Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Dolan
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-02-08
Žinutės: 167
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#16401 2015-11-25 14:50

Re: Įvairūs klausimai

Ernestas rašė:

Dolan rašė:

Sveiki, pradėjo sunkiai "lysti" maistas. Valgau per prievartą vos ne big_smile Atrodo lyg "užsivėlęs" skrandis būtų big_smile Ar nebūna jums nieko panašaus? Gal kokių "prasivalymo" būdų žinot? big_smile

visiems buna, man ypac po mesos kai rezima palaikau kokias 2 savaites be jokio sudo. tai tada persimetu labiau link pieno produktu. big_smile apskritai visas maistas nelenda ar tik kazkokie produktai ? smile

Apskritai viskas, nors aišku kokiam junk foodui atrodo vietos visada atsirastų big_smile Tiesiog sotumo jausmas pastoviai būna, nors aš pastoviai ir vitaminą C vartoju kartu su kitais vitaminais.

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 12998
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#16402 2015-11-25 15:00

Re: Įvairūs klausimai

Dolan rašė:

Ernestas rašė:

Dolan rašė:

Sveiki, pradėjo sunkiai "lysti" maistas. Valgau per prievartą vos ne big_smile Atrodo lyg "užsivėlęs" skrandis būtų big_smile Ar nebūna jums nieko panašaus? Gal kokių "prasivalymo" būdų žinot? big_smile

visiems buna, man ypac po mesos kai rezima palaikau kokias 2 savaites be jokio sudo. tai tada persimetu labiau link pieno produktu. big_smile apskritai visas maistas nelenda ar tik kazkokie produktai ? smile

Apskritai viskas, nors aišku kokiam junk foodui atrodo vietos visada atsirastų big_smile Tiesiog sotumo jausmas pastoviai būna, nors aš pastoviai ir vitaminą C vartoju kartu su kitais vitaminais.

na taip jau yra mases auginime, pasidaryk kokia viena diena per iseigines,kad nevalgai is viso arba labai labai mazai jei poreikis yra.

Neprisijungęs

 
Dolan
Atkaklus dalyvis
Registravosi: 2013-02-08
Žinutės: 167
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#16403 2015-11-25 17:32

Re: Įvairūs klausimai

Ernestas rašė:

Dolan rašė:

Ernestas rašė:


visiems buna, man ypac po mesos kai rezima palaikau kokias 2 savaites be jokio sudo. tai tada persimetu labiau link pieno produktu. big_smile apskritai visas maistas nelenda ar tik kazkokie produktai ? smile

Apskritai viskas, nors aišku kokiam junk foodui atrodo vietos visada atsirastų big_smile Tiesiog sotumo jausmas pastoviai būna, nors aš pastoviai ir vitaminą C vartoju kartu su kitais vitaminais.

na taip jau yra mases auginime, pasidaryk kokia viena diena per iseigines,kad nevalgai is viso arba labai labai mazai jei poreikis yra.

Nu bandysim wink

Neprisijungęs

 
LinkolnLT
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-10-09
Žinutės: 437
Atsiliepimai: 3

#16404 2015-11-25 19:09

Re: Įvairūs klausimai

true, kad saldziau uzvalgius rekomenduojama baltymu uzkapot tam, kad baisiai insulino nesukelt ?

Neprisijungęs

 
Beast Mode
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-03-24
Žinutės: 415
Atsiliepimai: 8

#16405 2015-11-25 19:19

Re: Įvairūs klausimai

LinkolnLT rašė:

true, kad saldziau uzvalgius rekomenduojama baltymu uzkapot tam, kad baisiai insulino nesukelt ?

nesiparink del tokiu neesminiu dalyku jei surenki pakankamai kaloriju, baltymu augimui.

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 12998
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#16406 2015-11-25 21:21

Re: Įvairūs klausimai

LinkolnLT rašė:

true, kad saldziau uzvalgius rekomenduojama baltymu uzkapot tam, kad baisiai insulino nesukelt ?

Suvalgius auksto glikeminio indekso produkta su pvz baltymais ar riebalais tai tas gi kazkiek mazeja. Geriau tada su riebalu.

Neprisijungęs

 
mantas3
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-12-23
Žinutės: 404
Atsiliepimai: 1

#16407 2015-11-25 22:30

Re: Įvairūs klausimai

tai varškė su uogiene iš dalies amen? geriau su taukais? jei tai tiesa, maitinsiuosi geriau "truputį nešvariai" smile  aišku, uogienės nereikia tiek prisabačinti, kad varškė netilptų...  smile

Ernestas rašė:

LinkolnLT rašė:

true, kad saldziau uzvalgius rekomenduojama baltymu uzkapot tam, kad baisiai insulino nesukelt ?

