Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Cikelis
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2011-07-12
Žinutės: 69
Atsiliepimai: 0

#276 2014-02-02 00:16

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Sveiki, kiek kaloriju reikia jai as esu 186cm ir 100kg, 29 metu. Nes vedziau i kalorijas jos ismeta man 3280kcal as neisivaizduoju kaip tiek suvalgti.
Tikslas ryskintis ir kokiu santykiu turi buti kcal sudarytos nes cia radau A30% B60% ir R10%.
Dekui uz pagalba

Neprisijungęs

 
Rojus
Netamsinti langai
Registravosi: 2011-02-12
Žinutės: 1009
Atsiliepimai: 4

#277 2014-02-02 00:21

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Cikelis rašė:

Sveiki, kiek kaloriju reikia jai as esu 186cm ir 100kg, 29 metu. Nes vedziau i kalorijas jos ismeta man 3280kcal as neisivaizduoju kaip tiek suvalgti.
Tikslas ryskintis ir kokiu santykiu turi buti kcal sudarytos nes cia radau A30% B60% ir R10%.
Dekui uz pagalba

Čia 3280 tai tau svoriui palaikyti. Tai numesk 10-20% nuo šitų ir valgyk tiek kiek gausis. Kai svoris pakris vėl išnaujo persiskaičiuok ir vėl atminusuok tuos 10-20. Šiaip rekomenduojama 2g baltymo kūno kilogramui, 1-2g riebalo kūno kg ir kas lieka angliavandeniai. Tie procentai A B R tai labai abstraktus dalykas, nereikėtų jais kliautis, jie tokie labiau kaip baziniai kad per daug nenukrypti ir gali labai svyruoti tarkim anglys nuo 60 proc iki 30 proc riebalai nuo 30 iki 20 proc, baltymai nuo 50 iki 20 ir t.t. Šiaip riebalų nebijok smile nuo anglių tau tas pilvas užaugo.

Neprisijungęs

 
Cikelis
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2011-07-12
Žinutės: 69
Atsiliepimai: 0

#278 2014-02-02 00:55

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Ka reiketu keisti kad prisidetu kcal nes man ju truksta dabar sad
1 valgymas: Kiausinio baltymai 150g Kvietine juoda duona 100g, pienas 1,0% 100ml kavai = 340kcal A55,9 B26,25 R1,9
2v : vistos krutinele 200g, grikiai 100g, kecupas 25g, salotos= 347kcal A29.48 B51.73 R 2,43
3v: bananas, proteino kokteilis su pienu 200ml= 272,4kcal A35,21 B27,78 R 3,62
4v : Grudeta varske 200g ir greigfruktas = 238kcal A14,1 B 27,2 R10,2
5V: krutinele 200g su brokoliais100g = 244kcal A5,6 B50,1 R 2,1
Is viso: 1508kcal A140g, B183g, R20,25
Cia plius minus tai man truksta 1000 kaloriju !!!!!!!!
ka reiketu keisti ,atimti prideti (p.s. produktus veliau keitaliosiu zuvi su viska ar kalakutiena ir pusriciai avizos ar ka nors
)
Dekui uz pagalba

Neprisijungęs

 
Žilvinas.
buvęs Parapapapapa
Registravosi: 2013-05-05
Žinutės: 3097
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 11

#279 2014-02-02 09:50

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Cikelis rašė:

Ka reiketu keisti kad prisidetu kcal nes man ju truksta dabar sad
1 valgymas: Kiausinio baltymai 150g Kvietine juoda duona 100g, pienas 1,0% 100ml kavai = 340kcal A55,9 B26,25 R1,9
2v : vistos krutinele 200g, grikiai 100g, kecupas 25g, salotos= 347kcal A29.48 B51.73 R 2,43
3v: bananas, proteino kokteilis su pienu 200ml= 272,4kcal A35,21 B27,78 R 3,62
4v : Grudeta varske 200g ir greigfruktas = 238kcal A14,1 B 27,2 R10,2
5V: krutinele 200g su brokoliais100g = 244kcal A5,6 B50,1 R 2,1
Is viso: 1508kcal A140g, B183g, R20,25
Cia plius minus tai man truksta 1000 kaloriju !!!!!!!!
ka reiketu keisti ,atimti prideti (p.s. produktus veliau keitaliosiu zuvi su viska ar kalakutiena ir pusriciai avizos ar ka nors

Dekui uz pagalba

labai riebalų trūksta čia.  pagal tavo svorį bent 80g turi jų būt. Tad įdėk riešutų, avokadų, sėmenų aliejaus, ir gali drąsiai nebijodamas valgyt pilnus kiaušinius. Taip pat anglių trūksta, pridėk daugiau grikių/avižų/ryžių.

