Sveiki atvykę į Kulturizmas.net diskusijų forumą!

Šis diskusijų forumas geriausia vieta rasti patarimą visais Jus dominančiais klausimais kultūrizmo tema - raumenų auginimas, riebalų deginimas, kūno formų tobulinimui, sveikatos priežiūra! Bendraukite su žmonėmis, kurie jaučia aistrą kultūrizmui, fitnesui ir geroms kūno formoms. Dalinkitės savo įspūdžiais, patirtimi ir patarimais!

Nors galite naršyti forumuose be registracijos, norint pasinaudoti visomis galimybėmis kurias mes siūlome, Jūs turite užsiregistruoti. Registracija trunka vos 30 sekundžių ir Jūs gaunate pilną priėjimą prie visko įskaitant nuosavo profilio, bendravimo asmeniniais pranešimais, temų kūrimo ir atsakymo rašymų, balsavimo, treniruočių žurnalų skelbimo, nuotraukų įkėlimu ir specialių pasiūlymų.

Tapkite Kulturizmas.net diskusijų forumo nariu šiandien visiškai nemokamai – tai užtruks viso labo 30 sekundžių! Registruotis dabar!

Prisijungti arba Registruotis

Kano
Gražulio parankinis
Registravosi: 2012-06-07
Žinutės: 2532
Atsiliepimai: 5

#8101 2013-03-28 18:01

Re: Įvairūs klausimai

Diky rašė:

s.C rašė:

Diky rašė:


Biškiuka mažink kcal jei taip lėtai krenta, per sav apie 1kg kai numesi bus labai gerai. O dėl apačios tai nemanau kad kažko reikia, cardio daryk kartas nuo karto, o šiaip viską sutvarkys mityba.

Cardio uztenka po treniruotes su svoriais ~20min 7 km/h greiciu begti ar reikia didinti daugiau?

Geriau mano manymu būtų ne treniruočių dienom daryt cardio, bus daugiau energijos, o šiaip dėl greičių žiūrėkis kaip tau pačiam geriau.

Kaip rasei jeigu svoris sunkiai krenta, tai siulyciau po kiekvienos treniruotes su svoriais po 20min cardio padaryt, nes treniruotes gale buni isdegines visa glikogena ir tos visos 20 min eina i riebalo deginima, taip apt reiketu cardio daryti ir netreniruociu dienomis , bet ilgiau, bent po 40min. 7km/h pilnai pakanka.

Geriau suintensyvint treniruotes nei pradet mazint kcal, o jeigu matysi, kad ir toliau sunkiai krenta - brauk 200 kcal is angliu.

Neprisijungęs

 
s.C
Dažnas dalyvis
Vietovė: Dublin
Registravosi: 2012-04-30
Žinutės: 277
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#8102 2013-03-28 18:45

Re: Įvairūs klausimai

Kano rašė:

Diky rašė:

s.C rašė:

Cardio uztenka po treniruotes su svoriais ~20min 7 km/h greiciu begti ar reikia didinti daugiau?

Geriau mano manymu būtų ne treniruočių dienom daryt cardio, bus daugiau energijos, o šiaip dėl greičių žiūrėkis kaip tau pačiam geriau.

Kaip rasei jeigu svoris sunkiai krenta, tai siulyciau po kiekvienos treniruotes su svoriais po 20min cardio padaryt, nes treniruotes gale buni isdegines visa glikogena ir tos visos 20 min eina i riebalo deginima, taip apt reiketu cardio daryti ir netreniruociu dienomis , bet ilgiau, bent po 40min. 7km/h pilnai pakanka.

Geriau suintensyvint treniruotes nei pradet mazint kcal, o jeigu matysi, kad ir toliau sunkiai krenta - brauk 200 kcal is angliu.

Meginsim biski nubraukt kcal, ir suintensyvinti begima. Pasmane svoriu treniruote ir taip intensyvi + darbas fizinis sunkus. Nelabai noriu sudeginti sunkiai uzaugintus ~8kg raumens. Aciu uz patarimus.

Paskutinį kartą taisė s.C (2013-03-28 18:46)

Neprisijungęs

 
ramirez
Dažnas dalyvis
Registravosi: 2012-04-26
Žinutės: 287
Atsiliepimai: 0

#8103 2013-03-28 20:09

Re: Įvairūs klausimai

Kano rašė:

Diky rašė:

s.C rašė:


Cardio uztenka po treniruotes su svoriais ~20min 7 km/h greiciu begti ar reikia didinti daugiau?

