsiliepimai: 38

#1412 2012-03-31 22:52

Re: Robšė...

kenis rašė:

Robšė rašė:

na as rudeni nebuvau apleides visiskai, paprasciausiai reikejo darba keist, kitokiu rupesciu buvo, tai treniruotes buvo siektiek nereguliarios, pavirsutiniskos ir mitybos/poilsio rezimas gerokai palaidas. O taip tai nuo uzpraeito rudens, kai sveikata mano pasitvarke, taip ir sportuoju.
Kai jau ilgesne pertrauka budavo, bet ne men o daugiau, tai kaip ir minejai, jau prireikia 2-3 men kad pilnai isivaziuot. Nzn, gal jaunesniem greiciau gaunas, jei testas ne kaip pas vyresnius vyrus.

Robše. Į 5 dešimtį jau įkopęs ar ne dar? ;D

ant paties slenkscio

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14183
Atsiliepimai: 38

#1413 2012-03-31 22:56

Re: Robšė...

lolardas rašė:

bet kas jum yra, sako forma gera, tragedija ta forma čia
dėl krūtinės tai įtariu technika visai nekas arba/ir trefkė belekas, kurios neparašei smile

eina stangos spaudimas kapu ir plesimas kampu/ant lygaus.

Kodel, loli, pas tave ranku nera? Technika slubuoja ar trefke bilekas?

Neprisijungęs

 
lolardas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Miškas
Registravosi: 2007-07-08
Žinutės: 10907
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#1414 2012-03-31 22:58

Re: Robšė...

du pratimai? pulloverio nedarai?
manau dėl trefkių

Paskutinį kartą taisė lolardas (2012-03-31 22:58)

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14183
Atsiliepimai: 38

#1415 2012-03-31 23:01

Re: Robšė...

as irgi manau, kad man reik bandyt kitaip virsu treniruot, ka ir ruosiuos daryt. nesigaus - tikrai nesizudysiu, nemanau kad kada nors galiu turet tobula kuna wink tikrai nesu bodybuildingo fenomenas big_smile

Puloveri darau prie nugaros. Kartais ir prie krutines darau, nemanai gi kad puse metu viska taip pat darau, parasiau tik pati pagrinda.

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#1416 2012-03-31 23:02

Re: Robšė...

o svoriai spaudimo kampu kyla? pas mane kaip tik krutines virsus yra, apacios nerasta, ta ir skaiciai ant stangu rodo.. hmm

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14183
Atsiliepimai: 38

#1417 2012-03-31 23:03

Re: Robšė...

kyla

Neprisijungęs

 
lolardas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Miškas
Registravosi: 2007-07-08
Žinutės: 10907
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#1418 2012-03-31 23:07

Re: Robšė...

tai kad nieko tu čia neparašei, nei pakartojimų nei priėjimų, porą pratimų per / ... jei ten šokinėji nuo vieno prie kito gal dėl to ir nesigauna
puloverį irgi bbž kaip darai, tai nugarai ar krūtinei jį darai, nes ir taip ir taip galima

Neprisijungęs

 
wopper
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2011-04-04
Žinutės: 5973
Atsiliepimai: 7

#1419 2012-03-31 23:08

Re: Robšė...

treneris mano jei virsaus truksta ir vien spaudimas kampu nepadeda megina pramusinet supersetais: spaudimas kampu+sklaidymas kampu. kaip lolardas sako ir puloveri prideda

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14183
Atsiliepimai: 38

#1420 2012-03-31 23:14

Re: Robšė...

lolardas rašė:

tai kad nieko tu čia neparašei, nei pakartojimų nei priėjimų, porą pratimų per / ... jei ten šokinėji nuo vieno prie kito gal dėl to ir nesigauna
puloverį irgi bbž kaip darai, tai nugarai ar krūtinei jį darai, nes ir taip ir taip galima

Konkreciai siuo metu krutinei darau
25-28X4 (tilpti i 15min) stangos spaudimas kampu
3X12 (tilpti i 5min) plesimas ant lygaus

Visokiu variantu yra ir pratimu, bet tu dabar taip kalbi, lyg imsi ir diagnozuosi mano problema ir pasakysi, kokius ir kaip pratimus man daryt, kad pyst ir pasitaisytu man krutines virsus. smile Pats manau supranti, kad negali to padaryt wink

Neprisijungęs

 
lolardas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Miškas
Registravosi: 2007-07-08
Žinutės: 10907
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#1421 2012-03-31 23:15

Re: Robšė...

tai neaišku nei koks kampas ten, gal pečius kačioja, plėšimą irgi reikia mokėt iš krūtinės daryt o ne pečius drožt, viskas susideda

Neprisijungęs

 
lolardas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Miškas
Registravosi: 2007-07-08
Žinutės: 10907
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#1422 2012-03-31 23:17

Re: Robšė...

Robšė rašė:

lolardas rašė:

tai kad nieko tu čia neparašei, nei pakartojimų nei priėjimų, porą pratimų per / ... jei ten šokinėji nuo vieno prie kito gal dėl to ir nesigauna
puloverį irgi bbž kaip darai, tai nugarai ar krūtinei jį darai, nes ir taip ir taip galima

Konkreciai siuo metu krutinei darau
25-28X4 (tilpti i 15min) stangos spaudimas kampu
3X12 (tilpti i 5min) plesimas ant lygaus

sakyčiau 6-8 repsus laikyt, aerobika čia, koks svoris ant kampo pvz?

Neprisijungęs

 
lolardas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Miškas
Registravosi: 2007-07-08
Žinutės: 10907
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#1423 2012-03-31 23:18

Re: Robšė...

dar būna ir spaudžia ant kampo bet nefiga neviršui, išsiriečia pvz kai sunkiau pasidaro, jau gaunasi kaip ant lygaus. kitas variantas permeta ant priekinės deltos kai sunkiau, blem tiek galimybių pjovimui, labai galvot reikia darant

Neprisijungęs

 
Robšė
®
Vietovė: rajonas
Registravosi: 2008-02-14
Žinutės: 14183
Atsiliepimai: 38

#1424 2012-03-31 23:20

Re: Robšė...

ka tu cia pezi, padaryk ir pasakysi, kokia aerobika, svoris turi buti 60-70%? Stengiuos per 15min padaryt daugiau nei 100 pakartojimu tokiais "klasteriais" po 4 pakartojimus. Dariau ir 5X5 ir 8X8 ir tavo 6-8 repsai, svoris toks koks reikalingas, skaiciu tikrai nesiruosiu viesin, uztenka ir taip bangu. Kampas ~45 siuo metu, esu ir iki 60 keles
Krutine jauciu, pora dienu po trenkes skauda virsus kaip reikiant

Neprisijungęs

 
lolardas
Dažnas senbūvis
Vietovė: Miškas
Registravosi: 2007-07-08
Žinutės: 10907
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 19

#1425 2012-03-31 23:26

Re: Robšė...

traukiu 200, darbinis 160-170x8, tai vat ir skaičiuok koks procentas turi būt wink Nori mėsos, svoris turi būti didelis, pertraukos mažos. Tai su tais 25 pakartojimais nėra to svorio didelio tikrai

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net