Paskutinį kartą taisė Parapapapapa (2014-02-02 09:59)

Neprisijungęs

 
ramas
buvęs ramli
Registravosi: 2013-05-09
Žinutės: 7632
Atsiliepimai: 8

#280 2014-02-02 13:31

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Ant mases kaip suprantu,o koses net su ziburiu nerasta big_smile baltymu daugiau nei angliu smile
Is ryto jesk avizu kose 100g +pilni kiausiniai
vietoj greipfruto,banana dar viena suvalgyk
5v koses 100g
Damesk riebalu dar
Nu ir turesi ta stuka kcal.

Paskutinį kartą taisė ramli (2014-02-02 13:32)

Neprisijungęs

 
Žilvinas.
buvęs Parapapapapa
Registravosi: 2013-05-05
Žinutės: 3097
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 11

#281 2014-02-02 13:54

Re: Paprasta dieta ryškinantis

ramli rašė:

Ant mases kaip suprantu,o koses net su ziburiu nerasta big_smile baltymu daugiau nei angliu smile
Is ryto jesk avizu kose 100g +pilni kiausiniai
vietoj greipfruto,banana dar viena suvalgyk
5v koses 100g
Damesk riebalu dar
Nu ir turesi ta stuka kcal.

parase kad tikslas ryskintis big_smile

Neprisijungęs

 
Cikelis
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2011-07-12
Žinutės: 69
Atsiliepimai: 0

#282 2014-02-02 14:17

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Taip tikslas ryskintis, tik kad as nezinau kur dadeti kaloriju, plius isausiu riebalu kaip pataret, ir bus problemu su tuo 100g ryziu ar grikiu ar makaronu sausai suvalgyti, plius ryte jai 100g avizu ir plius kiausiniai,

Neprisijungęs

 
giedriuvz
Dažnas senbūvis
Vietovė: prie stangu
Registravosi: 2008-02-17
Žinutės: 3450
Atsiliepimai: 3

#283 2014-02-02 14:22

Re: Paprasta dieta ryškinantis

nu su makaronais tai geriau neprasidek jeigu tikslas ryskintis smile

Neprisijungęs

 
ramas
buvęs ramli
Registravosi: 2013-05-09
Žinutės: 7632
Atsiliepimai: 8

#284 2014-02-02 14:44

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Parapapapapa rašė:

ramli rašė:

Ant mases kaip suprantu,o koses net su ziburiu nerasta big_smile baltymu daugiau nei angliu smile
Is ryto jesk avizu kose 100g +pilni kiausiniai
vietoj greipfruto,banana dar viena suvalgyk
5v koses 100g
Damesk riebalu dar
Nu ir turesi ta stuka kcal.

parase kad tikslas ryskintis big_smile

Nedaskaiciau big_smile

Neprisijungęs

 
rolka78
Dažnas senbūvis
Vietovė: UK
Registravosi: 2010-06-29
Žinutės: 5459
Atsiliepimai: 21

#285 2014-02-02 14:53

Re: Paprasta dieta ryškinantis

ramli rašė:

Ant mases kaip suprantu,o koses net su ziburiu nerasta big_smile baltymu daugiau nei angliu smile
Is ryto jesk avizu kose 100g +pilni kiausiniai
vietoj greipfruto,banana dar viena suvalgyk
5v koses 100g
Damesk riebalu dar
Nu ir turesi ta stuka kcal.

Kaip ten bebutu.As tavo vietoi mitybos klausimais,nepatarineciau.Nesvarbu ar ryskinimuisi ar ne. wink

Paskutinį kartą taisė rolka78 (2014-02-02 14:53)

Neprisijungęs

 
Cikelis
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2011-07-12
Žinutės: 69
Atsiliepimai: 0

#286 2014-02-02 15:04

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Viskas geraitikiuose daugiau kas patars kad galeciau atsirinkti, jai patars o ne tarp savu pjausis big_smile

Neprisijungęs

 
Žilvinas.
buvęs Parapapapapa
Registravosi: 2013-05-05
Žinutės: 3097
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 11