Geriau mano manymu būtų ne treniruočių dienom daryt cardio, bus daugiau energijos, o šiaip dėl greičių žiūrėkis kaip tau pačiam geriau.

Kaip rasei jeigu svoris sunkiai krenta, tai siulyciau po kiekvienos treniruotes su svoriais po 20min cardio padaryt, nes treniruotes gale buni isdegines visa glikogena ir tos visos 20 min eina i riebalo deginima, taip apt reiketu cardio daryti ir netreniruociu dienomis , bet ilgiau, bent po 40min. 7km/h pilnai pakanka.

Geriau suintensyvint treniruotes nei pradet mazint kcal, o jeigu matysi, kad ir toliau sunkiai krenta - brauk 200 kcal is angliu.

Treniruotes su svoriais gale viso glikogeno tikrai neisdegins, net ir valgydamas santykinai nedaug angliu, ypac jei BF% nedidelis prie 180/79.

Neprisijungęs

 
s.C
Dažnas dalyvis
Vietovė: Dublin
Registravosi: 2012-04-30
Žinutės: 277
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 0

#8104 2013-03-28 21:55

Re: Įvairūs klausimai

ramirez rašė:

Kano rašė:

Diky rašė:


Geriau mano manymu būtų ne treniruočių dienom daryt cardio, bus daugiau energijos, o šiaip dėl greičių žiūrėkis kaip tau pačiam geriau.

Kaip rasei jeigu svoris sunkiai krenta, tai siulyciau po kiekvienos treniruotes su svoriais po 20min cardio padaryt, nes treniruotes gale buni isdegines visa glikogena ir tos visos 20 min eina i riebalo deginima, taip apt reiketu cardio daryti ir netreniruociu dienomis , bet ilgiau, bent po 40min. 7km/h pilnai pakanka.

Geriau suintensyvint treniruotes nei pradet mazint kcal, o jeigu matysi, kad ir toliau sunkiai krenta - brauk 200 kcal is angliu.

Treniruotes su svoriais gale viso glikogeno tikrai neisdegins, net ir valgydamas santykinai nedaug angliu, ypac jei BF% nedidelis prie 180/79.

Pasmane BF apie 10-14% tame tarpe. Peciai rankos ryskios, nugara ryski, kojos ryskios didziausia problema apatine pilvo dalis toks kai 0.5 cm vandens maisas ir papai tokie vandeningi.

Neprisijungęs

 
robertass
Dažnas senbūvis
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2010-12-10
Žinutės: 1327
Atsiliepimai: 1

#8105 2013-03-29 11:12

Re: Įvairūs klausimai

ar geriant kava ir arbata issiskiria insulinas ?

Neprisijungęs

 
Pasportuojantis
Kalbus dalyvis
Registravosi: 2011-08-07
Žinutės: 86
Atsiliepimai: 0

#8106 2013-03-29 20:21

Re: Įvairūs klausimai

Sveiki ar yra cia tokiu kurie prie savo mitybos yra prideja konservuota tuna vandeny? Kazkur skaiciau, kad jis kaupia gyvsidabri ir nelabai gerai butu is dienos i diena valgyt ji.. Ka manot?

Neprisijungęs

 
Ernestas
Dietologas
Vietovė: Vilnius
Registravosi: 2013-02-19
Žinutės: 13048
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 37

#8107 2013-03-29 20:51

Re: Įvairūs klausimai

gal kas zinot gaut si daikta? Berkley & Jensen Cooking Spray. nezinau kaip paveiksleli ikelt.apie ji raso; laikotės dietos ar tiesiog norite sveikai maitintis?
Siūlome išbandyti psaulyje jau spėjusią užsirekomenduoti Berkley & Jensen Cooking Spray kepimo be riebalų formulę.

Vienas Berkley & Jensen Cooking Spray papurškimas ir galėsite kepti ką tik norite.

Paprastai laikantis dietos tenka atsisakyti kepto maisto, nes jis turi didelį kiekį blogųjų riebalų. Naudodami Berkley & Jensen Cooking Spray galėsite mėgautis keptu maistu be jokių papildomų kalorijų.

gal kas zinot kur gaut? kokia kaina? o gal musu parduotuvese yra panasiu dalyku? ACIU UZ ATSAKYMUS.http://images.search.conduit.com/ImagePreview/?q=Berkley%20%26%20Jensen%20Cooking%20Spray&ctid=CT3220468&searchsource=3&start=0&pos=1

Paskutinį kartą taisė ernestukas18 (2013-03-29 20:52)

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8203
Atsiliepimai: 54

#8108 2013-03-29 21:13

Re: Įvairūs klausimai

ernestukas18 rašė:

gal kas zinot gaut si daikta? Berkley & Jensen Cooking Spray. nezinau kaip paveiksleli ikelt.apie ji raso; laikotės dietos ar tiesiog norite sveikai maitintis?
Siūlome išbandyti psaulyje jau spėjusią užsirekomenduoti Berkley & Jensen Cooking Spray kepimo be riebalų formulę.