Suvalgius auksto glikeminio indekso produkta su pvz baltymais ar riebalais tai tas gi kazkiek mazeja. Geriau tada su riebalu.

Neprisijungęs

 
TaiJo
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2015-09-06
Žinutės: 63
Atsiliepimai: 0

#16408 2015-11-26 13:28

Re: Įvairūs klausimai

Cia jau reikia paranojiku but, kad ant varskes bijot mest keliu saukstu uogienes

Neprisijungęs

 
MrBurbulas
Shy Gym Rat
Registravosi: 2011-07-11
Žinutės: 12860
Atsiliepimai: 23

#16409 2015-11-26 13:37

Re: Įvairūs klausimai

Kodel?

Neprisijungęs

 
mantas3
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-12-23
Žinutės: 404
Atsiliepimai: 1

#16410 2015-11-26 13:39

Re: Įvairūs klausimai

todėl, kad tai vadinasi - uogienfobija smile

MrBurbulas rašė:

Kodel?

Neprisijungęs

 
MrBurbulas
Shy Gym Rat
Registravosi: 2011-07-11
Žinutės: 12860
Atsiliepimai: 23

#16411 2015-11-26 13:59

Re: Įvairūs klausimai

mantas3 rašė:

todėl, kad tai vadinasi - uogienfobija smile

MrBurbulas rašė:

Kodel?

Skiedziat sudus.
Nuosirdziai

Neprisijungęs

 
ShadowLXX
Naujas dalyvis
Registravosi: 2014-11-11
Žinutės: 26
Atsiliepimai: 0

#16412 2015-11-30 16:35

Re: Įvairūs klausimai

Sveiki reikia jūsų patarimo.Iki pavasario ar bent iki gegužės mėnesio norėčiau nusimesti  apie 10kg neprarandant raumenų ir jėgos jeigu tai įmanoma ir išriškint raumenys.Tai man pradėt nuo gruodžio ar dar augint raumenys ir vėliau?

Neprisijungęs

 
LinkolnLT
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-10-09
Žinutės: 437
Atsiliepimai: 3

#16413 2015-11-30 17:20

Re: Įvairūs klausimai

Kas kiek laiko rekomenduojama daryti angliu uzkrova sedint ant low carbs dietos ?

Neprisijungęs

 
Tiomis
Dažnas senbūvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2011-09-26
Žinutės: 4392
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 9

#16414 2015-11-30 17:45

Re: Įvairūs klausimai

LinkolnLT rašė:

Kas kiek laiko rekomenduojama daryti angliu uzkrova sedint ant low carbs dietos ?

nuo daug ko  priklauso: koks kruvis? kiek laiko per sav sportuoji ? kiek laiko sedi ant low carbs ? kokia savijauta?

Neprisijungęs

 
LinkolnLT
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-10-09
Žinutės: 437
Atsiliepimai: 3

#16415 2015-11-30 18:19

Re: Įvairūs klausimai

Tiomis rašė:

LinkolnLT rašė:

Kas kiek laiko rekomenduojama daryti angliu uzkrova sedint ant low carbs dietos ?

nuo daug ko  priklauso: koks kruvis? kiek laiko per sav sportuoji ? kiek laiko sedi ant low carbs ? kokia savijauta?

4 kartai per savaite + cardio laisvom dienom, kaip, kada, o kruvis nei per didelis, nei per mazas... Realiai pagal organizma po 4-5 dienu pradeda stoga raut ir reikalauja uzsikraut big_smile... Tai daleiskim karta per savaite uzkrova daryti neperdaznai ?

Neprisijungęs

 
Tiomis
Dažnas senbūvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2011-09-26
Žinutės: 4392
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 9

#16416 2015-11-30 18:51

Re: Įvairūs klausimai

LinkolnLT rašė:

Tiomis rašė:

LinkolnLT rašė:

Kas kiek laiko rekomenduojama daryti angliu uzkrova sedint ant low carbs dietos ?

nuo daug ko  priklauso: koks kruvis? kiek laiko per sav sportuoji ? kiek laiko sedi ant low carbs ? kokia savijauta?