#287 2014-02-02 15:13

Re: Paprasta dieta ryškinantis

aš tai vietoj tavęs taip daryčiau - varškę nukeli į 5 valgymą prieš miegą, vištieną į 4, to greipfruto vakare nevalgyk, jį dėk po treniruotės, taip pat proteinas naudingiau būtų po treniruotės, bet tad jau be pieno reiktų gert  smile prieš treniruotę būtų gerai kruopos ir bananas. Jei tavo trefkė eitų po 3 valgymo - tai būtų tikrai gerai smile

Neprisijungęs

 
Cikelis
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2011-07-12
Žinutės: 69
Atsiliepimai: 0

#288 2014-02-02 15:20

Re: Paprasta dieta ryškinantis

treniruote pas mane po pusriciu eina dazniausiai, pavalgau ir uz val dvieju i saleir plius bcaa tuo tarpu, jai nepamistu suvalgau banana po treniruotes ir proteino kartais su vandeniu , tada kai gryztu eina jau vistiena su darzovem (anksciau) dabar dadesiu angliu, gerai varske vakare o ta trecia ka galima dar pakeisti? Ir skaiciau kad ryskinantis anglis reikia valgyti pirmoj dienos pusei ar cia tikrai taip nes kaip matau kolega makaronu nepataria sad

Neprisijungęs

 
Rojus
Netamsinti langai
Registravosi: 2011-02-12
Žinutės: 1009
Atsiliepimai: 4

#289 2014-02-02 15:23

Re: Paprasta dieta ryškinantis

giedriuvz rašė:

nu su makaronais tai geriau neprasidek jeigu tikslas ryskintis smile

Kodėl?

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#290 2014-02-02 15:25

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Rojus rašė:

giedriuvz rašė:

nu su makaronais tai geriau neprasidek jeigu tikslas ryskintis smile

Kodėl?

makaronai = miltai = kukareku big_smile

Neprisijungęs

 
Rojus
Netamsinti langai
Registravosi: 2011-02-12
Žinutės: 1009
Atsiliepimai: 4

#291 2014-02-02 15:29

Re: Paprasta dieta ryškinantis

ernestukas18 rašė:

Rojus rašė:

giedriuvz rašė:

nu su makaronais tai geriau neprasidek jeigu tikslas ryskintis smile

Kodėl?

makaronai = miltai = kukareku big_smile

Tai čia dėl to, kad miltai neturi vitaminų ir daug skaidulų ar dėl kažko kito?

Neprisijungęs

 
Žilvinas.
buvęs Parapapapapa
Registravosi: 2013-05-05
Žinutės: 3097
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 11

#292 2014-02-02 16:53

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Cikelis rašė:

treniruote pas mane po pusriciu eina dazniausiai, pavalgau ir uz val dvieju i saleir plius bcaa tuo tarpu, jai nepamistu suvalgau banana po treniruotes ir proteino kartais su vandeniu , tada kai gryztu eina jau vistiena su darzovem (anksciau) dabar dadesiu angliu, gerai varske vakare o ta trecia ka galima dar pakeisti? Ir skaiciau kad ryskinantis anglis reikia valgyti pirmoj dienos pusei ar cia tikrai taip nes kaip matau kolega makaronu nepataria sad

makaronai - tai tas pats kaip batonas smile tad geriau vengti. Trečias valgymas- gali valgyt tą patį kaip ir 2, jei tik noras ir galimybė yra, taip pat kiaušinių gali, plius kruopų. Na bet tas bananas su proteinu taip pat nėra blogiausias variantas smile

Neprisijungęs

 
giedriuvz
Dažnas senbūvis
Vietovė: prie stangu
Registravosi: 2008-02-17
Žinutės: 3450
Atsiliepimai: 3

#293 2014-02-02 16:54

Re: Paprasta dieta ryškinantis

forume simtais kartu diskutuota apie makarus, netingesit susirasit
na gal pries treniruote visai nieko ju uzsimest, bet geriau kruopas leskit wink

Paskutinį kartą taisė giedriuvz (2014-02-02 16:56)

Neprisijungęs

 
Rojus
Netamsinti langai
Registravosi: 2011-02-12
Žinutės: 1009
Atsiliepimai: 4

#294 2014-02-02 17:22

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Kai ryškinau viska valgiau absoliučiai įsiterpdamas į savo a b r nomas  ir riebalai krito taip kaip reikia smile kuo didesni suvaržymai dietos metu tuo didesnė tikimybė, kad palūš žmogus dietos metu arba kai dieta baigsis ir vėl pradės ėsti beleką