Vienas Berkley & Jensen Cooking Spray papurškimas ir galėsite kepti ką tik norite.

Paprastai laikantis dietos tenka atsisakyti kepto maisto, nes jis turi didelį kiekį blogųjų riebalų. Naudodami Berkley & Jensen Cooking Spray galėsite mėgautis keptu maistu be jokių papildomų kalorijų.

gal kas zinot kur gaut? kokia kaina? o gal musu parduotuvese yra panasiu dalyku? ACIU UZ ATSAKYMUS.http://images.search.conduit.com/ImageP … &pos=1

http://shop.kulturizmas.net/index.php?r … rd=Cooking

Neprisijungęs

 
smekla
Žmogus-su-tapkėm
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2011-10-28
Žinutės: 8737
Atsiliepimai: 25

#8109 2013-03-31 18:38

Re: Įvairūs klausimai

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8203
Atsiliepimai: 54

#8110 2013-03-31 18:46

Re: Įvairūs klausimai

as tai norfoj buvau uzmates kukuruzu dribsniai atrodo. 100gr ~80gl., is ju ~8gr cukraus, ar kazkas panasaus
tai galvoju jie ok ar nelabai

Paskutinį kartą taisė zaliasss (2013-03-31 18:47)

Neprisijungęs

 
smekla
Žmogus-su-tapkėm
Vietovė: Kaunas
Registravosi: 2011-10-28
Žinutės: 8737
Atsiliepimai: 25

#8111 2013-03-31 21:37

Re: Įvairūs klausimai

zaliasss rašė:

as tai norfoj buvau uzmates kukuruzu dribsniai atrodo. 100gr ~80gl., is ju ~8gr cukraus, ar kazkas panasaus
tai galvoju jie ok ar nelabai

tikekimes atsakys mum kasnors:D

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8203
Atsiliepimai: 54

#8112 2013-03-31 21:50

Re: Įvairūs klausimai

smekla rašė:

zaliasss rašė:

as tai norfoj buvau uzmates kukuruzu dribsniai atrodo. 100gr ~80gl., is ju ~8gr cukraus, ar kazkas panasaus
tai galvoju jie ok ar nelabai

tikekimes atsakys mum kasnors:D

sventes, zmones valgo ir i mitybos skilti neziuri big_smile

Neprisijungęs

 
olegaskimanas
1 gramas gyvuliniu baltymu...
Registravosi: 2008-06-06
Žinutės: 6101
Atsiliepimai: 26

#8113 2013-03-31 22:06

Re: Įvairūs klausimai

Kukuruzu dribsniai tai lieviausias pasirinkimas, bent jau tie apie kokius as galvoju. Ten sausi pusryciai is kokiu avizu + dziovintu vaisiu geresnis pasirinkimas, aisku jei ten tie vaisiai tokie kaip papajos,mangai ir panasus primirkyti cukraus tai verte tokio maisto velgi krenta.

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8203
Atsiliepimai: 54

#8114 2013-03-31 22:08

Re: Įvairūs klausimai

jo turbut apie tokius ir galvoji..
as pats pastoviai verduosi ''pasaka'' 5grudu tai man skanu viskas ok. tik laiko uzima kol isverdi kol atsala koks 30-40min uztrunka....
o kaip kiti ten mikrobangej pasilde valgo nezinau...neskanu...
tai galvoju kokia alternatyva gal yra, su pienu uzpili ir valgai.

Paskutinį kartą taisė zaliasss (2013-03-31 22:09)

Neprisijungęs

 
olegaskimanas
1 gramas gyvuliniu baltymu...
Registravosi: 2008-06-06
Žinutės: 6101
Atsiliepimai: 26

#8115 2013-03-31 22:16

Re: Įvairūs klausimai

As tai valgau su pienu uzpilamus, yra kazkiek to cukraus, bet didesne dalis normalios anglys+dasimetu proteino kausa.