4 kartai per savaite + cardio laisvom dienom, kaip, kada, o kruvis nei per didelis, nei per mazas... Realiai pagal organizma po 4-5 dienu pradeda stoga raut ir reikalauja uzsikraut big_smile... Tai daleiskim karta per savaite uzkrova daryti neperdaznai ?

bandyk savaitgali(sekmadieni) daryti uzkrova. Pavaryk taip 2-3 sav. matysi jeigu viskas good tada taip ir laikai jeigu S darai uzkrova su maziau angliu arba kas antra savaite. Eksperimentuoji atrandi kas tau geriausia . Ateityje jau zinosi kas kiek ir ko tinka TIK TAU geriausia

Neprisijungęs

 
LinkolnLT
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-10-09
Žinutės: 437
Atsiliepimai: 3

#16417 2015-11-30 18:55

Re: Įvairūs klausimai

Tiomis rašė:

LinkolnLT rašė:

Tiomis rašė:


nuo daug ko  priklauso: koks kruvis? kiek laiko per sav sportuoji ? kiek laiko sedi ant low carbs ? kokia savijauta?

4 kartai per savaite + cardio laisvom dienom, kaip, kada, o kruvis nei per didelis, nei per mazas... Realiai pagal organizma po 4-5 dienu pradeda stoga raut ir reikalauja uzsikraut big_smile... Tai daleiskim karta per savaite uzkrova daryti neperdaznai ?

bandyk savaitgali(sekmadieni) daryti uzkrova. Pavaryk taip 2-3 sav. matysi jeigu viskas good tada taip ir laikai jeigu S darai uzkrova su maziau angliu arba kas antra savaite. Eksperimentuoji atrandi kas tau geriausia . Ateityje jau zinosi kas kiek ir ko tinka TIK TAU geriausia

O, uzkrovos diena, kiek mazdaug angliu suvartojima pakelt reiketu ? Apie 50 proc ?

Neprisijungęs

 
Tiomis
Dažnas senbūvis
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2011-09-26
Žinutės: 4392
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 9

#16418 2015-11-30 19:04

Re: Įvairūs klausimai

LinkolnLT rašė:

Tiomis rašė:

LinkolnLT rašė:


4 kartai per savaite + cardio laisvom dienom, kaip, kada, o kruvis nei per didelis, nei per mazas... Realiai pagal organizma po 4-5 dienu pradeda stoga raut ir reikalauja uzsikraut big_smile... Tai daleiskim karta per savaite uzkrova daryti neperdaznai ?

bandyk savaitgali(sekmadieni) daryti uzkrova. Pavaryk taip 2-3 sav. matysi jeigu viskas good tada taip ir laikai jeigu S darai uzkrova su maziau angliu arba kas antra savaite. Eksperimentuoji atrandi kas tau geriausia . Ateityje jau zinosi kas kiek ir ko tinka TIK TAU geriausia

O, uzkrovos diena, kiek mazdaug angliu suvartojima pakelt reiketu ? Apie 50 proc ?

Info rasoma tai 10-12 gramu karbu  1 kg kuno. BET cia jau reikia ziuretis pagal save

Neprisijungęs

 
LinkolnLT
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-10-09
Žinutės: 437
Atsiliepimai: 3

#16419 2015-11-30 19:12

Re: Įvairūs klausimai

Tiomis rašė:

LinkolnLT rašė:

Tiomis rašė:


bandyk savaitgali(sekmadieni) daryti uzkrova. Pavaryk taip 2-3 sav. matysi jeigu viskas good tada taip ir laikai jeigu S darai uzkrova su maziau angliu arba kas antra savaite. Eksperimentuoji atrandi kas tau geriausia . Ateityje jau zinosi kas kiek ir ko tinka TIK TAU geriausia

O, uzkrovos diena, kiek mazdaug angliu suvartojima pakelt reiketu ? Apie 50 proc ?

Info rasoma tai 10-12 gramu karbu  1 kg kuno. BET cia jau reikia ziuretis pagal save

Supratau, dekui ++ nykstys

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8129
Atsiliepimai: 54

#16420 2015-11-30 19:16

Re: Įvairūs klausimai

Tiomis rašė:

LinkolnLT rašė:

Tiomis rašė:


bandyk savaitgali(sekmadieni) daryti uzkrova. Pavaryk taip 2-3 sav. matysi jeigu viskas good tada taip ir laikai jeigu S darai uzkrova su maziau angliu arba kas antra savaite. Eksperimentuoji atrandi kas tau geriausia . Ateityje jau zinosi kas kiek ir ko tinka TIK TAU geriausia

O, uzkrovos diena, kiek mazdaug angliu suvartojima pakelt reiketu ? Apie 50 proc ?