Neprisijungęs

 
giedriuvz
Dažnas senbūvis
Vietovė: prie stangu
Registravosi: 2008-02-17
Žinutės: 3450
Atsiliepimai: 3

#295 2014-02-02 18:39

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Rojus rašė:

Kai ryškinau viska valgiau absoliučiai įsiterpdamas į savo a b r nomas  ir riebalai krito taip kaip reikia smile kuo didesni suvaržymai dietos metu tuo didesnė tikimybė, kad palūš žmogus dietos metu arba kai dieta baigsis ir vėl pradės ėsti beleką

jep, tas paluzimas po drastisku dietu daznas reikalas sad big_smile

Neprisijungęs

 
ramas
buvęs ramli
Registravosi: 2013-05-09
Žinutės: 7632
Atsiliepimai: 8

#296 2014-02-02 21:36

Re: Paprasta dieta ryškinantis

rolka78 rašė:

Kaip ten bebutu.As tavo vietoi mitybos klausimais,nepatarineciau.Nesvarbu ar ryskinimuisi ar ne. wink

Vietoj to,ka cia vargai parasyt,butum zmogui padejes wink
Cinkeli pridek i mityba riesutu gera sauja,ant salotu pilk sauksta alyvuogiu aliejaus,bet ir kruopu gali tikrai 100g. uzsimesti. Daryk kad butu ~1g.riebalu kuno kg.~2g/kg baltymu(gali ir truputi daugiau)o likusias kalorijas kompensuok anglim.
Parasytum savo ugi,svori,amziu,tai manau daugiau galetu tau zmones padeti wink

Neprisijungęs

 
Kolibris
Dažnas dalyvis
Vietovė: vilnius-kaunas
Registravosi: 2008-07-24
Žinutės: 692
Atsiliepimai: 2

#297 2014-02-02 22:02

Re: Paprasta dieta ryškinantis

ramli rašė:

rolka78 rašė:

Kaip ten bebutu.As tavo vietoi mitybos klausimais,nepatarineciau.Nesvarbu ar ryskinimuisi ar ne. wink

Vietoj to,ka cia vargai parasyt,butum zmogui padejes wink
Cinkeli pridek i mityba riesutu gera sauja,ant salotu pilk sauksta alyvuogiu aliejaus,bet ir kruopu gali tikrai 100g. uzsimesti. Daryk kad butu ~1g.riebalu kuno kg.~2g/kg baltymu(gali ir truputi daugiau)o likusias kalorijas kompensuok anglim.
Parasytum savo ugi,svori,amziu,tai manau daugiau galetu tau zmones padeti wink

Vietovė: Barnsley
    Registravosi: 2011-07-12
    Žinutės: 27
    Atsiliepimai: - 0
    E-paštas  AP

#276 Šiandien 01:16:05
Re: Paprasta dieta ryškinantis

Sveiki, kiek kaloriju reikia jai as esu 186cm ir 100kg, 29 metu. Nes vedziau i kalorijas jos ismeta man 3280kcal as neisivaizduoju kaip tiek suvalgti.
Tikslas ryskintis ir kokiu santykiu turi buti kcal sudarytos nes cia radau A30% B60% ir R10%.
Dekui uz pagalba

Paskutinį kartą taisė Kolibris (2014-02-02 22:03)

Neprisijungęs

 
Cikelis
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2011-07-12
Žinutės: 69
Atsiliepimai: 0

#298 2014-02-03 01:20

Re: Paprasta dieta ryškinantis

buvau parases, aciu Kolibris perkopinai wink

Neprisijungęs

 
Cikelis
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2011-07-12
Žinutės: 69
Atsiliepimai: 0

#299 2014-02-03 01:29

Re: Paprasta dieta ryškinantis

supratau riebala pakelti, tik bijau kad neiseis vien riesutais, o visokio s.... imaisysiu, baltymu dadejus viena kokteili butu 200g kaip ir ok

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7399
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#300 2014-02-03 09:56

Re: Paprasta dieta ryškinantis

Cikelis rašė:

supratau riebala pakelti, tik bijau kad neiseis vien riesutais, o visokio s.... imaisysiu, baltymu dadejus viena kokteili butu 200g kaip ir ok

Kiausiniu tryniai wink

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2019 Kulturizmas.net