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8203
Atsiliepimai: 54

#8116 2013-03-31 22:29

Re: Įvairūs klausimai

kokius butent valgai?
pasiziuret reikes lentynose

Paskutinį kartą taisė zaliasss (2013-03-31 22:30)

Neprisijungęs

 
olegaskimanas
1 gramas gyvuliniu baltymu...
Registravosi: 2008-06-06
Žinutės: 6101
Atsiliepimai: 26

#8117 2013-03-31 22:40

Re: Įvairūs klausimai

zaliasss rašė:

kokius butent valgai?
pasiziuret reikes lentynose

http://www.koelln.de/produkte/koelln_mu … usatz.html

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8203
Atsiliepimai: 54

#8118 2013-03-31 22:42

Re: Įvairūs klausimai

olegaskimanas rašė:

zaliasss rašė:

kokius butent valgai?
pasiziuret reikes lentynose

http://www.koelln.de/produkte/koelln_mu … usatz.html

reiks paziuret, jeigu kaina ikandama big_smile

Neprisijungęs

 
olegaskimanas
1 gramas gyvuliniu baltymu...
Registravosi: 2008-06-06
Žinutės: 6101
Atsiliepimai: 26

#8119 2013-03-31 22:47

Re: Įvairūs klausimai

zaliasss rašė:

olegaskimanas rašė:

zaliasss rašė:

kokius butent valgai?
pasiziuret reikes lentynose

http://www.koelln.de/produkte/koelln_mu … usatz.html

reiks paziuret, jeigu kaina ikandama big_smile

Nu brangoki jie. Gal ir geriau kazka rastum. Ieskot reikia.

Neprisijungęs

 
vladziune
Išmestas
Registravosi: 2013-03-25
Žinutės: 30
Atsiliepimai: 0

#8120 2013-04-01 15:05

Re: Įvairūs klausimai

Kvailas klausimas, bet kai sakoma reikia suvartoti 4-6L vandens sportuojantiems,auginantiems mase ir pns, bet butinai turi but vanduo ar bet koks skystis tinkamas? smile

Neprisijungęs

 
ATjr
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2011-10-02
Žinutės: 7407
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 21

#8121 2013-04-01 15:15

Re: Įvairūs klausimai

vladziune rašė:

Kvailas klausimas, bet kai sakoma reikia suvartoti 4-6L vandens sportuojantiems,auginantiems mase ir pns, bet butinai turi but vanduo ar bet koks skystis tinkamas? smile

Ne. Tik vanduo

Neprisijungęs

 
olegaskimanas
1 gramas gyvuliniu baltymu...
Registravosi: 2008-06-06
Žinutės: 6101
Atsiliepimai: 26

#8122 2013-04-01 15:23

Re: Įvairūs klausimai

vladziune rašė:

Kvailas klausimas, bet kai sakoma reikia suvartoti 4-6L vandens sportuojantiems,auginantiems mase ir pns, bet butinai turi but vanduo ar bet koks skystis tinkamas? smile

Kas rekomenduoja gert kibirais vandeni geriau i tokius nekreipk demesio. wink Be abejo reikalingas organizmui skysciu kiekis skaiciuojasi ir is kitu saltiniu, aisku butu gerai kad tie saltiniai nebutu tokie kaip kokakola ir pan. Keleta stikliniu per diena per akis.

Neprisijungęs

 
Ailan
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2012-02-26
Žinutės: 1487
Įspėjimai: 2
Atsiliepimai: 5

#8123 2013-04-01 15:39

Re: Įvairūs klausimai

ka patartumet valgyti , vemiau, viduriavau 2 dienas, siand jau geriau, maisto neturejau burnoje irgi 2 dienas , valgiau avizine kose, banana , ka dar rekomenduotumet, kad po biskutuka atsigaut?

Neprisijungęs

 
zaliasss
Dažnas senbūvis
Vietovė: Klaipeda
Registravosi: 2008-10-12
Žinutės: 8203
Atsiliepimai: 54

#8124 2013-04-01 15:52

Re: Įvairūs klausimai

Po tokiu dvieju dienu viska ka organizmas praso smile

Neprisijungęs

 
Diky
Dažnas senbūvis
Registravosi: 2013-03-27
Žinutės: 1866
Įspėjimai: 1
Atsiliepimai: 3

#8125 2013-04-01 16:06

Re: Įvairūs klausimai

Iškilo toks klausimas, yra skirtumas tarp kietai ir skystai išvirto kiaušinio trynio?

Neprisijungęs

 

Prisijungti arba Registruotis

Kopijuoti draudžiama © 2005 - 2022 Kulturizmas.net