Info rasoma tai 10-12 gramu karbu  1 kg kuno. BET cia jau reikia ziuretis pagal save

tai jei as sveriu 100kg uzkrova susidaro 1000gr angliu ? big_smile apie 1.5kg ryziu
ar kazka netaip supratau

Neprisijungęs

 
LinkolnLT
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-10-09
Žinutės: 437
Atsiliepimai: 3

#16421 2015-11-30 19:24

Re: Įvairūs klausimai

zaliasss rašė:

Tiomis rašė:

LinkolnLT rašė:


O, uzkrovos diena, kiek mazdaug angliu suvartojima pakelt reiketu ? Apie 50 proc ?

Info rasoma tai 10-12 gramu karbu  1 kg kuno. BET cia jau reikia ziuretis pagal save

tai jei as sveriu 100kg uzkrova susidaro 1000gr angliu ? big_smile apie 1.5kg ryziu
ar kazka netaip supratau

Taip iseina ;D Ir tipo uzkrovimo diena fatus patartina laikyt iki 0-1g/kg, nes kitu atveju carbai nueis i mase big_smile
Try and aim to keep your protein the same at one gram per pound of body weight and then take in 10-12 grams of carbohydrates for every kilogram of body weight. Start taking these carbohydrates (usually the first bit in liquid form) right after your last workout on Friday night. This is when your body is primed and ready to uptake the carbohydrates and it will be most beneficial for you.

Neprisijungęs

 
Donatasp
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2011-08-01
Žinutės: 229
Atsiliepimai: 0

#16422 2015-11-30 19:34

Re: Įvairūs klausimai

LinkolnLT rašė:

Kas kiek laiko rekomenduojama daryti angliu uzkrova sedint ant low carbs dietos ?

Imesk savo mitybos plana manau butu idomu pasiziureti kaip atrodo low carbs dietos. Jeigu nesunku

Neprisijungęs

 
LinkolnLT
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2014-10-09
Žinutės: 437
Atsiliepimai: 3

#16423 2015-11-30 19:37

Re: Įvairūs klausimai

Donatasp rašė:

LinkolnLT rašė:

Kas kiek laiko rekomenduojama daryti angliu uzkrova sedint ant low carbs dietos ?

Imesk savo mitybos plana manau butu idomu pasiziureti kaip atrodo low carbs dietos. Jeigu nesunku

nera ten ka rodyt paprasciausiai iki 60-70g angliu per diena.

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8129
Atsiliepimai: 54

#16424 2015-11-30 22:41

Re: Įvairūs klausimai

LinkolnLT rašė:

zaliasss rašė:

Tiomis rašė:


Info rasoma tai 10-12 gramu karbu  1 kg kuno. BET cia jau reikia ziuretis pagal save

tai jei as sveriu 100kg uzkrova susidaro 1000gr angliu ? big_smile apie 1.5kg ryziu
ar kazka netaip supratau

Taip iseina ;D Ir tipo uzkrovimo diena fatus patartina laikyt iki 0-1g/kg, nes kitu atveju carbai nueis i mase big_smile
Try and aim to keep your protein the same at one gram per pound of body weight and then take in 10-12 grams of carbohydrates for every kilogram of body weight. Start taking these carbohydrates (usually the first bit in liquid form) right after your last workout on Friday night. This is when your body is primed and ready to uptake the carbohydrates and it will be most beneficial for you.

nu na nezinau kaip sukimsti juos reiktu big_smile big_smile
nebent is saldumynu kokiu, bet ten bus per daug riebalu su jais...

Neprisijungęs

 
Vartotojas258
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-06-11
Žinutės: 1211
Atsiliepimai: 1

#16425 2015-11-30 22:44

Re: Įvairūs klausimai

zaliasss rašė:

LinkolnLT rašė:

zaliasss rašė:


tai jei as sveriu 100kg uzkrova susidaro 1000gr angliu ? big_smile apie 1.5kg ryziu
ar kazka netaip supratau

Taip iseina ;D Ir tipo uzkrovimo diena fatus patartina laikyt iki 0-1g/kg, nes kitu atveju carbai nueis i mase big_smile
Try and aim to keep your protein the same at one gram per pound of body weight and then take in 10-12 grams of carbohydrates for every kilogram of body weight. Start taking these carbohydrates (usually the first bit in liquid form) right after your last workout on Friday night. This is when your body is primed and ready to uptake the carbohydrates and it will be most beneficial for you.

nu na nezinau kaip sukimsti juos reiktu big_smile big_smile
nebent is saldumynu kokiu, bet ten bus per daug riebalu su jais...

Galima rast kažką ir be riebalų. Pvz guminukai.

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2024 Kulturizmas.net